|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+ voor ieder. Morgenvroeg gaat de stekker er uit |
|
Het komt toch niet door mij hea ahahah nee succes!!! |
|
Jawel trut Nee, ik hoop dat je een goede plaatsvervanger bent |
|
Doei BW, wie je ook bent, have a nice offline time. Ik begin last te krijgen van het Sonic Titan-syndroom hmmm. |
|
BW I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dankjewel bersekerwoman |
|
Beetje onnozel om al je shizzle te verwijderen BW, maar voor de rest veel succes en tot laterz! |
|
quote: Dat is der godverdomme geraden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ergens denk ik dat jij een beetje doorslaat in je bezigheden, maar het is jouw keuze dus respect voor die keuze. Succes en geniet van je leven! Tabeeee. |
|
quote: mental |
|
En toen ging iedereen zomaar opeens weer on topic. Gewoon, omdat ze het kunnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan moeten jullie het vaarwel topic niet dichtgooien! Maar goed, welkom enzo! |
|
quote: Tot ooit weer eens in het echt. Boeiender |
|
Oh ja sorry Greymeister. Welkom n00bs! |
|
Spank you all @Mayo Welke bezigheden en wat zouden die dan hiermee te maken moeten hebben? Ik overweeg dit al langer, heb nu alleen echt de dreef gevonden om het door te zetten. Dan meteen ook maar alles, zo ben ik minder geneigd om weer terug te keren tot de verleiding van het net. Ik heb gewoon geen zin om er verder mijn tijd aan te verkloten. Ben sowieso allemaal knopen aan het doorhakken en oude gewoontes aan het opgeven, deze hoort er bij [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 17-02-2011 0:26] |
|
quote:Ik hoop je nog een keer in het echt te ontmoeten, misschien met Ulk samen ofzo. Vond je hier in elk geval aangenaam gezelschap. Veel succes met alles! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Yo, komt goed Thnxs en ciao |
|
quote: veel zin gewenst! kom af en toe es hallo zeggen bedankt voor de matigende liefde signature |
|
quote: Succes en wie weet wel weer eens bij een concert een peukie doen! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Eerste post! heuj! Zal me maar eens braaf voorstellen zoals 35 pagina's geleden gevraagd wordt : Man of vrouw: vrouw Woonplaats: Maastricht + Echt Leeftijd: net 21 =) Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : eerste 'metal'band was Within Temptation in groep 7 haha. Heb eigenlijk altijd de alternatiefste muziek beschikbaar op TMF geluisterd (woehoew) en met de komst van het internet kwam ook de betere muziek beginnend met Iron Maiden op mn 15e. ... .. oh... 1 zin... =.= Relatie: nein Bier of whisky: bier Thee of koffie: thee. koffie vooral om wakker te blijven. Meer koffie dan thee dus =_=" Favoriete bands: Amon Amarth, Arch Enemy, Ayreon, Blind Guardian, Carach Angren, Ensiferum, Epica, Finntroll, Iron Maiden, Korpiklaani, Lamb of God, Nightwish, Opeth, ... ugh, en nog veeeel meer. Ik hou van folk metal, eigenlijk alle soorten symphonic metal (van melodic tot black). Ach, k luister zoveel. Heb alleen een hekel aan hardcore & dergelijke emo crap en hou niet zo van thrash en death (met wat uitzonderingen). Hobbies: zingen! heb sinds kort zangles en ambities om in een band te gaan zingen (denk: epica, nightwish, after forever) dus laat maar wat van je horen als je nog iemand zoekt en k speel fluit. Opleiding: moleculaire levenswetenschappen Hekel aan: moeilijk doen en mensen die mijn slechte humor niet snappen "Beeldmateriaal Dames: Alleen sexy foto's posten voor Karnivoor" k post later wel een foto [/zachteG] |
|
quote: Zekers, dan moet het wel niet te roemoerig zijn En BTW, die nieuwe hierboven is geen grap van mij, even voor de duidelijkheid |
|
quote:Jammer BW, maar wel begrijpelijk. Ik zie het mezelf ook nog wel eens doen. Veel succes! |
|
quote: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Welkom Bright_Eyes. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |