|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok, dit is eng. |
|
quote: Hehe, wen er maar aan. Welkom. Boeiender |
|
Eens. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh, niet eens gezien. Maar ik ben het dan wel met je eens ja. Boeiender |
|
Ik maak even een screenshot van dit unieke moment. |
|
Ja, foei BW, dat mag alleen met lekkere wijven gebeuren, weet je nog? |
|
quote:still? |
|
quote: Dames blijven toch altijd de neiging houden om dat bij lekkere kerels te doen. Blijft een vervelend iets. |
|
gewoon een pegel uit je linker toveren signature |
|
quote:Nooit iets van gemerkt. |
|
denialman strikes out |
|
Lieutenant Certainly knows from nothin signature |
|
Deze foto was gewoon openbaar te vinden en stond ook nog eens als profiel foto, dan vind ik het al niet meer zo erg om te posten En daarbij, hoeveel ongewilde of privé foto's zijn hier wel niet echt van iemand (voornamelijk dames) gepost. Heh, eerst vriendjes worden zodat er in privé albums gesnuffeld kan worden om ze vervolgens hier te posten en dan te "unfrienden" of hoe dat ook heet. Spijt?? Neuh |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat gebeurt hier toch werkelijk nooooooit!!! :') Black seeds of bunny! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zei je net ook al! Welkom at the nieuweling. |
|
quote: Het lultopic is elders, ook voor semi-grappige admins. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
welkom iedereen. Grey neem een advil. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind het geen probleem dat die foto hier geplaatst was. Het was meer dat ik me niet bewust was dat die foto nog ergens online stond op een lang vergeten myspace. Was wel een mooi avondje die bewuste avond, maar toch wil ik iedereen afraden om podiums te koppen met de kin. |
|
Is dat geen goed idee dan? Black seeds of bunny! |
|
6 pagina's voor 2 nieuwelingen, hij's weer fijn Hoi. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
6? Bij mij 3. Enne, hoi Nebeldinges. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Hier 2. Hoi Nevelwerper. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |