|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nietes! Ik zei hoi. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Oja. Sorry Mark. En welkom natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Of onverwacht mensen bespringen, welkom |
|
welkom in dit walhalla van onzin en meningen !! Vind ik ook niet |
|
Leeftijd: 25 Favoriete bands: Wat een k*tvraag. Mijn iTunes laat Enslaved, Hypocrisy en Urgehal zien als de meest afgespeelde bands. Qua componisten; Schubert, Schumann en Mendelssohn. Qua radiozender Veronica. Werk: docent Kunstgeschiedenis (cursussen ) en ook docent in de creatieve vakken op een vmbo school. Vrijwilliger op een kattenopvang en mantelzorg. hobby's: Airsoft, schilderen, lesgeven/m'n werk, koken, films kijken en concerten/festivals bezoeken met vrienden. And the wind cries .. |
|
Welkom! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Welkom. Toch niet toevallig van....? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-10-2010 15:28] |
|
quote: Sherlock Holmes. And the wind cries .. |
|
Ik las "martelzorg". Ook een leuke hobby. Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote: Welkom! Weer eens wat anders als nieuweling. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ja, welkom! Doe 'es een foto? |
|
Airsoft in Nederland? |
|
foto! |
|
Welkom Unsung_Mary! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:... en welkom |
|
Welkom Unsung_Mary The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vrijwilliger mantelzorg. Je wast de jassen voor de plaatselijke vereniging? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: wat doe je hier dan Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Man of vrouw: Vrouw Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 20 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: It's not just metal, it's alive! (Sorry, kon het niet laten om een Doctor Who quote over Daleks hier neer te zetten ) Relatie:Nope Bier of whisky: Beiden + een hele hoop andere drankjes er bovenop, liefst ook nog met een sauna erbij als het even kan Thee of koffie: Thee, ben geen koffiedrinker. Favoriete bands: Symphony X, Jorn Lande, Testament, Candlemass, Iron Maiden, Whitesnake, Pain of Salvation, Genesis, Amorphis, Watain, My Dying Bride en nog een hele berg anderen Hobbies: Drummen, Fotografie, Vechtsporten, Concerten/Festivals bezoeken, Reizen en Gamen. Opleiding: Nu doe ik Eventmanagement en ik heb ook een jaar Journalistiek gedaan. Hekel aan: Backstabbende nepmensen, mensen die anderen voor schut zetten met als reden om zichzelf er beter uit te laten zien (vind het dus geen probleem als het een grapje is ), Rode Kool, Hiphop If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Den haag, dat zie je hier niet veel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat geloof ik best Ik woon er al mijn hele leven en je wordt hier een beetje als idioot aangekeken als je van Metal houdt... dit is jammer genoeg echt een Hiphopstad If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Welkom terug Zinquin. Bareuh... |
|
quote: Die zitten tegenwoordig allemaal in Chersonissos. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |