IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Audiopain Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2005 20:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

flex


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-02-2005 12:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nou, het textiel zit me lekker om het lichaam. nu die gasten hierheen halen pff wat een klasseplaat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2005 12:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Over 4 weken blijf ik een kleine week logeren bij Sverre alwaar we wat plannen gaan doornemen om ze de eerste week van september een 2- á 3-tal optredens te laten doen in Nederland.
Een passend Nederlandse supportband is gewenst.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-02-2005 13:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

aan welk soort groep zat je te denken, ook in de thrash/black hoek?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2005 14:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, hoeft niet exact hetzelfde te zijn zolang het ook aggresieve muziek is die enigzins raakvlakken heeft...en supportband moet de backline kunnen leveren.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-02-2005 16:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik zou dolgraag Control Human Delete voorstellen, alleen werken wij tegenwoordig met drumcomputers en kunnen dus alleen niet voor een kit zorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-02-2005 16:05]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2005 16:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2005 16:05 schreef spectre het volgende:
ik zou dolgraag Control Human Delete voorstellen, alleen werken wij tegenwoordig met drumcomputers en kunnen dus alleen niet voor een kit zorgen.
Heb net Sverre gesproken...het kan geen september meer worden omdat Bjarne dan een kind verwacht (rond 10 september).
Er moet dus gekeken worden naar een later datum. Eerder is niet mogelijk omdat Sverre in augustus z'n tweede kleine erbij krijgt.
CHD ken ik verder niet maar een echte drumkit is toch wel noodzakelijk.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-02-2005 16:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat snap ik, zal eens gaan nadenken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2005 16:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik had namelijk al aan jullie gedacht in eerste instantie (net nog effe op de site geweest).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-02-2005 16:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

mail /// dit wordt slowchat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2005 16:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

MSN, gaat nog makkelijker


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-07-2005 22:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bij deze een Audiopain update van Sverre zelf:

Hi Marcel!

Just a brief update on the recordings.

We are now finished with almost all the instrument recording, only some songs left of the last guitar. Then we have to do the vocals and mix, and at the end the mastering. So far we have recorded 10 new songs, but we don't know exactly which to use on the final result. Definitively not all of them on the planned CD release, that's for sure. The working title for the CD is "The Switch To Turn Off Mandkind", and all but one of the songs that we have recorded are somewhere between 4 and 7 minutes long. I would say typical Audiopain thrash, but the sound is maybe slightly more heavy.

Verwacht word dat de cd tijdens het HitS festival te krijgen zal zijn, dus eind augustus begin september in Nederland te krijgen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2005 22:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-10-2006 18:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Na lang wachten eindelijk verkrijgbaar, de split 7"EP van Audiopain met Dead To This World, gelimiteerd tot 500 stuks in gatefold cover.

Van Audiopain niks nieuws onder de zon, gewoon doen waar ze goed in zijn...en da's lekkere old school thrash met een zwart randje.

Dead To This World is de nieuwe band van Stian (ex-Immortal, ex-Necrophagia) met Radek en Tormod van Taake. Hier wat info aangaande DTTW:

Formed in Bergen, Norway, in 2002 & was set out to be Iscariah's (Necrophagia, Immortal RIP) solo project. It has now grown into a full band which sees the return to the ancient speed/thrash/black metal underground. A 3 track demo was recorded on the 23rd of April 2005 in Voltage Studios Bradford, UK. A limited edition hand numbered promo package of 150 copies was sent out to relevant & potential sources in the scene, but was not available for sale to the public. However, the demo is now released as a 7''EP through Iron Pegasus Records in a strictly limited edition. Also, a split-7"EP with Audiopain was just released through Hearse Records. The debut album will be recorded winter 2006 & the band is currently looking for a record deal.

Prijs 8 euro incl p&p.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-10-2007 17:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nieuwe Audiopain releases verkrijgbaar:

* "The switch to turn off mankind" CD


CD jewelcase € 10,- excl.
Jewelcase komt incl. 2 kippebotjes in de linkersleeve

* Audiopain/TheSyre Split 7"EP


Gelimiteerde 7"EP incl. 2 stickers € 6,- excl.

Nog slechts enkele exemplaren verkrijgbaar van:

* "A bomb's view" 10"MLP


MLP, gelimiteerd tot 500 stuks € 10,- excl.

* Audiopain/Dead To This World Split 7"EP


Gelimiteerde tot 500 stuks € 6,- excl.

Info: www.hdgdistribution.com


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen