IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Knevel-topic: Christendom V Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op.

Elk figuur dat zich willens en wetens aansluit bij het Christendom zaait haat. Of je dat nou bewust of onbewust doet is natuurlijk wat anders, maar je helpt wel mee om die troep in stand te houden, aan anderen te leren, te prediken, kinderen mee te hersenspoelen en noem maar op.


Je zou gelijk hebben als bijvoorbeeld alle christenen naar een kerk zouden gaan / alle kinderen van christenen naar christelijke scholen zouden gaan.

Vind dat je hier dus erg kort-door-de-bocht gaat.



Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo verzieken? En waarom moet ik een nieuw punt aandragen.

Je oeverloze gezeik op Fusion omdat hij zich christen noemt helpt de discussie geen klap verder; je verziekt het dus.

Hoewel ik je deels gelijk geef, vind ik het alsnog bijzonder kinderachtig en respectloos* worden om er elke keer maar weer op terug te komen. Je punt is duidelijk, Fusion is het gewoon niet met je eens en eerlijk gezegd vind ik dat hij er zinniger over praat dan jij.

*ja, boehoe, hij geeft jou ook geen respect, boehoe. Rot toch op.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-10-2010 18:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

iedereen zaait haat haat als het niet tegen bepaalde groepen is dan is het wel tegen haters.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:17 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:14 schreef ElitE het volgende:
mwa verzieken valt wel mee maar je draagt geen nieuwe boeiende onderwerpen aan.


Fusion begint er toch zelf over met zijn gezeur om respect? Hij vraagt respect en ik geef aan waarom hij dat van mij, in deze context, niet krijgt.

quote:
Als je Fusion een beetje volgt slaan je uitspraken nergens op.


Hij is op de vorige pagina bekeerd tot atheïst?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:18 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:15 schreef MR. N het volgende:
Je zou gelijk hebben als bijvoorbeeld alle christenen naar een kerk zouden gaan / alle kinderen van christenen naar christelijke scholen zouden gaan.

Vind dat je hier dus erg kort-door-de-bocht gaat.




Daarom heb ik het ook over georganiseerde religie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Daarom heb ik het ook over georganiseerde religie.

Nee, je hebt het over Fusion.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:19 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:15 schreef ZelThoR het volgende:
Je oeverloze gezeik op Fusion omdat hij zich christen noemt helpt de discussie geen klap verder; je verziekt het dus.


Nee, en jij hebt al wel wat constructiefs bereikt in de afgelopen 5 topics?

quote:
Hoewel ik je deels gelijk geef, vind ik het alsnog bijzonder kinderachtig en respectloos* worden om er elke keer maar weer op terug te komen. Je punt is duidelijk, Fusion is het gewoon niet met je eens en eerlijk gezegd vind ik dat hij er zinniger over praat dan jij.

*ja, boehoe, hij geeft jou ook geen respect, boehoe. Rot toch op.


Dat mag je vinden. Ik vind wat anders.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:21 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:19 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, je hebt het over Fusion.


Fushion loopt hier het woord van God te prediken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, en jij hebt al wel wat constructiefs bereikt in de afgelopen 5 topics?

Ja, dat heb ik. Ik ben tot allerlei nieuwe inzichten gekomen en die toon ik ook.

Jij echter krijgt van alles te horen van Fusion en blijft precies hetzelfde zeggen.
quote:
Dat mag je vinden. Ik vind wat anders.

Sterke reply.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Zit er een keutel dwars OWW? Je hoeft hier niet te posten, je hoeft dit topic zelfs niet te lezen.

Mooi he.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Fushion loopt hier het woord van God te prediken.

:')

En dus is Fusion de baas van de georganiseerde religie 'het christendom', nee duidelijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:23 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Daarom heb ik het ook over georganiseerde religie.


Euh. Nee. Dat had je niet.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-10-2010 18:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 oktober 2010 18:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Fushion loopt hier het woord van God te prediken.


nee ik noem het dapper tegen de stroom in discussiëren, de meerderheid is hier toch echt atheisme aan het prediken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:21 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, dat heb ik. Ik ben tot allerlei nieuwe inzichten gekomen en die toon ik ook.

Jij echter krijgt van alles te horen van Fusion en blijft precies hetzelfde zeggen.

Sterke reply.


Oh, ik zal meteen toegeven dat de meeste posts van hem niet door mij gelezen worden. Dat is ook helemaal niet nodig aangezien er geen enkele manier is waarop deze religie voor mij valt goed te praten.

Ik acht mijzelf bekend genoeg met de materie door onderwijs, zelfstudie en communicatie met anderen om dat te stellen. Daar gaat Fushion echt niks aan veranderen.

Leuk voor je dat jij nieuwe inzichten verwerft. Laat het me ff weten wanneer je je bekeerd, ok?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2010 18:25 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 oktober 2010 18:14 schreef ElitE het volgende:
mwa verzieken valt wel mee maar je draagt geen nieuwe boeiende onderwerpen aan. Als je Fusion een beetje volgt slaan je uitspraken nergens op.


Ik denk dat je het probleem geidentificeerd hebt. OWW volgt de discussie niet, hij probeert het onderwerp dicht te spammen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:22 schreef ZelThoR het volgende:
:')

En dus is Fusion de baas van de georganiseerde religie 'het christendom', nee duidelijk.


Hoezo baas?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:25 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat je het probleem geidentificeerd hebt. OWW volgt de discussie niet, hij probeert het onderwerp dicht te spammen.


Volledig correct!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 17:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Als je graag respect had willen hebben had je geen christen moeten worden.

Respect is een wederzijds iets. Jij haat zaaien ik jou dissen.



Wat is hier het georganiseerde geloof?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:27 schreef MR. N het volgende:
Wat is hier het georganiseerde geloof?


Het organiseren zit hem in het feit dat Fushion hier probeert om zijn op het geloof gebaseerde denkbeelden wereldkundig te maken. Kijk als meneer graag wil geloven en dat op zijn zolderkamertje in zijn eentje doet vind ik dat prima. Zodra hij hier publiekelijk de discussie aangaat dan krijgt hij te horen wat ik er van vind.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Het organiseren zit hem in het feit dat Fushion hier probeert om zijn op het geloof gebaseerde denkbeelden wereldkundig te maken. Kijk als meneer graag wil geloven en dat op zijn zolderkamertje in zijn eentje doet vind ik dat prima. Zodra hij hier publiekelijk de discussie aangaat dan krijgt hij te horen wat ik er van vind.


Bullshit and you know it. Je lult langs jezelf heen.

Jij geeft in ene keer aan dat jij het over georganiseerde religie hebt, terwijl je 1 persoon aanvalt.

Beetje dom om zo te posten.




Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh, ik zal meteen toegeven dat de meeste posts van hem niet door mij gelezen worden. Dat is ook helemaal niet nodig aangezien er geen enkele manier is waarop deze religie voor mij valt goed te praten.

Ik acht mijzelf bekend genoeg met de materie door onderwijs, zelfstudie en communicatie met anderen om dat te stellen. Daar gaat Fushion echt niks aan veranderen.

Dat je iemand zo vuil durft aan te vallen terwijl je zelf doodleuk toegeeft dat je niet weet wat hij eigenlijk zegt! Treurig, echt treurig. Hoezo vooringenomen? Echt, de gelijkenissen met Wilders zijn schrikbarend hoog.
quote:
Leuk voor je dat jij nieuwe inzichten verwerft. Laat het me ff weten wanneer je je bekeerd, ok?

:')
quote:
Op 14 oktober 2010 18:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Volledig correct!

Kinderachtig dus, Q.E.D.

Blijf dan lekker uit dit topic weg. Forumregels niet gelezen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Het organiseren zit hem in het feit dat Fushion hier probeert om zijn op het geloof gebaseerde denkbeelden wereldkundig te maken. Kijk als meneer graag wil geloven en dat op zijn zolderkamertje in zijn eentje doet vind ik dat prima. Zodra hij hier publiekelijk de discussie aangaat dan krijgt hij te horen wat ik er van vind.

Je valt hem aan op z'n geloof, terwijl je een probleem met de georganiseerde religie hebt? Right.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-10-2010 18:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 18:33 schreef MR. N het volgende:
Bullshit and you know it. Je lult langs jezelf heen.

Jij geeft in ene keer aan dat jij het over georganiseerde religie hebt, terwijl je 1 persoon aanvalt.

Beetje dom om zo te posten.





Wat snap je nou niet dan?

Fushion loopt hier zijn geloof in Jezus te verkondigen, hij probeert bijbelteksten waarin expliciet haatdragende dingen staan te verdedigen. Etc., Etc. Hoe is dat niet onderdeel van een georganiseerde religie?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2010 18:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 oktober 2010 18:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat snap je nou niet dan?

Fushion loopt hier zijn geloof in Jezus te verkondigen, hij probeert bijbelteksten waarin expliciet haatdragende dingen staan te verdedigen. Etc., Etc. Hoe is dat niet onderdeel van een georganiseerde religie?

Omdat hij een persoon is. Ik kan ook dingen uit de Bijbel pakken en zeggen wat er goed aan is en bepaalde foute passages proberen te verdedigen.

Hoor ik nog steeds niet bij de georganiseerde religie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-10-2010 18:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 oktober 2010 18:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat snap je nou niet dan?

Fushion loopt hier zijn geloof in Jezus te verkondigen, hij probeert bijbelteksten waarin expliciet haatdragende dingen staan te verdedigen. Etc., Etc. Hoe is dat niet onderdeel van een georganiseerde religie?


Wat snap jij niet?

Je blaat over een gelovige, daarna verweer je je matig met het uit de lucht gegrepen feit dat je het hebt over georganiseerde religie en nu beweer je dat een gelovige ALTIJD onderdeel is van georganiseerde religie.


Daarmee ben je erg dom en kortzichtig aan het posten hier. Je kan beter dit topic voorbij gaan, en een christenbashtopic openen.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen