IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Acid King (San Francisco, USA: Stoner / doom metal) Vorige pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-05-2015 9:57 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Afzonderlijke knallers staan er niet direct op, nee, maar deze plaat is een geheel. Opbouw lijkt veel meer doordacht dan op de voorgangers, ik krijg er een beetje zo'n Dopesmokergevoel van. Eén lange trip, deze plaat. Benieuwd of ik er over pak 'em beet een jaar nog zo over denk, maar in mijn huidige enthousiasme denk ik dat dit wel de ultieme Acid King plaat is.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 15-05-2015 9:59]


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2015 10:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oeh, ik moet 'm nog opzoeken hoor ik wel. Hele toffe band sowieso.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-05-2015 19:30 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Lekkere, zwoele zomerschijf wel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-05-2015 10:49 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hij luistert weg als een tierelier. Ik ga mijn mening nog vormen, maar vooralsnog geniet ik met volle teugen! Beter dan III op z'n minst denk ik.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-05-2015 11:02 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

III is gewoon niet meer dan degelijk. Draai eigenlijk altijd "Busse Woods" als ik Acid King wil horen. Wellicht komt daar met deze nieuwe verandering in, al hoor ik er geen "Electric Machine" of "Silent Circle" opstaan. "Busse Woods" lijkt toch net iets meer song based, terwijl MoN,CoW meer een flow/trip is. Met "Zoroaster" ben ik overigens niet bekend.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-05-2015 11:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik grijp ook altijd naar Busse Woods. Inderdaad meer songwerk. Drie is prima, maar gewoon niet heel bijzonder. Zoroaster ben ik nog niet helemaal ingedoken ivm de toch wat mindere sound. Oftewel, ik ben het woord voor woord met je eens haha.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-05-2015 19:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De nieuwe plaat is het eerste wat ik van de band hoor, maar ik trek het goed. Lekker Electric Wizard-sfeertje.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 17-05-2015 19:22 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Net even geluisterd, maar wat is dit godvergeten saai.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-05-2015 19:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hij staat weer op. Wat is dit toch gaaf. Organodoom.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-07-2017 15:35 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik vind die laatste plaat ook het beste, omdat het inderdaad echt heerlijk vloeit als een geheel.

Godverdomme, wat waren ze trouwens goed live! Fantastische set; veel van de laatste plaat. 2 Wheel Nation swingde ook als een gek.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-07-2017 15:35]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-07-2017 16:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wat een show :D.



SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 29-07-2017 20:19 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

Ja, was in Utrecht ook tof. Spijtig genoeg geen oordoppen op zak, dat geluid stond me een partij hard. Was cool geweest als ze Heavy Load en Free hadden gespeeld, maar oké, ik vond het zeker wel weer de moeite waard na zoveel jaar. Wel wat weinig inspirerende visuals. Ik verbaasde me er enigszins over dat het uitverkocht was: voor mij is dit zo'n band die een beetje in de vergetelheid is geraakt nadat die laatste plaat uiteindelijk vier jaar later is verschenen dan aanvankelijk werd aangekondigd.

Ben nog steeds niet voor die laatste plaat gaan zitten, één dezer dagen toch maar eens werk van maken.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 29-07-2017 21:26 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

behoorlijk gaaf in utrecht idd



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-07-2017 10:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2017 20:19 schreef SonischeTitaan het volgende:
Ja, was in Utrecht ook tof. Spijtig genoeg geen oordoppen op zak, dat geluid stond me een partij hard. Was cool geweest als ze Heavy Load en Free hadden gespeeld, maar oké, ik vond het zeker wel weer de moeite waard na zoveel jaar. Wel wat weinig inspirerende visuals. Ik verbaasde me er enigszins over dat het uitverkocht was: voor mij is dit zo'n band die een beetje in de vergetelheid is geraakt nadat die laatste plaat uiteindelijk vier jaar later is verschenen dan aanvankelijk werd aangekondigd.

Ben nog steeds niet voor die laatste plaat gaan zitten, één dezer dagen toch maar eens werk van maken.


Vandaag nog ouwe. Mogelijk hun beste werk. Meer een lange flow dan losse nummers. Samen met Busse Woods hier favoriet, hoewel ik toch meestal die nieuwe grijp. Perfecte blowplaat ook wel.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2024 12:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

https://burgerweeshuis.nl/agenda/6505-Acid-King-

Op loopafstand van huis.
Aanwezig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen