IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Balkan-/zigeunermuziek Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2010 23:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mijn broer had een keer een zigeunerorkest op een feest in zijn kraakpand. Die gasten kwamen binnen, ik meteen al het bestek opbergen. Al die lefties daar verzoerd, maar die zigeuners zelf lachten er wel om.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2010 23:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Romani ite domum!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-09-2010 23:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je bent zelf kut. Nee ik trek dit wel. Net zoals Gogol Bordello, dikek pret op Pinkpop mee gehad.


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2010 23:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

The Transsylvanians blijven voor mij de shizzle Hongaarse speedfolk


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


herrie
Usericon van herrie
Posted 30-09-2010 23:46 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2010 23:44 schreef bastianus het volgende:
Mijn broer had een keer een zigeunerorkest op een feest in zijn kraakpand. Die gasten kwamen binnen, ik meteen al het bestek opbergen. Al die lefties daar verzoerd, maar die zigeuners zelf lachten er wel om.


kraken is kut!

en: alsof je broer en de rest van die krakers dat bestek zelf hadden gekocht...



[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 30-09-2010 23:48]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2010 23:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2010 23:46 schreef Mark het volgende:
The Transsylvanians blijven voor mij de shizzle Hongaarse speedfolk
Gave filmpjes inderdaad! Geen spijt van dit tipoc..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2010 23:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2010 23:46 schreef herrie het volgende:
kraken is kut!

en: alsof je broer en de rest van die krakers dat bestek zelf hadden gekocht...


Binnenkort w.s. een rondje Arnhem met broertjelief doen. Zullen we wel weer veel krakers tegenkomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-10-2010 9:24 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2010 22:34 schreef bastianus het volgende:


Als rooie multi-culti-hippie vind ik dit soort muziek natuurlijk te gek. Maar bij Lowlands of een ander festival speelde vorig jaar een te gek orkest uit Belgiƫ volgens mij dat beats met Balkanmuziek combineerde. Weet iemand hoe dit gezelschap heet?


Balkan Beats is sowieso een op zichzelf staand genre.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-10-2010 10:15 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Valt Oi Va Voi hier ook onder? Die vind ik wel te gek namelijk.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 10:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hou wel van zigeunermuziek, vooral die bij de tegenbetogingen (krakersverenigingen, anti-PVV-betoging, pro-abortusbetogingen, ...)



maar ook van bvb OT
Taiga - Russische folk/ambient


signature


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-10-2010 10:27 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik vind DeVotchKa erg goed. O.a. bekend van de Little Miss Sunshine soundtrack, maar ook overig werk is erg goed. Live een enorm feest.
Verder is Caspian Hat Dance (uit Nederland), naast een enorme crustenbende, live vrij geniaal.


You have time. You are doing fine.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 01-10-2010 23:36 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-06-2015 21:12 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



Mooi hoor


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen