IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws omdat oud niet nieuw is... [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-10-2010 20:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik. Gruwelijke bloedhekel aan zulke 'geintjes'. Lintje voor die ker0l.


Je moeder.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-10-2010 20:17 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 21 oktober 2010 20:15 schreef karnivoor het volgende:
Lintje voor die ker0l.


Om hem daar aan op te hangen?

Goed idee!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-10-2010 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 oktober 2010 16:00 schreef Vlekkie het volgende:
Dertig jaar cel voor parachutemoord

BRUSSEL - In het Belgische Tongeren is de 26-jarige Els Clottemans donderdag veroordeeld tot dertig jaar cel voor de 'parachutemoord'. De jury en de drie beroepsrechters waren daarmee iets milder dan het Openbaar Ministerie, dat levenslang had geëist. De jury verklaarde Clottemans woensdag schuldig aan moord op haar vriendin en liefdesrivale Els Van Doren in 2006.
Els van Doren stortte toen te pletter tijdens een parachutesprong. Clottemans had volgens de jury de parachute vooraf onklaar gemaakt. Beide vrouwen hadden een relatie met dezelfde man, de Eindhovenaar Marcel Somers.

Harde bewijzen tegen Clottemans waren er niet, maar ze had het motief en de gelegenheid. Volgens psychiaters lijdt ze aan een persoonlijkheidsstoornis. Clottemans zelf bleef tot de laatste procesdag volhouden dat ze onschuldig is.

De voorzitter van het assisenhof in Tongeren zei donderdag dat er geen sprake was van verzachtende omstandigheden voor Clottemans. Door haar persoonlijkheid kan de veroordeelde volgens hem een gevaar voor de maatschappij blijven vormen.
Toch is bij het bepalen van de strafmaat rekening gehouden met haar labiele persoonlijkheid.

Clottemans kan niet in beroep tegen het vonnis. Wel kan ze in cassatie gaan wegens eventuele procedurefouten.

Bron:
http://www.nu.nl/buitenland/2361124/dertig-jaar-cel-parachutemoord.html

Hmm, ik heb 't gevoel dat België een gerechtelijke dwaling erbij heeft.
Er zijn geen harde bewijzen, het specaleren wie het nou gedaan zou kunnen hebben.
Zij is veroordeeld op een basis van 'motief' en 'gelegenheid'. Dat betekend dus niét dat je 't daadwerkelijk gedaan hebt.







ook met bewijzen kan het nog steeds geframed zijn of een complot



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-10-2010 20:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 oktober 2010 20:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Om hem daar aan op te hangen?

Goed idee!


ik durf het niet bezorgen, dat lintje

strax zit er electriciteit op zijn bel


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-10-2010 20:23 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Tering! 30 jaar zonder sluitend bewijs?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-10-2010 20:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Daar moet je in Nederland minimaal 10 kleuters voor doodneuken.


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2010 20:26 by bastianus Profiel van bastianus

Juryrechtspraak. Dat krijg je ervan als de rechterlijke macht zwicht voor het wraaklustige volk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2010 21:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik neem aan dat Fatso dan in cassatie gaat?

Trouwens flink kutnieuws mocht dit kloppen: daar gaat mijn specialiteit :

Orale seks veroorzaakt kanker'

Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die hun vrouwelijke partner regelmatig oraal verwennen, een verhoogd risico hebben op keel- en nekkanker. De boosdoener van deze kanker is het zogeheten Humaan Papillomavirus (HPV). Dit is hetzelfde virus dat bij vrouwen en meisjes baarmoederhalskanker veroorzaakt. Artsen dringen dan ook al jaren aan op een vaccinatie tegen HPV.

De overeenkomst tussen orale seks en keel- en nekkanker bij mannen werd ontdekt na een grootscheeps onderzoek in de VS en Europa. Hieruit is gebleken dat deze kankersoort de laatste jaren een grote vlucht heeft genomen. Werd twee decennia geleden nog slechts een op de vijf orale kankertypes veroorzaakt door HPV, heden ten dage is dat maar liefst de helft. Artsen pleiten er dan ook voor dat mannen en jongens zich hierin tegen laten inenten.

"Dit type kanker kwam voorheen voor bij mannen van in de zestig die hun hele leven rookten en dronken", verklaart oncoloog Dr. John Deeken. "Nu zijn er steeds meer jonge mannen met keel- en nekkanker die nog nooit van hun leven hebben gerookt." Volgens de experts is de toename te wijten aan de losbanderige seksuele moraal van tegenwoordig. Zij willen dan ook dat er betere voorlichting komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-10-2010 21:13]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-10-2010 21:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ben je mee mooi klaar mee als je hetero bent.

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-10-2010 21:21 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Wel gerechtigheid trouwens. Hebben we nu naast de aidshomo's ook kankerhetero's.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-10-2010 21:24 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Haha, was dat jaren geleden geen hoax?

Maareh, ja, dood gaan we toch allemaal.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2010 21:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Het is een heel raar bericht (van Fok!). Ik vermoed dat het een truukje is van de farmaceutische industrie, dan wel de kerk. Een inenting tegen kanker? Nekkanker door het beffen? WTF?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-10-2010 21:28 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 21 oktober 2010 21:26 schreef Mutilator het volgende:
Het is een heel raar bericht (van Fok!). Ik vermoed dat het een truukje is van de farmaceutische industrie, dan wel de kerk. Een inenting tegen kanker? Nekkanker door het beffen? WTF?


Inderdaad.

Een stijve nek kan ik me nog wel wat bij voorstellen maar kanker?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-10-2010 22:18 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Een stijve bek ook.

Oh wacht...



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-10-2010 22:21 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 21 oktober 2010 21:26 schreef Mutilator het volgende:
Het is een heel raar bericht (van Fok!). Ik vermoed dat het een truukje is van de farmaceutische industrie, dan wel de kerk. Een inenting tegen kanker? Nekkanker door het beffen? WTF?
Tegen het virus wat kanker veroorzaakt, dat is iets anders.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 22-10-2010 0:37 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

http://www.nu.nl/wetenschap/2361039/brein-van-vrouw-groeit-zwangerschap--.html


'Brein van vrouw groeit na zwangerschap'
Uitgegeven: 21 oktober 2010 13:15
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2010 13:16
AMSTERDAM – De hersenmassa van vrouwen groeit enigszins na een zwangerschap. Dat blijkt uit een onderzoek van Amerikaanse wetenschappers.
© NU.nl/Gezondheidsnet

De grijze massa in de hersenen van vrouwen neemt in de eerste vier maanden na een zwangerschap met een kleine, maar duidelijk meetbare hoeveelheid toe.

De lichte groei beïnvloedt onder meer hersengebieden die betrokken zijn bij ouderlijke motivatie, het verwerken van emoties en het integreren van zintuiglijke gevoelens.

Dat schrijven onderzoekers van het National Institute of Mental Health in het wetenschappelijk tijdschrift Behavorial Neuroscience.

Hersenscans

De wetenschappers onderzochten het brein van 19 vrouwen die recentelijk het leven hadden geschonken aan een kind. Ze maakten hersenscans van de proefpersonen op twee verschillende momenten: twee tot vier weken na hun bevalling en drie tot vier maanden later.

Het onderzoek wees uit dat de hoeveelheid grijze hersenmassa in het brein van de vrouwen significant was toegenomen. De hersenen van moeders die het meest enthousiast waren over hun kinderen, bleken ook het meest gegroeid, zo meldt nieuwssite Physorg.com

Moedergevoelens

De onderzoekers Craig Kinsley en Elizabeth Meyer vermoeden daarom dat de hersengroei de oorzaak is van moedergevoelens die vaak opkomen bij jonge vrouwen na de geboorte van hun kind.

Normaal gesproken verandert de hersenmassa van mensen niet zomaar. Schommelingen in de hoeveelheid grijze massa kunnen wel worden veroorzaakt door actief studeren, hersenbeschadigingen of ziektes.
© NU.nl/Dennis Rijnvis

________________

betekent dit niet gewoon dat het percentage gebruik van de vrouw van de grijze massa daalt?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-10-2010 8:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 oktober 2010 21:12 schreef Mutilator het volgende:
Ik neem aan dat Fatso dan in cassatie gaat?

Trouwens flink kutnieuws mocht dit kloppen: daar gaat mijn specialiteit :

Orale seks veroorzaakt kanker'

Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die hun vrouwelijke partner regelmatig oraal verwennen, een verhoogd risico hebben op keel- en nekkanker. De boosdoener van deze kanker is het zogeheten Humaan Papillomavirus (HPV). Dit is hetzelfde virus dat bij vrouwen en meisjes baarmoederhalskanker veroorzaakt. Artsen dringen dan ook al jaren aan op een vaccinatie tegen HPV.

De overeenkomst tussen orale seks en keel- en nekkanker bij mannen werd ontdekt na een grootscheeps onderzoek in de VS en Europa. Hieruit is gebleken dat deze kankersoort de laatste jaren een grote vlucht heeft genomen. Werd twee decennia geleden nog slechts een op de vijf orale kankertypes veroorzaakt door HPV, heden ten dage is dat maar liefst de helft. Artsen pleiten er dan ook voor dat mannen en jongens zich hierin tegen laten inenten.

"Dit type kanker kwam voorheen voor bij mannen van in de zestig die hun hele leven rookten en dronken", verklaart oncoloog Dr. John Deeken. "Nu zijn er steeds meer jonge mannen met keel- en nekkanker die nog nooit van hun leven hebben gerookt." Volgens de experts is de toename te wijten aan de losbanderige seksuele moraal van tegenwoordig. Zij willen dan ook dat er betere voorlichting komt.


Overigens hielp pijpen wel weer tegen allerlei kwaaltjes. Maarja moeilijk deze onderzoeken soms serieus te nemen, het is zijn vast wetenschappers gefrustreerd over hun vrouw.


Wel beetje jammer dat onlangs iemand voor seksuele intimidatie was veroordeeld omdat hij een artikel over orale seks onder vleermuizen naar een vrouwelijke collega had doorgestuurd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2010 8:09 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 oktober 2010 21:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Wel gerechtigheid trouwens. Hebben we nu naast de aidshomo's ook kankerhetero's.


Ban?


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-10-2010 8:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik zocht even op homosexuality and cancer:


http://www.conservapedia.com/Homosexuality_and_Anal_Cancer

Zou waar kunnen zijn maar tering conservapedia? hoort daar geen informatie op over bonen, doperwten en halve perziken op siroop?



Haha tering wat een mongolen:

quote:
Homosexuality and Smoking

In regards to homosexuality and smoking, the recent medical literature states the homosexual men and lesbians in the United States have significantly higher rates of cigarette smoking than heterosexuals.[9][10]




[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-10-2010 8:18]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-10-2010 8:47 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 21 oktober 2010 21:12 schreef Mutilator het volgende:
Ik neem aan dat Fatso dan in cassatie gaat?

Trouwens flink kutnieuws mocht dit kloppen: daar gaat mijn specialiteit :

Orale seks veroorzaakt kanker'

Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die hun vrouwelijke partner regelmatig oraal verwennen, een verhoogd risico hebben op keel- en nekkanker. De boosdoener van deze kanker is het zogeheten Humaan Papillomavirus (HPV). Dit is hetzelfde virus dat bij vrouwen en meisjes baarmoederhalskanker veroorzaakt. Artsen dringen dan ook al jaren aan op een vaccinatie tegen HPV.

De overeenkomst tussen orale seks en keel- en nekkanker bij mannen werd ontdekt na een grootscheeps onderzoek in de VS en Europa. Hieruit is gebleken dat deze kankersoort de laatste jaren een grote vlucht heeft genomen. Werd twee decennia geleden nog slechts een op de vijf orale kankertypes veroorzaakt door HPV, heden ten dage is dat maar liefst de helft. Artsen pleiten er dan ook voor dat mannen en jongens zich hierin tegen laten inenten.

"Dit type kanker kwam voorheen voor bij mannen van in de zestig die hun hele leven rookten en dronken", verklaart oncoloog Dr. John Deeken. "Nu zijn er steeds meer jonge mannen met keel- en nekkanker die nog nooit van hun leven hebben gerookt." Volgens de experts is de toename te wijten aan de losbanderige seksuele moraal van tegenwoordig. Zij willen dan ook dat er betere voorlichting komt.


Dit lijkt wel idd iets van een Kerk. Zo ook leuk die vergelijking met vroeger. Als of er toen geen sletjes bestonden.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-10-2010 11:26 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

HET IS VANDAAG INTERNATIONALE CAPS-LOCK DAG.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-10-2010 11:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 oktober 2010 11:26 schreef Ethereal het volgende:
HET IS VANDAAG INTERNATIONALE CAPS-LOCK DAG.


wAARSCHUWING

gEBRUIK VAN cAPS lOCK ZONDER DEGELIJKE TRAINING KAN DE TAALKENNIS ERNSTIG SCHADEN!

vOORBEELD:

SODEMIETER OP!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-10-2010 11:30 by intothevoid Profiel van intothevoid

Zelthor, mooie gelegenheid om een HORSE the band topic aan te maken!
-edit: oh nee, die is weg. Waren meer mensen toen over aan het rellen, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 22-10-2010 11:31]


You have time. You are doing fine.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-10-2010 12:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hij heeft toch gewoon een nieuwe account? Of?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 12:54 by bastianus Profiel van bastianus

Ach natuurlijk, hij trolt vast als BLACK metal MACHINE. Past ook mooi bij Capslockdag.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen