IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws omdat oud niet nieuw is... [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-10-2010 14:41 by XXL Profiel van XXL

Je begrijpt best wat ik bedoel.

Voor ons is het niet zo'n grote eer om te sterven voor je geloof en vaderland dan voor iemand met een zeer sterke geloofsovertuiging.

Of zie jij dat anders?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-10-2010 14:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 oktober 2010 14:36 schreef ElitE het volgende:
dude wat? op welke manier vechten we voor ons vaderland? Ik denk dat de taliban meer vecht voor het vaderland hoor


LOL, precies, verzet door "haatbaarden" is terrorisme, terwijl verzet tegen de Pruus vroeger heldendaden waren.

Beetje scheef meten.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2010 14:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 oktober 2010 14:34 schreef XXL het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre het hier gaat om bewust burgerslachtoffers maken.
In de oorlogen die Amerika momenteel voert is vaak sprake van 'verzet' door mensen die gewoon vanuit dorpen en steden opereren en niet altijd een traditioneel leger wat vanaf een legerbasis opereert.

Deze 'troepen' gaan veelal op in de gewone burgerbevolking en krijgen hier ook steun van.

Guerilla oorlogen dus.




Ik bedoel ook niet dat de situatie gelijk is, maar probeer te tonen dat begrijpbaar en acceptabel niet twee dezelfde begrippen zijn. Je kan de daden van Amerikaanse soldaten begrijpen, maar dat betekent niet dat je ze hoeft te accepteren als ze in conflict zijn met oorlogsrecht.



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-10-2010 14:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 oktober 2010 14:41 schreef XXL het volgende:
Je begrijpt best wat ik bedoel.

Voor ons is het niet zo'n grote eer om te sterven voor je geloof en vaderland dan voor iemand met een zeer sterke geloofsovertuiging.

Of zie jij dat anders?


Nee ik snap het wel, onze jongens hebben een beetje het vietnam gevoel, we zitten er wel maar begrijpen doen we het niet echt en de vijand herkennen we dan ook niet goed. Niet zo raar dat we door die onduidelijkheid af en toe de verkeerde afschieten en niet zo raar dat de plaatselijke bevolking zich dan ook tegen je kan keren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2010 14:45 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 oktober 2010 14:41 schreef XXL het volgende:
Je begrijpt best wat ik bedoel.

Voor ons is het niet zo'n grote eer om te sterven voor je geloof en vaderland dan voor iemand met een zeer sterke geloofsovertuiging.

Of zie jij dat anders?


Geloof en vaderland kunnen in nationalistisch discours samenvallen en elkaars gelijken worden (kijk bv. naar Grieks nationalisme in relatie tot de Grieks orthodoxe kerk).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-10-2010 14:52 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 oktober 2010 14:44 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik bedoel ook niet dat de situatie gelijk is, maar probeer te tonen dat begrijpbaar en acceptabel niet twee dezelfde begrippen zijn. Je kan de daden van Amerikaanse soldaten begrijpen, maar dat betekent niet dat je ze hoeft te accepteren als ze in conflict zijn met oorlogsrecht.




Daar ben ik het dan ook volledig mee eens.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 24-10-2010 15:12 by KHPLF Profiel van KHPLF

quote:
Op 24 oktober 2010 9:30 schreef XXL het volgende:
Misbruik gevangenen

quote:
Op 24 oktober 2010 9:30 schreef XXL het volgende:
Ach, het is oorlog en dan horen dat soort dingen er gewoon bij.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2010 15:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 oktober 2010 14:52 schreef XXL het volgende:
Daar ben ik het dan ook volledig mee eens.






Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-10-2010 16:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Winnaar siëstakampioenschap snurkt met 70 decibel


De werkloze bewaker Pedro Soria López heeft zaterdagmiddag in Madrid het Nationale Kampioenschap Siëstaslapen gewonnen. De 62-jarige man deed een middagdutje van zeventien minuten en snurkte daarbij met maar liefst zeventig decibel. De man, die uit Ecuador komt, won duizend euro met de prestatie.

De wedstrijd was een initiatief van de Vereniging van de Vrienden van de Siësta. Zij maken zich zorgen om het steeds gehaastere leven in Spanje. De oprukkende verdwijning van de siësta draagt daar niet positief aan bij. Ze vinden een middagdutje heel gezond en met hun kampioenschap wordt er aandacht gevraagd voor het probleem.

De driehonderdtachtig deelnemers werden in een dutje van twintig minuten getoetst op onder andere snurken, slaaplengte, houding en kleding. De nummer twee sliep achttien minuten, het langst van iedereen, maar snurkte niet. De nummer drie haalde veertien minuten.


Was er wel een doping controle? ik haal de 3 uur gemakkelijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2010 21:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Twee doden in Canada door 'ninja' op fiets
Uitgegeven: 24 oktober 2010 21:25
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2010 21:25
WINNIPEG - Een volgens getuigen als ninja uitgedoste schutter op een fiets heeft zondag in de Canadese stad Winnipeg twee mensen doodgeschoten. Dat meldde de politie.
© Getty Images

Volgens de politie beschoot de 'ninja' willekeurige voorbijgangers.

Hij deed dat met een afgezaagd hagelgeweer vanaf zijn fiets. Agenten zijn nog op zoek naar de man.
Click here to find out more!

De politie vraagt inwoners van Winnipeg binnen te blijven en niet open te doen als er onverwacht bezoek aan de deur komt.
© ANP

:')


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-10-2010 21:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Misschien was het satan verkleed als ninja die net terug kwam van een klusje in Frankrijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-10-2010 21:34 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 oktober 2010 21:29 schreef karnivoor het volgende:
De politie vraagt inwoners van Winnipeg binnen te blijven en niet open te doen als er onverwacht bezoek aan de deur komt.



Geen probleem toch zolang het geen ninja is?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2010 21:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ja maar je ziet pas op het laatste moment dat het een ninja is, het is niet voor niks een ninja natuurlijk.



Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-10-2010 21:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en meestal kun je het niet navertellen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 18:12 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Meisje gestraft voor verzinnen verkrachting
Uitgegeven: 25 oktober 2010 15:11
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2010 15:10

DEN HAAG - Een 17-jarige meisje uit Maasdijk is maandag veroordeeld tot een voorwaardelijke werkstraf van zestig uur omdat ze haar ex-vriend vorig najaar vals heeft beschuldigd van verkrachting.

© Thinkstock

Het Openbaar Ministerie (OM) heeft maandag gemeld dat de rechtbank haar wegens meineed heeft veroordeeld.

Het meisje verklaarde vorig jaar onder ede dat ze zwanger zou zijn geraakt doordat haar vriend haar had verkracht.

Ze zouden nooit seks hebben gehad en hij zou haar dus GHB of andere drugs moeten hebben gegeven, aldus het meisje.

Aangifte

Haar ouders deden aangifte van verkrachting, de jongen werd opgepakt en zat vier dagen vast. De politie heeft uitgebreid onderzoek gedaan, maar vond geen enkel bewijs voor de verkrachting.

De Maasdijkse heeft de leugen maandenlang volgehouden, meldt het OM. Pas in april van dit jaar heeft ze bekend dat ze onder ede heeft gelogen.

Beeldvorming

Justitie meent dat de ex-vriend in de beeldvorming al veroordeeld was, doordat het meisje en haar ouders een bijeenkomt organiseerden waarin ze het verhaal aan haar vriendinnen en hun moeders vertelde.

Het OM had een voorwaardelijke gevangenisstraf van een maand geëist tegen het meisje. Ze heeft door haar leugens niet alleen haar ex beschadigd, maar ook de waarheidsvinding geschaad, aldus het OM.

© ANP


Nu.nl

Zal d'r leren, de aandachtshoer.


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-10-2010 20:41 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Youp van 't Hek gaat klachten over T-Mobile bundelen
Uitgegeven: 25 oktober 2010 17:27
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2010 18:09
AMSTERDAM – Cabaretier Youp van ’t Hek gaat op korte termijn een speciaal e-mailadres of website openen waar mensen hun slechte ervaringen met helpdesks van grote bedrijven kwijt kunnen. Hij wil deze bundelen op een website of in een boek.
© NU.nl/Gera Nieland

Dat heeft hij maandag gemeld.

De cabaretier berichtte vorige week op Twitter over langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met telecombedrijf T-Mobile.


In NRC Handelsblad wijdde hij zaterdag een column aan het onderwerp. Naar eigen zeggen ontving Van ’t Hek sindsdien enkele duizenden reacties van mensen die zich in de problemen herkenden.

Open zenuw

''Ik heb een open zenuw geraakt’’, beaamt hij. ''Het gaat niet alleen om T-Mobile, maar om alle grote bedrijven die hun klanten doorlopend met een kluitje in het riet sturen. De Ziggo’s, de UPC’s, de Vodafones. Het is een terreur waar de gewone mens niets tegen kan beginnen.’’

Volgens een berekening van het onderzoeksbureau Buzzcapture zou Van ’t Hek de afgelopen dagen T-Mobile al enkele tonnen aan imagoschade hebben toegebracht met zijn actie.

Het bedrijf komt tot deze berekening op basis van het feit dat Van 't Hek op Twitter ruim 45.000 followers heeft. Buzzcapture berekende dat het tot nu toe gaat om in totaal 3.884 reacties, waarvan er 2.479 negatief zijn.

Contract

Van 't Hek begon zijn digitale tirade tegen T-Mobile toen zijn zoon een probleem kreeg met zijn contract en wekenlang van het kastje naar de muur werd gestuurd. Zodra de cabaretier over de kwestie begon te twitteren, hing volgens Van 't Hek binnen een half uur een baas van T-Mobile aan de telefoon die beloofde de problemen op te lossen. Deze gang van zaken wekte alleen maar meer woede bij de cabaretier.

In zijn Oudejaarsconference 1989 nam Youp van 't Hek het alcoholarme biermerk Buckler flink op de korrel. Buckler verdween daarna snel van de markt.

Gekwetst

T-Mobile stelt maandag in een reactie vooral ''gekwetst’’ te zijn door de uitlatingen van de cabaretier. ''Bij dit bedrijf zijn heel veel mensen hard bezig een goed product neer te zetten’’, stelt een zegsman. Het bedrijf erkent dat ''niet alles altijd goed gaat. Maar dat geldt voor alle ondernemingen.''

Volgens het bedrijf heeft nog niemand maandag het abonnement opgezegd vanwege de actie van Van ’t Hek.

Volg twitterberichten over dit nieuws via NUlive.
© ANP


Je moeder.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2010 20:46 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Goeie actie! Die Telekombedrijven zijn evil. Zelf ook weet ik hoe lang geklooid met KPN voordat ik eindelijk het data abonnement wat me door de strot was geduwd heb kunnen vernietigen en mijn geld terug heb gekregen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-10-2010 20:47 by WMP Profiel van WMP

quote:

'Bij dit bedrijf zijn heel veel mensen hard bezig een goed product neer te zetten’’, stelt een zegsman.


Wat een toeval dan dat geen van die hardwerkende mensen die een goed product neer proberen te zetten bij de helpdesk werken om de problemen van die toch niet zo goede producten op te lossen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-10-2010 21:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 oktober 2010 18:12 schreef Forever After het volgende:
Nu.nl

Zal d'r leren, de aandachtshoer.



Gebeurt behoorlijk vaak krijg ik het idee. Jammer genoeg zit je ook gewoon vast na enkele getuigenverklaringen zonder echt bewijs.

Misschien moet ik me maar fictief laten druggen door een rijke homo.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-10-2010 21:40 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 25 oktober 2010 20:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Goeie actie! Die Telekombedrijven zijn evil. Zelf ook weet ik hoe lang geklooid met KPN voordat ik eindelijk het data abonnement wat me door de strot was geduwd heb kunnen vernietigen en mijn geld terug heb gekregen.


Je bedoelt: 'Het contract waar je, zonder het goed te hebben doorgelezen, zelf voor getekend hebt wist te ontbinden'?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-10-2010 21:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Heb al heel tijdje t-mobile als provider vwb mobiele telefonie. Nog nooit een klacht gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-10-2010 21:43]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2010 21:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Youp van t hek is gewoon lang niet in het nieuws geweest en doet nu een wildersje. Je pakt een onderwerp waar het gros van het zeikgepeupel onnadenkend over mee gaat zeiken en gooit dat in de media. Hatsaaaaa aandacht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-10-2010 21:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Godsamme. Een miljonairszoon heeft een probleempje en dan moet de miljonair erachteraan?

Beetje bespottelijk als je bekijkt waar hij ook zijn aandacht (en de aandacht van zijn publiek) op kan richten.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 22:22 by Forever After Profiel van Forever After

Ach, Wilders afzeiken doet men hier al genoeg.
Youp moet wel een beetje origineel blijven.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2010 22:24 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 25 oktober 2010 21:40 schreef XXL het volgende:
Je bedoelt: 'Het contract waar je, zonder het goed te hebben doorgelezen, zelf voor getekend hebt wist te ontbinden'?


Nee, dat is niet wat ik bedoel kneus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen