IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws omdat oud niet nieuw is... [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2010 20:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

leve de positieve discriminatie

voor MIJ


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2010 22:22 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 21 november 2010 20:07 schreef Gemene Lepel het volgende:
Vrees toch dat Forever After eerder een verbitterde man van middelbare leeftijd is.


Selectief verbitterd dan toch. Zeker als figuren als mr. Vinegar me zonder dat ze me, zoals je zelf ook al zegt, kennen voor racist uit gaan maken en/of van die figuren die je alleen al vanaf het moment van aanmelden om je username in een hokje duwen en er door de tijd heen nog wel wat moeite voor willen doen om je in dat hokje te houden, of omdat ze gewoon een pispaaltje nodig hebben.

Jammer is het wel want er zijn hier ook genoeg mensen die wel normaal kunnen doen, alleen gaan die zo op den duur ook een vertekend beeld van iemand krijgen, als ze dat inmiddels al niet hebben.

Nou was me voordat ik me hier aanmeldde al door degene die me op dit forum wees verteld dat het een aardig forum is maar dat er ook wat zeverzakken onder de users zaten. En ik kan deze persoon daar geen ongelijk in geven. Namen zijn er niet genoemd, maar dat was ook niet nodig.

Verder is het natuurlijk zo dat als mijn posts je niet aanstaan niemand je verplicht om ze te lezen, laat staan er op te reageren. Een vergelijkbare 'tip' kreeg ik onlangs van Mr. N ook mbt posts waar ik moedeloos van werd.

Een 'date' met Mark zit er dus niet in, al zou ie een dinertje best kunnen gebruiken...

Uiteraard zal ik het in de ogen van sommigen wel weer helemaal verkeerd zien, maar om eerlijk te zijn zal me dat verder jeuken. Ik post mijn posts net zo vrij als ieder ander hier.

Salut.


 


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 21-11-2010 22:22 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 21 november 2010 16:56 schreef Mutilator het volgende:
Goed nieuws:

Groep jongeren sluit inbrekers in

Een groep jongeren heeft zaterdag in de Zuid-Hollandse plaats Nieuwkoop drie inbrekers ingesloten en overgeleverd aan de politie. In de plaats werd volgens de politie de laatste tijd regelmatig ingebroken.

Daarom was al aan inwoners gevraagd alert te zijn op personen met een Noord-Afrikaans uiterlijk die niet uit de buurt komen. Zaterdagavond zag een jongen in de Roelofstraat drie personen die aan de omschrijving voldeden. Hij haalde wat vrienden erbij en in een auto gingen ze naar de mannen op zoek.

Uiteindelijk vonden ze hen bij een brandgang in de buurt van de Weissenbruchlaan. Zodra de mannen de jongeren zagen, zetten ze het op een lopen. De jongeren blokkeerden met hun auto de wagen van de verdachten en belden de politie.

Agenten gingen naar de mannen op zoek en kregen daarbij hulp van ongeveer twintig jongeren, een politiehond en een helikopter. Na verloop van tijd werden in de buurt gestolen spullen gevonden. Nog later meldden de jongeren dat ze de verdachten hadden gezien bij een bushalte op de Achterweg.

Daar troffen de agenten een grote groep jongeren die allemaal naar de bushalte wezen. De drie verdachten zijn aangehouden. Het gaat om mannen uit Ede van 20, 22 en 23 jaar oud. Bij de woning aan de Roelofstraat, waar de verdachten aanvankelijk waren gezien, bleek inderdaad te zijn ingebroken. De politie onderzoekt of zij meer van de inbraken in de buurt afweten.

Districtschef Krishna Taneja zegt 'zeer tevreden' te zijn over de hulp van de jongeren. "Zonder hun medewerking hadden we de verdachten niet kunnen aanhouden." De auto van de verdachten is in beslag genomen voor verder onderzoek.





"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-11-2010 22:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 november 2010 22:22 schreef Forever After het volgende:
Salut.

Een keer gaan bieren, dan maar? Lijkt mij wel interessant


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2010 22:36 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 november 2010 22:22 schreef Forever After het volgende:


Uiteraard zal ik het in de ogen van sommigen wel weer helemaal verkeerd zien, maar om eerlijk te zijn zal me dat verder jeuken. Ik post mijn posts net zo vrij als ieder ander hier.




Ik denk dat je 't zelf al aangeeft. Het is maar een forum. Hoe boeiend is het nu dat een forumlid je zonder argumenten een racist noemt.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-11-2010 22:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ja, jij mag ook meedoen, G-L.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2010 22:40 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik voel me vereerd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-11-2010 22:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Mooi. Neuken?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-11-2010 22:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Niet op de eerste date.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-11-2010 22:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dan skippen we die maar!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2010 23:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

fassist --> fascist


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-11-2010 23:23 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

No shit.


Je moeder.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-11-2010 23:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 november 2010 23:23 schreef Hypnos het volgende:
fassist --> fascist

:')


Quis moderabat ipsos moderatores?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-11-2010 23:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Persoon onder trein op Utrecht Centraal
Uitgegeven: 21 november 2010 22:51
Laatst gewijzigd: 21 november 2010 22:56
AMSTERDAM - Een reiziger is zondagavond even voor half negen op Utrecht Centraal Station onder een trein gekomen.
© ANP

Het incident vond plaats op perron 5. De politie is inmiddels aanwezig voor verder onderzoek. Of het gaat om zelfdoding is nog onduidelijk.

Op alle trajecten van en naar Utrecht rijden hierdoor minder treinen. "Het is moeilijk in te schatten hoe groot de vertraging precies is, maar we gaan uit van een kwartier", zegt een woordvoerder van Prorail. Zij schat dat de treinen rond 23.00 uur weer volgens het boekje rijden.

Volg de reacties over dit onderwerp op Twitter
© NU.nl/Novum

:')


Je moeder.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-11-2010 11:22 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 21 november 2010 23:23 schreef karnivoor het volgende:
No shit.


Ik denk dat er mensen rond lopen die er van uit gaan dat ze niet racistisch zijn.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-11-2010 12:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 november 2010 23:29 schreef karnivoor het volgende:
Persoon onder trein op Utrecht Centraal
Uitgegeven: 21 november 2010 22:51
Laatst gewijzigd: 21 november 2010 22:56
AMSTERDAM - Een reiziger is zondagavond even voor half negen op Utrecht Centraal Station onder een trein gekomen.
© ANP

Het incident vond plaats op perron 5. De politie is inmiddels aanwezig voor verder onderzoek. Of het gaat om zelfdoding is nog onduidelijk.

Op alle trajecten van en naar Utrecht rijden hierdoor minder treinen. "Het is moeilijk in te schatten hoe groot de vertraging precies is, maar we gaan uit van een kwartier", zegt een woordvoerder van Prorail. Zij schat dat de treinen rond 23.00 uur weer volgens het boekje rijden.

Volg de reacties over dit onderwerp op Twitter
© NU.nl/Novum

:')


Er wordt wel snel vanuit gegaan dat hij het niet overleefd heeft. 10% van de aanvaringen van persoon met trein is toch niet dodelijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-11-2010 12:09 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 22 november 2010 12:01 schreef ElitE het volgende:
Er wordt wel snel vanuit gegaan dat hij het niet overleefd heeft. 10% van de aanvaringen van persoon met trein is toch niet dodelijk.


Snel? Het gaat om iemand die om half negen onder een trein komt, en het bericht wordt vlak voor elven uitgegeven, lijkt me dat dan wel duidelijk is of 'ie dood is of niet...


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 22-11-2010 12:10 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Volgens mij heeft Ingrimd de lijkkist voorbij zien komen, dus ik denk dat hij dan vrij dood was.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 22-11-2010 12:10 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Hij heeft het inderdaad niet overleefd.
Ik werk op dat spoor en was gisteravond toevallig ook aan het werk.
Man is gesprongen, heeft nog heel eventjes geleefd maar overleed al snel ter plekke.

Fucking chaos uiteraard weer met de treinen...



Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 22-11-2010 12:11 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 22 november 2010 12:10 schreef Ziona het volgende:
Volgens mij heeft Ingrimd de lijkkist voorbij zien komen, dus ik denk dat hij dan vrij dood was.


Dat ook ja



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-11-2010 12:22 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dat geneuzel met die treinen doen ze verdomme altijd op momenten dat ik niet in Utrecht hoef te zijn voor werk.

Verder is het natuurlijk triest.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-11-2010 12:23]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-11-2010 16:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 november 2010 12:09 schreef Valorian het volgende:
Snel? Het gaat om iemand die om half negen onder een trein komt, en het bericht wordt vlak voor elven uitgegeven, lijkt me dat dan wel duidelijk is of 'ie dood is of niet...


Nee ik bedoel eigenlijk dat er in het bericht niet expliciet wordt vermeld dat hij dood is. Zo vanzelfsprekend is het eigenlijk niet bij botsingen met een trein.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-11-2010 16:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Maar wel 90% vanzelfsprekend


Quis moderabat ipsos moderatores?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-11-2010 16:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha klopt! en ik geloof dat het sterftecijfer wat langer erna toch wel iets hoger is. Maarja meeste mensen denken dat je geen enkele kans hebt, maar het is toch wel verstandig de juiste zelfdodingsconsulent te nemen.
Ik denk dat ik ook maar eens reclame ga maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 22-11-2010 16:20 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ik vraag me af hoeveel kans je maakt tegen een Arriva diesel-boemeltje hier in het noorden. Ze rijden volgens mij minder hard en ze hebben een minder solide voorkomen dan de NS-treinen. Hmmm..

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 22-11-2010 16:22]


Verrassend triviaal


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen