IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws omdat oud niet nieuw is... [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-12-2010 8:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 december 2010 8:53 schreef Jenje het volgende:
Of 3 baanswegen, waarbij vrachtwagens, aanhangers niet op de 3e baan mogen.


Nou, inhaalstroken voor vrachtwagens op sommige punten, that's it. En een tolheffing voor buitenlandse vrachtwagens zou ook veel goed doen qua verkeersveiligheid...


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2010 9:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En een verbod voor Polen


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-12-2010 9:08 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 december 2010 9:04 schreef Jenje het volgende:
En een verbod voor Polen


Psies. Wat een moederneukendslechterijders zijn dat zeg...


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2010 9:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En vertegenwoordigers, alles boven de 65, alles wat bang is om harder dan 110 te rijden, alles wat inhaalt met 121 km/u.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-12-2010 9:13 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 december 2010 9:09 schreef Jenje het volgende:
En vertegenwoordigers, alles boven de 65, alles wat bang is om harder dan 110 te rijden, alles wat inhaalt met 121 km/u.


En (vooral) de mensen die rechts inhalen en dan de auto in het rijtje auto's dat al links reed plempen...


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2010 10:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 december 2010 9:13 schreef MR. N het volgende:
En (vooral) de mensen die rechts inhalen en dan de auto in het rijtje auto's dat al links reed plempen...
Mag dat niet dan? Moeten al die klojo's op de linkerbaan de boel maar niet zo ophouden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-12-2010 10:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 december 2010 10:21 schreef bastianus het volgende:
Mag dat niet dan? Moeten al die klojo's op de linkerbaan de boel maar niet zo ophouden.
Die worden juist vertraagt door rechtsinhalende eikels.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2010 13:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Belangrijk nieuws voor de vrijgezellen (man) op ZM!!!

Tatjana zoekt man

Tatjana Šimić gaat in een nieuw RTL 4-programma op zoek naar de ideale man. Dit maakte de 47-jarige zangeres en actrice donderdag bekend in het journalistieke kwaliteitspareltje De Telegraaf. Het programma gaat Wie Kiest Tatjana heten.

De oud-ster van de serie Flodder heeft er zin in: "Ik had al twee keer eerder, een paar jaar geleden, nee gezegd. Ik vond nu dat de tijd er rijp voor was, ik vind dat ik autoriteit heb met mijn ervaringen, haha. We gaan het integer en oprecht brengen."

Tatjana wil een voorbeeld zijn voor andere vrouwen: "Ik wil via het programma ook laten zien dat een relatie hebben of krijgen heel moeilijk kan zijn. Ik hoop dat ik een steuntje in de rug ben voor andere vrouwen: ik kan het ook niet vinden. Ik geloof in de liefde, niet in eeuwige liefde. Maar ik laat me graag overtuigen."

Onlangs schoot de zangeres, die maar liefst twaalf keer in de Playboy heeft gestaan, nog in tranen over haar recente breuk met haar ex. Wie Kiest Tatjana is vanaf 28 januari te zien op de buis. Op 24 december is een kick off-uitzending. Aanmelden kan via rtl.nl/wiekiesttatjana.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-12-2010 13:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Zal Herrie eens vragen, lijkt me geniale tv opleveren!


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-12-2010 13:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Haai teistert Egyptische badplaats


Toeristen die naar de populaire Egyptische badplaats Sharm el-Sheikh zijn afgereisd om te surfen of te snorkelen komen bedrogen uit. Alle watersporten zijn tot nader order verboden door recente aanvallen van een witpunthaai.

Een witpunthaai bedreigt toeristen aan de Eygyptische kust

In amper 24 uur wist de witpunthaai (Carcharhinus longimanus) maar liefst drie slachtoffers te maken. De getroffen toeristen werden alle drie aangevallen in het zwemwater in de buurt van hun hotel.

De jongste aanval gebeurde vlak bij het strand; een 50-jarige vrouw werd gebeten in haar voet en in haar arm. Een strandwacht kon de vrouw redden.

Eerder werden een 70-jarige Oekraïnse en een Russische toerist gebeten in hun armen, rug en benen. De bejaarde vrouw vecht nog steeds voor haar leven: zij verloor een hand en kreeg een hartaanval.

Jacht

De kustwacht heeft inmiddels de jacht op het dier geopend. Volgens de directeur van Sinai Conservation gaat het waarschijnlijk om dezelfde witpunthaai, een beest van ongeveer drie meter.

Als de haai gevangen wordt, zal ze uitgezet worden in een afgelegen gebied van de Rode Zee. De toeristische dienst heeft voorlopig alle watersporten verboden in de buurt.
Reageer op dit artikel.



Zit Mmayo daar niet?



Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2010 14:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ze willen het "probleem" zowaar op een "lieve" manier oplossen. De haai wordt niet gereduceerd tot haaievinnensoep maar netjes gevangen en elders uitgezet. Ik wist nietdat het zulk dierenknuffelaasr waren daar in Egypte!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-12-2010 14:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Inderdaad iets opmerkelijk maarja wel een organisatie als Sinai conservation

De Egyptenaren zijn ook wel best modern natuurlijk. in archeologie laten ze volgens mij wel zien dat ze wat van wetenschap en dergelijke snappen. En natuurlijk met de Rode Zee en het toerisme weten ze inmiddels wel dat biodiversiteit een belangrijk puntje is.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2010 14:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 december 2010 14:25 schreef ElitE het volgende:
Inderdaad iets opmerkelijk maarja wel een organisatie als Sinai conservation

De Egyptenaren zijn ook wel best modern natuurlijk. in archeologie laten ze volgens mij wel zien dat ze wat van wetenschap en dergelijke snappen. En natuurlijk met de Rode Zee en het toerisme weten ze inmiddels wel dat biodiversiteit een belangrijk puntje is.




of ze zetten de haai uit richting Israel!

Maar zeker, biodiversiteit is niet alleen linkse hobby, het brengt gewoon geld in het laatje.
Ik heb wel eens ergens gelezen (in een betrouwbare bron maar heb die heb ik helaas niet meer) dat de Veluwe net zoveel geld opbrengt als de Haven in rotterdam! Heb ook eens een presentatie bijgewoond van een ambtenaar uit een stad vlak bij De Wieden/Weerribben. Dat loog er ook niet om hoeveel geld er daar wordt verdiend door natuur (puur recreatie, dus "vagere" dingen als CO2 vasthouden en opslag door wetlands werd zelfs niet genoemd). Natuur is dus geld in het laatje.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-12-2010 14:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe het is ook heel erg verkeerd om natuur als linke hobby te zien. Het zou juist een rechtse hobby moeten zijn. Natuur is juist enorm van belang van economie. Recreatie heeft een directe band met economie en wordt daarom eigenlijk gezien als iets wat allen voor vrije tijd is en daarom wat minder essentiel.

Maar juist die indirecte relatie van natuur in de economie is zo belangrijk. Een lage biodiversiteit is slecht voor landbouw, visserij en industrie. Natuur is iets noodzakelijks. We zijn net zo beperkt als andere diersoorten met de exploiteerbaarheid van de omgeving. Heckrunderen in de oostvaardersplassen gaan dood als er minder planten zijn voor mensen geld hetzelfde.

Dat veel economen en industrielen dat niet inzien komt door hun korte termijn denken. We hebben door dat korte termijn denken en de daarbij behorende slechte zorgt voor het millieu al meerdere zware economische problemen gehad. Zie bijvoorbeeld de dustbowl.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-12-2010 18:13 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 2 december 2010 9:08 schreef MR. N het volgende:
Psies. Wat een moederneukendslechterijders zijn dat zeg...

Hoe rijd jij als je net zo'n stuk in je kraag hebt als de gemiddelde Pool?


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-12-2010 18:14 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 2 december 2010 7:53 schreef XXL het volgende:
Griekenland?
Ierland?




Nee, andere. Geen landen en/of inwoners van een specifiek land.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2010 18:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 december 2010 18:14 schreef Forever After het volgende:
Nee, andere. Geen landen en/of inwoners van een specifiek land.
Je bedoelt toch krakers?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-12-2010 18:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Kosmopolieten.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-12-2010 21:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Belgen?


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2010 3:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 december 2010 18:13 schreef Forever After het volgende:
Hoe rijd jij als je net zo'n stuk in je kraag hebt als de gemiddelde Pool?



Werkelijk geen idee. Inparkeren kan ik wel ladderzat.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2010 3:40 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2010 14:40 schreef attila_de_hun het volgende:
...
Ik heb wel eens ergens gelezen (in een betrouwbare bron maar heb die heb ik helaas niet meer) dat de Veluwe net zoveel geld opbrengt als de Haven in rotterdam!...


Hoe kan dat dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2010 3:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 december 2010 3:40 schreef Mutilator het volgende:
Hoe kan dat dan?


Lijkt mij ook sterk eigenlijk.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2010 8:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En wat wordt met Veluwe bedoelt, alleen het natuurdeel of ook alle parken, musea etc die daar zitten?

Kijk, Veluwe kost "ons" ook minder .. dus wellicht is het totaal niet veel verschillend.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-12-2010 8:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 december 2010 3:40 schreef Mutilator het volgende:
Hoe kan dat dan?


Ik weet het niet meer .


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2010 9:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 december 2010 3:40 schreef Mutilator het volgende:
Hoe kan dat dan?
Omdat daar geen Randstadters wonen natuurlijk, doh.
"Uit gouden korenaren,
schiep God de Veluwnaren,
en uit het kaf en uit de resten,
al die klootzakken uut het Westen."


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen