IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-10-2010 13:19 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

"De PVV wil..." Ze willen wel heel veel. Ben het er wel mee eens, daar niet van, maar het is weer een open deur in een discussie die al jaren loopt..


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 13:22 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 13:16 schreef attila_de_hun het volgende:
DE PVV is druk bezig!!! Overigens, hier kan ik me wel in vinden...

PVV wil af van wintertijd

Europarlementariërs Barry Madlener en Lucas Hartong willen dat de EU onderzoek gaat doen naar het draagvlak onder de Europese bevolking om de wintertijd af te schaffen.



belangrijk issue... de wintertijd is er onder andere om 's ochtends weer eerder licht te hebben, zodat bouwvakkers en overige noeste arbeiders eerder aan de slag kunnen (zodat de productie niet afneemt > 's middags heeft er toch geen mens zin om te werken).


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-10-2010 13:23 by bokaj Profiel van bokaj

Ik wil wel van die zomertijd af. Eerder donker staat mij wel aan.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-10-2010 13:31 by De Ulk Profiel van De Ulk

Om het geheel kloppend te houden, zouden ze dan de zomertijd af moeten schaffen. De wintertijd is namelijk de 'juiste' tijd, de zomertijd is indertijd verzonnen opdat het in de zomer wat langer licht is.


Bareuh...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2010 13:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik vond het voor PVV-begrippen wel een aardig/serieus voorstel. Ik had eerder verwacht dat ze zouden voorstellen dat ze winter willen verbieden ofzoiets


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2010 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 oktober 2010 13:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vond het voor PVV-begrippen wel een aardig/serieus voorstel. Ik had eerder verwacht dat ze zouden voorstellen dat ze winter willen verbieden ofzoiets
MOslims houden niet van winter hoor ..


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-10-2010 14:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 oktober 2010 13:36 schreef Jenje het volgende:
MOslims houden niet van winter hoor ..


Jawel man, die gasten zijn vaak heel dik ingepakt.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2010 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 oktober 2010 14:04 schreef Ralph het volgende:
Jawel man, die gasten zijn vaak heel dik ingepakt.
Daar zitten bommen onder man!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 15:33 by bastianus Profiel van bastianus

In mijn vorige werk had ik een psychiatrische cliënt die nooit op zijn werk kon komen bij de wisseling naar wintertijd. Na wat onderzoek ontdekte ik dat met name labiele mensen met psychiatrische problematiek hinder ondervinden van de overgang naar de wintertijd. Mensen met een gezonde geestesgesteldheid blijven er vrij flegmatiek onder, maar psychisch gestoorden kunnen er echt soms meer dan een maand lang hinder van ondervinden. De PVV denkt in dit geval dus wel degelijk aan de eigen achterban.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 15:42 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 13:31 schreef De Ulk het volgende:
Om het geheel kloppend te houden, zouden ze dan de zomertijd af moeten schaffen. De wintertijd is namelijk de 'juiste' tijd, de zomertijd is indertijd verzonnen opdat het in de zomer wat langer licht is.


idd, wintertijd afschaffen, want PVV heeft een hekel aan donker!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-10-2010 15:47 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 29 oktober 2010 15:33 schreef bastianus het volgende:
In mijn vorige werk had ik een psychiatrische cliënt die nooit op zijn werk kon komen bij de wisseling naar wintertijd. Na wat onderzoek ontdekte ik dat met name labiele mensen met psychiatrische problematiek hinder ondervinden van de overgang naar de wintertijd. Mensen met een gezonde geestesgesteldheid blijven er vrij flegmatiek onder, maar psychisch gestoorden kunnen er echt soms meer dan een maand lang hinder van ondervinden. De PVV denkt in dit geval dus wel degelijk aan de eigen achterban.
Dan is hij toch een uur te vroeg op zijn werk. Wat is het probleem?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 15:48 by bastianus Profiel van bastianus

In het donker kan je ze anders wel minder goed zien. Tenzij ze lachen natuurlijk, maar met alle komende maatregelen zal ze dat wel vergaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 15:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 oktober 2010 15:47 schreef bokaj het volgende:
Dan is hij toch een uur te vroeg op zijn werk. Wat is het probleem?
Dat zijn hele biologische ritme ontregeld was doordat de klok een uur verzet was. Waardoor hij gewoon helemaal niet meer zijn bed uit kon komen. Ik snap het fijne er ook niet van, het komt wel veel voor bij deze doelgroep, zo schijnt volgens de onderzoeken hierover.
Maar goed, ik vond het uiteraard gewoon leuk om even een sneer naar de PVV-achterban te maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2010 15:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Zijn er meer mesnen zo onderhand Wilders-moe en ook beu dat hij het debat zo bepaalt? Hoe kan dat eigenlijk... Zijn alle andere politicie (links/rechts) onbekwaam?? Kunnen die gewoon hun eigen "ding" niet doen?? Hoe meer ik er over nadenk hoe minder ik er van snap...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-10-2010 15:53 by bokaj Profiel van bokaj

Het gaat vaker mis met de zomertijd denk ik. Voetballers die te laat komen voor een wedstrijd, er zit er elk jaar wel een tussen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-10-2010 15:57 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 oktober 2010 15:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Zijn er meer mesnen zo onderhand Wilders-moe en ook beu dat hij het debat zo bepaalt? Hoe kan dat eigenlijk... Zijn alle andere politicie (links/rechts) onbekwaam?? Kunnen die gewoon hun eigen "ding" niet doen?? Hoe meer ik er over nadenk hoe minder ik er van snap...


+1

Het meest vermoeiende zijn we echter zelf, samen met de media, door iedere scheet van die kerel te analyseren en uit te vergroten tot enorme proporties.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2010 15:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 oktober 2010 15:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Zijn er meer mesnen zo onderhand Wilders-moe en ook beu dat hij het debat zo bepaalt? Hoe kan dat eigenlijk... Zijn alle andere politicie (links/rechts) onbekwaam?? Kunnen die gewoon hun eigen "ding" niet doen?? Hoe meer ik er over nadenk hoe minder ik er van snap...
Ik denk dat politici de voeling kwijt zijn met wat er leeft "op straat", en dat Wilders en zijn kornuiten die punten wel weten te benoemen. Aangezien de media voor het grootste deel ook lijken te worden bepaald door wat er leeft "op straat" (b.v. Oh oh Cherso, de vertrossing van media, serieuze media die ineens ook aandacht aan "sensatienieuws" besteden), lijkt de waan van de dag vooral het nieuws te bepalen. Wilders is denk ik de enige die dat snapt en daar handig op inspeelt, de rest loopt er een beetje suf achteraan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-10-2010 16:10 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 oktober 2010 15:58 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat politici de voeling kwijt zijn met wat er leeft "op straat", en dat Wilders en zijn kornuiten die punten wel weten te benoemen. Aangezien de media voor het grootste deel ook lijken te worden bepaald door wat er leeft "op straat", lijkt de waan van de dag vooral het nieuws te bepalen. Wilders is denk ik de enige die dat snapt en daar handig op inspeelt, de rest loopt er een beetje suf achteraan.
Ik ben het met je eens op het gebied van de 'vervolksing' en versimpeling van de media; het niveau van onze nieuwsvoering daalt.

Ik denk echter dat de overige politici verdomd goed weten wat er speelt op straat, maar snappen dat dit een stuk genuanceerder ligt dan je in one-liners kunt verwoorden.

De combinatie, echter, is moordend voor de politiek. Problemen die niet in one-liners gevat (laat staan opgelost) kunnen worden, worden dat door 1 persoon toch gedaan en deze scoort hiermee bij het gepeupel.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-10-2010 17:42 by Mark Profiel van Mark

Het is hier in Engeland overigens wel een serieus issue, die wintertijd afschap. Er is onderzoek gedaan waaruit blijkt dat tegenwoordig het economisch een stuk rendabeler is om het later donker te later zijn dan vroeger licht. Niet alleen voor het bedrijfsleven maar ook voor de horeca. En ook voor de verkeersveiligheid schijnt het beter te zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-10-2010 17:54 by Forever After Profiel van Forever After

Het was dan ook een Brits onderzoek.


 


herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2010 18:10 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 29 oktober 2010 15:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Zijn er meer mesnen zo onderhand Wilders-moe en ook beu dat hij het debat zo bepaalt? ...


denk dat je weinig bijval krijgt... 66% van de zm'mers is pro!


WMP
Usericon van WMP
Posted 29-10-2010 18:37 by WMP Profiel van WMP

ZM is dus voornamelijk een verzamelplaats van laagopgeleiden?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-10-2010 18:44 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 29 oktober 2010 18:37 schreef WMP het volgende:
ZM is dus voornamelijk een verzamelplaats van laagopgeleiden?


Geen idee, wat voor opleiding heb je zelf gehad?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WMP
Usericon van WMP
Posted 29-10-2010 18:52 by WMP Profiel van WMP

.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 29-10-2010 18:57]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-10-2010 18:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 oktober 2010 12:18 schreef bastianus het volgende:
Dat gaf ik zelf ook al aan. Mensen met een duur huis b.v. betalen daar ook disproportioneel veel belasting over. Maar moet dat via een ingewikkelde, niet directe subsidie gecompenseerd worden? Die de staat ook nog eens 11 miljard aan inkomen gescheeld heeft volgens Wikipedia? Heb zo gauw even geen andere bron, maar heb dit ook op andere plaatsen gelezen.
Verder vind ik het ook vrij raar dat je in Nederland al heel snel in een belastingschaal komt waarbij je driekwart van je inkomen weer afdraagt aan de belasting. Terwijl je ook nog heel veel accijns e.d. betaalt.

Is wat dat laatste betreft het 'onevenredige' voordeel wat mensen met hogere inkomens / hogere hypotheken van de hypotheekrenteaftrek meepakken niet juist weer eerlijk?

Ik ben het verder totaal met je eens dat ons belastingstelsel een stuk overzichtelijker moet.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen