IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2010 10:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Lijstje! (sorry, erg Story-waardig, was een reactie onder het artikel van de Telegraaf...)

quote:
PVV-kamerlid Dion Graus (mishandeling zwangere vrouw)
•PVV-kamerlid Hero Brinkman (bedreiging buurman met bijl, mishandeling barman bij perscentrum Nieuwspoort)
•PVV-kamerlid Marcial Hernandez (nachtje in de cel wegens uitdelen kopstoot)
•Aspirant PVV-kamerlid Markuszower (zwaaien met een wapen)
•PVV-adviseur Belien (bloederige verhalen over moslimroofdieren)
•PVV-kamerlid Joram van de Klaveren (Poseerde met vuurwapen)
•PVV-kamerlid Raymond de Roon (Lid van extreemrechtse beweging die in Nederland een militaire dictatuur wou vestigen a la kolonelsregime in Griekenland en knieschotliefhebber)
•PVV-kamerlid Bosma (wou Clairy Polaks neus afhakken)


Geen idee overigens wat nu wel en niet bewezen is....

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-11-2010 10:25]


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2010 10:27 by bastianus Profiel van bastianus

Ik denk dat dat van die neus gewoon een anti-semitisch grapje was dat verkeerd begrepen is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2010 10:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 november 2010 10:27 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat dat van die neus gewoon een anti-semitisch grapje was dat verkeerd begrepen is.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2010 10:45 by bastianus Profiel van bastianus

Ik lees trouwens net dat Clairy de dochter van Alexander Pola is. Ineens snap ik diens gelijkenis met de pa van Jolly Roger 666!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-11-2010 10:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Van alle autoritaire regimes kiest hij ook echt het Kolonelsregime, een van de meest gefaalde militaire regeringen van naoorlogs Europa. Paternalistisch ten top; het regime verbood onder het dragen van korte rokken. Roon kan zich vast vinden in het concept van een zedelijkheidspolitie.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2010 11:09 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb ook moeite met korte rokken, het is me veel te uitdagend. Met mijn hormonenspiegel is zoiets echt een Tantaluskwelling.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-11-2010 11:18 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:

PVV-kamerlid Dion Graus (mishandeling zwangere vrouw)


Wat was de aanleiding? Heeft ze zijn cavia gewurgd?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-11-2010 11:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

PVV-kamerlid Dion Graus (mishandeling zwangere vrouw) Nooit bewezen
•PVV-kamerlid Hero Brinkman (bedreiging buurman met bijl, mishandeling barman bij perscentrum Nieuwspoort) Nooit bewezen
•PVV-kamerlid Marcial Hernandez (nachtje in de cel wegens uitdelen kopstoot)
•Aspirant PVV-kamerlid Markuszower (zwaaien met een wapen) Gewoonweg niet waar en heeft een verlof voor wapenbezit en is/was beveiliger waarbij hij toestemming heeft/had voor dat wapen.
•PVV-adviseur Belien (bloederige verhalen over moslimroofdieren) En?
•PVV-kamerlid Joram van de Klaveren (Poseerde met vuurwapen) En?
•PVV-kamerlid Raymond de Roon (Lid van extreemrechtse beweging die in Nederland een militaire dictatuur wou vestigen a la kolonelsregime in Griekenland en knieschotliefhebber) Pardon?? Dit verhaal ken ik niet. Die knieschotten vallen trouwens onder het huidige geweldsmonopolie van de Nederlandse staat.
•PVV-kamerlid Bosma (wou Clairy Polaks neus afhakken) Gewoonweg niet waar.

Compleet ridicuul lijstje dus weer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-11-2010 11:22 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 11 november 2010 11:18 schreef kwelgeest het volgende:
Compleet ridicuul lijstje dus weer.


Ridicuul, klaag dan ze aan wegens plagiaat!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2010 11:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 november 2010 11:18 schreef kwelgeest het volgende:
PVV-kamerlid Dion Graus (mishandeling zwangere vrouw) Nooit bewezen
•PVV-kamerlid Hero Brinkman (bedreiging buurman met bijl, mishandeling barman bij perscentrum Nieuwspoort) Nooit bewezen
•PVV-kamerlid Marcial Hernandez (nachtje in de cel wegens uitdelen kopstoot)
•Aspirant PVV-kamerlid Markuszower (zwaaien met een wapen) Gewoonweg niet waar en heeft een verlof voor wapenbezit en is/was beveiliger waarbij hij toestemming heeft/had voor dat wapen.
•PVV-adviseur Belien (bloederige verhalen over moslimroofdieren) En?
•PVV-kamerlid Joram van de Klaveren (Poseerde met vuurwapen) En?
•PVV-kamerlid Raymond de Roon (Lid van extreemrechtse beweging die in Nederland een militaire dictatuur wou vestigen a la kolonelsregime in Griekenland en knieschotliefhebber) Pardon?? Dit verhaal ken ik niet. Die knieschotten vallen trouwens onder het huidige geweldsmonopolie van de Nederlandse staat.
•PVV-kamerlid Bosma (wou Clairy Polaks neus afhakken) Gewoonweg niet waar.

Compleet ridicuul lijstje dus weer.

Anders ga je ook nog even serieus op dit soort goedkope zwartmakerij in.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-11-2010 11:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 november 2010 11:23 schreef bastianus het volgende:
Anders ga je ook nog even serieus op dit soort goedkope zwartmakerij in.
Anders gaat het zo weer z'n eigen leven leiden hier. En nu weet Mathieu wat zo ongeveer wel en wat niet bewezen is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2010 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 november 2010 11:26 schreef kwelgeest het volgende:
Anders gaat het zo weer z'n eigen leven leiden hier. En nu weet Mathieu wat zo ongeveer wel en wat niet bewezen is.
Dus als jij zegt "NIet waar" dan is het niet waar?

Wel opvallend dan dat dit soort gevallen alleen bij PVV voorkomen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2010 11:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 november 2010 11:18 schreef kwelgeest het volgende:


Compleet ridicuul lijstje dus weer.



Dat kan best kloppen, ik gaf al aan dat ik er geen bewijzen voor heb.




Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2010 11:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 november 2010 11:27 schreef Jenje het volgende:
Dus als jij zegt "NIet waar" dan is het niet waar?



Hehe.


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-11-2010 11:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 november 2010 11:27 schreef Jenje het volgende:
Dus als jij zegt "NIet waar" dan is het niet waar?

Wel opvallend dan dat dit soort gevallen alleen bij PVV voorkomen.
Zoek je het toch lekker na. Veel plezier.

Ja, alleen bij PVV. G-L kent geen Duyvendak of Pormes. Diverse PvdAers hebben niet bij dubieuze extreem-linkse clubjes gezeten, Thieme zit niet bij een zeer discutabele anti-homo kerk en alle andere partijen zijn ook 100% schoon van zwaardere overtredingen of lichte misdrijven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-11-2010 11:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 november 2010 11:27 schreef MR. N het volgende:
Dat kan best kloppen, ik gaf al aan dat ik er geen bewijzen voor heb.



quote:
Op 11 november 2010 11:28 schreef MR. N het volgende:
Hehe.
Je hebt het natuurlijk ook niet van een bron waarbij je van te voren al weet dat het niet klopt. Neeee; daarom dek je, je van te voren vast in.

Flink sneu weer, hier.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2010 11:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 november 2010 11:31 schreef kwelgeest het volgende:
Zoek je het toch lekker na. Veel plezier.

Ja, alleen bij PVV. G-L kent geen Duyvendak of Pormes. Diverse PvdAers hebben niet bij dubieuze extreem-linkse clubjes gezeten, Thieme zit niet bij een zeer discutabele anti-homo kerk en alle andere partijen zijn ook 100% schoon van zwaardere overtredingen of lichte misdrijven.


Sja, "alleen bij PVV" is wel kort door de bocht inderdaad.

Moet wel lachen om de mensen die de zogenaamde "linkse kerk!!11!!1!" beschuldigen van zwartmakende berichtgeving, terwijl het vanuit de Telegraafhoek komt.



Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2010 11:36 by bastianus Profiel van bastianus

Zou Kwel de term 'opruien' kennen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2010 11:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 november 2010 11:32 schreef kwelgeest het volgende:
Je hebt het natuurlijk ook niet van een bron waarbij je van te voren al weet dat het niet klopt. Neeee; daarom dek je, je van te voren vast in.

Flink sneu weer, hier.


Flink sneu om er zo op te reageren bedoel je.

Ik postte het omdat ik het relevant vond, in verband met de Story opmerking van Bastianus. Daarom heb ik dat er ook bij gezet.

Maar goed, begrijpend een forum lezen is schijnbaar nog steeds lastig voor je.


Boeiender


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-11-2010 11:38 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-11-2010 11:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 november 2010 11:38 schreef Naturens Galleri het volgende:


hehehe


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 11-11-2010 12:10 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 11 november 2010 11:36 schreef bastianus het volgende:
Zou Kwel de term 'opruien' kennen?


Affijn...


Ja hoor...


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 11-11-2010 13:40 by Paljas Profiel van Paljas

Ik blijf het jammer vinden dat hij een Zionist is. Echt. Ik had liever iemand gehad die iets meer pro-europa is, i.p.v. pro-woestijn.

Maar toch denk ik dat ik op hem ga stemmen. En dan hoop ik dat de pleuris uit breekt. Niks mis mee.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2010 20:54 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ah, wel bewezen, want veroordeeld:
quote:
'PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht'
Uitgegeven: 11 november 2010 19:49

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Eric Lucassen van de PVV is donderdag opnieuw in opspraak geraakt. In 2002 is Lucassen veroordeeld wegens ontucht met twee vrouwelijke ondergeschikten.
© ANP

RTL Nieuws meldde dat hij in 2002 als sergeant en instructeur bij de Koninklijke Landmacht is veroordeeld wegens ontucht met twee vrouwelijke ondergeschikten in opleiding.

Eerder deze week kwam naar buiten dat vroegere buren van Lucassen uit Haarlem tussen 2006 en 2009 herhaaldelijk aangifte tegen hem zouden hebben gedaan bij de politie wegens bedreigingen en intimidatie.

PVV-leider Geert Wilders zei in een reactie hierop dat hij de beschuldigingen aan het adres van zijn fractiegenoot tot de bodem gaat uitzoeken.

Hoger beroep

Wilders heeft nog niet gereageerd op RTL Nieuws, die de uitspraak in hoger beroep van de militaire kamer van het gerechtshof in Arnhem op de website heeft gezet. De PVV'er was in hoger beroep gegaan en werd veroordeeld tot een week militaire detentie.

De veroordeling van Lucassen wordt in verband gebracht met een grotere ontuchtzaak op het Schoolbataljon van de Generaal Spoorkazerne in Ermelo. In totaal werden in deze zaak tien militairen veroordeeld voor het plegen van ontucht met jongere vrouwelijke soldates, die aan hun gezag waren onderworpen.

Een veroordeling hoeft geen belemmering te zijn voor een Kamerlidmaatschap.


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-11-2010 21:18 by WMP Profiel van WMP

De reacties op de site van de krant van zwakker Nederland.
Hoe hersendood zijn die mensachtigen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen