IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-11-2010 18:08 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Alaaf!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2010 18:08 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 november 2010 13:37 schreef Rotzak het volgende:
Nou ja, je moet het zo zien als een Lucassen in de kamer kan komen omdat ie graag aan kind soldaatjes zit, dan kan ik ook een politie carrière ambiëren, zou gaaf zijn


Met wat anderen van hier, laten we zeggen de fanatici in dit topic, de ZMP oprichten?


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2010 18:11 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 november 2010 14:23 schreef Ralph het volgende:
Als je serieus denkt dat dit kabinet het de volledige vier jaar vol gaat houden vind ik dat inderdaad naïef, ja. Daar is het te fragiel voor.

Als dat er toch zo dik bovenop ligt waarom dan al die schijnbare moeite om het het liefts vandaag nog te laten gebeuren?

En ik heb mijn twijfel of herverkiezingen in het nadeel van Wilders uit gaan vallen.

En Rotzak heeft een punt dat het nu te koud is om weer naar het stemlokaal te gaan.



 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-11-2010 18:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 november 2010 18:08 schreef Forever After het volgende:
Met wat anderen van hier, laten we zeggen de fanatici in dit topic, de ZMP oprichten?


Met jou?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-11-2010 18:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

LAL


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2010 18:29 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 november 2010 18:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Met jou?

Nee, met die individuen die het niet genoeg vinden om slechts 1 keer te zeggen dat Wilders inclusief PVV een fail zijn, maar het iedere keer als ze op het forum inloggen in de repeterende bot-mode gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-11-2010 18:30]


 


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-11-2010 18:30 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 17 november 2010 14:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Denk het niet (helaas). Rutte en Verhagen zijn zo blij met hun "macht" dat ze een veroordeelde kinderverkrachter nog wel kunnen wegmoffelen als "interen partijproblemen". Ik zie het (helaas) nog niet inelkaar storten. (maar hoe eerder hoe beter natuurlijk)


quote:
Op 17 november 2010 13:37 schreef Rotzak het volgende:
Nou ja, je moet het zo zien als een Lucassen in de kamer kan komen omdat ie graag aan kind soldaatjes zit, dan kan ik ook een politie carrière ambiëren, zou gaaf zijn


Wat ik net toch hoorde, het schijnt helemaal niet om een minderjarig persoon te gaan. Lucassen was een meerdere bij Defensie, schijnbaar heet het dan ook ontucht als je geslachtsgemeenschap hebt met een mindere.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2010 18:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ze was al 17


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-11-2010 18:33 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 november 2010 18:30 schreef Nimbus het volgende:
Wat ik net toch hoorde, het schijnt helemaal niet om een minderjarig persoon te gaan. Lucassen was een meerdere bij Defensie, schijnbaar heet het dan ook ontucht als je geslachtsgemeenschap hebt met een mindere.


Gedwongen gemeenschap omdat je anders je diploma oid niet krijgt? Dat is inderdaad wel gewoon normaal gedrag inderdaad.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-11-2010 18:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 november 2010 18:33 schreef Ralph het volgende:
Gedwongen gemeenschap omdat je anders je diploma oid niet krijgt? Dat is inderdaad wel gewoon normaal gedrag inderdaad.


Bron?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 18:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 18:33 schreef Ralph het volgende:
Gedwongen gemeenschap omdat je anders je diploma oid niet krijgt? Dat is inderdaad wel gewoon normaal gedrag inderdaad.
Perspectieven..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2010 18:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 november 2010 18:35 schreef Mutilator het volgende:
Bron?
Spa


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-11-2010 18:37 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 17 november 2010 18:30 schreef Nimbus het volgende:
Wat ik net toch hoorde, het schijnt helemaal niet om een minderjarig persoon te gaan. Lucassen was een meerdere bij Defensie, schijnbaar heet het dan ook ontucht als je geslachtsgemeenschap hebt met een mindere.


Weet de fijne details ook niet, kreeg het net even door tijdens een telefoongesprek, dat voornamelijk over andere zaken ging.
Maar termen die hierboven gebruikt worden zijn denk helemaal uit hun verband getrokken.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-11-2010 18:44 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 november 2010 18:35 schreef Mutilator het volgende:
Bron?


Eerder deze week in een krant gelezen. Weet ff niet meer welke, er ligt dagelijks een hele stapel op de zaak waarvan ik er een aantal doorkijk in de pauze.

Maar je kunt ook zelf op zoek gaan natuurlijk. Google je even op Eric Lucassen, en daar voeg je dan 'diploma' aan toe.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-11-2010 18:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 november 2010 18:36 schreef bastianus het volgende:
Perspectieven..


En ieder perspectief heeft een kern van waarheid, niet?

Hoe dan ook, onfris type die meer dan dat op de kerfstok heeft en waarvan ik persoonlijk niet snap dat zo iemand volksvertegenwoordiger is. En helemaal niet in een partij die dat als het ze beter uitkomt óók niet snapt.

Edit ivm beroerd Nederlands.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 17-11-2010 18:47]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 18:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2010 18:29 schreef Forever After het volgende:
Nee, met die individuen die het niet genoeg vinden om slechts 1 keer te zeggen dat Wilders inclusief PVV een fail zijn, maar het iedere keer als ze op het forum inloggen in de repeterende bot-mode gaan.
Dat mag best.
Zeker zolang Geert en zijn aanhangers in de repeterende bot-mode over moslims bezig blijven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-11-2010 19:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Voor een forum zijn 'bots' echter not done.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-11-2010 19:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-11-2010 20:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 november 2010 18:29 schreef Forever After het volgende:
Nee, met die individuen die het niet genoeg vinden om slechts 1 keer te zeggen dat Wilders inclusief PVV een fail zijn, maar het iedere keer als ze op het forum inloggen in de repeterende bot-mode gaan.


Ik dacht juist dat je er wel om kon lachen, wat is je probleem precies?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-11-2010 20:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 november 2010 18:37 schreef Nimbus het volgende:
Weet de fijne details ook niet, kreeg het net even door tijdens een telefoongesprek, dat voornamelijk over andere zaken ging.
Maar termen die hierboven gebruikt worden zijn denk helemaal uit hun verband getrokken.

Onder de 18 is nog steeds minderjarig en in die zin een kind, hoor Maar er zijn andere redenen om te zeggen dat die termen overdreven zijn; verkrachting is in ieder geval niet bewezen.

Echter is het wel degelijk ontucht en is hij daarvoor veroordeeld. Zoals ik al had uiteengezet Oh, en het past ook bij de retorieke stijl die de PVV graag gebruikt, wat dat betreft is er veel geoorloofd!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-11-2010 20:32]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-11-2010 20:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 november 2010 18:29 schreef Forever After het volgende:
Nee, met die individuen die het niet genoeg vinden om slechts 1 keer te zeggen dat Wilders inclusief PVV een fail zijn, maar het iedere keer als ze op het forum inloggen in de repeterende bot-mode gaan.

Name and shame!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-11-2010 20:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zelfde mensen die volgens Grey de sharia willen invoeren gok ik zo


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-11-2010 20:49 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 17 november 2010 18:29 schreef Forever After het volgende:
Nee, met die individuen die het niet genoeg vinden om slechts 1 keer te zeggen dat Wilders inclusief PVV een fail zijn, maar het iedere keer als ze op het forum inloggen in de repeterende bot-mode gaan.


Is dat net zo vaak als dat PVV-aanhangers en sympathisanten moedwillig halve waarheden en hele leugens (zoals de tsunami aan moslimimmigranten en islamisering) continue blijven verkondigen?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2010 20:51 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 november 2010 20:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik dacht juist dat je er wel om kon lachen, wat is je probleem precies?


Die oneindige klaagzang in dit topic waarmee een paar individuen het ongenoegen richting Geert + aanhang uit. Alsof het iets oplost. Vele evenaren imo zelfs het lage niveau dat Geert verweten wordt of nog erger.

Ondanks dat zijn enkele van die uitlatingen best lachwekkend ja.

Wat dit topic betreft in Rob Geus termen:
Volstrekt kansloos.



 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2010 20:54 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 november 2010 20:49 schreef WMP het volgende:
Is dat net zo vaak als dat PVV-aanhangers en sympathisanten moedwillig halve waarheden en hele leugens (zoals de tsunami aan moslimimmigranten en islamisering) continue blijven verkondigen?

Het kan aan mij liggen maar dat topic heb ik nog niet gezien.

Maar dat zou net zo boring zijn.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-11-2010 21:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Sjeezus, wat ben je ook een jankkind. Je hoeft niet in dit topic te kijken.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen