IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 9:13 by bastianus Profiel van bastianus

Niks BAM. Gewoon een opinie als feit vermomd. Als die missie echt om het bestrijden van terrorisme en extreme islam ging dan zou namelijk Pakistan ook bestreden moeten worden. En zou er ook een opbouwmissie naar b.v. Somalie of Soedan gaan. En zou er in Pakistan op de Taliban gejaagd worden, want van daaruit worden de strijders gewoon doorgesluisd naar Afghanistan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-02-2011 9:31 by intothevoid Profiel van intothevoid

Waar gaat het, volgens jou, dan wel om? Je stelt dat ook de VS niet in Afghanistan zijn om terrorisme te bestrijden, want anders hadden ze alles wel aangepakt?
Toegegeven, erg consequent zijn ze niet met deze selectieve aanpak, maar dat is naar mijn mening geen reden om dan maar af te haken.
Juist de PVV zou een punt maken door steun te verlenen aan het veiliger maken van een plek als Afghanistan.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 9:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 februari 2011 9:13 schreef bastianus het volgende:
Niks BAM. Gewoon een opinie als feit vermomd. Als die missie echt om het bestrijden van terrorisme en extreme islam ging dan zou namelijk Pakistan ook bestreden moeten worden. En zou er ook een opbouwmissie naar b.v. Somalie of Soedan gaan. En zou er in Pakistan op de Taliban gejaagd worden, want van daaruit worden de strijders gewoon doorgesluisd naar Afghanistan.

Ja, allemaal goed. En ook een missie naar Afghanistan


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 10:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 februari 2011 9:31 schreef intothevoid het volgende:
Waar gaat het, volgens jou, dan wel om? Je stelt dat ook de VS niet in Afghanistan zijn om terrorisme te bestrijden, want anders hadden ze alles wel aangepakt?
Toegegeven, erg consequent zijn ze niet met deze selectieve aanpak, maar dat is naar mijn mening geen reden om dan maar af te haken.
Juist de PVV zou een punt maken door steun te verlenen aan het veiliger maken van een plek als Afghanistan.
Ik weet het niet. Echt korte metten maken met terrorisme en fundamentalisme zou b.v. ook betekenen dat je Koeweit of Dubai aan moet pakken. En dat laten ze wel uit hun hoofd natuurlijk, dat kost olie. Ik denk echt dat er voor Afghanistan is gekozen omdat het de minst gevaarlijke missie is. Pakistan is gevaarlijk vanwege het feit dat ze een nucleaire mogendheid zijn, en ze grenzen aan India waar ook rekening mee moet worden gehouden. Irak is aangevallen vanwege de bedreiging van Koeweit. Afrika is niet zo interessant, want daar gelden geen economische belangen.
De reden dat PVV tegen een missie is, komt natuurlijk voort uit populistische motieven. De meerderheid van het volk is niet akkoord, dus Geert ook niet. Dat staat lekker opstandig, en hij weet dat dit goed ligt bij de publieke mening. Zie ook zijn standpunt over de zorg.
De reden dat Rutte en Verhagen voor een missie zijn, is omdat ze in een goed blaadje willen blijven bij de V.S., dat is ook wel duidelijk. En ik denk dat Groen Links en D'66 'pragmatisch' genoeg zijn om ook op deze lijn te zitten.
Ik ben benieuwd wat PVV doet op het moment dat de publieke opinie voor een missie is. Vermoedelijk zijn ze dan minder consequent. In elk geval spelen er heel andere belangen dan politici en media doen vermoeden. En het lijkt heel nobel om Afghanen te helpen, maar het verbaast me dat de gemiddelde Afrikaanse bevolking compleet aan het lot overgelaten wordt. En iedereen die iets weet over Afghanistan, snapt dat de bevolking daar helemaal niet te helpen is, met dat rare stamoudstensysteem, vrouwenonderdrukking die al eeuwen deel uit maakt van de plaatselijke cultuur en andere zaken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 11:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 februari 2011 10:54 schreef bastianus het volgende:
vrouwenonderdrukking die al eeuwen deel uit maakt van de plaatselijke cultuur en andere zaken.

Daar kiezen vrouwen zelf voor, toch?


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 11:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 februari 2011 11:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Daar kiezen vrouwen zelf voor, toch?
Scherp, ouwe pik. Toch denk ik dat het wel een beetje verschil maakt of je daar zit, waar het de gangbare cultuur is, of hier, waar je een vreemde eend in de bijt bent.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 11:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 februari 2011 11:36 schreef bastianus het volgende:
Scherp, ouwe pik. Toch denk ik dat het wel een beetje verschil maakt of je daar zit, waar het de gangbare cultuur is, of hier, waar je een vreemde eend in de bijt bent.



Vrouwen hebben het daar ontegenzeggelijk moeilijk, maar je moet niet vergeten dat dat zonder de Taliban een stuk minder erg was geweest. Die hebben de (langzame) positieve ontwikkeling van vrouwenrechten toch wel even een stuk teruggezet.

Wat ik via mijn collega hier meekrijg van hoe de (jonge) Afghaanse vrouwen die hij kent zich gedragen merk je weinig van onderdrukking (behalve misschien relatieve braafheid), in ieder geval. Terwijl zij nog steeds erg hechten aan de Afghaanse cultuur. En knap dat ze zijn. Damn.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 11:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 februari 2011 11:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Vrouwen hebben het daar ontegenzeggelijk moeilijk, maar je moet niet vergeten dat dat zonder de Taliban een stuk minder erg was geweest. Die hebben de (langzame) positieve ontwikkeling van vrouwenrechten toch wel even een stuk teruggezet.

Wat ik via mijn collega hier meekrijg van hoe de (jonge) Afghaanse vrouwen die hij kent zich gedragen merk je weinig van onderdrukking (behalve misschien relatieve braafheid), in ieder geval. Terwijl zij nog steeds erg hechten aan de Afghaanse cultuur. En knap dat ze zijn. Damn.
Echt wel. Ik had laatst een oudergesprek met ee moeder uit die regio, kwam gewoon niet uit mijn woorden. Terwijl haar zoon had aangegeven dat ik zo ad rem ben. Daar gaat je image. Ze zag er zelf de humor wel van in geloof ik, toen ik haar later tegenkwam schoot ze weer in de lach...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-02-2011 11:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Die burka's zijn gewoon hard nodig daar, dus


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-02-2011 2:18 by WMP Profiel van WMP

Wie zou hier in hemelsnaam met zijn volle verstand op gaan stemmen?

http://www.depers.nl/binnenland/542353/PVV-lijsttrekker-Ik-lul-me-de-hele-tijd-vast.html


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2011 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 februari 2011 2:18 schreef WMP het volgende:
Wie zou hier in hemelsnaam met zijn volle verstand op gaan stemmen?

http://www.depers.nl/binnenland/542353/PVV-lijsttrekker-Ik-lul-me-de-hele-tijd-vast.html


Mooie van de PVV, zelfs al hebben ze een punt (die werklozen Polen), dan nog vernaggelen ze het met debiele praterij en discriminerende uitspraken. Maar goed, ik denk niet dat die partij ooit echt regerend wordt. Die de Hond glazenbolkijkerij gaat ook nergens over.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2011 8:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 februari 2011 2:18 schreef WMP het volgende:
Wie zou hier in hemelsnaam met zijn volle verstand op gaan stemmen?

http://www.depers.nl/binnenland/542353/PVV-lijsttrekker-Ik-lul-me-de-hele-tijd-vast.html

ik vrees heel veel. Veel stemmers baseren hun stem dan ook niet op feiten of zo maar op de welbekende onderbuikgevoelesn of zijn gewoon meelopers die met een trend meewaaien. En de PVV is nu eenmaal je-van-het op dit moment, ondanks alle onkunde/ rare praktijken etc

oja, en de ultieme oplossingen voor alle problemen zijn natuurlijk: bestrijden van islam, of "weg met de linkse hobbies"

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-02-2011 9:01]


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-02-2011 13:05 by WMP Profiel van WMP

De Partij voor de Vrijheid is een politieke partij.
Die wordt ook wel PVV genoemd.
Zij vindt dat er heel veel moet veranderen.
De regering van Noord-Brabant woont in een heel groot gebouw.
Er werken ook heel erg veel mensen.
Dat is heel erg duur.
De Partij voor de Vrijheid wil hier niet zo veel geld aan uitgeven.
De Partij voor de Vrijheid houdt heel erg van dieren.
Jij ook wel denken wij.
Daarom mag je dieren geen pijn doen en moet je goed voor ze zorgen.


Flauwe grap? Nee, het verkiezingsprogramma voor verstandelijk gehandicapten dat de PVV heeft geschreven.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 13:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

For the record, de PvdD heeft dat met de afgelopen Tweede Kamer-verkiezingen ook gedaan.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Als mensen stemrecht hebben mogen verdienen ze het op hun niveau te horen waar partijen voor staan in ieder geval. Alleen weet ik niet of je stemrecht verdient als dingen zo aan je uitgelegd worden als WMP hierhoven citeert.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 13:31 by bastianus Profiel van bastianus

Gelukkig zijn de meeste verstandelijk gehandicapten een stuk slimmer dan de gemiddelde PVV-stemmer..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-02-2011 13:37 by WMP Profiel van WMP

Maar AS, zoals in het bericht al naar voren kwam, staat in dit bewerkte programma niks over moslims of moskeeën. Beetje erg selectieve voorlichting op maat, nietwaar?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2011 13:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hmwoh, past zó een regel onder.

Het geld dat aan moskees wordt besteed, kan niet meer aan leuke dingen voor jullie worden besteed.
Jullie willen toch ook wel eens wat vaker naar een dierentuin?




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2011 13:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 februari 2011 13:37 schreef WMP het volgende:
Maar AS, zoals in het bericht al naar voren kwam, staat in dit bewerkte programma niks over moslims of moskeeën. Beetje erg selectieve voorlichting op maat, nietwaar?


Wat gaat de PVV eigenlijk voor deze gehandicapten betekenen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-02-2011 13:48 by WMP Profiel van WMP

In ieder geval niet vaker naar de dierentuin, zoals Greycloak voorstelt. Dierentuinen krijgen subsidies en zijn dus linkse hobby's. Daar wil je die kneedbare (soort van-)breinen toch niet aan blootstellen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-02-2011 13:50 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 2 februari 2011 13:45 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat gaat de PVV eigenlijk voor deze gehandicapten betekenen.


een rare meneer met een raar kapsel.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-02-2011 13:51 by WMP Profiel van WMP

Meer muziek!



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 13:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 februari 2011 13:37 schreef WMP het volgende:
Maar AS, zoals in het bericht al naar voren kwam, staat in dit bewerkte programma niks over moslims of moskeeën. Beetje erg selectieve voorlichting op maat, nietwaar?

Dat klopt, dat is misleidend. Als je dan een verkiezingsprogramma voor geestelijk gehandicapten maakt moet je ook alles uit je 'normale' verkiezingsprogramma overnemen.

En selectieve voorlichting op maat, tsja, dat gebeurt helaas altijd met alle partijen voor alle doelgroepen


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2011 15:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

laten we er nog eens een PVV-berichtje tegen aangooien!

PVV wil 'animal cops' niet meer horen

Ik heb het mijn fractie ook gezegd, voortaan spreken wij alleen nog van dierenpolitie'', zei PVV-Kamerlid Dion Graus woensdag in een debat in de Tweede Kamer over dierenbeleid.

Graus is binnen de PVV een warm pleitbezorger voor de politiedienst die zich enkel en alleen met het bestrijden van dierenmishandeling bezighoudt.

Door dat pleidooi werd het aanstellen van vijfhonderd animal cops opgenomen in zowel het regeer- als gedoogakkoord. In die akkoorden wordt overigens na de Engelse term tussen haakjes steeds de Nederlandse naam genoemd.

Maar Graus wil vanaf nu alleen nog de Nederlandse naam horen. ''Animal cops zijn vrijwilligers die je in een Amerikaanse tv-serie ziet. Wij krijgen gewoon een staatspolitie die dierenmisbruik gaat aanpakken'', legde hij woensdag uit.



WMP
Usericon van WMP
Posted 02-02-2011 16:43 by WMP Profiel van WMP

Wij krijgen gewoon een staatspolitie die dierenmisbruik gaat aanpakken

Als eerste dan maar de bio-industrie waar het CDA zo pleitbezorger voor is, of gedoogd de PVV dat om maar te mogen meeregeren?


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 18:39 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 1 februari 2011 11:47 schreef bastianus het volgende:
Echt wel. Ik had laatst een oudergesprek met ee moeder uit die regio, kwam gewoon niet uit mijn woorden. Terwijl haar zoon had aangegeven dat ik zo ad rem ben. Daar gaat je image. Ze zag er zelf de humor wel van in geloof ik, toen ik haar later tegenkwam schoot ze weer in de lach...


Ik denk dat ze geneukt wilde worden. Door jou.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen