IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-02-2011 13:34 by XXL Profiel van XXL

Ik denk dat we binnenkort wel weer kruistochten krijgen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-02-2011 13:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 februari 2011 13:34 schreef XXL het volgende:
Ik denk dat we binnenkort wel weer kruistochten krijgen.

dan hoeven we niet meer zo ver te reizen want "ze" zijn toch allemaal al hier!

(als ze de shoarma- en turkse eettentjes maar hier laten trouwens)


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-02-2011 14:06 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

kan me toch niet voorstellen dat Rutte en die christelijke rat achter deze uitspraken van Wilders staan



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-02-2011 14:10 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 februari 2011 14:06 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
kan me toch niet voorstellen dat Rutte en die christelijke rat achter deze uitspraken van Wilders staan
Dat hoeft ook niet, ze hoeven het alleen te gedogen....


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2011 14:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 februari 2011 13:32 schreef bastianus het volgende:
Als ons veertienhonderd jaar geleden al de oorlog is verklaard door de islam, waarom zijn we dan in vredesnaam oorlog tegen de nazi's gaan voeren?
A.H.: "Het is ons ongeluk dat we het verkeerde geloof hebben. De Mohammedaanse godsdienst zou ons veel beter passen dan het christendom."


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-02-2011 14:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 februari 2011 14:15 schreef kwelgeest het volgende:
A.H.: "Het is ons ongeluk dat we het verkeerde geloof hebben. De Mohammedaanse godsdienst zou ons veel beter passen dan het christendom."


A.H= Albert Heyn??


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-02-2011 16:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Yep, en je krijgt plaatjes van Joseph Goebbels in voetbal kostuum

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 09-02-2011 16:00]


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-02-2011 16:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 februari 2011 13:32 schreef bastianus het volgende:
Als ons veertienhonderd jaar geleden al de oorlog is verklaard door de islam, waarom zijn we dan in vredesnaam oorlog tegen de nazi's gaan voeren?


Hoho, ZIJ zijn begonnen!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-02-2011 16:43 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 9 februari 2011 16:00 schreef Rotzak het volgende:
Yep, en je krijgt plaatjes van Joseph Goebbels in voetbal kostuum




Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2011 16:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 februari 2011 14:15 schreef kwelgeest het volgende:
A.H.: "Het is ons ongeluk dat we het verkeerde geloof hebben. De Mohammedaanse godsdienst zou ons veel beter passen dan het christendom."
Anti-semitisme schept natuurlijk wel een band...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-02-2011 18:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Islamitler


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2011 8:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Geert Hitler dan:

Wilders wil veelplegers verbannen naar 'tuigdorpen'
Uitgegeven: 10 februari 2011 06:49
Laatst gewijzigd: 10 februari 2011 07:05
AMSTERDAM - Overlastgevende veelplegers moeten worden verbannen naar 'tuigdorpen'. Daarvoor pleit PVV-leider Geert Wilders. Hij wil dat er in elke provincie zo'n dorp wordt opgericht, schrijft De Telegraaf.
© ANP

Wilders vindt dat veelplegers verplicht uit wijken moeten worden gehaald en naar een tuigdorp moeten worden gestuurd. "Daar worden ze in wooncontainers geplaatst. Als het om minderjarigen gaat, moet ook hun familie mee. Zet al het schorriemorrie maar bij elkaar."

De PVV-leider komt met het plan naar aanleiding van hardnekkige overlast zoals in Gouda. Pas als de veelplegers langer dan een jaar werken of studeren mogen ze wat Wilders betreft weer terug naar de bewoonde wereld.

Geen gevangenis

Widers pleit bij het kabinet voor twaalf permanente tuigdorpen, een flink eind buiten de bebouwde kom. "Het wordt totaal sober, maar geen gevangenis. Iedereen mag erin en eruit."

De partij heeft nog geen locaties op het oog.

Containerwoningen

In Amsterdam, Maastricht, Kampen, Arnhem en Tilburg is al eerder geëxperimenteerd met containerwoningen voor veelplegers. De projecten liepen echter vast door onder meer problemen met het bestemmingsplan.

In Denemarken staan in de randen van steden al zogeheten 'skaeve huse' waar veelplegers worden gehuisvest.

Jodenkampen anyone?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-02-2011 8:34 by intothevoid Profiel van intothevoid

Ach, kunnen zijn fractieleden wel eens een voorbeeldrol vervullen door er als eerste hun intrek te nemen.


You have time. You are doing fine.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-02-2011 8:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Vroegah mocht tuig boompjes hakken en dergelijke in kampen, al vóór WOII.
[Schaepmodus]Godwin, Jenje.[/Schaepmodus]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2011 8:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Met de PVV voor zo'n plan zal het waarschijnlijk wel om een bepaald type "tuig" gaan. [Weltussenderegelsdoorkunnenlezen]

Daarnaast weer een zeer typisch nooit haalbaar maar oh zo populistisch plan van de PVV. Komen er weer verkiezingen aan soms?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-02-2011 9:26 by bastianus Profiel van bastianus

Volgens mijn opa lieten ze vroeger bij hem in de buurt zwervers, daklozen en kleine criminelen verplicht turfsteken. In Veenhuizen volgens mij. Tevens leerden ze daar weer discipline en een strak dagritme aan. Maar het was wel opbouwend bedoeld, ze werden begeleid (strak) en ze kregen ook weer perspectief op een toekomst. Het werkte in veel gevallen prima, vooral als de criminele inborst nog niet teveel de overhand had genomen.
Simpelweg mensen in barakken afzonderen en er een aparte kaste van maken lijkt me eerder het tegenovergestelde van een oplossing. Zo creëer je nog meer ghetthovorming en een hele groep die nog minder te verliezen heeft. Lijkt me criminaliteit juist in de hand werken. Heeft Wilders zich überhaupt weleens verdiept in criminologie? Of bestudeert hij slechts borrelpraat?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2011 9:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Die laatste vraag: Wat denk je zelf Bas?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-02-2011 9:32 by bastianus Profiel van bastianus

Dat hij gewoon populair wil doen en het stomme gelul van de gemiddelde knurft die nergens verstand van heeft overneemt. Ja leuk, maar ook knap onverantwoord als het tot dit soort ideeën leidt. Tenzij je de criminaliteitscijfers van de VS wil overnemen, waar ze ongeveer al dit soort beleid hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-02-2011 9:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ja, maar dit is wel wat "het volk" wil.....



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-02-2011 9:39 by bastianus Profiel van bastianus

Wat ik niet snap is dat er zo weinig politici een antwoord hebben. Terwijl het toch vrij simpel is. Op korte termijn lijkt het een oplossing, want tuig uit je buurt verwijderd. Op lange termijn vergroot je de ellende er alleen maar mee. En daar zijn ook talloze voorbeelden van aan te dragen. In de praktijk en met wetenschappelijk bewijs.
De media die steeds dit soort onzin van Geert ventileren zonder een spoor kritiek valt overigens ook het e.e.a. te verwijten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2011 9:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Media in NL is puur snel hypen. Geert blijft hot voor de lees en kijkcijfers.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-02-2011 12:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 februari 2011 9:39 schreef bastianus het volgende:
Wat ik niet snap is dat er zo weinig politici een antwoord hebben. ...


Dat is idd opvallend. Ipv hun oplossingen aan te dragen hoor je vaak slechts 'ze moeten keihard aangepakt worden' en schieten vervolgens in de antihouding.

Door die antihouding trappen ze er juist in, ipv dat ze hun eigen spel spelen en zichzelf uitgesprokener profileren over dezelfde problematiek. Dan werkt de media ook wel weer mee.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-02-2011 12:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 februari 2011 12:46 schreef Mutilator het volgende:
Dat is idd opvallend. Ipv hun oplossingen aan te dragen hoor je vaak slechts 'ze moeten keihard aangepakt worden' en schieten vervolgens in de antihouding.

Door die antihouding trappen ze er juist in, ipv dat ze hun eigen spel spelen en zichzelf uitgesprokener profileren over dezelfde problematiek. Dan werkt de media ook wel weer mee.
Goeie opmerking! Hun eigen fout inderdaad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-02-2011 13:00 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik vraag me ook altijd af of Wilders die onzin echt gelooft, of dat ie wat schreeuwt om zoveel mogelijk stemmen te krijgen



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-02-2011 13:02 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 februari 2011 13:00 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ik vraag me ook altijd af of Wilders die onzin echt gelooft, of dat ie wat schreeuwt om zoveel mogelijk stemmen te krijgen


Vraag je je dat echt af? Volgens mij weet je het antwoord op die vraag best.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen