IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-10-2010 18:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wilders praat gewoon in zijn eigen straatje, net als Cohen, die probeert gewoon wat extra druk op de ketel te zetten; 'een bom' is natuurlijk overdreven en Moskofiets had wel 2 keer kunnen wraken.

Ik heb inmiddels begrepen dat het OM op alle punten vrijspraak pleit.

Mosko zit de komende tijd iig geramd qua werk:

Wilders voor rechter gedaagd door imam Fawaz

PVV-leider Geert Wilders moet volgende week ook voor de rechter in Den Haag verschijnen. Imam Fawaz Jneid eist 55.000 euro van Wilders, omdat de politicus een fragment van een interview met Fawaz in Netwerk heeft gebruikt in zijn antikoranfilm Fitna.

De zitting is volgende week woensdag voor de rechtbank in Den Haag. Wilders staat volgende week ook nog vier dagen voor de rechtbank in Amsterdam, waar hij terechtstaat wegens groepsbelediging en aanzetten tot haat en discriminatie.

Het conflict met de streng orthodoxe geestelijke Fawaz Jneid van de As-Soennah moskee in Den Haag dateert van het voorjaar 2008. Wilders had een fragment van een Netwerk-interview uit oktober 2007 met Fawaz gebruikt in Fitna. De imam stelde daarop dat zijn portretrecht is geschonden, dat Wilders onrechtmatig heeft gehandeld en dat hij in zijn goede naam en eer is aangetast.

Toen de imam juli 2008 zijn schadeclaim bij Wilders neerlegde, toonde die zich niet onder de indruk. "Deze haatimam heeft Ayaan Hirsi Ali, Theo van Gogh en Afshin Ellian vervloekt en de meest verschrikkelijke dingen gezegd. Hij schreeuwt harder dan een varken." Wilders zei toen ook: "Ik ga geen cent betalen."



http://www.dumpert.nl/mediabase/91091/93c6fc7a/p_w_editie_arabie.html

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-10-2010 1:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


herrie
Usericon van herrie
Posted 15-10-2010 19:37 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 14 oktober 2010 16:06 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Toch we jammer idd dat de PVV niet in de regering zit, ik had Richard de Mos graag als minister gezien...


is zeker een broer van "Aadje afkoopsom de Mos"?

wachtgeld ftw!


herrie
Usericon van herrie
Posted 15-10-2010 19:38 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 14 oktober 2010 16:46 schreef attila_de_hun het volgende:
de volgende popiejopiepunten wellicht: ook door een stoplicht rijden zal worden gedoogd, evenals winkeldiefstallen onder de 25 euro.


nee hoor, in het eerste geval krijg je een bonus als je een kopvod raakt, in het 2e geval een enkele reis terug naar land van herkomst als je geen übermensch bent... denk ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2010 7:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, en weer een uitglijer van formaat. Alles voor krantenkoppen?

quote:
PVV trekt plan allochtonenstop terug

DEN HAAG - De PVV-fractie in de Haagse gemeenteraad heeft donderdagavond haar plan om een allochtonenstop in te voeren in het amateurvoetbal teruggetrokken. Dat heeft raadslid en Tweede Kamerlid Richard de Mos laten weten.

De Mos stelt dat ''het ongelukkig gekozen woord allochtonenstop de discussie over de problemen binnen het Haagse amateurvoetbal ernstig heeft vervuild’’. Daarom heeft de partij de vragen hierover aan het college teruggetrokken.

De gemeente Den Haag noemde het voorstel ''volledig onzinnig’’. Wethouder Karsten Klein (Sport) verweet de partij in een reactie ''een dwangmatige xenofocus. Voor een fractie die claimt midden in de Haagse samenleving te staan, is dat onverantwoord en onrealistisch.''

KNVB

Ook de KNVB keurde het voorstel van de PVV direct af. ''Voetbal levert juist een zeer belangrijke bijdrage aan de integratie in Nederland’’, aldus de bond. ''Nergens komen zoveel culturen samen als op het voetbalveld en in de voetbalkantine.''

De PvdA-fractie in de Tweede Kamer stelde direct vragen aan minister Edith Schippers (Sport) of het voorstel van de PVV neerkomt op discriminatie. Eerder dit jaar deed een soortgelijke discussie in Nijmegen veel stof opwaaien.

De Nijmeegse club Quick 1888 wilde een allochtonenstop instellen omdat de 20 procent leden van niet-allochtone komaf zich niet meer thuis zou voelen bij de club. Ook leidde het grote aantal leden van allochtone afkomst tot een chronisch tekort aan vrijwilligers. De gemeente Nijmegen greep in en berispte de club.
© ANP



Boeiender


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 22-10-2010 8:14 by Heidenkloon Profiel van Heidenkloon

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 22-10-2010 12:31]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2010 8:18 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 oktober 2010 8:14 schreef Heidenkloon het volgende:
Geert moet fijn naar Israel verhuizen.


He's been there, he's done that....

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 22-10-2010 12:32]


Boeiender


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-10-2010 8:20 by intothevoid Profiel van intothevoid

Krijg je ook een ban als je bloemen quoted en het niet netjes aanpast?


You have time. You are doing fine.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2010 8:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 oktober 2010 8:20 schreef intothevoid het volgende:
Krijg je ook een ban als je bloemen quoted en het niet netjes aanpast?


Denk het wel, ligt aan de inconsequentie van de mods, en of het in een artikel over gezondheid gaat volgens mij.


Boeiender


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-10-2010 8:24 by intothevoid Profiel van intothevoid

Oh oh, bewuste regeloverschrijding vriend.


You have time. You are doing fine.


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-10-2010 13:28 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 15 oktober 2010 18:05 schreef Mutilator het volgende:



http://www.dumpert.nl/mediabase/91091/93c6fc7a/p_w_editie_arabie.html


die kneus kan zo meedoen in "Sneeuwwitje en de 7 dwergen" musical.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2010 16:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

En HUPZZZZZZZ, gewraakt!

LOL

Snap niet echt wat Mosko hier mee wil bereiken eigenlijk, en Wilders heeft aangifte gedaan tegen de rechter. Alleen is de zaak niet gewraakt vanwege vermeende partijdigheid, maar vanwege een procedure die niet correct was.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 17:20 by bastianus Profiel van bastianus

Aandacht. Het valt me mee dat hij nog geen zeilboot heeft. En ik denk dat zijn Messiascomplex de pan uit rijst.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-10-2010 17:21 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 22 oktober 2010 17:20 schreef bastianus het volgende:
Aandacht. Het valt me mee dat hij nog geen zeilboot heeft. En ik denk dat zijn Messiascomplex de pan uit rijst.


Wat moet ie met een zeilboot?
Als jongste de wereld rond gaat hem niet meer lukken.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2010 17:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 oktober 2010 17:21 schreef Forever After het volgende:
Wat moet ie met een zeilboot?
Als jongste de wereld rond gaat hem niet meer lukken.


Als windvaan dienen denk ik.....


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 17:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 oktober 2010 17:21 schreef Forever After het volgende:
Wat moet ie met een zeilboot?
Als jongste de wereld rond gaat hem niet meer lukken.
Als blondste?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-10-2010 19:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
UPDATE Wilders doet aangifte

Geert Wilders overweegt aangifte te doen tegen raadsheer Tom Schalken. De hoogleraar had tijdens een etentje geprobeerd om getuige-deskundige Hans Jansen te beïnvloeden.

Geert Wilders, die eerder gebruik maakte van zijn zwijgrecht, ging nu tegenover de wrakingskamer van de rechtbank van Amsterdam dieper in op zijn overwegingen om de rechters wederom te wraken. Hij heeft "geen enkel vertrouwen" meer in de rechters. "Ik vraag me af bij wat voor circus ik terecht ben gekomen. Een raadsheer van het hof die mijn vervolging heeft bevolen, heeft geprobeerd een getuige-deskundige te beïnvloeden. Ik vind het een enorm grote puinhoop."

Artikel 285a van het Wetboek van Strafrecht stelt het beïnvloeden van getuigen strafbaar. Op dit feit staat maximaal vier jaar gevangenisstraf.

update 15:22
Geert Wilders doet daadwerkelijk aangifte tegen raadseer Tom Schalken. Dat meldt het ANP zojuist.

(SN)

*gniffel*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-10-2010 20:12 by WMP Profiel van WMP

Maffiapraktijken, dat vindt maffiavriendje Moszkowicz dan toch helemaal niet zo erg?

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 22-10-2010 20:13]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-10-2010 20:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

LOL, beïnvloeden van een getuige... Als je de lezing die De Pers geeft leest dan is daar geen sprake van geweest. En waarom komt die arabarababist er nu mee, inclusief potsierlijk verongelijkte blog? Het is op 3 mei dit jaar gebeurt. [edit] Ah, hij moet een boek aan de man brengen binnenkort. Wat een maffiapraktijken zeg.

Denk dat het weer een truc is om de WaWaWilders show te kunnen blijven opvoeren.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 22-10-2010 20:25]


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 21:01 by bastianus Profiel van bastianus

Tja, met alle bezuinigingen op cultuur en onderwijs die het bruine kabinet door wil voeren ben je als arabist natuurlijk wel blij met wat reclame. En aangezien Wilders bij ieder puntje van kritiek al op zijn teentjes getrapt is en een Messiascomplex heeft... God kan niet bestaan zonder de duivel en zijn demonen natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-10-2010 23:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hupz, en weer een luchtballon van onze Geert:
quote:
Wilders wil staatshoofd uit regering

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders wil dat het staatshoofd niet langer lid is van de regering. Als het kabinet er niet toe overgaat, zal de PVV volgens hem een initiatiefwetsvoorstel indienen.


Wilders zei dat dinsdagavond tijdens het debat over de regeringsverklaring. Hij gaf toe dat hij het voorstel ook had ingebracht tijdens de kabinetsformatie, maar dat hij VVD en CDA niet meekreeg. „Wij zijn voor het koningshuis, we zijn geen republikeinen. Maar de majesteit in de regering is ons een brug te ver.”

Volgens de grondwet is de Koning officieel het hoofd van de Nederlandse regering. In de praktijk is de minister-president de regeringsleider. Om de rol van het staatshoofd te veranderen, is een wijziging van de grondwet nodig, waarvoor eerst in Eerste en Tweede Kamer een meerderheid nodig is en na verkiezingen nog eens een twee derde meerderheid.


Prima hoor, maar wordt het niet eens tijd voor hem om te gaan gedogen? Dit komt over als de reactie van een klein kind dat gepest is. Wat een zegen voor ons land zeg....


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-10-2010 23:59 by Mark Profiel van Mark

Ben het op dit punt overigens wel met hem eens.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


herrie
Usericon van herrie
Posted 27-10-2010 0:00 by herrie Profiel van herrie

Wilders dient geen motie van wantrouwen in m.b.t. "dubbel paspoort"... hahahahaha... wat een wanker is het ook!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-10-2010 0:13 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 oktober 2010 23:59 schreef Mark het volgende:
Ben het op dit punt overigens wel met hem eens.


Ik ook, maar voor alles is een tijd en plaats lijkt me. Laat die blaaskaak nu eens niet zo'n one-man show van zielepieterij en aangevallen gevoel neerzetten, maar inhoudelijk debatteren..... Volgens mij is hij dat verleerd.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-10-2010 8:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2010 23:59 schreef Mark het volgende:
Ben het op dit punt overigens wel met hem eens.


ik ook maar dat is meer van: zelfs een kapotte klok geef twee keer per dag de juiste tijd aan.....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-10-2010 8:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 oktober 2010 0:00 schreef herrie het volgende:
Wilders dient geen motie van wantrouwen in m.b.t. "dubbel paspoort"... hahahahaha... wat een wanker is het ook!

mooi staaltje van draaien... Ook van de VVD overigens!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen