IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Armagedda Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-04-2003 21:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 22 april 2003 3:34 schreef Twone het volgende:
de nummers op hun beide 7" zijn veel beter dan op the final war..


Vind je? Ik vind eigenlijk het album wel beter dan de 7" nummers... Maar die heb ik dan ook veel minder vaak gehoord. En die Strength Through Torture heb ik niet origineel, helaas!


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 25-04-2003 22:01 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Goede band, krijgt weinig aandacht, die men wel verdiend, de titel zegt alles al eigenlijk. Black Metal ist Krieg.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 25-04-2003 22:41 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

staan de nummers Whore of God en Wrapped by Darkness op die split? Ooit es gevonden op kazaa, die zijn wel erg gaaf


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Twone
Usericon van Twone
Posted 27-04-2003 18:51 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

neen die staan er niet op.
eventjes men nieuwe scanner uittesten..

op de split met WoI staat :


en op strenght through Torture:


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 28-04-2003 16:05 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Armagedda is geweldig. Jammer alleen dat ik laatst een Volkermord-demo bij Flagellation Recs. bestelde en die kneus er 20 euro voor vroeg. Hij released die demo dus en nu het "cult" is probeert ie er grove winst mee te maken! Ik mocht er ook drie Ildjarn cd's voor geven Wat een kneus zeg!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Twone
Usericon van Twone
Posted 28-04-2003 16:09 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

ja dat is Winterfag of hoe noemde ie nu weer... ik ken iemand die geld opgestuurd had naar hem maar NIET liet weten via email dat hij de rerelease wilde...2 weken nadien vond hij in zen brievenbus zen brief met geld erin terug hahahah


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 28-04-2003 16:12 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Had jij nog gemaild over die Xasthur-box. Ik kijk m'n hotmail namelijk nooit meer. Anders moet je even mailen naar mijn webmail-adres (staat in m'n profiel)


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Twone
Usericon van Twone
Posted 28-04-2003 16:15 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

ahja die box heb ik binnen, kzal je sebiet opnieuw mailen, juiste adres deze keer.


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 23-05-2003 20:39 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Komt er nog een nieuw release aan of zitten ze nog steeds zonder leden?


Hakkuh


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 24-05-2003 2:21 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Schijnt ook een split met Svarthymn uit te zijn...



Hakkuh


Twone
Usericon van Twone
Posted 24-05-2003 5:46 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 20:39 schreef RdP het volgende:
Komt er nog een nieuw release aan of zitten ze nog steeds zonder leden?


zonder leden? de line up momenteel is A & Graav en dat blijft zo volgens hen.


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 24-05-2003 13:18 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Gaan ze dan een sessie-drummer inhuren? Ik hoop niet dat ze een drum computer gaan gebruiken...


Hakkuh


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-05-2003 19:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

op de split met WoI wordt er ook gewoon gedrumd dus tsjah, wat denk je zelf..


Je moeder.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 24-05-2003 19:17 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 2:21 schreef RdP het volgende:
Schijnt ook een split met Svarthymn uit te zijn...




Die tape is allang uit en ook allang onvindbaar.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 24-05-2003 21:37 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Nieuwe Armagedda komt uit via Drakkar (Fra) en is uitgesteld tot September...



R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 11:50 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wel een goede band, alleen jammer dat ze het zo rauw mogelijk proberen te maken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 04-07-2003 11:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 21:52 schreef Inside-Lie het volgende:
Vind je?


Ik ben verliefd op jouw avatar


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-07-2003 12:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 mei 2003 21:37 schreef soulseller het volgende:
Nieuwe Armagedda komt uit via Drakkar (Fra) en is uitgesteld tot September...


godverdomme nee!! dus ergens in januari is hij ook bij andere distro's verkrijgbaar?


Je moeder.


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 04-07-2003 17:39 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2002 19:37 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ken het ja, komt van het label van Lord A. (Judas Iscariot) genaamd Breath of Night. Gestribueerd door Merciless Records.

Rauwe black metal, niet verkeerd, niet hoogstaand.


Ga je handen wassen.

En bemoei je met je eigen zaken.

Armagedda is sterk spul.


GODLESS NORTH buy it now.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 04-07-2003 18:08 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 4 juli 2003 17:39 schreef Captain Winter War het volgende:
Ga je handen wassen.

En bemoei je met je eigen zaken.

Armagedda is sterk spul.


Armagedda kan beter....
Zo goed is het nou eenmaal niet.

(ik vind het wel tof hoor, daar niet van, maar het is geen topper)


Dit slaat nergens op.


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 04-07-2003 18:13 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 18:08 schreef mörke het volgende:
Armagedda kan beter....
Zo goed is het nou eenmaal niet.

(ik vind het wel tof hoor, daar niet van, maar het is geen topper)






M'n mondhoeken nog aan toe zeg.

Wat vind jij dan een topper.

Armagedda is een topper.
Sterk spul he Armagedda.


GODLESS NORTH buy it now.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 04-07-2003 22:28 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

captain winter whore, probeer eens een post te kotsen op dit forum zonder dat jij je zwakzinnigheid blootgeeft, dork.

Armagedda behoort zonder twijfel tot de betere vaandeldragers van de 'nieuwe' lichting true black metal bands samen met de geniale Ondskapt, Leviathan, Graven/Vargsang, Temple of Baal, Clandestine Blaze, Beheaded Lamb, Craft en Nehemah. Ik hoop dat zij de nodige inspiratie hebben opgedaan met de nieuwste van Darkthrone om hun spirituele leermeesters te overtreffen met een werk dat mij terugbrengt naar de donkerste tijden.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 04-07-2003 22:37 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 22:28 schreef bonobo het volgende:
captain winter whore, probeer eens een post te kotsen op dit forum zonder dat jij je zwakzinnigheid blootgeeft, dork.

Armagedda behoort zonder twijfel tot de betere vaandeldragers van de 'nieuwe' lichting true black metal bands samen met de geniale Ondskapt, Leviathan, Graven/Vargsang, Temple of Baal, Clandestine Blaze, Beheaded Lamb, Craft en Nehemah. Ik hoop dat zij de nodige inspiratie hebben opgedaan met de nieuwste van Darkthrone om hun spirituele leermeesters te overtreffen met een werk dat mij terugbrengt naar de donkerste tijden.




Spel me naam correct. En ik zal antwoord geven. Ook deze band is koud en briljant.
Nog niet met de Noordezon vertrokken heer Bonobo. Schurk van het christedom.


GODLESS NORTH buy it now.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-07-2003 22:39 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

komt er nog weer es wat nieuws van armagedda uit? zit wel te wachten op de opvolger van final war...


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-07-2003 22:40 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

okee, kzie het al hierboven


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen