IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Roddels Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2010 9:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

We hebben er allemaal wel eens last van,
soms doen we er actief aan mee.

hoe begint zoiets? Wat zijn de ergste roddels die over je verspreid zijn?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-10-2010 9:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hehe. Ik begin er vaak zelf mee om de boel op te ruien. Het meest schandalige wat ik ooit gedaan heb is de roddel verspreiden dat de Ulk een relatie had met de zanger van een Nederlandse thrashband. Daar had ik overigens wel veel spijt van, de Ulk was (terecht) ook niet zo gecharmeerd van e.e.a.
Naar het schijnt kan ik met een stalen gezicht de meest leugenachtige en schandalige dingen als waarheid overbrengen. Vroeger vond ik het leuk om daar flink mee te experimenteren. Tegenwoordig ben ik door schade en schande wel iets wijzer geworden, al kan ik het niet laten om af en toe een sterk verhaal de ether in te brengen.
Er is ook veel over mij geroddeld. Maar goed, dat kan je soms verwachten en is een risico dat je in moet calculeren. Zolang er nog over je geluld wordt ben je nog interessant voor veel mensen, denk ik dan maar.
Mensen die echt smerig roddelen negeer ik, daar heb je ze het hardste mee. Ik heb ooit een collega gehad die mij probeerde zwart te maken en eruit te werken. Hier ben ik nooit op ingegaan. Uiteindelijk keerde het geroddel zich ook tegen haar. Als je er op in gaat, vindt de roddelaar dat alleen maar mooi. Voor de buitenwereld lijkt het dan ook alsof er een kern van waarheid in de praatjes zit, omdat je er zo fel op reageert.
Ik denk in deze altijd aan de heksenwet. Alle slechte dingen die je doet komen in drievoud terug. Dat heb ik ook zo ervaren met mijn eigen roddels, daarom ben ik er zoveel mogelijk mee gestopt. Als je de negatieve energie van het geroddel laat voor wat het is, krijgt de roddelaar(ster) vanzelf zijn/haar trekken thuis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2010 9:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je zegt het

ergste is dat je je precies niet kunt verdedigen want waar rook is is vuur. Mensen interpreteren dingen en je mag ZEKER niet zeggen dat ze van slechte wil zijn anders ben je defensief en schuldig
hatelijk.
vooral ook als mensen echt overtuigd zijn dat ze gelijk hebben.


dikwijls doen mensen dat denkk idd om op te ruien, moedwillig of niet

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-10-2010 9:56]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-10-2010 10:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 9:56 schreef Hypnos het volgende:
je zegt het

ergste is dat je je precies niet kunt verdedigen want waar rook is is vuur. Mensen interpreteren dingen en je mag ZEKER niet zeggen dat ze van slechte wil zijn anders ben je defensief en schuldig
hatelijk.
vooral ook als mensen echt overtuigd zijn dat ze gelijk hebben.


dikwijls doen mensen dat denkk idd om op te ruien, moedwillig of niet
Je weet zelf toch het beste hoe het zit? Als mensen liever anders geloven, dan is dat voor hun eigen rekening. In dat soort volk zou ik ook niet al teveel energie steken.
Ik ben daar in elk geval mee gestopt, ik steek alleen nog energie in mensen die ik wel de moeite waard vind. Dat heeft me veel vrienden en kennissen gekost, maar uiteindelijk blijven wel de goeien over.
(Al sluipt er af en toe nog wel een parasiet of rotte appel in, maar helemaal zonder naïviteit wordt het leven ook wel erg sarcastisch.)


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 12-10-2010 10:00 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 12 oktober 2010 9:52 schreef bastianus het volgende:
Het meest schandalige wat ik ooit gedaan heb is de roddel verspreiden dat de Ulk een relatie had met de zanger van een Nederlandse thrashband.




Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-10-2010 10:03 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ergste roddels over mij die ik me kan herinneren stammen uit de middelbare school periode. Die hebben, voor zover ik me kan herinneren, stuk voor stuk te doen met in benevelde toestand meisjes versieren, vervolgens een lul zijn door nooit meer terug te bellen en uiteindelijk een week later via via horen dat de dame in kwestie me zwart aan het maken was.


You have time. You are doing fine.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 12-10-2010 10:09 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Over mij wordt niet zoveel geroddeld, geloof ik, en als dat wel zo is vind ik het allemaal prima omdat ik er dan gewoon geen weet van heb.

Er is er bij mij ééntje die me wel is bijgebleven, en dat had te maken met een dronken meisje die zich - vrij letterlijk - aan mij opdrong, waar vervolgens het één en ander mee heeft plaatsgevonden. Probleem was, dat meisje had destijds een vriend, waardoor de hele toestand achteraf glashard ontkend werd en sommige mensen ongetwijfeld dachten dat ik stoere verhaaltjes aan het ophangen was. Hoewel, die relatie van haar ging niet al te lang daarna uit, waar men hun eigen conclusies maar uit moet trekken. Die situatie vond ik wel even hinderlijk.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 12-10-2010 10:14 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 12 oktober 2010 10:03 schreef intothevoid het volgende:
een week later via via horen dat de dame in kwestie me zwart aan het maken was.


Vrouwen kunnen daar zo erg in zijn. Ik kan me de introductie van me opleiding nog herinneren. Was op Schiermonnikoog, had al het hele weekend zitten ouwehoeren/flirten met een dame. Kwam ze snachts bij me in de tent liggen. Mevrouw had zin in sex.. ik niet.. Heeft ze daarna op school tegen iedereen lopen rondbazuinen dat ik haar aangerandt had


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2010 10:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 10:00 schreef bastianus het volgende:
Je weet zelf toch het beste hoe het zit? Als mensen liever anders geloven, dan is dat voor hun eigen rekening. In dat soort volk zou ik ook niet al teveel energie steken.
Ik ben daar in elk geval mee gestopt, ik steek alleen nog energie in mensen die ik wel de moeite waard vind. Dat heeft me veel vrienden en kennissen gekost, maar uiteindelijk blijven wel de goeien over.
(Al sluipt er af en toe nog wel een parasiet of rotte appel in, maar helemaal zonder naïviteit wordt het leven ook wel erg sarcastisch.)


probleem is dat ik een enorm slecht imago heb uit het verleden en dikwijls leugenachtig


the price you pay zeker? Maar bij tminste gerucht is het weer liegen en bedriegen


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2010 10:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 10:14 schreef flebbie het volgende:
Vrouwen kunnen daar zo erg in zijn. Ik kan me de introductie van me opleiding nog herinneren. Was op Schiermonnikoog, had al het hele weekend zitten ouwehoeren/flirten met een dame. Kwam ze snachts bij me in de tent liggen. Mevrouw had zin in sex.. ik niet.. Heeft ze daarna op school tegen iedereen lopen rondbazuinen dat ik haar aangerandt had


damn... ze had beter gezegd dat je homo was


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-10-2010 10:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 10:14 schreef flebbie het volgende:
Vrouwen kunnen daar zo erg in zijn. Ik kan me de introductie van me opleiding nog herinneren. Was op Schiermonnikoog, had al het hele weekend zitten ouwehoeren/flirten met een dame. Kwam ze snachts bij me in de tent liggen. Mevrouw had zin in sex.. ik niet.. Heeft ze daarna op school tegen iedereen lopen rondbazuinen dat ik haar aangerandt had
Schandalig. Vooral dat ze het voltooid deelwoord met een t teveel uitsprak.
Maar goed, vrouwen moeten wel. Als man kan je nog een potje knokken, maar als vrouw leg je het dan meestal af. Dan zul je andere manieren moeten verzinnen om je aanstaand slachtoffer te kwetsen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 12-10-2010 10:20 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 12 oktober 2010 10:16 schreef Hypnos het volgende:
damn... ze had beter gezegd dat je homo was


had ik nog liever gehad ja, maarja dat was blijkbaar nog niet evil genoeg


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 12-10-2010 10:21 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 12 oktober 2010 10:19 schreef bastianus het volgende:
Schandalig. Vooral dat ze het voltooid deelwoord met een t teveel uitsprak.
Maar goed, vrouwen moeten wel. Als man kan je nog een potje knokken, maar als vrouw leg je het dan meestal af. Dan zul je andere manieren moeten verzinnen om je aanstaand slachtoffer te kwetsen.


Maar goed, een aanranding verzinnen vind ik dan wel een van de laagste dingen die je kunt bedenken. Zeer lastig om je ertegen te verweren en er vloeit onherroepelijk permanente, onherstelbare imagoschade uit voort, omdat iedereen er wel een mening over heeft.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-10-2010 10:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Verschrikkelijk lage streek, ja, wat een hoer.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-10-2010 10:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 10:21 schreef Sonic Titan het volgende:
Maar goed, een aanranding verzinnen vind ik dan wel een van de laagste dingen die je kunt bedenken. Zeer lastig om je ertegen te verweren en er vloeit onherroepelijk permanente, onherstelbare imagoschade uit voort, omdat iedereen er wel een mening over heeft.
Daarom laat ik altijd de deur van het lokaal openstaan als er iemand na moet blijven. Sommige dingen kan je maar beter voor zijn. Wel triest dat je zo op je hoede moet zijn altijd. Is een gave Dirk-Jan over.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-10-2010 10:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 10:23 schreef bastianus het volgende:
Daarom laat ik altijd de deur van het lokaal openstaan als er iemand na moet blijven. Sommige dingen kan je maar beter voor zijn. Wel triest dat je zo op je hoede moet zijn altijd. Is een gave Dirk-Jan over.
Kan die Dirk-Jan niet vinden helaas. In elk geval, van Druten laat een meisje nablijven met de deur dicht, zegt de directeur dat die open moet omdat de mensen anders vragen gaan stellen. Zie je in dat laatste plaatje van Druten in de klas met zijn broek naar beneden met een klein meisje op schoot. Vraagt dat meisje waarom de deur open is, zegt van Druten "omdat de mensen anders vragen gaan stellen".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2010 10:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 10:22 schreef ZelThoR het volgende:
Verschrikkelijk lage streek, ja, wat een hoer.


idd. naam en mailadres aub


signature


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 12-10-2010 10:48 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 12 oktober 2010 10:27 schreef bastianus het volgende:
Kan die Dirk-Jan niet vinden helaas. In elk geval, van Druten laat een meisje nablijven met de deur dicht, zegt de directeur dat die open moet omdat de mensen anders vragen gaan stellen. Zie je in dat laatste plaatje van Druten in de klas met zijn broek naar beneden met een klein meisje op schoot. Vraagt dat meisje waarom de deur open is, zegt van Druten "omdat de mensen anders vragen gaan stellen".


Haha, klinkt wel baas! Meeste van die Dirk-Jan zooi is wel de moeite waard.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 12-10-2010 10:51 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Enige reden waarom de Veronica gids hier in huis komt, haha.

Zelf weinig ervaring met roddels, heb me er vroeger net zo hard schuldig aan gemaakt, en er wordt ongetwijfeld een hoop over me geluld. Het kan me niet echt boeien, ik weet wat waar is, dat is wat telt. Ik vind het een beetje verspilling van mijn tijd, energie en moeite.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2010 11:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat aboluut 100% zeker


al die kutverdachtmakingen, het mag blijkbaar allemaal. En plots is alles ook verdacht zelfs dingen die je kunt bewijzen


signature


herrie
Usericon van herrie
Posted 12-10-2010 11:14 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

goed teken dat er over je geroddeld wordt, kennelijk ben je dan erg interessant voor diegene die over je roddelt...

"mes in de rug stekende roddels" (zoals aanranding etc) is natuurlijk echt zum



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-10-2010 11:16 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 12 oktober 2010 11:14 schreef herrie het volgende:
goed teken dat er over je geroddeld wordt, kennelijk ben je dan erg interessant voor diegene die over je roddelt...



ja vrouwen in mijn geval.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2010 11:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ken het

zelfs na al die jaren ben ik nog brandend actueel voor mensen die mij nu van haar of pluimen kennen en toch graag hun zegje doen... Kill it, WITH FIRE!


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-10-2010 11:28 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 12 oktober 2010 11:18 schreef Hypnos het volgende:
ik ken het

zelfs na al die jaren ben ik nog brandend actueel voor mensen die mij nu van haar of pluimen kennen en toch graag hun zegje doen... Kill it, WITH FIRE!


HHAHAA wij zijn niet gelijk, maar dit lijkt wel erg veel op elkaar.

Ik heb een dikke kromme lul voor elk wijf die denk dat ze mij kent omdat ze met een ex van mij praat. Ok ik krijg jou stem niet SO WHAT ik stuur veteranen naar huis in een fietsbroek en wat lipgloss op je voorhoofd terwijl ik je rug afneem met wat glassex.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-10-2010 11:48 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik heb nooit last gehad van roddels, maar nu ik in een klein dorp woon met de zoon van een cafe-uitbater die het halve dorp kent gaan er blijkbaar toch roddels rond.

De belachelijkste was de roddel voor de achterliggende reden waarom ik en vriendlief wilden trouwen. Anders zou ik teruggestuurd worden naar belgie...

Right.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2010 11:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 11:48 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik heb nooit last gehad van roddels, maar nu ik in een klein dorp woon met de zoon van een cafe-uitbater die het halve dorp kent gaan er blijkbaar toch roddels rond.

De belachelijkste was de roddel voor de achterliggende reden waarom ik en vriendlief wilden trouwen. Anders zou ik teruggestuurd worden naar belgie...

Right.


damn... ocharme


signature


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen