IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Eerste (metal)CD / LP die je ooit kocht? Vorige pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-10-2010 15:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

snoei hard voor een Pulverizer reunie... maar die van Methylbenzeen zou nog stoerder zijn!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 15:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 15:01 schreef irritante klootzak het volgende:
snoei hard voor een Pulverizer reunie... maar die van Methylbenzeen zou nog stoerder zijn!
+1. Hans, zullen we Erik eens gaan bellen? Over de bassist(e) moeten we maar eens onderhandelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-10-2010 15:10 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 15:05 schreef bastianus het volgende:
+1. Hans, zullen we Erik eens gaan bellen? Over de bassist(e) moeten we maar eens onderhandelen.


Dat moeten we al een hele tijd. W.b. de bassist(e), daar worden we het wel over eens.

Ik heb wel zin om weer eens samen de oefenruimte in te duiken.


Bareuh...


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 18-10-2010 15:16 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 15:10 schreef De Ulk het volgende:
Dat moeten we al een hele tijd. W.b. de bassist(e), daar worden we het wel over eens.

Ik heb wel zin om weer eens samen de oefenruimte in te duiken.


IK.HEB.EEN.VOLLE.BROEK!

JAAAAAAAAH! Methylbenzeen!!!


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 15:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zal ik Erik eens gaan peilen? Onze oefenruimte kunnen we wel gebruiken, moeten we wel allemaal naar Volkel. Of iets centralers? In Arnhem of Nijmegen ofzo?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-10-2010 15:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

In de naam van ontopicness lijkt het me beter om dit woensdag te bespreken


Bareuh...


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 18-10-2010 15:23 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 15:21 schreef De Ulk het volgende:
In de naam van ontopicness lijkt het me beter om dit woensdag te bespreken


Fuck ontopicness. METHYLBENZEEEEN!!!


Ja hoor...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-10-2010 12:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Eerste CD was 'Together Alone' van Anouk toen ik twaalf of dertien was. Best gay, haha.
Daarna wat Nirvana, Offspring en dat punkcover album van Slayer. Eerste metal CD was Live Undead; de tweede Inquisition Symphonie van Apocalyptica. En m'n eerste black metal CD Cruelte and the Beast of als je dat geen black vindt Panzer Division. Wel allemaal binnen een half tot driekwart jaar na m'n gaye eerste aankoop.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-10-2010 12:22]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-10-2010 12:33 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

telt deze ook als metal?



rotor
Usericon van rotor
Posted 20-10-2010 12:44 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

niet echt hè


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-10-2010 12:45 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Valt onder muziek algemeen hier op zm.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 20-10-2010 19:24 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

Volgens mij was dat Helloween's - Keeper 1 in 1987 of 88 van verjaardagsgeld.



C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 21-10-2010 7:02 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

Die heb ik op de basisschool te leen gehad! Samen met Kreator (wat ik toen te hard vond) en Heathen (wat ik toen veeeels te hard vond....). Let wel dat ik toen eigenlijk net Iron Maiden had ontdekt.

Anyway: mooie plaat!



herrie
Usericon van herrie
Posted 21-10-2010 16:41 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 15:23 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Fuck ontopicness. METHYLBENZEEEEN!!!


ook ooit eens een demo van gehad geloof ik...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen