IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hulp bij vertalingen en taalkundige problemen (het talentopic) - niet Scandinavische talen Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-10-2010 17:14 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Dan is het gewoon iets in de trand van 'it slipped my mind' of 'I forgot'...

'My neglection to pay was not out of malice'...


Black seeds of bunny!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 17:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 17:14 schreef Mark het volgende:
oversight of omission.


SRSLY?


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-10-2010 17:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Als je me de hele zin geeft vertaal ik het met plezier voor je, hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 17:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 17:14 schreef Nyghtslave het volgende:
Dan is het gewoon iets in de trand van 'it slipped my mind' of 'I forgot'...

'My neglection to pay was not out of malice'...


dus

Wellicht betreft het hier een vergetelheid


zou dan zijn

It probably concerns a neglection

?


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2010 17:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oversight past het beste ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 17:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bij controle van onze boekhouding bleek dat factuur nr. 10056 van 14 november jl. nog niet is vereffend. De betaling had voor 14 oktober jl. moeten gebeuren.
Wellicht betreft het hier een vergetelheid.





en ja, ik mag de text niet veranderen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-10-2010 17:17]


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2010 17:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 17:17 schreef Hypnos het volgende:
dus

Wellicht betreft het hier een vergetelheid


zou dan zijn

It probably concerns a neglection

?


Hehe, ik zou niet neglection gebruiken, even afgezien van het feit dat het geen correct Engels is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 17:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

owkey


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2010 17:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

'It probably concerns an oversight' lijkt me prima.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 17:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 17:16 schreef Mark het volgende:
Als je me de hele zin geeft vertaal ik het met plezier voor je, hoor

--------------------------------------------------------------------------------

Bij controle van onze boekhouding bleek dat factuur nr. 10056 van 14 november jl. nog niet is vereffend. De betaling had voor 14 oktober jl. moeten gebeuren.
Wellicht betreft het hier een vergetelheid.





en ja, ik mag de text niet veranderen


signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-10-2010 17:19 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ja had gewoon neglect moeten zijn, niet zo wakker als ik dacht :')


Black seeds of bunny!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 17:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 17:19 schreef Onweerwolf het volgende:
'It probably concerns an oversight' lijkt me prima.
'It probably concerns an oversight'


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-10-2010 17:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2010 17:17 schreef Hypnos het volgende:
Bij controle van onze boekhouding bleek dat factuur nr. 10056 van 14 november jl. nog niet is vereffend. De betaling had voor 14 oktober jl. moeten gebeuren.
Wellicht betreft het hier een vergetelheid.



Whilst checking our accounts it turned out that invoice number 10056 from November the 14th was not settled. The payment was due before October the 14th. This may have been an oversight.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2010 17:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2010 18:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 oktober 2010 16:47 schreef Hypnos het volgende:
Ja,

ik zit met een probleem

wat is het wezenlijke verschil tussen een attorney en een lawyer?




Scandinavische talen in het Fins- Zweeds- en Noorstopic aub


I have my attorneyyyyyyy, with me, and I realize that his name is not on that list, but we must have that suite! Must have that suite. What's the score here? What's next?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2010 15:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weet iemand hoe je in het Engels vertaalt : een mailbox doen ontploffen (in de zin van een internet-mailadres)


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2010 16:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Email bombing.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2010 16:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2010 16:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

<3


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2010 16:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

WTF? Bart, mocht je weer terugkomen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2010 16:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-11-2010 16:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Goed voorbeeld wel, Schaep, een kind wat je grenzen stelt die je vervolgens niet nakomt zal zich ook nooit goed gaan gedragen


I wish I was a butterfly


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2010 16:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oh ja, jij was die NSB'er toch?

Edit: Mooi, die Scandinavische talen!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-11-2010 16:45]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-11-2010 16:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2010 16:44 schreef Schaep het volgende:
Oh ja, jij was die NSB'er toch?

Ja, volgens herrie wel, ja En middelmatigheidsfascist. En zelfverklaard openminded. Maar dat was Hyppie weer.

Geen idee waar die mensen hun waanbeelden vandaan halen
quote:
Edit: Mooi, die Scandinavische talen!

Die niet-Scandinavische stalen


I wish I was a butterfly


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2010 16:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2010 16:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, volgens herrie wel, ja En middelmatigheidsfascist. En zelfverklaard openminded. Maar dat was Hyppie weer.

Geen idee waar die mensen hun waanbeelden vandaan halen


Nou ja, zowel de redactie als de moderators hebben kennelijk macht, dus van echt fascisme lijkt mij geen sprake te zijn, en jij behoort dan nog wel tot de groep met de minste macht, dus het lijkt mij allemaal vrij onwaarschijnlijk.

quote:
Die niet-Scandinavische stalen


Hahaha, ja, precies, die!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen