IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : De foutste cd uit je collectie Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-10-2010 21:18 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 21:16 schreef Mottighaerd het volgende:
Rays of Light van Madonna gaat dus mooi NIET weg.



Heb ik hoor ook nog staan, mn enige Madonna CD, en hij blijft goed


Black seeds of bunny!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 21:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ray of light is bijna de beste cd die ik in de keet heb, geweldig album.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-10-2010 21:22 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Mooi, ben dus niet de enige die dat haar beste werk vind


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 22-10-2010 21:22 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 20:59 schreef De Ulk het volgende:



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-10-2010 21:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 oktober 2010 21:22 schreef Mottighaerd het volgende:
Mooi, ben dus niet de enige die dat haar beste werk vind


We hebben hier ook veel van madonna staan, dankzij Psycho_Pippi. Vooral veel oud spul, maar ray of light is idd met afstand haar beste werk, kan ik erg goed naar luisteren, de hele cd is btw erg goed.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 21:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

American life blijft ook goed vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-10-2010 21:35 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 21:16 schreef Mottighaerd het volgende:
[Avril cd]
Die heb ik ook nog
Alles nog van vroegah eigenlijk



Ja, maar ik was al 28 toen ie uitkwam.

Ik vind trouwens nog steeds alles goed wat ik ooit goed vond.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 21:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 21:35 schreef De Ulk het volgende:
Ja, maar ik was al 28 toen ie uitkwam.

Ik vind trouwens nog steeds alles goed wat ik ooit goed vond.
Ben je al zo oud?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-10-2010 21:38 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 21:38 schreef bastianus het volgende:
Ben je al zo oud?


Jij dan?


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 21:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 21:38 schreef De Ulk het volgende:
Jij dan?
Ouder.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-10-2010 21:44 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 21:42 schreef bastianus het volgende:
Ouder.


Obvious.


Bareuh...


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 22-10-2010 22:02 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Zou ik bijna deze vergeten:



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-10-2010 22:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Babylon Zoo heeft best gave nummers gemaakt, vooral Spaceman!


Je moeder.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-10-2010 22:10 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Foutste plaat dan...



[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 22-10-2010 22:15]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 22-10-2010 22:25 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 22:09 schreef karnivoor het volgende:
Babylon Zoo heeft best gave nummers gemaakt, vooral Spaceman!


Om dat nummer kocht ik dat album een paar jaar geleden ook uit nostalgie. Maar voor de rest is er weinig aan hoor.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-10-2010 22:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 oktober 2010 21:35 schreef De Ulk het volgende:


Ik vind trouwens nog steeds alles goed wat ik ooit goed vond.


+1

Ik vind dat eigenlijk vrij logisch. Hoe kan men iets vroeger goed vinden en nu niet meer, heb ik nooit begrepen.

quote:
Op 22 oktober 2010 22:10 schreef Mortis Rex het volgende:
Foutste plaat dan...




Maar wel een vet nummer!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-10-2010 22:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 oktober 2010 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
+1

Ik vind dat eigenlijk vrij logisch. Hoe kan men iets vroeger goed vinden en nu niet meer, heb ik nooit begrepen.



Maar wel een vet nummer!


Eveneens +1. Hoewel ik wel vaak uitgekeken raak op bepaalde bands maar dat komt dan meer omdat ik het te vaak gehoord heb.


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 22:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het intro en het uittro van Spaceman zijn leuk, maar er tussenin zakt het als een plumpudding in elkaar. Vind ik b.v. ook bij Novocaine for the soul van Eels.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-10-2010 22:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 oktober 2010 22:28 schreef karnivoor het volgende:
Eveneens +1. Hoewel ik wel vaak uitgekeken raak op bepaalde bands maar dat komt dan meer omdat ik het te vaak gehoord heb.


Juist. En na een tijd is zo'n plaat dan weer wel leuk om te horen.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2010 22:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb bij Metallica en Rammstein toch echt dat ik ze niks meer aan vind. Op het eerste gehoor leuk, maar al snel oersaai.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 22-10-2010 22:36 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Dat is vaak vooral om nostalgische redenen zo denk ik. Als ik nu een cd van Limp Bizkit op zou zetten vind ik dat leuk omdat het me aan m'n schooltijd doet denken, maar als die band nu pas op was komen zetten had ik er geen klap aan gevonden.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-10-2010 22:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
+1

Ik vind dat eigenlijk vrij logisch. Hoe kan men iets vroeger goed vinden en nu niet meer, heb ik nooit begrepen.



+500


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-10-2010 22:39 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen


Ik blijf hem echter briljant vinden.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-10-2010 22:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
+1

Ik vind dat eigenlijk vrij logisch. Hoe kan men iets vroeger goed vinden en nu niet meer, heb ik nooit begrepen.




Nou scheelt het natuurlijk wel dat er in 'onze jeugd' nog niet zoiets bestond als smurfenhouse, 2Unlimited of K3.

De eerste muziek die ik als kind leuk vond was Tol Hansse, daarna kwam al snel Normaal.

En die luister ik allebei nog steeds.


Bareuh...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-10-2010 22:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik begon met ABBA.

Nee echt Onweerwolf? Wat een verrassing zeg!

Whatever.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen