IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : "Geen donor, dan ook geen orgaan" Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 05-09-2003 19:08 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Nee, ze is bang dat wetenschappers en artsen na haar dood allemaal rare dingen gaan doen met haar lichaam voordat ze de organen eruit scheppen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-09-2003 15:58 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 18:29 schreef ghoulliette het volgende:
nou vertel eens dan. Is ze bang voor haar organen dood gemaakt te worden? De procedure van orgaan donatie na overlijden is namelijk bekend en niet onbekend. of wil ze soms naar de hemel


ik wil dat er toezicht is op wat er met mijn organen gebeurt
maar dat kan niet dus geen donor


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2003 16:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vind dat ik alleen mijn lever afsta als ik dood ben


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2003 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zucht .. heb jij soms een groot boek der pubercliches?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2003 18:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hoezo???...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-09-2003 19:19 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 18:03 schreef ElitE het volgende:
hoezo???...



Omdat dat een antwoord van je nogal cliché is misschien?

Bij mij mogen ze m'n hele lichaam als donor gebruiken. Ben dan toch al dood..


zo kan ie wel weer


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-09-2003 19:22 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 19:19 schreef Babylon het volgende:
Omdat dat een antwoord van je nogal cliché is misschien?

Bij mij mogen ze m'n hele lichaam als donor gebruiken. Ben dan toch al dood..


Hm, nee... Bah, geen gezaag in mij, tenzij ik het zelf mag doen...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2003 19:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah dat van die lever was ook alleen maar een grapske
maar waarom zou je moeilijk doen als er iemand anders in je lijf zit te wroeten al heb je dat zelf toch niet meer door????
maarja dan krijg je ook weer extra overbevolking....


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-09-2003 19:26 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Mij mogen ze ook leegroven.....daarna gaat er toch de fik in


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-09-2003 19:29 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 19:26 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Mij mogen ze ook leegroven.....daarna gaat er toch de fik in


2e keer. Heuy 8 uur bij jou?


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-09-2003 19:33 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 19:29 schreef Frietbal het volgende:
2e keer. Heuy 8 uur bij jou?


HEUY!!!!

Is nog steeds goed


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-09-2003 1:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 15:58 schreef natassja het volgende:
ik wil dat er toezicht is op wat er met mijn organen gebeurt
maar dat kan niet dus geen donor

wat boeit jou dat nou, je bent dan toch al de pijp uit. en misschien worden ze wel helemaal niet gebruikt na jou overleden ookal heb je een donordingie ingevuld.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-09-2003 1:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 19:22 schreef Miss Lucifer het volgende:
Hm, nee... Bah, geen gezaag in mij, tenzij ik het zelf mag doen...

sick. neem het dan wel op video op als je in jezelf gaat zagen.


ibanez
RG550desertsunyellow
Usericon van ibanez
Posted 07-09-2003 12:39 by ibanez Wijzig reactieProfiel van ibanezQuote dit bericht

volgens mij remt ogaantransplantatie de evolutie af, xenotransplatatie(een varkenshart voor een mens bv) al helemaal.
Dus ik doneer nix en ik wil ook geen donororgaan. Een beetje respect voor de natuur alstublieft.....


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 13:24 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 1:16 schreef ghoulliette het volgende:
wat boeit jou dat nou, je bent dan toch al de pijp uit. en misschien worden ze wel helemaal niet gebruikt na jou overleden ookal heb je een donordingie ingevuld.


ik vul niks in, van mij blijven ze af, ik wil heel de kist in


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-09-2003 13:27 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Van mij mogen ze m'n lichaam helemaal leegroven als ik de pijp uit ben. Je hebt zelf niks meer aan organen en je helpt er andere mensen mee. Prachtig toch


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 13:29 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

waarom zou je mensen helpen als je zelf toch dood bent


occult
Usericon van occult
Posted 07-09-2003 13:33 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

ik zou wel willen doneren maar 1 ding houd me tegen en dat is dat er een naald mijn lijf in moet omdat je om de zoveel tijd bloed moet laten prikken om te controlleren of alles nog okey is.. en ik eenmaal panisch ben voor naalden en ervaring heb als ik een naald in me lijf krijg helemaal gek wordt of flauwval of gewoon in lichte shock raak omdat ik het doodseng vind doe ik het niet.. iig nog niet.. en denk ook niet dat ik het doen ga hoewel ik mensen best me organen wil schenken. zit erniet mee dat me lijf leeg geplukt wordt als ik dood ben.

maar de naalden houden mij tegen. en uit ervaring omdat mijn moeder bloedprikt voor donor patienten weet ik hoelang je aan een bloedtransfusie hangt omdat er een liter bloed ofzo uit je getapt wordt en dat zie ik niet echt voor me


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 13:36 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

dat is alleen bij bloeddonors, watje


occult
Usericon van occult
Posted 07-09-2003 13:37 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

watje dankje,, ken er ook niks aan doen ben me hele leven elk jaar nog geprikt en sjah weet niet wat het is wat me zo gek maakt


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 13:40 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik moet elke dag spuiten
ga je ff aanstellen


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 07-09-2003 13:57 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

ik heb nog niet aangeven dat ik donor wil worden via dat papiertje maar ik heb wel tegen mijn familie gezegd dat ze mijn organen mogen afstaan als ik ga. Ik heb er toch niets meer aan en als ik er iemand mee kan helpen, natuurlijk... Het wordt anders toch maar in de grond gestopt om te rotten terwijl je er iemand anders leven mee kan redden... Als je er zo over nadenkt is het bijna hypocriet om geen donor te zijn...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 14:01 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

niks invullen betekend automatisch donor


occult
Usericon van occult
Posted 07-09-2003 19:38 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 7 september 2003 13:40 schreef natassja het volgende:
ik moet elke dag spuiten
ga je ff aanstellen



uhh hallo iedereen heeft wel een vrees ergens voor hoor... je ken mij niet vertellen dat je wonder boven wonder alles kan en doet en aandurft


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-09-2003 19:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 14:01 schreef natassja het volgende:
niks invullen betekend automatisch donor


ja, of eeuh niet! Je moet duidelijk toestemming geven om te doneren anders zal dit niet gebeuren.
Dus niks invullen is geen donor


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen