IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Meningen over nazi's en andere mensen met een bepaalde politiek incorrecte levensovertuiging Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2010 21:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kon zo gauw even geen passend topic vinden.
quote:
Op 1 november 2010 21:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb er totaal geen problemen mee om mensen inferieur te vinden op grond van hun doen en laten of denkwijze. Met name als die mensen op hun beurt eerst andere mensen inferieur vinden omdat ze toevallig van een ander ras zijn.

Dat Dahmer en co. fascinerend zijn maakt nog niet dat ze 'goed' zijn.
Mensen zijn niet "goed" en "fout".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2010 21:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vaak is dat m.i. maar een houding, misverstand of genetisch foutje. Bovendien lijkt het me erg vermoeiend om iedereen inferieur te vinden die er een verkeerde denkwijze op nahoudt, dan blijf je aan de gang.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2010 21:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:45 schreef bokaj het volgende:
En ben jezelf dan niet net zo inferieur bezig?
Vind ik wel. Dat mensen er een andere mening of overtuiging op nahouden maakt ze niet meteen tot iets verschrikkelijks.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 01-11-2010 21:51 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht



quote:
Op 1 november 2010 21:48 schreef bastianus het volgende:
Kon zo gauw even geen passend topic vinden.
Mensen zijn niet "goed" en "fout".

Objectief gezien niet nee, maar daarom kan ik bepaalde mensen wel "goed" of "fout" vinden.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 01-11-2010 21:53 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht



De man van "goede" en "foute" mensen, maar die is ook 5 jaar onder de zoden.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-11-2010 21:54 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik vind wel eens iemand goed fout. Telt dat ook?


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2010 21:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:51 schreef KHPLF het volgende:
Objectief gezien niet nee, maar daarom kan ik bepaalde mensen wel "goed" of "fout" vinden.
Tuurlijk. Maar ik vond Fortuijn b.v. een geweldig figuur, terwijl ik Wilders niet kan uitstaan. Wiegel en Bolkestein vind ik prachtfiguren, terwijl ik Hoogervorst of Marijnissen verschrikkelijke mensen vind.
Persoonlijke voorkeur speelt bij mij altijd een belangrijkere rol dan politieke ideeën o.i.d. Femke Halsema b.v. heeft vaak goede meningen, maar ik vind het een verschrikkelijk mens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-11-2010 21:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik vind Femke d'r voor d'r leeftijd best aardig uitzien.


 


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-11-2010 21:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:56 schreef bastianus het volgende:
Tuurlijk. Maar ik vond Fortuijn b.v. een geweldig figuur, terwijl ik Wilders niet kan uitstaan. Wiegel en Bolkestein vind ik prachtfiguren, terwijl ik Hoogervorst of Marijnissen verschrikkelijke mensen vind.
Persoonlijke voorkeur speelt bij mij altijd een belangrijkere rol dan politieke ideeën o.i.d. Femke Halsema b.v. heeft vaak goede meningen, maar ik vind het een verschrikkelijk mens.


Ok. Maar wie zie je dan liever het land besturen, verschrikkelijke mensen met naar jouws inziens goede ideeen of geweldige figuren met naar jou idee minder goede iedeeen?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2010 21:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:57 schreef Forever After het volgende:
Ik vind Femke d'r voor d'r leeftijd best aardig uitzien.
Ik kan dat mens niet uitstaan. Ze ziet er best leuk uit, maar volgens mij kruipt mijn zwans de buik in zo gauw ze begint te praten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-11-2010 21:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:57 schreef Forever After het volgende:
Ik vind Femke d'r voor d'r leeftijd best aardig uitzien.
Dat wel, maar ik word heel erg moe zodra ze begint te praten.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2010 22:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:58 schreef Valorian het volgende:
Ok. Maar wie zie je dan liever het land besturen, verschrikkelijke mensen met naar jouws inziens goede ideeen of geweldige figuren met naar jou idee minder goede iedeeen?
Geen idee. Maar ik ben zelf b.v. behoorlijk links, terwijl mijn meeste vrienden en kennissen tegenwoordig erg rechtse rakkers zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-11-2010 22:01 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:48 schreef bastianus het volgende:
Mensen zijn niet "goed" en "fout".
Ja, maar jij en ik zijn belast met inferieur christelijk gedachtengoed.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 01-11-2010 22:01 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:59 schreef bokaj het volgende:
Dat wel, maar ik word heel erg moe zodra ze begint te praten.


Dat heb ik met 98% van de politici.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 22:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:48 schreef bastianus het volgende:
Kon zo gauw even geen passend topic vinden.
Mensen zijn niet "goed" en "fout".


Het ging om nazi's en die zijn wat mij per definitie fout. Of ze daarnaast ook goede kanten hebben doet niet ter zake voor de discussie wat mij betreft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 22:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 21:49 schreef bastianus het volgende:
Vaak is dat m.i. maar een houding, misverstand of genetisch foutje. Bovendien lijkt het me erg vermoeiend om iedereen inferieur te vinden die er een verkeerde denkwijze op nahoudt, dan blijf je aan de gang.



Tsja, zo kun je alles wel afdoen als genetisch foutje of misverstand.

Ik vind het trouwens helemaal niet vermoeiend om nazi's inferieur te vinden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2010 22:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 22:01 schreef bokaj het volgende:
Ja, maar jij en ik zijn belast met inferieur christelijk gedachtengoed.
Denk je? Ik vind zaken indelen in "goed" en "fout" toch wel weer heel christelijk. Die mensen hebben daar vaak toch erg duidelijke meningen over. De meeste christenen die ik ken menen vaak precies te weten hoe je wel of niet moet leven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-11-2010 22:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 november 2010 22:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Het ging om nazi's en die zijn wat mij per definitie fout. Of ze daarnaast ook goede kanten hebben doet niet ter zake voor de discussie wat mij betreft.



Ja, dat jij met jouw definities werkt weten we al. *Gaap*

Nu nog even een " alle christenen zijn eikels " met motivatie, en hopla, je kan weer lekker slapen.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-11-2010 22:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 22:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, zo kun je alles wel afdoen als genetisch foutje of misverstand.

Ik vind het trouwens helemaal niet vermoeiend om nazi's inferieur te vinden.
American History X gezien?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 22:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 22:05 schreef MR. N het volgende:
Ja, dat jij met jouw definities werkt weten we al. *Gaap*

Nu nog even een " alle christenen zijn eikels " met motivatie, en hopla, je kan weer lekker slapen.


Anders ga je eerst even antwoord geven op mijn vorige vraag voor je jezelf weer opnieuw voor lul zet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-11-2010 22:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 november 2010 22:05 schreef bastianus het volgende:
American History X gezien?


Maakt niet uit in zijn wereld, zwart wit is veiliger.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 22:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 22:05 schreef bastianus het volgende:
American History X gezien?


Yep.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 22:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 22:06 schreef MR. N het volgende:
Maakt niet uit in zijn wereld, zwart wit is veiliger.


Tief toch eens op man, jij hebt helemaal geen benul van mijn wereld. Die overigens totaal niet zwart wit is. Minder zelfs als die van de meeste mensen en zeker die van jou.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-11-2010 22:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 november 2010 22:06 schreef Onweerwolf het volgende:
Anders ga je eerst even antwoord geven op mijn vorige vraag voor je jezelf weer opnieuw voor lul zet.


Ik mij voor lul zetten? LOL

Lees en begrijp.

Anders ga je weer semi-intelligent doen.... Kom op, doe je best!


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-11-2010 22:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 november 2010 22:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Tief toch eens op man, jij hebt helemaal geen benul van mijn wereld. Die overigens totaal niet zwart wit is. Minder zelfs als die van de meeste mensen en zeker die van jou.




Kijk, hier doe je het weer. Mensen inferieur beschouwen.


Man wat ben je soms een droeftoeter met een bord voor je kop.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2010 22:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 22:07 schreef MR. N het volgende:
Ik mij voor lul zetten? LOL


Als je het niet keer op keer deed was het best grappig ja nu is het gewoon

Kom maar terug als je iets te melden hebt en als je je argumenten kunt onderbouwen met feiten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen