IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Meningen over nazi's en andere mensen met een bepaalde politiek incorrecte levensovertuiging Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-11-2010 15:01 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 14:56 schreef bastianus het volgende:
Ja, zo kan ik het ook. Als zelfs de PvdA de centrumpartij van Janmaat van twintig jaar terug op bepaalde punten voorbij is geschoten in hun partijprogramma. Waar wat is nu precies extreemrechts? De NVU bijvoorbeeld is een erg linkse partij, op hun buitenlander- en jodenstandpunten na dan. Alhoewel, de SP gaat ook behoorlijk ver qua Israël-standpunt met een dolle Mina als Anja Meulenbelt in hun gelederen. Volgens mij bestaat extreemrechts niet echt.


Vergeet mijnheer van Bommel niet (SP).

Overigens heb je gelijk, de enige reden waarom extreem rechts nog bestaat, is het bestaan van extreem links.


Ik, Wil Schuurman


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2010 15:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 november 2010 14:56 schreef bastianus het volgende:
Ja, zo kan ik het ook. Als zelfs de PvdA de centrumpartij van Janmaat van twintig jaar terug op bepaalde punten voorbij is geschoten in hun partijprogramma. Waar wat is nu precies extreemrechts? De NVU bijvoorbeeld is een erg linkse partij, op hun buitenlander- en jodenstandpunten na dan. Alhoewel, de SP gaat ook behoorlijk ver qua Israël-standpunt met een dolle Mina als Anja Meulenbelt in hun gelederen. Volgens mij bestaat extreemrechts niet echt.



Dan komen we weer op de linksrechts discussie. Waren we maar octopussen dan waren we iig wat beter met meerdere variabelen uitleggen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2010 15:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

'Extreem-recht' als zeer rechts bestaat niet en heeft ook nooit bestaan, op het Chili van Pinoiche wellicht na dant.
Hetgene dat, in de volksmond, extreem-rechts wordt genoemd, zijn staatsideologiën met een gelijkheidsperceptie geprojecteerd op het 'eigen' volk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 15:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:01 schreef Snagger het volgende:
Vergeet mijnheer van Bommel niet (SP).

Overigens heb je gelijk, de enige reden waarom extreem rechts nog bestaat, is het bestaan van extreem links.
Da's ook een dubieus figuur ja, met zijn "intifada". Behoorlijk wat ongeleide projectielen daar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-11-2010 15:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:04 schreef bastianus het volgende:
Da's ook een dubieus figuur ja, met zijn "intifada". Behoorlijk wat ongeleide projectielen daar.


Ach, het kan altijd erger. De SP-fractie Utrecht bestaat uit een taxichauffeur en een NS servicemedewerker (zo een die de krantjes mag opruimen). Wel een erg letterlijke vertaling van volks(e)vertegenwoordiging dus.


Ik, Wil Schuurman


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2010 15:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Daar hoeft in principe niets mis mee te zijn toch?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 15:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:07 schreef Snagger het volgende:
Ach, het kan altijd erger. De SP-fractie Utrecht bestaat uit een taxichauffeur en een NS servicemedewerker (zo een die de krantjes mag opruimen). Wel een erg letterlijke vertaling van volks(e)vertegenwoordiging dus.
Ik weet niet of daar wat mis mee is. Ik heb een tijd als vuilnisman gewerkt, en daar behoorlijk intelligente collega's meegemaakt. Niet iedereen heeft de ambitie om de eigen carrière optimaal uit te buiten natuurlijk. Sommige mensen hebben andere prioriteiten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-11-2010 15:10 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Politici zijn over het algemeen sowieso amateurs die het proberen het beste van de maken, zeker in de overheden onder rijksniveau.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 02-11-2010 15:11]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-11-2010 15:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:08 schreef ElitE het volgende:
Daar hoeft in principe niets mis mee te zijn toch?


"In principe", inderdaad.

Ik geloof niet in eens volksvertegenwoordiging als "afspiegeling van de maatschappij", zoals we dat zo mooi noemen. Ik verwacht goede, gedegen bestuurders die de competenties hebben om bepaalde dossiers te behandelen, ofterwijl het land/stad/dorp te besturen. En een stad besturen is iets anders als een taxi besturen.


Ik, Wil Schuurman


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-11-2010 15:12 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Wat zijn "gedegen bestuurders"? Ik verwacht ze ook in grote bedrijven, maar de recente crisis toont maar weer dat zelfs in de financiële wereld er maar verdomd weinig gedegen bestuurders zijn.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-11-2010 15:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:12 schreef Yirroth het volgende:
Wat zijn "gedegen bestuurders"? Ik verwacht ze ook in grote bedrijven, maar de recente crisis toont maar weer dat zelfs in de financiële wereld er maar verdomd weinig gedegen bestuurders zijn.


Ja, vandaar verwacht.


Ik, Wil Schuurman


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 15:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:11 schreef Snagger het volgende:
"In principe", inderdaad.

Ik geloof niet in eens volksvertegenwoordiging als "afspiegeling van de maatschappij", zoals we dat zo mooi noemen. Ik verwacht goede, gedegen bestuurders die de competenties hebben om bepaalde dossiers te behandelen, ofterwijl het land/stad/dorp te besturen. En een stad besturen is iets anders als een taxi besturen.
Oftewel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2010 15:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:12 schreef Yirroth het volgende:
Wat zijn "gedegen bestuurders"? Ik verwacht ze ook in grote bedrijven, maar de recente crisis toont maar weer dat zelfs in de financiële wereld er maar verdomd weinig gedegen bestuurders zijn.
'De recente crisis' heeft aangetoond dat er bij de centrale banken, overheidsorganen, prutsers lopen/liepen die geen gezond, 'natuurlijk', rentebeleid kunnen voeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2010 15:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja in gemeenteraad is het toch een deeltijdfunctie? dan vind ik het wel kunnen.

Ook al is het heel aandoenlijk als dat soort bestuurders werkjes van de gewone man overnemen, ik vind toch dat het wel leerzaam voor ze kan zijn. Overigens is het voor iedereen wel goed om af en toe wat vreemde karweitjes op te knappen. Ik zie mijn komende periode als halve tuinman met plezier tegemoet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 15:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:15 schreef ElitE het volgende:
Nouja in gemeenteraad is het toch een deeltijdfunctie? dan vind ik het wel kunnen.

Ook al is het heel aandoenlijk als dat soort bestuurders werkjes van de gewone man overnemen, ik vind toch dat het wel leerzaam voor ze kan zijn. Overigens is het voor iedereen wel goed om af en toe wat vreemde karweitjes op te knappen. Ik zie mijn komende periode als halve tuinman met plezier tegemoet
Ik kan me nog herinneren dat mijn leraar Nederlands, diezelfde die Carmiggelt geen literatuur vond, de hele klas stijfvloekte en mij de hemel inprees omdat ik een bijbaan tussen het "gewone" volk had en de rest van de klas alles van papa en mama kreeg. Je mist toch wel een bepaalde "voeling" als je niet af en toe tussen "gewone" mensen bivakkeert.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-11-2010 15:18]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-11-2010 15:19 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:14 schreef kwelgeest het volgende:
'De recente crisis' heeft aangetoond dat er bij de centrale banken, overheidsorganen, prutsers lopen/liepen die geen gezond, 'natuurlijk', rentebeleid kunnen voeren.


En die prutsers zullen er ook nog zitten vanwege hun "geweldige staat van dienst".

Ik vrees dat een "nacht van de lange messen" in midden en hoger management bij veel bedrijven goed zal zijn voor de bedrijven zelf en economie in het algemeen.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 02-11-2010 15:21]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2010 15:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



Maar beetje boos voor de klas staan heeft geen zin. Je moet gewoon even een paar middagjes schoffelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2010 15:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2010 15:20 schreef ElitE het volgende:


Maar beetje boos voor de klas staan heeft geen zin. Je moet gewoon even een paar middagjes schoffelen.
Sowieso. Alleen maar theoretisch bezig zijn daar word je niet altijd wijzer van. Soms moet je ook dingen maken met je handen en vooral fysiek aan de gang.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2010 15:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dé reden waarom ik even met mn studie stop, ik wil wel verder, maar mn handen moeten ook een keer wapperen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2011 14:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Meer antisemitisme door secularisering’
Jodenhaat komt ook voort uit de ontkerkelijking van de samenleving, zegt minister Piet Hein Donner (CDA, Binnenlandse Zaken).

Minister Piet Hein Donner, verantwoordelijk voor integratie, deed zijn opmerkelijke uitspraken in een Kamerdebat over bestrijding van antisemitisme. PVV-Kamerlid Joram van Klaveren had daarin gevraagd om een onderzoek naar de samenhang tussen een toename van anti-joodse incidenten en de groei van de islam.

‘Wij moeten ons hoeden voor het beeld dat een bepaalde bevolkingsgroep verantwoordelijk is voor antisemitisme’, zei Donner daarop. ‘Het is een bredere, bedenkelijke ontwikkeling hoe religieuze uitingen in de samenleving worden bejegend.’

Donner erkende dat het Midden-Oostenconflict soms aanleiding is tot antisemitisch gedrag van Marokkaanse Nederlanders. Hij zei dat antisemitisme ook binnen het christendom en de islam voorkomt. Maar hij benadrukte vooral: ‘Marokkaanse daders kun je aanpakken. Bij autochtone daders is dat lastiger, want bij hen hangt het antisemitisme samen met de toenemende secularisering in de samenleving. Als gevolg van secularisering is er mogelijk minder verdraagzaamheid voor religie.’

Donners uitlatingen kwamen hem op scherpe vragen uit de Kamer te staan. Als hij groeiend antisemitisme verklaart door te wijzen naar een verminderde tolerantie voor religie, hoe verklaart hij dan dat homo’s steeds vaker mikpunt zijn, wilde partijgenote Mirjam Sterk weten. ‘Ik schrik’, zei Martijn van Dam (PvdA). ‘Is dit nu de analyse van het kabinet?’

‘Secularisering heeft ertoe bijgedragen dat veel gelovigen niet meer naar de letter van hun heilige boeken leven’, aldus Tofik Dibi van GroenLinks. ‘Dat heeft juist tot meer verdraagzaamheid geleid.’ Sprak de minister hier namens het hele kabinet, wilde Dibi weten. Sprak hij bijvoorbeeld ook namens zijn liberale collega Ivo Opstelten, die als justitieminister ook bij het debat zat?

‘Ik spreek niet namens het kabinet’, krabbelde Donner terug. Hij had ‘niet willen afdoen aan het bijzondere karakter dat antisemitisme heeft door de geschiedenis en alle associaties ermee.’ Hij verwees naar ‘gesprekken’ die hij had gevoerd waarin anderen zouden hebben gewezen op anti-religieuze tendensen en op ‘een brief die de Kamer ook heeft gekregen’.

Na afloop van het debat zei hij te doelen op het Centraal Joods Overleg (CJO). Dit tot verbazing van CJO-secretaris Ruben Vis. ‘Het is niet terecht dat de minister zijn analyse aan ons toeschrijft. Toen wij vorige week een gesprek met hem hadden begon hij er zelf meteen over, wij niet. Antisemitisme is helemaal niet alleen gericht tegen religieuze uitingen van joden. In onze brief aan Donner en de Kamer reppen wij er ook niet over.’

Donner verzet zich al langer tegen wat hij ziet als de uitwassen van ontkerkelijking en secularisering. In 2004 al, kort na de moord op Theo van Gogh, pleitte hij ervoor om het in onbruik geraakte verbod op smadelijke godslastering nieuw leven in te blazen en zo religieuze gevoelens te beschermen. In toespraken en interviews valt hij seculieren aan omdat zij volgens hem ook maar een geloof aanhangen en hun eigen neiging tot fundamentalisme niet inzien.

En hij heeft nog een probleem met ‘geseculariseerden’, zo verzuchtte hij gisteren in het debat. Want de christen-democraat Donner denkt bij uitstek in groepen. Zo wil hij antisemitisme mede oplossen door ‘bepaalde groepen aan te spreken’ en ‘de moslimgemeenschap’ in gesprek te laten gaan met ‘de joodse gemeenschap’. En geseculariseerden ‘zijn zo lastig als groep aan te spreken’.

http://www.depers.nl/binnenland/542615/Antisemitisme-door-secularisering.html




Donner met zijn mening over antisemieten... Vind hem vaak nuttige dingen zeggen, maar wat betreft religie zit hij toch wel erg vaak fout.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-02-2011 19:16 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Batsdieanus zegt goede shit. Ik ben met hem. Zal wel door onze gedeelde achtergrond komen (ik heb ook de Zutphense vuilniswagens bereden vanuit een overtuiging. Sterker nog, volgens mij waren we een tijd collega's).

Oh ja, ik heb een joodse achtergrond, dus iedere racist, nazi flapdrol kan mijn pik zuigen! Niet besneden, zo vies mogelijk. Een mens is een mens is essentie, dus een Nederlander is gelijk aan een Marokkaan, een christen gelijk aan een hindu, etc. Domheid is de ondergang der mensheid. En dan noem ik niemand 'inferieur'z


Ja hoor...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-02-2011 19:23 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 19:16 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Batsdieanus zegt goede shit. Ik ben met hem. Zal wel door onze gedeelde achtergrond komen (ik heb ook de Zutphense vuilniswagens bereden vanuit een overtuiging. Sterker nog, volgens mij waren we een tijd collega's).

Oh ja, ik heb een joodse achtergrond, dus iedere racist, nazi flapdrol kan mijn pik zuigen! Niet besneden, zo vies mogelijk. Een mens is een mens is essentie, dus een Nederlander is gelijk aan een Marokkaan, een christen gelijk aan een hindu, etc. Domheid is de ondergang der mensheid. En dan noem ik niemand 'inferieur'z


Niet besnede en wel joods


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-02-2011 20:12 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 19:23 schreef nark het volgende:
Niet besnede en wel joods



Ja, een soort blanke neger, jeweet.

'Achtergrond' zegt niet per definitie 'volbloed'. Doet er verder niet toe, nazi's kunnen mijn pik zuigen.

:-)


Ja hoor...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-02-2011 20:16 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 20:12 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ja, een soort blanke neger, jeweet.

'Achtergrond' zegt niet per definitie 'volbloed'. Doet er verder niet toe, nazi's kunnen mijn pik zuigen.

:-)


Zuigen kunnen ze allemaal idd


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-02-2011 22:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 19:16 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Batsdieanus zegt goede shit. Ik ben met hem. Zal wel door onze gedeelde achtergrond komen (ik heb ook de Zutphense vuilniswagens bereden vanuit een overtuiging. Sterker nog, volgens mij waren we een tijd collega's).

Oh ja, ik heb een joodse achtergrond, dus iedere racist, nazi flapdrol kan mijn pik zuigen! Niet besneden, zo vies mogelijk. Een mens is een mens is essentie, dus een Nederlander is gelijk aan een Marokkaan, een christen gelijk aan een hindu, etc. Domheid is de ondergang der mensheid. En dan noem ik niemand 'inferieur'z
:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen