IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 20-11-2010: Dictated, From the Ashes @ Zwols Popfront Vorige pagina | Volgende pagina
Trystys
Usericon van Trystys
Posted 18-11-2010 18:45 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

Iedereen dan als de sodemieter naar


My friend, watch out for traitors...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-11-2010 18:46 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Veel te ver weg.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2010 18:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2010 18:45 schreef Trystys het volgende:
Iedereen dan als de sodemieter naar



.... nee dankje, iets te ver fietsen.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 19-11-2010 11:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2010 11:53 schreef Helvete het volgende:
Lang niet de eerste keer, helaas.


In ieder geval wel voor de metal avonden die ik doe...

quote:
Op 18 november 2010 14:48 schreef MMayo het volgende:
Jammer, was van plan even te gaan kijken. Overigens, wat een chaos momenteel zeg bij Popfront. Qua promotie wordt er praktisch niks gedaan lijkt het. De website hoef je al niet te bezoeken voor informatie.



Tja, ik weet het ook niet. De PR commissie ligt al jaren op zijn gaat. Steeds zijn er weer nieuwe mensen die het willen oppakken, maar meestal niet voor lang. Ik hoop dat er nog eens een stabieler team komt.
Ernstig tekort aan vrijwilligers binnen meerdere commissies.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 19-11-2010 11:55]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2010 12:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, niet zo gek eigenlijk. Wel jammer.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2010 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vrijwilliggers aantrekken en houden is altijd lastig.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2010 12:12 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 november 2010 12:11 schreef Jenje het volgende:
Vrijwilliggers aantrekken en houden is altijd lastig.


Vooral als je een bepaald soort vrijwilliger aantrekt....


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2010 12:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2010 11:53 schreef AngelOfDeath het volgende:
Tja, ik weet het ook niet. De PR commissie ligt al jaren op zijn gaat. Steeds zijn er weer nieuwe mensen die het willen oppakken, maar meestal niet voor lang. Ik hoop dat er nog eens een stabieler team komt.
Ernstig tekort aan vrijwilligers binnen meerdere commissies.


Erg jammer inderdaad, was er altijd wel gezellig tijdens de metalavondjes. Maar kan me goed voorstellen dat er een tekort aan vrijwilligers is, ik vind Popfront nou niet een van de meest leuke organisaties als ik de ervaringen van sommige vrijwilligers hoor. Een goed en blijvend team maak je ook met een goed bestuur.


Popfront
Sinds 1982
Usericon van Popfront
Posted 20-11-2010 17:54 by Popfront Wijzig reactieProfiel van PopfrontQuote dit berichthttp://www.popfront.nl

Metal promoot zichzelf wel, was altijd de gedachte. Genoeg metalheads die weten wat er speelt in Popfront, dus het komt vanzelf wel op dit forum...

Toch is het niet verkeerd dat Popfront zichzelf ook laat zien op dit forum, dus bij deze. Al is het alleen al om te reageren op een aantal opmerkingen.

Ten eerste onze site: die werkt niet optimaal, helaas. Er wordt hard gewerkt aan verbetering. Resultaten daarvan zijn nog voor de jaarwisseling zichtbaar.

Ook al ziet het er niet denderend uit, er staat wel degelijk actuele informatie op onze website. Zo gauw concerten bekend zijn, worden ze op de site vermeld.

Ook ligt de PR-commissie van Popfront niet op z'n gat. De commissie is gewoon actief en doet zijn best om concerten te promoten. Steeds meer online, trouwens, vandaar ook dat we nu hier zijn. Je kunt ons ook op Twitter en Hyves vinden, bijvoorbeeld. Heb je vragen of suggesties rondom de PR van Popfront? Mail gewoon naar PR (at) popfront (punt) nl.

Verder kampt Popfront niet met een 'ernstig tekort' aan vrijwilligers, hoewel nieuwe vrijwilligers zeker welkom zijn. Popfront is meestal geopend; ook voor deze avond was al een oplossing gevonden. Wel kan onze barploeg versterking gebruiken. Met de werving zijn we online al begonnen, binnenkort komen daar nog posters bij.

Verder zijn er wel eens geluiden als zou Popfront geen metal meer willen programmeren. Niet aan de orde. Zoals MMayo al zegt: de metalavonden in Popfront zijn altijd erg gezellig en meestal ook goedbezocht. Daar willen we dus zeker mee door.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2010 17:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Right.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2010 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2010 17:54 schreef Popfront het volgende:
Metal promoot zichzelf wel, was altijd de gedachte. Genoeg metalheads die weten wat er speelt in Popfront, dus het komt vanzelf wel op dit forum...

Toch is het niet verkeerd dat Popfront zichzelf ook laat zien op dit forum, dus bij deze. Al is het alleen al om te reageren op een aantal opmerkingen.

No offence, maar dit is wel hele naïef gedacht. Er is tegenwoordig een immense keuze voor avondjes uit en als je je dermate lui opstelt zul je ook niet veel publiek trekken.


Popfront
Sinds 1982
Usericon van Popfront
Posted 20-11-2010 18:05 by Popfront Wijzig reactieProfiel van PopfrontQuote dit berichthttp://www.popfront.nl

quote:
Op 20 november 2010 18:01 schreef Jenje het volgende:
No offence, maar dit is wel hele naïef gedacht. Er is tegenwoordig een immense keuze voor avondjes uit en als je je dermate lui opstelt zul je ook niet veel publiek trekken.


Mee eens. Het is dan ook niet zo dat de concerten alleen via dit forum werden gepromoot, maar ook langs andere kanalen.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2010 18:12 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Rest alleen nog de uitleg van Popfront zelf waarom deze avond niet doorgaat. Heb bands aangegeven die wel wilden optreden, en gisteren heeft een band op het Open Podium gespeeld die beloofd was een plek te krijgen op een metalavond.....


Boeiender


Popfront
Sinds 1982
Usericon van Popfront
Posted 20-11-2010 18:20 by Popfront Wijzig reactieProfiel van PopfrontQuote dit berichthttp://www.popfront.nl

quote:
Op 20 november 2010 18:12 schreef MR. N het volgende:
Rest alleen nog de uitleg van Popfront zelf waarom deze avond niet doorgaat. Heb bands aangegeven die wel wilden optreden, en gisteren heeft een band op het Open Podium gespeeld die beloofd was een plek te krijgen op een metalavond.....


Waarom de avond niet doorgaat, is in deze reactie al aangegeven:

quote:
Op 17 november 2010 22:09 schreef AngelOfDeath het volgende:
Helaas gaat deze metal avond niet door. Voor het eerst moet Popfront cancellen en wel om de volgende redenen:

- Er zouden eigenlijk drie bands spelen, waarvan er 1 in een eerder stadium heeft afgezegd en afgelopen week werd ook het optreden van From The Ashes afgezegd wegens plotseling vertrek van de drummer. Naar vervanging is uiteraard nog gezocht, maar dit kwam niet meer rond op de korte termijn.

- Daarnaast is er gebrek aan vrijwilligers, waardoor er ook niet voldoende barmensen zouden zijn.


Wat precies aan bands is toegezegd, is vanuit PR-oogpunt lastig te controleren. Je mag aannemen dat programmeurs zo hun lijstjes hebben, dus als er iets aan die band is toegezegd, zullen ze vast wel op zo'n lijstje voorkomen.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-11-2010 18:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2010 17:54 schreef Popfront het volgende:
Metal promoot zichzelf wel, was altijd de gedachte. Genoeg metalheads die weten wat er speelt in Popfront, dus het komt vanzelf wel op dit forum....


Ehh wrrrrong. Als Helvete of AngelofDeath het niet post en er geen bekenden spelen die hun eigen bands promoten, dan weet praktisch niemand dat er iets in Popfront te doen is.

quote:
Op 20 november 2010 17:54 schreef Popfront het volgende:
Ten eerste onze site: die werkt niet optimaal, helaas. Er wordt hard gewerkt aan verbetering. Resultaten daarvan zijn nog voor de jaarwisseling zichtbaar..


Nee, die site werkt compleet niet. Geloof al wel minstens een jaar niet. Alhoewel er al wel wat verbetering te zien is.

quote:
Op 20 november 2010 17:54 schreef Popfront het volgende:
Ook al ziet het er niet denderend uit, er staat wel degelijk actuele informatie op onze website. Zo gauw concerten bekend zijn, worden ze op de site vermeld..


Nou eh vaak moet ik het toch horen via andere wegen dat er iets speelt in Popfront, want de info op de website klopt vaker niet dan wel. Bijvoorbeeld aanvangs en speeltijden of bands staan helemaal niet in de agenda, handig!

quote:
Op 20 november 2010 17:54 schreef Popfront het volgende:
Ook ligt de PR-commissie van Popfront niet op z'n gat. De commissie is gewoon actief en doet zijn best om concerten te promoten. Steeds meer online, trouwens, vandaar ook dat we nu hier zijn. Je kunt ons ook op Twitter en Hyves vinden, bijvoorbeeld. Heb je vragen of suggesties rondom de PR van Popfront? Mail gewoon naar PR (at) popfront (punt) nl..


Ik krijg anders via Hyves niks binnen aan informatie over concerten in Popfront, wel raar aangezien jullie dit wel zouden doen?

quote:
Op 20 november 2010 17:54 schreef Popfront het volgende:
Verder kampt Popfront niet met een 'ernstig tekort' aan vrijwilligers, hoewel nieuwe vrijwilligers zeker welkom zijn. Popfront is meestal geopend; ook voor deze avond was al een oplossing gevonden. Wel kan onze barploeg versterking gebruiken. Met de werving zijn we online al begonnen, binnenkort komen daar nog posters bij..


Wat is dan de reden dat het vanavond niet doorging? Edit: Hmm nu staat er door tekort aan barvrijwilligers en te weinig bands, terwijl mr N aangeeft een aantal bands te hebben aangereikt die wel konden?

quote:
Op 20 november 2010 17:54 schreef Popfront het volgende:
Verder zijn er wel eens geluiden als zou Popfront geen metal meer willen programmeren. Niet aan de orde. Zoals MMayo al zegt: de metalavonden in Popfront zijn altijd erg gezellig en meestal ook goedbezocht. Daar willen we dus zeker mee door.


Als Popfront toch metal wil blijven programmeren, waarom dan niet veelzijdiger en met meer regelmaat? Grindcore, Hardcore, Doom, Death en Black metal zijn zomaar een paar richtingen met bands die graag willen spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-11-2010 18:28]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2010 18:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 november 2010 18:20 schreef Popfront het volgende:
Waarom de avond niet doorgaat, is in deze reactie al aangegeven:



Ja, en het 2e punt daarvan is door jou weerlegt. Het 1e punt zou geen punt hoeven wezen.

quote:

Wat precies aan bands is toegezegd, is vanuit PR-oogpunt lastig te controleren. Je mag aannemen dat programmeurs zo hun lijstjes hebben, dus als er iets aan die band is toegezegd, zullen ze vast wel op zo'n lijstje voorkomen.


Ik heb het idee dat niemand wie dan ook controleert en communicatie erg moeilijk verloopt, zie ook de posts van jullie programmeur.


Boeiender


Popfront
Sinds 1982
Usericon van Popfront
Posted 20-11-2010 18:34 by Popfront Wijzig reactieProfiel van PopfrontQuote dit berichthttp://www.popfront.nl

quote:
Op 20 november 2010 18:22 schreef MMayo het volgende:
Ehh wrrrrong. Als Helvete of AngelofDeath het niet post en er geen bekenden spelen die hun eigen bands promoten, dan weet praktisch niemand dat er iets in Popfront te doen is.

Ik had al aangegeven dat we afscheid hebben genomen van de gedachte 'metal promoot zichzelf wel'. Ook heb ik al aangegeven dat concerten ook op andere manieren worden gepromoot.

quote:
Op 20 november 2010 18:22 schreef MMayo het volgende:
Nee, die site werkt compleet niet. Geloof al wel minstens een jaar niet.

Er zijn wat technische problemen, maar de site werkt gewoon en is actueel. Je kunt gewoon op popfront.nl vaststellen dat het zo is.

quote:
Op 20 november 2010 18:22 schreef MMayo het volgende:
Oja? Nou eh vaak moet ik het toch horen via andere wegen dat er iets speelt in Popfront, want de info op de website klopt vaker niet dan wel. Bijvoorbeeld aanvangs en speeltijden of bands staan helemaal niet in de agenda, handig!

Aanvangstijden staan vermeld als ze bekend zijn. Verder geldt dat Popfront vanaf 19.30 uur open is en dat concerten doorgaans rond 22.00 uur beginnen, soms wat eerder als er drie bands zijn.

quote:
Op 20 november 2010 18:22 schreef MMayo het volgende:
Ik krijg anders via Hyves niks binnen aan informatie over concerten in Popfront, wel raar aangezien jullie dit wel zouden doen?

Ook Hyves wordt regelmatig geactualiseerd, al is het wel afhankelijk van wat op de site staat. Daar staat het altijd eerst. We werken aan een koppeling tussen site, Twitter en Hyves, zodat actuele info tegelijk via alle kanalen bekend wordt.

quote:
Op 20 november 2010 18:22 schreef MMayo het volgende:
Wat is dan de reden dat het vanavond niet doorging?

Zie vorige reactie. Ik kan daar vanuit PR-hoek niets aan toevoegen.

quote:
Op 20 november 2010 18:22 schreef MMayo het volgende:
Als Popfront toch metal wil blijven programmeren, waarom dan niet veelzijdiger en met meer regelmaat? Grindcore, Hardcore, Doom, Death en Black metal zijn zomaar een paar richtingen met bands die graag willen spelen.

Hardcore wordt geprogrammeerd in Popfront. Suggesties zijn altijd welkom bij de programmeurs.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-11-2010 18:36 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2010 18:22 schreef MMayo het volgende:
Nee, die site werkt compleet niet. Geloof al wel minstens een jaar niet. Alhoewel er al wel wat verbetering te zien is.

Hier doet de site het gewoon.


Popfront
Sinds 1982
Usericon van Popfront
Posted 20-11-2010 18:40 by Popfront Wijzig reactieProfiel van PopfrontQuote dit berichthttp://www.popfront.nl

quote:
Op 20 november 2010 18:29 schreef MR. N het volgende:
Ja, en het 2e punt daarvan is door jou weerlegt. Het 1e punt zou geen punt hoeven wezen.

Dat eerste is kennelijk toch te moeilijk gebleken op korte termijn, helaas.

quote:
Op 20 november 2010 18:29 schreef MR. N het volgende:
Ik heb het idee dat niemand wie dan ook controleert en communicatie erg moeilijk verloopt, zie ook de posts van jullie programmeur.

Popfront is een vrijwilligersorganisatie. Er zijn altijd zaken voor verbetering vatbaar; communicatie is daar ook een onderdeel van. Vaak blijft onderbelicht wat allemaal WEL gewoon goed gaat. Klachten zijn er om opgelost te worden.



Popfront
Sinds 1982
Usericon van Popfront
Posted 20-11-2010 18:43 by Popfront Wijzig reactieProfiel van PopfrontQuote dit berichthttp://www.popfront.nl

quote:
Op 20 november 2010 18:22 schreef MMayo het volgende:
Nee, die site werkt compleet niet. Geloof al wel minstens een jaar niet. Alhoewel er al wel wat verbetering te zien is.


Fijn dat je vaststelt dat er verbetering zichtbaar is.

Er zijn nog meer verbeteringen in aantocht en we doen ons best. Op naar het volgende metalconcert!



HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 21-11-2010 21:35 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Ok... ik laat me 1 x verleiden...

wat een enorme bollox van meerdere mensen in dit topic zeg! en ook wel weer wekkend.


co-operation not competition!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2010 21:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Denk dat het beter voor Popfront is om ondeling eens goed te overleggen in plaats van op een forum met de vinger naar elkaar te wijzen.


Popfront
Sinds 1982
Usericon van Popfront
Posted 21-11-2010 23:59 by Popfront Wijzig reactieProfiel van PopfrontQuote dit berichthttp://www.popfront.nl

quote:
Op 21 november 2010 21:56 schreef Jenje het volgende:
Denk dat het beter voor Popfront is om ondeling eens goed te overleggen in plaats van op een forum met de vinger naar elkaar te wijzen.


Van wijzen met vingers is geen sprake, hooguit van het corrigeren van informatie in dit topic. Verder is er het voornemen om actiever op dit forum de relevante concerten te promoten; meer niet. Binnen Popfront wordt overigens veelvuldig onderling overlegd, maar dat terzijde.



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-11-2010 19:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2010 23:59 schreef Popfront het volgende:
Van wijzen met vingers is geen sprake, hooguit van het corrigeren van informatie in dit topic. Verder is er het voornemen om actiever op dit forum de relevante concerten te promoten; meer niet. Binnen Popfront wordt overigens veelvuldig onderling overlegd, maar dat terzijde.


Lieve collega-vrijwilliger, ik weet niet wie jij bent, maar ik vind je bijdrage in dit topic op zijn zachtst gezegd ietwat ongelukkig. Kun je mij even contacten o.i.d. ?

Je post hier onder de naam 'Popfront' terwijl je jouw individuele bevindingen en visie weergeeft. Mijn visie en bevindingen zijn anders dan die van jou en in het geval dat dit op organisatorisch niveau speelt, zet ik die niet in een openbaar forum. Gelieve dergelijke uitspraken onder je eigen naam posten (of misschien helemaal niet posten en intern bespreken??) en niet onder de naam van een organisatie.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-11-2010 20:20]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-11-2010 14:31 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2010 19:53 schreef AngelOfDeath het volgende:
Lieve collega-vrijwilliger, ik weet niet wie jij bent, maar ik vind je bijdrage in dit topic op zijn zachtst gezegd ietwat ongelukkig. Kun je mij even contacten o.i.d. ?

Je post hier onder de naam 'Popfront' terwijl je jouw individuele bevindingen en visie weergeeft. Mijn visie en bevindingen zijn anders dan die van jou en in het geval dat dit op organisatorisch niveau speelt, zet ik die niet in een openbaar forum. Gelieve dergelijke uitspraken onder je eigen naam posten (of misschien helemaal niet posten en intern bespreken??) en niet onder de naam van een organisatie.


Goed gezegt A of D.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen