IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vet, vetter, VETTEL! [Formule 1] Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-06-2011 15:47 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Wat een sssssssssaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiieeeeeeeeee race zeg.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-06-2011 16:10 by Forever After Profiel van Forever After

Echt boeiend was het niet nee.


 


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 26-06-2011 16:17 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

+1


Black seeds of bunny!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2011 16:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2011 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-07-2011 0:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Interessante startgrid morgen, ben nu al benieuwd naar Hamilton z'n acties

En wat een onzin, die reglementswijzigingen ivm de diffusers.


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-07-2011 2:05 by Forever After Profiel van Forever After

Verbod op blown diffusers mogelijk teruggedraaid
9 juli 2011Er kan weer een hoofdstuk aan het verhaal omtrent de off-throttle blown diffuser worden toegevoegd. De FIA heeft nu laten weten dat het hele verbod kan worden afgeschaft vanaf de volgende race, op de Nürburgring. Daarvoor zullen de Formule 1-teams wel akkoord moeten gaan en het is nog maar de vraag of dat realistisch is.

“Zaterdagochtend heeft de technische werkgroep een extra vergadering gehad en daarin is gediscussieerd over de haalbaarheid van het terugkeren naar de reglementen van voor Silverstone”, aldus een verklaring van de FIA. “Als de teams het hier unaniem over eens zijn, is de FIA bereid het verbod uit te stellen tot het einde van het seizoen.”

Morgen om 11.30 uur Nederlandse tijd zal er een nieuwe vergadering tussen de teams plaatsvinden. Dan zal ook duidelijk worden of er overeenstemming is bereikt.

GP Update.


Zouden ze de FIA binnenkort CDA gaan noemen?


 


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-07-2011 16:36 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Woohoo! Heerlijke race, eindelijk weer eens een overwinning van Alonso.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-07-2011 0:42 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zeer leuke race vond ik. Knappe overwinning van de Spanjool en sowieso is het dit seizoen fijn als er eens iemand anders dan Vettel wint.

Wel jammer dat Webber (die verklaarde de teamorders genegeerd te hebben, begrijpelijk) Vettel niet kon inhalen. Ik kan het standpunt van Red Bull echter wel begrijpen hoor, al vind ik het dus even logisch dat Webber dit mooi genegeerd heeft.

Ivm Massa: niet mooi wat Ferrari met hem heeft gedaan vandaag, namelijk hem eerst gebruiken om Vettel en dan Webber op te houden en hem onnodig langer op de baan houden. Vond hem eigenlijk geen slechte race rijden, het kost hem imo de 4de plek.

En Schumacher... het is al de derde (of vierde?) keer dat hij op deze of een vergelijkbare manier iemand aanrijdt door de situatie verkeerd in te schatten. Daar stel ik me toch vragen bij. Sowieso erg jammer en dom, want voor de rest was hij snel en reed hij een sterke race.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2011 0:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja Massa...

Ferrari heeft net bekend gemaakt dat het Sergio Perez een testrit geeft in september. De Mexicaan debuteerde dit seizoen bij het team van Sauber - dat gebruik maakt van Ferrari-motoren - en maakt zelf deel uit van het opleidingsprogramma van Ferrari, de Ferrari Driver Academy.

Perez laat een goede indruk na in 2011. Bij zijn eerste race in Australië kwam hij meteen als 7e over de streep, maar die moest hij later weer inleveren door een illegale achtervleugel op de Sauber. Zijn eerste punten scoorde hij dan in Spanje, waar hij 9e werd.

Later volgde een zware crash in Monaco, waardoor hij het raceweekend in Canada aan zich voorbij moest laten gaan. Afgelopen weekend boekte hij zijn beste resultaat van het seizoen, door als 7e te finishen op Silverstone.

Perez behaalt zijn fraaie resultaten vooral door zijn zuinige rijstijl, waardoor hij veel minder van zijn banden vraagt dan zijn naaste concurrenten. Bovendien is hij niet zelden zijn teamgenoot Kamui Kobayashi, eveneens een erkend talent, de baas.

Ongetwijfeld doet het nieuws over deze testrit weer de nodige twijfels oplaaien omtrent de toekomst van Felipe Massa bij Ferrari. De Braziliaan kan dit seizoen wederom geen bedreiging vormen voor teamgenoot Fernando Alonso.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-07-2011 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-07-2011 15:06 by Forever After Profiel van Forever After

Ben ik nou de enige die aan de huidige kwalificatieopzet niks aan vind?


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zou toevallig zijn


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-07-2011 20:51 by Forever After Profiel van Forever After

toeval bestaat niet heeft iemand me ooit eens verteld.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 21:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 juli 2011 20:51 schreef Forever After het volgende:
toeval bestaat niet heeft iemand me ooit eens verteld.


Het is altijd iemand


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-07-2011 21:05 by Forever After Profiel van Forever After

Ja, naar persoon is dat.


 


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-07-2011 16:23 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

erg mooie race
jammer dat Vettel op het laatste toch nog voor Massa gaat, want voor een keer vond ik Massa echt sterk


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-07-2011 19:29 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Idd. Schumi reed ook alweer een typerende race... sterk en toch 'lomp' tegelijk.


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-07-2011 11:46 by Forever After Profiel van Forever After

Buemi: 'Gridstraf is te zwaar'
27-07-2011 | Door: Daan de Geus

Sébastien Buemi is het oneens met de straf die hij heeft gekregen naar aanleiding van zijn aanvaring met Nick Heidfeld in Duitsland. De Toro Rosso-coureur moet in Hongarije vijf startplaatsen inleveren.
Buemi en Heidfeld kwamen elkaar in de tiende ronden tegen in de aanloop naar de chicane. Heidfeld zat achter de Zwitser en was sneller, dus wilde een poging ondernemen om hem in te halen. De Renault-coureur zag dat Buemi de linkerkant afdekte, dus hij koos ervoor om rechts te passeren, maar Buemi schoof toen naar rechts en duwde Heidfeld het gras op, waarna deze crashte en uitviel.

De wedstrijdleiding was niet onder de indruk van Buemi's actie en zijn verdediging daarvoor, waarna besloten werd hem een gridstraf van vijf startplaatsen te geven voor de Grand Prix van Hongarije, die komend weekend op de kalender staat.

In gesprek met de Zwitserse krant Blick laat Buemi echter blijken dat hij het daar niet mee eens is: "De straf is te zwaar", meent hij. "Ik reed gewoon op de normale manier richting de chicane en begon met het aanremmen voor de bocht, zoals ik ook in de ronden daarvoor heb gedaan. Heidfeld wilde er gewoon te graag voorbij en remde vijf tot acht meter te laat."

"Ik vind bovendien dat ik al straf genoeg heb gehad, aangezien Heidfeld mijn rechter achterband lek heeft gemaakt door tegen mij aan te rijden", pleit de Toro Rosso-coureur, die overigens niet in beroep gaat tegen de straf en zich er dus wel gewoon bij neerlegt. "Ik heb geen zin om een lange discussie met de wedstrijdleiding aan te gaan."

Formule1.nl


Nee, het was de schuld van Geert zeker? :')

Je had gewoon op moeten letten knuppel.



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2011 12:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-07-2011 19:23 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Terecht, goed duo.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2011 19:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-07-2011 0:53 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Vettel op pole dus. Maar ik ben vooral benieuwd naar de Ferrari's morgen, aangezien die in de race meestal beter voor de dag komen.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2011 1:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik zie Hamilton makkelijk winnen. Zelfs Button staat 3e en die zijn in de race ook beter

en Webber is ook een indicatie...


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-07-2011 16:43 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Button is in zulke omstandigheden echt een meester


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen