IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vet, vetter, VETTEL! [Formule 1] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-08-2011 19:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hamilton: "Dit is motor racing. Er zijn dit jaar al veel races geweest waar we de finish niet gehaald hebben, en dit is er dus ook eentje."

dit is zijn tweede Non Finish


signature


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 28-08-2011 19:26 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Met we doelt hij wellicht op de ploeg, Button kwam ook al twee keer niet aan...
Heb het trouwens niet zo begrepen op de rijstijl van Hamilton, heeft al vaker mensen in gevaar gebracht, was al blij dat hij deze keer enkel zichzelf uitschakelde.

[Dit bericht is gewijzigd door ProgressiveFan op 28-08-2011 19:27]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-08-2011 19:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik vind zijn arrogantie en Calimerogedrag + leugens (zie vorig jaar) nog erger dan zijn rijden eigenlijk. Anderen laten zich soms te makkelijk inpakken ook


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-08-2011 19:42 by Forever After Profiel van Forever After

Hij probeerge gewoon een Maldonadootje.
Zelfs na de race:


Hamilton: 'Botsing was een raadsel voor me'
28-08-2011 | Door: Daan de Geus

Voor Lewis Hamilton zat de Grand Prix van België er na twaalf ronden op na een aanrijding met Kamui Kobayashi. Hoe de botsing precies tot stand is gekomen weet de McLaren-coureur echter niet.

"Ik vind het moeilijk om na te gaan wat er nou precies is gebeurd", moet Hamilton het antwoord schuldig blijven als de BBC hem naar de aanleiding van het ongeval vraagt. "Het enige wat ik zeker weet is dat ik de muur raakte en dat het best een aardige klapper was."

"Ik weet zelfs niet exact met wie ik in duel was", vervolgt de Brit enigszins verrassend. "Wat mij betreft lag ik echter op hem voor en werd ik vervolgens door diegene geraakt, hetgeen voor mij dus einde verhaal betekende."

"In de autosport kan dat echter gebeuren. Er zijn dit jaar wel meer races geweest waarin we het einde niet hebben gehaald en de Grand Prix van België moeten we daar dus ook onder scharen", verzucht Hamilton, die denkt dat hij vandaag op het podium had kunnen eindigen: "Ondanks dat we snelheid tekort kwamen op de rechte stukken - wat volgens mij komt omdat we met teveel downforce reden - zaten we er namelijk goed bij", betreurt hij zijn gemiste kans.

Formule1.nl


Of zou ie alzheimer hebben?




 


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 28-08-2011 19:50 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Vaag...
In elk geval vind ik het moeilijk dat te geloven,
het was duidelijk zijn eigen schuld dat hij de baan afging, hoe kan hij dat nu niet beseffen. Als hij gewoon staat te liegen, wat me dus het meest waarschijnlijk lijkt, is hij wel een echt heel bekrompen figuur!

[Dit bericht is gewijzigd door ProgressiveFan op 28-08-2011 19:55]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-08-2011 13:27 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zeer sterke race van Schumi en Button. Webber daarentegen zal z'n slechte start alweer mogen beklagen en jammer dat Alonso op het einde van de race wat wegzakte. Massa was, na een nochtans degelijke kwalif, ook weer niet veel waard.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2011 13:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

idd, Massa valt me toch al behoorlijk lang tegen, na zijn ongeval niet meer dezelfde


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-08-2011 13:54 by Forever After Profiel van Forever After

Hij heeft wel een stop extra moeten maken ivm lekke band.

Rosberg viel me veel harder tegen. Ok, hij had eens een keer een superstart maar aan het eind van de rit finisht ie toch 1 plek lager dan ie gestart is.

En Schumi voor hem met 1 stop meer.


 


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-08-2011 20:30 by bazzio Profiel van bazzio

Yep goede race voor Schumie. Vettel gelukkig weer 1. Webber niet slecht na die pech start. Hamilton, tja wat een fuckin' faalaap blijft dat toch. wat mij betreft opzouten met die gozer uit de F1. En wat een domme actie van die droeftoeter Senna.

Btw...hoeveel ronde voorsprong zou Button hebben als hij van poule zou starten?


Bazzio Attacks!!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 10:49 by Forever After Profiel van Forever After

Trulli ook in 2012 in dienst bij Team Lotus
11 september 2011

Jarno Trulli zal ook in 2012 voor Team Lotus uitkomen. Dat maakte het Maleisische team zondagochtend in Monza bekend. Even was er sprake van dat de Italiaan niet zou blijven, maar eerder maakte hij zelf al bekend een contract voor volgend jaar te hebben, wat nu dus is bevestigd.

“Ik ben erg blij dat we vandaag in staat zijn dat mijn contract met Team Lotus is verlengd tot en met 2012”, aldus Trulli. “De uitdaging die ik aanging toen ik bij dit team kwam, is alleen maar leuker en leuker aan het worden en ik ben er trots op dat ik het team voorwaarts kan blijven helpen. Ik wil het hele team hiervoor bedanken en ik kijk uit naar de nieuwe uitdagingen die voor me liggen.”

“Jarno heeft met zijn kwalificatie in Monza laten zien hoeveel snelheid er nog in hem zit”, liet teambaas Tony Fernandes weten. “Hij weet elke laatste druppel prestatie uit de auto te wringen en is ook erg professioneel. Bovendien geeft hij ons een geweldig inzicht waardoor onze ontwikkeling uitstekend verloopt. Volgend jaar wordt weer een belangrijk jaar in de groei van ons team.”

Het is nog niet bekend of Heikki Kovalainen zal aanblijven als de teamgenoot van Trulli.

GP Update





Als er 1 is die niet meer in de F1 thuishoort dan is hij het wel.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-09-2011 10:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ach, niet dat ze meestrijden voor punten volgend jaar


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 10:58 by Forever After Profiel van Forever After

Dat niet, maar dan heb ik liever dat ze een rookie in die auto zetten zodat die wat ervaring op kan doen dan zo'n stuk bejaarde baanvulling. Die zou zich in een Red Bull nog niet in de top 10 kwalificeren.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 15:48 by Forever After Profiel van Forever After

Vettel

Hark Kletter (al ging het wel ten koste van Massa)

Schumacher mooie 5e plaats en mooi gevecht met "LangNie InhalenKon". Jammer dat er niet meer in die auto zit.

LangNie InhalenKon :') Jammer hoor dat je moet gaan piepen, "Did he do a 2nd move?" oid, over de radio om een inhaalactie te forceren. Neem een voorbeeld aan je teamgenoot. Die had er nog geen ronde voor nodig. :')


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-09-2011 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

lekkere race

ferme inhaalactie van Vettel


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-09-2011 16:36 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Haha, dat duel tussen Hamilton en de oude heerser was genieten. Vaak op het randje, zoals gewoonlijk, maar erg mooi om volgen


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-09-2011 16:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

het interview met Hamilton was ook zaaaalig

hoe hij zich moest inhouden om niet uit zijn vel te springen


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 16:48 by Forever After Profiel van Forever After

Dat heb ik dan weer gemist.
Wat zei ie, "Helaas, ik mocht niemand raken anders was ik er wel eerder voorbijgekomen."? :')


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-09-2011 17:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hoe was je racegevecht met Michael?

- Goed


Vond je dat hij altijd fair was.

- Dat is racen


echt, korter kon niet


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 17:27 by Forever After Profiel van Forever After



Mooi. Zeker als je er Button in amper een ronde voorbij ziet kachelen en het "supertalent" zo ongeveer een halve race voor nodig heeft.



 


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-09-2011 20:51 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Heerlijke race! Gevechten all over the place, Schumi die laat zien dat ie het nog écht wel kan, en gelukkig een race die niet verpest werd door DRS. (Zoals Spa.)

Vind het inmiddels eigenlijk een beetje een kutsysteem geworden. Op sommige circuits kun je niks meer verdedigen en ben je als voorligger gewoon een "sitting duck" (zoals Olav Mol zegt). Zeker zoals in Spa! Daar een paar keer gezien dat er nét na de DRS detection lijn een inhaalactie plaatsvindt, en dat de voorligger dus daarna nog even het DRS systeem kan gebruiken en zo wegrijdt. Einde gevecht.

Van mij mogen ze per circuit gaan bekijken of ze wel of niet het DRS systeem gaan gebruiken. Sowieso mogen ze de DRS detection veel dichter bij de DRS zone plaatsen. Waarom is het beginpunt van de DRS zone niet direct de detection?


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-09-2011 0:10 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Idd ja. Vandaag zag je talloze nek aan nek gevechten waarbij DRS weinig of geen rol speelde. En dat is net wat F1 zo mooi maakt, moeite moeten doen om een positie te winnen ipv moeiteloos te passeren op een recht stuk. Hier wachtte ik al lang op

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 12-09-2011 0:11]


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-09-2011 19:06 by Forever After Profiel van Forever After

Whitmarsh hekelt Schumachers defensieve acties
12-09-2011 | Door: Daan de Geus

McLaren-teambaas Martin Whitmarsh is niet bepaald te spreken over de manier waarop Michael Schumacher gisteren tegen McLaren-coureur Lewis Hamilton streed: "Het ging bijna te ver", vindt hij.

Schumacher en Hamilton waren gisteren op Monza in een rondenlang duel verwikkeld waarbij Schumacher voor lag op Hamilton, maar de Engelsman duidelijk de snellere van de twee was. Schumacher maakte zich echter heel breed in zijn Mercedes en Hamilton kwam er pas heel laat en met veel moeite langs.

Tijdens het duel verdedigde Schumacher zich dus met hand en tand en ging hij tot het randje, hetgeen ook bleek uit de oproep die hij - na aandringen van de wedstrijdleiding bij Mercedes - vanuit de pits kreeg om op zijn rijgedrag te letten.

Volgens Whitmarsh, de teambaas van McLaren, ging wat Schumacher deed echter te ver: "Hij verdedigde zijn positie wel heel erg fel", vindt hij.

"Ik weet dat ik niet de meest onpartijdige persoon ben in deze discussie, maar ik denk dat het tekenend is dat Michael tot twee keer toe gewaarschuwd is door de wedstrijdleiding. Zij vonden het blijkbaar dus ook niet allemaal kunnen", stelt Whitmarsh, die één keer zelfs echt zijn hart vasthield: "De manoeuvre waarmee hij Lewis op het gras duwde was echt scary as hell."

Hamilton zelf wilde na de race niet teveel uitweiden over het duel en drukte zich voorzichtig uit: "Dit hoort bij het racen. Het is vast allemaal binnen de regels geweest", hield hij zich - enigszins geforceerd overkomend - op de vlakte.

Tijdens de race had Hamilton over de boordradio daarentegen al wel een klacht over Schumacher de ether ingeslingerd. Dat Hamilton dat deed, is volgens Whitmarsh heel begrijpelijk: "Hij heeft zich er een paar keer op zeer kalme wijze beklaagd. Ik vond dat niet meer dan logisch en redelijk, want het is ook zijn werk om dat te doen voor het geval de stewards niet zien wat zich op de baan afspeelt."

Formule1.nl


Je zou haast medelijden met ze krijgen. :')

Tien jaar geleden konden ze er ook al wat van. Wat stonden in 2001, toen nog, Haug en Dennis na de race in Monaco tegen een Bernoldi aan te huilen omdat Coulthard er niet langs kwam.

En nu komt het lievelingetje van het team weer niet zomaar langs een van zijn concurrenten en is het weer raak.



 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-09-2011 19:13 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ja, maar jij hebt ook gewoon iets tegen Hamilton en McLaren

Vond Schumi zelf ook behoorlijk op het randje af en toe, maar goed, dan moet Hamilton er maar voorbij gaan, en als Button het dan in één ronde direct wél lukt is het verschil in niveau ook wel lekker duidelijk. Prachtig dat 'ie na die pitstop direct weer achter Schumacher terecht kwam.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-09-2011 19:26 by Forever After Profiel van Forever After

Wie niet?



 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-09-2011 20:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik. Althans, niet per se tegen McLaren. Hamilton begint me inmiddels wél op de zenuwen te werken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen