IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vet, vetter, VETTEL! [Formule 1] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2011 18:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zelfs mijn vriendin vond dat lachwekkend


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-11-2011 18:33 by Forever After Profiel van Forever After



 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2011 17:29 by Forever After Profiel van Forever After

HRT contracteert De la Rosa voor 2012
21 november 2011

Pedro de la Rosa keert volgend jaar terug op de grid. De 40-jarige Spanjaard heeft een deal voor twee seizoenen getekend bij HRT. Zo maakte de Spaanse formatie maandag bekend. De la Rosa was dit jaar testrijder bij McLaren en viel nog een race in bij Sauber, toen Serio Perez in Canada niet fit genoeg bleek om te racen, na in de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco zwaar te zijn gecrasht.

"Dit is een van de meest weloverwogen beslissingen die ik ooit heb genomen", liet De la Rosa weten. "Er zijn drie dingen die de doorslag gaven. Ten eerste heb ik enorm veel zin om weer te racen, ten tweede lijkt het me heel speciaal om voor een Spaans team te rijden en ten derde hebben de mensen achter dit project, waaronder Luis Pérez-Sala, serieuze plannen voor dit team. Ik zal hard moeten werken. Ik realiseer me heel goed waar het team nu staat, maar moet voor ogen houden waar we over twee jaar willen zijn. Ik wil HRT enorm bedanken voor het vertrouwwen."

De la Rosa maakte in 1999 zijn Grand Prix-debuut bij Arrows. In 2001 en 2002 reed hij voor Jaguar, om in 2003 testcoureur te worden bij McLaren. In 2005 viel hij een race in voor de geblesseerde Juan Pablo Montoya en een jaar later kon hij de laatste acht races van het seizoen rijden, nadat de Colombiaan bekend had gemaakt dat hij NASCAR ging rijden. In 2010 reed hij voor Sauber, maar daar werd hij na veertien races wegens tegenvallende resultaten vervangen door Nick Heidfeld. De Spanjaard werd daarna testrijder bij Pirelli, om vervolgens terug te keren bij McLaren.

GP Update





 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2011 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-11-2011 10:00 by cataclysm child Profiel van cataclysm child



Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-12-2011 10:31 by Forever After Profiel van Forever After



 


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-12-2011 11:06 by bazzio Profiel van bazzio

Grosjean bij Lotus Renault terug in Formule 1
Laatste update: 9 december 2011 09:09 info

PARIJS - Romain Grosjean keert komend jaar terug in de Formule 1. De Fransman gaat rijden voor Lotus Renault, dat het andere stoeltje eerder beschikbaar stelde aan voormalig wereldkampioen Kimi Raikkonen.
Foto: ANP

''Ik krijg een glimlach om mijn mond bij het vooruitzicht dat ik volgend jaar weer achter het stuur plaats mag nemen'', aldus Grosjean.

In 2009 reed hij de 25-jarige coureur al zeven Grands Prix voor Renault. De dertiende plaats was toen zijn beste prestatie.

De GP2-kampioen van afgelopen seizoen was ook in beeld om in de DTM te gaan rijden.

Het vastleggen van Grosjean betekent dat Vitaly Petrov zijn stoeltje kwijt is bij Lotus Renault, dat komend seizoen alleen nog Lotus zal heten. De Rus, die afgelopen jaar wisselend presteerde, hoopte er vurig op dat hij in 2012 een duo zou mogen vormen met Raikkonen.

Kubica

Lotus Renault wachtte lang met het bekendmaken van de tweede naam omdat er onduidelijkheid heerste over hoe ver Robert Kubica was gevorderd in de revalidatie van zijn zware rally-ongeval.

De Pool liet de renstal onlangs weten dat hij niet voldoende hersteld is om te beginnen aan het wereldkampioenschap van 2012. Wel is met hem afgesproken dat hij onderdeel blijft van het team, dat hem zal steunen in zijn herstel.


Bazzio Attacks!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2011 22:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Daniel Ricciardo en Jean-Eric Vergne zullen volgend jaar voor Scuderia Toro Rosso rijden. Dat heeft het team zelf aangekondigd.

De bekendmaking van het rijdersduo voor Toro Rosso betekent dat de huidige rijders, Sébastien Buemi en Jaime Alguersuari, allebei op zoek moeten naar een andere werkgever.

Toro Rosso-teambaas Franz Tost zei dat de beslissing om het rijdersduo te vervangen, in samenspraak met Red Bull genomen werd. In 2012 zal het team zo voor het eerst sinds haar debuut in 2006 een jaar beginnen met een volledig nieuwe line-up.

"Ik ben erg tevreden dat we nu al een beslissing hebben kunnen nemen in verband met onze rijders voor volgend jaar. Dat betekent immers dat we nu al onze aandacht op het komende seizoen kunnen vestigen, zonder afgeleid te worden," vertelde Tost.

"Gedurende het afgelopen jaar hebben zowel Daniel als Jean-Eric bewezen wat ze waard zijn en ik verwacht dan ook dat zij komend seizoen goed zullen presteren. Daniel heeft het voordeel dat hij al heel wat GP's heeft kunnen rijden, terwijl Jean-Eric aantoonde dat hij zich snel kan aanpassen naar het rijden met een F1-wagen," aldus de teambaas.

Tost was Buemi en Alguersuari ook dankbaar voor hun toewijding, maar zei dat het de taak is van Toro Rosso om nieuwe rijders een kans te geven in de F1. Het duo reed al sinds 2009 voor het team.

"Ik moet Sébastien Buemi en Jaime Alguersuari eveneens bedanken voor hun harde werk gedurende de laatste drie seizoenen," vervolgde Tost. "Ze hebben excellente prestaties neergezet die ervoor gezorgd hebben dat het team vooruitgang boekte en zich verder kon ontwikkelen. We wensen hen het allerbeste toe voor de toekomst."

"We moeten echter onthouden dat het de intentie is van Scuderia Toro Rosso om jonge rijders uit het Red Bull Junior Driver-programma een eerste stap in de Formule 1 aan te bieden. De rijderswissel maakt dus deel uit van de cultuur van het team," besloot Franz Tost.

Daniel Ricciardo nam dit jaar deel aan elf F1-races bij Hispania F1 aan de zijde van de meer ervaren Vitantonio Liuzzi. Hij zette daar vaak verdienstelijke prestaties neer, en mag als beloning volgend seizoen voor STR rijden.

Bij Jean-Eric Vergne is de promotie via een andere weg verlopen. De Fransman was dit jaar de testrijder voor Scuderia Toro Rosso en kon zo al enkele keren op vrijdag plaatsnemen in hun bolide. In Abu Dhabi mocht hij vervolgens drie volle dagen testen voor Red Bull Racing.




unk!


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-12-2011 9:46 by Forever After Profiel van Forever After

Ik zal Sébastien Buemi en Jaime Alguersuari niet missen.


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-12-2011 12:46 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Alguersuari vond ik best wel ok.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2011 12:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 december 2011 12:46 schreef cataclysm child het volgende:
Alguersuari vond ik best wel ok.
idd


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-12-2011 13:15 by Forever After Profiel van Forever After

Ik niet, de butserd. En da's letterijk en figuurlijk.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2011 19:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Spaanse Formule 1-piloot Fernando Alonso gaat scheiden van zijn vrouw Raquel del Rosario. Dat deelde de rijder van Ferrari in een communiqué op zijn internetsite mee. De 30-jarige Alonso was vijf jaar getrouwd met zijn één jaar jongere landgenote, zangeres van de Spaanse popgroep El Sueno de Morfeo.

"Na vijf jaar huwelijk zetten we een punt achter onze relatie. We doen dit in onderlinge overeenstemming. We gaan uit elkaar als koppel, maar zullen altijd vrienden blijven", klinkt het. "We hebben nog altijd veel genegenheid en bewondering voor elkaar en gunnen mekaars geluk. Met deze mededeling, gericht aan de mensen die onze carrière volgen, willen we alle speculaties voorkomen."

De wereldkampioen van 2005 en 2006 leerde de van Gran Canaria afkomstige zangeres in november 2005 kennen tijdens een radioshow. Een jaar later stapte het paar in het huwelijksbootje.



wie gaat nu zijn wenkbrauwen epileren


oh, wait...


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2011 20:07 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 december 2011 19:41 schreef Hypnos het volgende:
wie gaat nu zijn wenkbrauwen epileren


oh, wait...


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-12-2011 19:41 by Forever After Profiel van Forever After





 


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-01-2012 20:34 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Het herstel van Robert Kubica heeft een flinke terugslag opgelopen. De Poolse coureur, die het hele seizoen 2011 afwezig was vanwege een zwaar rallyongeval in Italië, heeft bij een val zijn been gebroken. Het zou gaan om hetzelfde been dat ook brak in zijn ongeluk.

Kubica viel volgens de Britse media over wat ijs, dichtbij zijn huis in Pietrasanta, waarna hij met pijn in zijn been werd afgevoerd naar het lokale ziekenhuis. Daar bleek, volgens de bronnen, zijn been op dezelfde plek als eerder weer gebroken te zijn.

Lotus, waar Kubica een contract had dat afgelopen december afliep, heeft voor dit seizoen Kimi Raikkonen en Romain Grosjean gecontracteerd als coureurs.


http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/273352/kubica-breekt-been-bij-val-over-ijs-in-italie/



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-01-2012 22:37 by Forever After Profiel van Forever After

Bye bye Robert.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2012 22:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ach, hij wordt toch wereldkampioen, bij de paralympics


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-01-2012 11:04 by Forever After Profiel van Forever After

En Alex Zanardi dan?


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2012 12:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

die moet ploats maoken voor nieuwelingen!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2012 12:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Kubica zal zich moeten reppen,
binnen 2 jaar is Hamilton opnieuw een te duchten tegenstander


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2012 18:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

woohaha, vind ik net een nieuwjaarskaartje in de bus, van Sebastian Vettel

ik had een kaartje over en ik dacht, zal ik maar even naar Vettel sturen. Niet gedacht dat er eentje terug zou komen


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2012 21:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2012 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wat is dat met die haakneus?



signature


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 03-02-2012 13:42 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 3 februari 2012 12:50 schreef Hypnos het volgende:
wat is dat met die haakneus?




Quote:
quote:
Het meest opvallende aan het ontwerp van de F2012 is de neus, die vanwege de nieuwe verplichte maximale hoogte (55 cm) trapsgewijs afloopt. BRON: Nu.nl


Dat dus


Vind ik ook niet


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen