IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vet, vetter, VETTEL! [Formule 1] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2012 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en dat gedoe met die alternator van Red Bull... tweede keer al, gvd zeg, los dat gewoon op menschen


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-09-2012 18:22 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 10 september 2012 12:29 schreef Tool-fan het volgende:
Blijkbaar zat d'Ambrosio vanaf ronde 6 zonder kers ...
dat lijkt me toch een element om zeker rekening mee te houden.

Inderdaad een zeer onvoorspelbaar seizoen, maar het lijkt nu toch een duel Hamilton - Alonso te worden. Waarbij Hamilton idd over de betere wagen beschikt, maar Alonso zowat de enige rijder is die heel constant presteert.


Idd, dat KERS-probleem vernam ik pas laat gisterenavond. Op Monza maakt dat wel een groot verschil natuurlijk.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-09-2012 18:14 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Toch onverwacht groot verschil tussen Hamilton en Vettel. Knap van Maldonado, maar bij hem is het toch altijd afwachten wat er in de race gebeurt.

Zwakke Massa alweer, ook Raikkonen maakte het na een goeie FP3 niet waar in de kwalif, vreemd. Voor Mercedes was het al een 'succes' dat ze Q3 konden bereiken.


Faustian Spirit of the Earth


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 22-09-2012 18:28 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com



I am mine own redeemer...!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-09-2012 19:11 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Wat een knotsgekke race alweer. Jammer voor Hamilton, wel sterk afgemaakt door Vettel, al ben ik benieuwd wat de stewards gaan zeggen over het incident achter de safety car.

Button ook een prima race en Alonso deed weer wat hij moest doen. Knap ook van di Resta en Rosberg. Massa ook eindelijk nog eens met het mes tussen de tanden, Webber alweer onzichtbaar én een vreemde strategie van Red Bull.

Schumi weer BOEM BOEM, maar niet op een positieve manier jammer genoeg. 10 plaatsen straf alweer op de startgrid.


Faustian Spirit of the Earth


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 23-09-2012 20:14 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

heb je uitslagen voor me?


I am mine own redeemer...!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-09-2012 21:11 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 23 september 2012 19:11 schreef cataclysm child het volgende:
Wat een knotsgekke race alweer. Jammer voor Hamilton, wel sterk afgemaakt door Vettel, al ben ik benieuwd wat de stewards gaan zeggen over het incident achter de safety car.

Button ook een prima race en Alonso deed weer wat hij moest doen. Knap ook van di Resta en Rosberg. Massa ook eindelijk nog eens met het mes tussen de tanden, Webber alweer onzichtbaar én een vreemde strategie van Red Bull.

Schumi weer BOEM BOEM, maar niet op een positieve manier jammer genoeg. 10 plaatsen straf alweer op de startgrid.


Inderdaad, de eerste 10 rondes zat ik nog te twijfelen of ik niet even lekker een tukje ging doen, maar vanaf het uitvallen van Hamilton ging het los! Fijne race, mooie gevechten, en weer doet Alonso goede zaken voor het kampioenschap. Lullig voor Hamilton, maargoed.. En Schumi, tsjah, jammer. Leek me een technisch defect, maar dit mag zo'n ervaren coureur al lang niet meer overkomen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-09-2012 0:22 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 23 september 2012 20:14 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
heb je uitslagen voor me?


Die zijn na de race nogal aangepast, dus ik heb het moeilijk nu


Faustian Spirit of the Earth


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-09-2012 16:26 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com



I am mine own redeemer...!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2012 23:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




zoveel waarheid!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-09-2012 15:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-09-2012 15:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Michael Schumacher (43) moet na dit seizoen opkrassen bij Formule 1-renstal Mercedes. Zijn aflopende contract wordt niet verlengd, zo meldt het Duitse agentschap DPA. Vele Britse en Duitse bronnen melden dat Lewis Hamilton zijn vervanger wordt. De overstap lijkt te worden bevestigd door een bericht van McLaren, dat Sergio Perez heeft aangetrokken.


Michael Schumacher definitief met pensioen? © epa. Het viel te verwachten dat een vertrek van Michael Schumacher bij Mercedes een ware stoelendans zou inzetten. De Duitser zou volgens Mercedes geen contract voor volgend seizoen meer krijgen. Lewis Hamilton wordt al een hele tijd aan Mercedes gelinkt en verschillende Britse en Duitse bronnen bevestigen dat bericht. Mercedes zou vandaag nog met een verklaring komen.

"Ik heb drie mooie jaren beleefd bij het Mercedes F1 Team. Jammer genoeg is het op sportief vlak niet helemaal gelopen zoals we hadden gehoopt", reageerde Schumacher intussen. "Ik wens mijn vervanger Lewis Hamilton en de ploeg alle succes toe. Wij hebben met het team de voorbije jaren heel hard gewerkt om dat succes te halen."

Ook McLaren heeft intussen niet stil gezeten. De renstal maakte bekend dat het Mexicaanse toptalent Sergio Perez volgend jaar een zitje krijgt. Dat lijkt andermaal het vertrek van Hamilton te bevestigen. Wie Perez vervangt bij Sauber is nog niet geweten. "We maken de namen van onze rijders op het gepaste moment bekend", twittert de Zwitserse renstal. Perez zal bij McLaren volgend seizoen een duo vormen met Jenson Button.



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-09-2012 0:46 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Leuke overstap voor Perez. Wel een beetje zuur voor Kobayashi, die twee jaar geleden toch ook als een groot talent gold.

En misschien dat Hamilton wel een beter zicht dan ons heeft op de toekomst van Mercedes, al is die garantie er niet en zal hij waarschijnlijk volgend seizoen (nog) niet voor de titel kunnen vechten.

Wat Schumi betreft, ik zou het zeer jammer vinden als hij stopt, vooral omdat ik hem nog 1 keer een succes zou willen zien behalen. Sauber lijkt anders wel een optie, maar of hij daar veel succes zou kennen... mja. Misschien is zijn tijd om te stoppen toch gekomen, we zullen wel zien.


Faustian Spirit of the Earth


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-09-2012 0:49 by bazzio Profiel van bazzio

Of Massa uit die Ferrari trappen en Schumacher erin.


Bazzio Attacks!!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-09-2012 1:07 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 29 september 2012 0:49 schreef bazzio het volgende:
Of Massa uit die Ferrari trappen en Schumacher erin.


Oh, de nostalgie dat dat zou opleveren


Faustian Spirit of the Earth


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-09-2012 10:21 by bazzio Profiel van bazzio

Dat zal helaas wel niet gebeuren...maar kan me toch niet voorstellen dat Ferrari met Massa door wil.


Bazzio Attacks!!!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-09-2012 13:03 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Welja, was het gerucht niet dat net Perez Massa zou vervangen? Aangezien dit nu niet meer mogelijk is en ik Schumi toch niet naar Sauber zie trekken...
Al is het maar zuiver commercieel voor 1 jaartje ofzo. Al lijkt het inderdaad te mooi om waar te zijn.

Ergens lijkt het me ook wel beter dat hij er nu mee stopt en een of andere rol achter de schermen vervult, maar anderzijds denk ik dat er vele mensen zijn die hem nog 1 keer willen zien schitteren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-09-2012 13:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en Montezemelmuil maar zeggen dat Perez niet ervaren genoeg is... nu is Ferrari Academy Jr Driver no.1 naar McLaren. tsssssssss


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-09-2012 15:06 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik durf te wedden dat Massa gewoon bij Ferrari blijft hoor. Alonso heeft duidelijk laten blijken dat hij tevreden is met Massa als teamgenoot en de Spanjool z'n stem zou wel eens de doorslag kunnen geven denk ik.


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-09-2012 21:33 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Schumacher in een Ferrari zou een te gekke manier zijn om zijn carrière te beëindigen, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren.. Ferrari zoekt een tweede viool, en het lijkt me niet dat Schumi dat gaat doen..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-10-2012 18:41 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Schumi stopt dus


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-10-2012 18:48 by Forever After Profiel van Forever After



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2012 19:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

aan de pitmuur naast Brawn


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-10-2012 9:47 by Forever After Profiel van Forever After

Kobayashi


 


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-10-2012 22:38 by bazzio Profiel van bazzio

Idd... top prestatie voor eigen land!

Wat was die Grosjean weer aan het prutsen. Weg met die gozer uit de F1.

Wat vonden jullie van de regie van de race? icm de tactische reclames van RTl weer fantastisch veel gemist...


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen