IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : vr 13-05-11 || Children of Bodom, Machinae Supremacy, Ensiferum || Atak, Enschede (Grolsch zaal) Vorige pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-11-2010 16:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou goed, er zijn veel mensen die het als bovenstaande kruisbestuiving beschrijven dus zo loos vind ik het niet.


Okay, dan is het duidelijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-11-2010 16:40 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 15:10 schreef iPim het volgende:
Hihi, dacht dat Enschede in Eindhoven lag


Gelukkig zijn er mensen met een slechtere topografie kennis dan ikke, pfieuw.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2010 16:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Okay, dan is het duidelijk.

Genredefinities zijn überhaupt onderhevig aan meningen, fluctuaties enzovoorts Deze vind ik nog vrij logisch, al ben ik er zelf wel meer fan van om het algemener te houden (melodieuze death metal was genoeg geweest, denk ik).


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-11-2010 16:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:02 schreef Jenje het volgende:
Hoe je het ook noemt., het blijft over het paard getilde matige prutsmuziek.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-11-2010 18:10 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 15 november 2010 16:40 schreef Silence het volgende:
Gelukkig zijn er mensen met een slechtere topografie kennis dan ikke, pfieuw.


Ik kan me idd herinneren dat iemand ooit dacht dat de Brabanthallen in Amsterdam lag. Maar ach, ieder zo zijn of haar specialiteiten. *mompelt iets over basiskennis


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-11-2010 14:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 16:41 schreef bokaj het volgende:


Daar ga ik verder niet over Overigens vind ik vrijwel alle muziek die ik niet gaaf vind overgewaardeerd, frappant is dat


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2011 9:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Kaarten raken snel op. Wees snel voor de laatste kaarten!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-04-2011 15:08]


I wish I was a butterfly


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 26-04-2011 11:22 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

hoe kan zo'n band nou zo populair zijn, daar snap ik echt helemaal niks van



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2011 17:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Vrijdag!


I wish I was a butterfly


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 09-05-2011 19:03 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 9 mei 2011 17:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Vrijdag!
nee, het is vandaag maandag


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 09-05-2011 20:08 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik wilde ook gaan, maar helaas geen geld voor, maar ach, ik zie Ensiferum en Children of Bodom nog wel op festivals deze zomer



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2011 20:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht


quote:
Op 9 mei 2011 19:03 schreef Hades het volgende:
nee, het is vandaag maandag

Verhip. Nou, dan kom ik vrijdag wel weer terug hier.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2011 16:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Uitverkocht!


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-05-2011 16:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Dat mag ook wel toch, hoeveel kunnen er in de GZ van Atak, 800?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2011 16:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2011 16:05 schreef Spirit In Black het volgende:
Dat mag ook wel toch, hoeveel kunnen er in de GZ van Atak, 800?

Dat mag zeker! Maar het verbaast me toch, echt goedkoop is het niet. Maar ja, dat zal CoB nergens zijn denk ik.

Ja, 800. Ik geloof eerst 700, toen 750, sinds een tijd 800. Misschien als de brandweer het nog een keer op z'n heupen krijgt dat het nog meer wordt


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-05-2011 16:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het is CoB, maar ook Ensiferum hè? Rare combi, maar beiden trekken volk.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2011 16:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat is ook waar. Maar toch best een stukje geld voor Ensiferum, dan. Trouwe fans


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-05-2011 16:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ja concerten zijn nu al af en toe aan de prijs. Wacht maar tot de btw er echt inhakt. 13% erboven op. Die hele concertreeks in juni met gemiddeld prijskaartje van 25 euro is pas begin... de bezoeker zal moeten betalen..


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2011 16:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2011 16:11 schreef Spirit In Black het volgende:
Ja concerten zijn nu al af en toe aan de prijs. Wacht maar tot de btw er echt inhakt. 13% erboven op. Die hele concertreeks in juni met gemiddeld prijskaartje van 25 euro is pas begin... de bezoeker zal moeten betalen..

Yup...


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-05-2011 16:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

..en of Nederland dan nog groot genoeg is zal blijken. We zijn verwend, heel erg verwend

ontopic: everybody have fun tonight!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2011 16:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2011 16:14 schreef Spirit In Black het volgende:
..en of Nederland dan nog groot genoeg is zal blijken. We zijn verwend, heel erg verwend

Absoluut verwend, veel te veel goede zalen hier! Ook alleen maar 'erger' geworden de afgelopen 10 jaar.

edit: en iedereen plezier, ja Ik ben er niet

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-05-2011 16:19]


I wish I was a butterfly


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen