IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Je verzameling tickets, bandjes, pasjes en gevangen voorwerpen Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-11-2010 1:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

nice

Ingelijst ook?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-11-2010 1:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb 1 wand met schrootjes waar ik ze zo tussen kan drukken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-11-2010 2:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 1:41 schreef XXL het volgende:
En hieraan gerelateerd:

Wat doe je met de polsbandjes en voor de mensen die bij een zine werken:

foto / backstage pasjes?

Die hangen hier allemaal aan de muur.
Bij een vriend van mij hangt de hele wc er vol mee. Van pasjes tot drumvellen met handtekening, ziet er leuk uit. Hij helpt met opbouwen en afbreken als local crew.

Polsbandjes belanden hier ook in een laatje.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 17-11-2010 2:21 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 1:41 schreef XXL het volgende:
En hieraan gerelateerd:

Wat doe je met de polsbandjes en voor de mensen die bij een zine werken:

foto / backstage pasjes?

Die hangen hier allemaal aan de muur.


Ik heb ze niet aan de muur hangen, wel aan een lanyard die dan weer aan een plankdrager hangt. En dan is er nog een schoenendoos vol kaarten, polsbandjes, setlists, en nog een paar van die ellendige stickers die je wel eens krijgt ipv echte fotopassen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-11-2010 4:14 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik heb een heel afgeragde, gesigneerde drumstick van Horna. Handtekeningen met omgekeerde kruizen dat soort grappen erin, vet kvlt. Geen idee wat ik ermee moet, maar het is wel een leuke herinnering aan een memorabele avond.

Verder spaarde ik vroeger wel tickets e.d. op, maar ik zie er eigenlijk het nut niet meer zo van in. Grootste deel was sowieso al kwijtgeraakt tijdens een verhuizing, sindsdien niets meer bewaard.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 17-11-2010 4:16]


You have time. You are doing fine.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-11-2010 9:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 november 2010 1:41 schreef XXL het volgende:
En hieraan gerelateerd:

Wat doe je met de polsbandjes en voor de mensen die bij een zine werken:

foto / backstage pasjes?

Die hangen hier allemaal aan de muur.

Ja die vind ik ook wel leuk om te bewaren. Echter is dat bijna geen doen meer. Michiel krijgt er zoveel. Geen idee meer wat we ermee moeten doen. Ze liggen nu een mand. En heb voor mijn eigen pasjes en kaartjes (van vroeger) een doosje. Soms gooi ik ze ook gewoon weg.
Tourposters van PD of GD hebben we nog wel. Wilde daar graag in de gang een hele muur mee bekleden. Schuin over elkaar enz...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 17-11-2010 10:41 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Tickets
- Duran Duran (HMH, 2x, Astronaut Tour en Red Carpet Massacre Tour)
- Cybergothic Syndrome (Effenaar, met This Morn' Omina en Suicide Commando)
- Paganfest 2009 ('T Patronaat, Haarlem)
- Paganfest 2010 (013, Tilburg)
- M'era Luna (2004 en 2005)
- Wave Gothic Treffen Leipzig (2007)
- Wacken (2010)
- Anaal Nathrakh (Baroeg, 2010)
- Heidenfest 2010 (Tivoli, Utrecht)

Papieren bandjes (ja die bewaar ik ook)
- Fortarock (juli 2010)
- Darkness over Xmas (december 2009)
- Backstage bandje voor Kataklysm in de Atak (januari 2010)

Stoffen bandjes (die ik tot in de oneindigheid draag)
- M'era Luna 2004
- M'era Luna 2005
- Wave Gothic Treffen Leipzig 2007
- Wacken 2010

Guest/AAA passes
- Paganfest 2009 (Effenaar, guest. Ben die van Haarlem helaas kwijtgeraakt)
- Kataklysm en Decapitated (O2 Academy, London, AAA)
- Heidenfest 2010 (Tivoli, AAA)

Random gevangen/gekregen items
- Plectrum van Ben Christo (The Sisters of Mercy)
- Plectrum van Harold Gielen (Legion of the Damned)
- Finntroll setlist (Paganfest 2010)
- The Sisters of Mercy setlist (Paradiso, 2009)
- Nile setlist (EMM 2009)
- Satyricon setlist (EMM 2009)


Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, ooit eens ophangen ofzo, maar tot die tijd heb ik ze (op de stoffen bandjes na) bij de foto's liggen. Mooie herinneringen



Black seeds of bunny!


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 17-11-2010 12:02 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Heel vroeger verzamelde ik de tickets nog, toen ze er nog niet allemaal hetzelfde uitzagen en ik nog jong was en waarde hechtte aan die meuk. Heel eerlijk gezegd koop ik nu vrijwel nooit meer ergens een ticket voor, dus ik weet het niet.

Heb wel alle tour-pasjes nog die ik in mijn tijd als roadie heb verzameld. Ze liggen 'ergens' in huis.



Ja hoor...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-11-2010 13:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 10:41 schreef Nyghtslave het volgende:
Tickets
- Anaal Nathrakh (Baroeg, 2010)


Dat, was zo'n gaaf concert.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 17-11-2010 13:11 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 13:07 schreef iPim het volgende:
Dat, was zo'n gaaf concert.


Ja echt
Heb nog wel een week met blauwe plekken rondgelopen van het stagediven, maar gelukkig waren die niet zo erg als de blauwe plekken van Heidenfest de week ervoor :')


Black seeds of bunny!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-11-2010 21:37 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

vond he een tijdje ook wel leuk om te bewaren, maar zoals al gezegd, eigenlijk zijn die ticketservice kaartjes maar saai.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-11-2010 21:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Helaas een jaar of 6 geleden mijn gehele collectie aan meneer Geesink meegegeven, die van die rooie vrachtauto's.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-11-2010 22:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Je hebt er nu spijt van?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-11-2010 2:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hard. Het waren een hoop bandjes en tickets.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 19-11-2010 9:13 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

dat ticket service gebeuren bewaar ik nog wel, maar gewoon in een la. om straks even op te sommen waar ik allemaal geweest ben :-).



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-11-2010 9:24 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Meeste tickets van concerten heb ik wel bewaard. Ik prop ze over het algemeen bij de cd/lp in van het album waarmee de betreffende band heeft getourd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen