IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kate Bush Vorige pagina
newbreed
Usericon van newbreed
Posted 26-11-2010 14:55 by newbreed Wijzig reactieProfiel van newbreedQuote dit berichthttp://www.noudsmeets.com

voor de liefhebbers van Kate Bush
luister ook eens naar Grain
www.grainmusic.com


Skadi
Usericon van Skadi
Posted 09-12-2010 22:58 by Skadi Wijzig reactieProfiel van SkadiQuote dit bericht




Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 10-12-2010 2:15 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 14:00 schreef Dirge for november het volgende:
Het nummer samen met Peter Gabriel samen vind ik nog steeds zo doom als de tering:

Kippenvel!



Tony Levin's solo op het einde


Verder heb ik hier The Kick Inside op vinyl en mp3's en Lionheart ook als mp3's.

(Overigens ook Peter Gabriels So op vinyl, met o.a. het bovenstaande nummer.)

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 10-12-2010 2:16]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 10-12-2010 10:24 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Lichtelijk off-topic:



Mijn Kate Bush verzameling is overigens zeer bescheiden en bestaat slechts uit The kick inside (vinyl) en Hounds of love (CD). Maar dat zijn ook bijzonder fraaie albums.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2010 11:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heerschende foto! Tony Levin het baswonder
Een tijdje terug nog in de Zoetermeer gezien met Alan Holdsworth, Terry Bozzio en Pat Mastelotto

Wat vinden mensen overigens van Never forever?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-12-2010 11:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2010 12:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2010 11:42 schreef Mutilator het volgende:
Heerschende foto! Tony Levin het baswonder
Een tijdje terug nog in de Zoetermeer gezien met Alan Holdsworth, Terry Bozzio en Pat Mastelotto

Wat vinden mensen overigens van Never forever?
Wat mij betreft nooit meer. Ben jij die rechter op die foto, ErikS.? Bekend gezicht..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 10-12-2010 12:51 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Dat ben ik ja. Die foto is overigens gemaakt door zijn broer Pete na afloop van het concert in de Boerderij (ten tijde van de Resonator tour).

En dat bekende gezicht zou wel eens kunnen kloppen, met die paar honderd concert/festival bezoeken die ik achter de rug heb.


[Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 10-12-2010 12:52]


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 17-12-2010 9:50 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 18:03 schreef Dirge for november het volgende:
Nooit geweten dat dit met Massive attack was.


Overigens ook met Dave Bottrill - hij staat op de CD single van Steam.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-10-2011 17:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Sinds vandaag ook deze in bezit!



De japanse persing op vinyl...

Nu hoef ik allen de persingen uit Joegoslaviƫ en Uruguay nog en dan heb ik alle verschillende persingen van deze prachtige plaat.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2013 18:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Zit nu ook The Kick Inside te luisteren op vers aangejoopt vinyl. Hier en daar een krasje maar datmag de pret niet drukken.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen