IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : club van 10.000.000 Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-03-2006 19:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wacht maar op de vogelgriep...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2006 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoef ik niet op te wachten ....


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 0:38 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:16]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 0:48 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:17]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 0:48 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:17]


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-03-2006 7:55 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:38 schreef Morghodius het volgende:
Nederland heeft ruim 16 miljoen inwoners, en is met 481 inwoners per km² na Monaco (16620 inwoners/km²), Vaticaanstad (2093 inwoners/km²) en Malta (1261 inwoners/km²) het dichtstbevolkte land van Europa en een van de dichtstbevolkte landen ter wereld.

en de grenzen maar open laten


Anders ga je even lezen waar de CvTM voor staat. Het ligt echt niet alleen aan de immigratie. Hersenloos voortplanten omdat kinderen krijgen normaal is/ een recht is/ leuk is blablablabla dat is het probleem.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 8:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 7:55 schreef 1i1ith het volgende:
Anders ga je even lezen waar de CvTM voor staat. Het ligt echt niet alleen aan de immigratie. Hersenloos voortplanten omdat kinderen krijgen normaal is/ een recht is/ leuk is blablablabla dat is het probleem.
1i1ith, diegene in Nederland ondoordacht doorfokken zijn wel de immigranten, autochtonen krijgen 1,6 kind per achtpaar, allochtonen 2,4 ...


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-03-2006 8:49 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Jenje, dat zijn niet alleen de mensen die vanuit het buitenland hier komen wonen. Dat zijn ook de mensen die in andere landen wonen (voordat er weer een gescheld ontstaat van dat het de schuld van de immigranten is...)

De algemene norm dat kinderen krijgen ten alle tijden moet kunnen omdat het normaal is/natuurlijk is/volgens het geloof moet/leuk is/ gezellig is/ etc.etc. DAT is het probleem.

Een deel van de oplossing is volgens mij gratis anticonceptie in derde wereld landen (plus uiteraard projecten om het gebruik van anticonceptiemiddelen te stimuleren). En afschaffing van de kinderbijslag in Nederland (misschien een rechts trekje, maar ik vind dat je alleen kinderen moet krijgen als je er helemaal zelf voor kunt zorgen, geen subsidie dus).



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Allochtonen zijn mensen die niet in NL geboren zijn, dus idd ook bijv duitsers en belgen.

Heb je mij ook nergens zien zeggen dat dat niet zo is. Maar ook jij weet dat de Noordafrikaanse immigranten per saldo meer kinderen hebben, kijk maar naar de percentages marokkaanse jongeren tov autochtone jongeren (er vanuit gaande dat CBS feiten verspreid)


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-03-2006 10:51 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Tuurlijk weet ik dat, maar ik weet dat hier lui komen die nogal de neiging hebben gelijk met het vingertje naar 'de buitenlanders' te wijzen. Daarom wil ik benadrukken dat het een wereldwijd probleem is waaraan bijna iedereen debet is.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 11:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gratis anticonceptie werkt trouwens niet, daar de mensen het niet gebruiken. Hun religieuze leiders verbieden dat namelijk, zorg adt die mensen ook eens na gaan denken en 50% van de problemen daar zijn opgelost


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-03-2006 11:10 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Zorgen dat de mensen na gaan denken is een oplossing voor zowat alle problemen.. De vraag is: Hoe wil je dat gaan doen?

2 keuze's:
- Alles op alles zetten om de religieuze leiders minder macht te laten hebben, en dus religies in het algemeen minder macht te laten hebben. Erg moeilijk om te doen.
- Zorgen dat mensen meer propaganda krijgen voor anticonceptie dan tegen anticonceptie.. tjah, niet dat ze daar veel slimmer van worden, maar misschien dat het nut heeft.



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-03-2006 11:33 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 11:03 schreef Jenje het volgende:
Gratis anticonceptie werkt trouwens niet, daar de mensen het niet gebruiken. Hun religieuze leiders verbieden dat namelijk, zorg adt die mensen ook eens na gaan denken


Daarom zeg ik ook:

Een deel van de oplossing is volgens mij gratis anticonceptie in derde wereld landen (plus uiteraard projecten om het gebruik van anticonceptiemiddelen te stimuleren).



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2006 11:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 8:49 schreef 1i1ith het volgende:
En afschaffing van de kinderbijslag in Nederland (misschien een rechts trekje, maar ik vind dat je alleen kinderen moet krijgen als je er helemaal zelf voor kunt zorgen, geen subsidie dus).


Dit klopt natuurlijk als een stadsbus.

Maar....vind je dat je alles pas moet gaan doen wanneer je er zelf voor kan betalen of alleen de dingen die jij ideologisch als onwenselijk acht?

M.a.w.: vind je wel dat mensen met weinig geld allerlei subsidies moeten krijgen om naar de sportschool, bieb, vereniging of weet-ik-veel-wat te kunnen gaan? Of vind je dat ze dat niet horen te krijgen omdat ze daar zelf voor moeten zorgen?

Ben je consistent in je stellingen?





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2006 11:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ben voor geboortebepreking; zeg maar 2-3 kinderen max per gezin.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-03-2006 12:08 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 11:39 schreef Chelman het volgende:
Dit klopt natuurlijk als een stadsbus.

Maar....vind je dat je alles pas moet gaan doen wanneer je er zelf voor kan betalen of alleen de dingen die jij ideologisch als onwenselijk acht?

M.a.w.: vind je wel dat mensen met weinig geld allerlei subsidies moeten krijgen om naar de sportschool, bieb, vereniging of weet-ik-veel-wat te kunnen gaan? Of vind je dat ze dat niet horen te krijgen omdat ze daar zelf voor moeten zorgen?

Ben je consistent in je stellingen?






Kameraad Chelman, ik ben consistent. Ik vind dat we met zijn allen op een nette manier deze wereld moeten bewonen. Nu is er sprake van overbevolking, dus moet daar wat aan gedaan worden. Bijvoorbeeld de maatregelen die ik noem als afschaffing van de kinderbijslag. Dat sluit niet uit dat ik vind dat de mensen die er al zijn en het niet makkelijk hebben wel geholpen moeten worden, bijvoorbeeld met huursubsidie.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2006 12:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:08 schreef 1i1ith het volgende:
Kameraad Chelman, ik ben consistent. Ik vind dat we met zijn allen op een nette manier deze wereld moeten bewonen. Nu is er sprake van overbevolking, dus moet daar wat aan gedaan worden. Bijvoorbeeld de maatregelen die ik noem als afschaffing van de kinderbijslag. Dat sluit niet uit dat ik vind dat de mensen die er al zijn en het niet makkelijk hebben wel geholpen moeten worden, bijvoorbeeld met huursubsidie.


Krom is recht en recht is krom.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 12:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 11:42 schreef Mutilator het volgende:
Ik ben voor geboortebepreking; zeg maar 2-3 kinderen max per gezin.
Ik ben voor stopzetting ontwikkelingshulp


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2006 12:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 maart 2006 12:11 schreef Chelman het volgende:
Krom is recht en recht is krom.


Licht dat binnen deze context eens toe aub?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Haar oplossing treft niet de veroorzakers.

Kinderbijslag afschaffen zorgt niet voor een vermindering van de wereldbevolking, alleen tot een hogere vergrijzing in Nederland.

Er moet voor gezorgd worden dat de ontwikkelingslanden minder kinderen produceren, daar zij zorgen voor de continu groeiende wereldbevolking.

Ik gok dat ie daar op doelt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2006 12:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Inderdaad.

Plus het feit dat zij zeer selectief is in het uidragen van: "als je het niet zelf kan betalen moet je het niet doen".


Rechtlullen wat krom is, dus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:38 schreef Chelman het volgende:
Plus het feit dat zij zeer selectief is in het uidragen van: "als je het niet zelf kan betalen moet je het niet doen".
Vind ik goede regel: geen ontwikkelingshulp meer dus!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2006 12:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:43 schreef Jenje het volgende:
Vind ik goede regel: geen ontwikkelingshulp meer dus!


Dat zou ik kunnen steunen mits:

De Europese landen hun subsidies op zaken zoals landbouw afschaffen waardoor derde wereld landen eerlijk kunnen concurreren.

De markt voor hun producten openzetten en niet meer krampachtig beschermen.

Geen pressure politics meer uitoefenen waardoor zij gedwongen zijn om onze spullen te kopen maar zelf niks hier mogen verkopen. Dit is een vorm van staats-imperialisme waar ik niks van moet hebben.

-------

Needless to say worden dit soort plannen stelselmatig tegengehouden door de sociaal-democraten en ander links volk in Europa. Hun achterban, de vakbonden, het ongeletterde volk, de boeren en steuntrekkers zien daar niks in. Ze zijn namelijk bang dat ze ndan niet meer kunnen concurreren. Daarom houdt Europa haar grenzen voor deze vormen van internationale handel dicht.

Het is heerlijk om te zien hoe hypocriet die lui zijn! Kreten als solidariteit etc. gaan niet verder dan hun eigen portemonnee en de portemonnee van de mensen van wie zij willen plunderen. Dat de derde wereld in steeds diepere armoe zakt terwijl ze prima vooruit zouden kunnen boeit ze geen reet....zolang hun subsidie maar op tijd gestort is.

Dat is voor mij echt enorm stuitend aan de linkse kakkerlakken die de mond vol hebben van rechtvaardigheid en solidariteit.

Het is in hun belang om de Afrikaantjes van visjes te voorzien in plaats van een hengel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2006 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zou het mooi vinden als verbonden als de EU afgeschaft zouden en landen zelf hun politiek mbt im- en export mogen bepalen ...

Alle situaties hebben hun voor en nadelen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-03-2006 16:24 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat kortzichtig in die zin dat het een grote verworvenheid is in Europa dat we een constante bevoorrading van voedsel hebben. De landbouw-industrie is niet zomaar een industrie-tak als alle anderen. Door alle subsidies op te heffen en de markt open te gooien, riskeren we dat we de hele landbouw-industrie in Europa opblazen.

Willen we onze voedselaanvoer in handen geven van andere en instabielere landen? Ik vind dat een grote en gevaarlijke stap.

Ik zeg niet dat zoals het nu geregeld is, alles koek en ei is, maar ik hoor graag een oplossing, ipv een hoop geklaag over hoe fout het wel niet zit.


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen