IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : club van 10.000.000 Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:49 schreef Jenje het volgende:
Dat zie je mij ook niet zeggen ... alleen die kostren moeten wel door een krimpende beroepsbevolking gedragen worden ...


dan maar effe door de zure appel heen bijten. Nederland krijgt er heel veel voor terug. rust, ruimte, etc. etc. dat vond ik voor mij (mogelijk) nageslacht ook belangrijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:50 schreef attila_de_hun het volgende:
dat hoeft toch niet? timmer de grens maar dicht en laat alleen maar binnen als onze maatschappij er behoeft aan heeft (oeioei).

ed: met onze grenzen bedoel ik eigenlijk europa.

Ik dnek dat Europa juist voor meer allochtonen gaat zorgen omdat daar helemaal hordes treehuggers lopen

quote:
voor agrarische sector zou het juist mogelijk een zegen zijn. dan komt er weer land vrij (Effe kort door de bocht) zodat men uit kan breiden bijv.

Nee, landbouw wordt verliesgevend in Nederland, het zla vol gebouwd gaan worden met fabrieken voor laagbetaald werk waardoor meer buiotenlanders naar Nederland komen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2005 21:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja verdomme, in plaats van al die allochtonen , laat de laaggeschoolden en werklozen maar in de agrarische sector werken en achter de vuilkar lopen en andere eerbare jobs uitvoeren!


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:54 schreef Jenje het volgende:
Ik dnek dat Europa juist voor meer allochtonen gaat zorgen omdat daar helemaal hordes treehuggers lopen


ik denk dat een redelijk groot deel van de europeese bevolking het wel een beetje gehad heeft met allochtonen (Zelf in het ultralinkse zweden heb ik al zulke berichten opgepikt).

quote:

Nee, landbouw wordt verliesgevend in Nederland, het zla vol gebouwd gaan worden met fabrieken voor laagbetaald werk waardoor meer buiotenlanders naar Nederland komen


dat kan ik niet ontkennen of bevestigen omdat ik daarover maar weinig kennis van zaken heb. ik gaf maar iets aan wat ik zag als mogelijk voorbeeld.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 21:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:54 schreef Jenje het volgende:
Ik dnek dat Europa juist voor meer allochtonen gaat zorgen omdat daar helemaal hordes treehuggers lopen


Onzin, ons asielbeleid is stukken strenger geworden omdat die gelijkgetrokken is met het globaal Europees beleid

quote:
Nee, landbouw wordt verliesgevend in Nederland, het zal vol gebouwd gaan worden met fabrieken voor laagbetaald werk waardoor meer buiotenlanders naar Nederland komen


En wie doen dat werk nu dan?

Nederland regeert wat betreft landbouw.. We produceren 10 keer zo veel als we zelf nodig hebben, de rest is export.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 22:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vin niets mis met het streven hoor, maar ik denk dat het onhaalbaar is ... zeker omdat je in Nederland nooit en te never er een grote koerswijzinging erdoor krijgt ...

Mij zou het een goede zet zijn als Nederland idd zijn grenzen verder dicht timmert en eerst goed zorgt voor de mensen die hier nu wonen en de mensen die hier binnenkomen en zich misdragen of de luie flikker uit hangen een enkeltje noordzee geeft. Meer waardering tonen voor de mensen die wel hard werken, leren etc etc


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2005 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hoe meer je produceert, hoe lager je winstmarge, hoe lager de prijzen kunnen gaan. Dus geef dat 10 voudige van wat je nodig hebt maar niet direct op omdat je dan wat allochtonen kunt opgeven hoor!


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je moet het ook kunnen verkopen ....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2005 22:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pfffff... europa vergoedt wel...


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:59 schreef Snaack het volgende:
Onzin, ons asielbeleid is stukken strenger geworden omdat die gelijkgetrokken is met het globaal Europees beleid
Al een enorme stap voorwaart wat mij betreft, maar ik vrees dat het hierbij ophoud ... dit moet verder doorgezet worden.

quote:
En wie doen dat werk nu dan?

Nederland regeert wat betreft landbouw.. We produceren 10 keer zo veel als we zelf nodig hebben, de rest is export.
En toch gaat de ene landbouwer na de andere failliet ... wat veroorzaakt wordt door de belachelijke eisen van onze regering


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2005 22:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ofwel moet je de eigen bevolking kunnen overtuigen meer te betalen voor producten van eigen bodem, ook al zijn er andere goedkopere producten te krijgen... en ook kunnen overtuigen dat de grote producenten basisstoffen gebruiken van eigen bodem. Want Unilever en dergelijke kijken wel op een dollar


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja en hoe zou je dat willen doen? Als jou het lukt om mensen een product te laten kopen waarvan ze een import versie voor 5 euro minder kunnen kopen, mag jij minster president worden


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 22:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 22:03 schreef Jenje het volgende:
Al een enorme stap voorwaart wat mij betreft, maar ik vrees dat het hierbij ophoud ...


Precies, het is al een enorme stap voorwaarts.

quote:
dit moet verder doorgezet worden.


Dat is een nationale aangelegenheid denk ik... Ik vond de plannen van wijlen Fortuyn uitstekend. Grenzen dicht, openstaande procedures afronden en dan pas verder.

quote:

En toch gaat de ene landbouwer na de andere failliet ... wat veroorzaakt wordt door de belachelijke eisen van onze regering


Ja en nee... Tuurlijk is het voor de boeren niet tof (...) maar aan de andere kant worden die maatregelen niet voor niets genomen (methaanuitstoot terugdringen, betere omstandheden voor dieren etc..)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 22:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 22:00 schreef Jenje het volgende:
Ik vin niets mis met het streven hoor, maar ik denk dat het onhaalbaar is ... zeker omdat je in Nederland nooit en te never er een grote koerswijzinging erdoor krijgt ...



maar mijn vrees, en ik weet zeker dat die uit gaat komen ooit, dat de natuur zelf een keer "ingrijpt". niet met zoiets "milds"als AIDS (kut om te zeggen voor diegene die het zelf hebt maar in principe kun je deze ziekte ontduiken) maar met echts iets heftigs zoals een ebolahplaag ofzo.

quote:


Mij zou het een goede zet zijn als Nederland idd zijn grenzen verder dicht timmert en eerst goed zorgt voor de mensen die hier nu wonen en de mensen die hier binnenkomen en zich misdragen of de luie flikker uit hangen een enkeltje noordzee geeft. Meer waardering tonen voor de mensen die wel hard werken, leren etc etc


vanzelfsprekend


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daarom vind ik dat de macht van Brussel binnen nederland niet moet groeien dan krijg je dus dat Nederland zijn beleid mbt immigratie moet aanpassen ....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2005 22:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 22:06 schreef Jenje het volgende:
Ja en hoe zou je dat willen doen? Als jou het lukt om mensen een product te laten kopen waarvan ze een import versie voor 5 euro minder kunnen kopen, mag jij minster president worden



Op tv, "boodschap van algemeen nut"

Koop eigen producten of kijk toe hoe Nederland achteruit gaat". Mensen Duidelijk maken van : kijk, als je dat koopt, dan gaat het geld naar daar en dan zorg jij er samen met al de rest voor dat je buurman morgen op straat staat.

Nu , zo direct en gerelateerd is het niet, maar sensibiliseren die troep! Ze doen inzien dat ze wel degelijk een aandeel hebben in dat proces en dat ze nuiet moeten komen klagen van Europa dit en dat, maar dat ze er nu al aan mee doen.



signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee dat gaat niet werken ... vaderlandsliefde is niet zo sterk in nederland hoor ... mij boeit het weinig waar mijn bier vandaan komt, alst maar smaakt


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2005 22:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, maar je vind het wel irritant dat er allochtoon-zaken gebeuren die niet door de beugel kunnen. Als je een sterke identiteit hebt is er meer sociale controle. Maja, als je geen eenheid wil/kunt/mag vormen...

PS : bier is inderdaad wel een goed voorbeeld

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-06-2005 22:16]


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 22:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 22:15 schreef Hypnos het volgende:
Als je een sterke identiteit hebt is er meer sociale controle. Maja, als je geen eenheid wil/kunt/mag vormen...



zouden we dat niet kunnen krijgen door vooral meer te "sensibiliseren"???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-06-2005 22:19]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe?

Dat is altijd een vraag die ik me meteen stel bij dit soort plannen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2005 22:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm... misschien wel, beetje dat dan niets zeker?! En als de mensen ermee lachen dan werkt het misschien. Gewoon bewustmaken en kijken wat de resultaten zijn. Individuele vrijheid en verder doen met de laissez faire struisvogelarij en idd de financieel/economisch of medisch geïmporteerde eradication-bacil tegemoet of ingrijpen zonder in moreel verval te geraken en de humanistische waarden negeren.

Hoe? zo een spotje met kaas!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-06-2005 22:23]


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-06-2005 22:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:42 schreef Snaack het volgende:
Afschaffing van de kinderbijslag, instellen van geboortebeperking, daar is niets discriminerends aan.



Afschaffing van de kinderbijslag vind ik op zich een goede zaak aangezien ik subsidies in algemene zin foute instrumenten vind. Toch denk ik niet dat dat enig effect zal hebben op geboortebeperking. Dat bedrag is zodanig laag dat niemand zich hierdoor laat weerhouden, bovendien wordt de beslissing om wel of geen kinderen te nemen op zeer andere gronden genomen dan een paar honderd euro per jaar.

Het instellen van een geboortebeperking ben ik pertinent op tegen. De soevereinitiet van het individu wordt hiermee nog verder aangetast dan dat het door de verzorgingsstaat al gebeurt. Er is maar een (eigenlijk twee ) persoon die mag beslissen of, wanneer en hoeveel kinderen hij krijgt. Net zoals dat er maar een is die mag beslissen hoe hij zijn leven verder inricht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-06-2005 22:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:50 schreef attila_de_hun het volgende:
voor agrarische sector zou het juist mogelijk een zegen zijn. dan komt er weer land vrij (Effe kort door de bocht) zodat men uit kan breiden bijv.


Dat kan nu ook.

We moeten echter eerst afstappen van het idee om kleine onrendabele boerderijtjes te subsidieren en het makkelijker te maken om grote, rendabele bedrijven te leiden. Laat die boeren failliet gaan en laat ze overgenomen worden door degenen die WEL rendabel zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 22:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kinderbijslag na 2 kinderen afschaffen ... vooral als beginnend gezin is die push nodig .. en aanwas van kinderen is ook nodig

(wie betaald anders jouw AOW Chel )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 22:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 22:30 schreef Chelman het volgende:
Afschaffing van de kinderbijslag vind ik op zich een goede zaak aangezien ik subsidies in algemene zin foute instrumenten vind. Toch denk ik niet dat dat enig effect zal hebben op geboortebeperking.


maar zelfs dan ben ik nog fervent voorstander van het afschaffen(had je niet gedacht he ).



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen