IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games part VIII Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-12-2010 19:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 december 2010 17:38 schreef Tool-fan het volgende:
ik heb hem gewoon in de fnac gekocht (3€ ofzo )
het is net dat wat ik zo vreemd vind ...
ik stop gewoon disc 1 in, wil hem instaleren, maar kom al snel op steam terecht
heb die disc 2 er nooit moeten instoppen
(wel gedaan, maar er gebeurt niets)
dat je om te registreren en/of wat te updaten tot een giga zou moeten downloaden zou ik nog inkunnen, maar de volledige game?

Oh zo... Leg dat de volgende keer even duidelijk uit, dat je hem fysiek gekocht had Hij was ook op Steam in de aanbieding, namelijk!


I wish I was a butterfly


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-12-2010 20:16 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 28 december 2010 19:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oh zo... Leg dat de volgende keer even duidelijk uit, dat je hem fysiek gekocht had Hij was ook op Steam in de aanbieding, namelijk!


cava :p
heb ik nu blijkbaar toch nog zo'n 1,2GB aan upgrades aan men been na het installeren
nu maar hopen dat hij het waard is
vond de eerste F.E.A.R. in elk geval enorm sterk
heb al vaker gehoord dat deel 2 minder is, maar minder dan naar mijn mening geniaal kan nog steeds erg goed zijn


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-12-2010 20:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Hij is minder, maar ik vond het uiteindelijk toch zeker de moeite waard. Zitten weer bijzonder sfeervolle stukken in, maar hij is niet zo bloedeng als het eerste deel.


I wish I was a butterfly


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-12-2010 21:01 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 28 december 2010 20:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij is minder, maar ik vond het uiteindelijk toch zeker de moeite waard. Zitten weer bijzonder sfeervolle stukken in, maar hij is niet zo bloedeng als het eerste deel.

lijkt me dan ook erg lastig deze te evenaren


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-12-2010 15:18 by Schaep Profiel van Schaep



Hij ligt zelfs bij de Mediamarkt, koop het of zo!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-12-2010 15:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 december 2010 20:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij is minder, maar ik vond het uiteindelijk toch zeker de moeite waard. Zitten weer bijzonder sfeervolle stukken in, maar hij is niet zo bloedeng als het eerste deel.


Naja, de verrassing is er natuurlijk een beetje vanaf. Ik vond het vooral weer veel van het zelfde.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-12-2010 15:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Meer van hetzelfde, en dat zelfde minder eng Maaaaaar, het verhaal is dan wel weer interessant/sfeervol. Dat maakte het uiteindelijk voor mij de moeite waard.


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2010 15:54 by Nimbus Profiel van Nimbus

Machinarium. Amanita heeft leuke games, Samorost is ook al zo tof.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2010 16:07 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 28 december 2010 16:12 schreef Nimbus het volgende:
Erg gaaf inderdaad, zo gaaf dat er zelfs een ps3 voor gehaald is.


Zelfs mijn pa vindt het leuk.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-12-2010 16:08 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ga deze bestellen.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2010 16:15 by Nimbus Profiel van Nimbus

Er zijn ook gave Portal shirts:



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-12-2010 16:46 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 december 2010 15:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Meer van hetzelfde, en dat zelfde minder eng


Omdat de verrassing er nu een beetje van af ihiiihiiis!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-12-2010 16:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nou, nee In F.E.A.R. had ik na de eerste intens enge momenten ook wel door dat er nog meer van dat soort momenten zouden komen; toch schrok ik / was ik gespannen.


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-12-2010 16:48 by Nimbus Profiel van Nimbus

Wat is er eng aan? Kan me er weinig bij voorstellen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-12-2010 16:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 december 2010 16:48 schreef Nimbus het volgende:
Wat is er eng aan? Kan me er weinig bij voorstellen.

Allerbeste pure horrorfilm die je je kunt voorstellen, maar dan speel je het zelf en weet je dus dat de enige reden dat er met je gefucked wordt is omdat jij degene bent die doorloopt.

Van horrorfilms e.d. ben ik normaal gesproken niet snel echt gespannen of bang, bij F.E.A.R. ben ik meerdere malen na een half uur spelen ofzo gewoon gestopt omdat ik er klaar mee was dat ik zo gespannen was (door het schrikken van daarvoor, en weten dat het weer gaat gebeuren, en tergende spanningsopbouw). En toch doorspelen, hè. Geniaal.


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 29-12-2010 17:04 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 29 december 2010 16:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Van horrorfilms e.d. ben ik normaal gesproken niet snel echt gespannen of bang, bij F.E.A.R. ben ik meerdere malen na een half uur spelen ofzo gewoon gestopt omdat ik er klaar mee was dat ik zo gespannen was (door het schrikken van daarvoor, en weten dat het weer gaat gebeuren, en tergende spanningsopbouw). En toch doorspelen, hè. Geniaal.




Zelfde hier, ben me met regelmaat dood geschrokken (ik maakte het er ook wel naar tijdens het spelen, geluid hard en weinig licht om me heen), zo erg dat ik het spel soms gelijk maar heb afgesloten, om - na mezelf uitgelachen te hebben - een paar minuten later doodleuk verder te gaan.

Geniaal spel, ja.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-12-2010 17:25 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En dat hebben/hadden jullie met deel 2 ook? Met deel 1 had ik het wel, maar met deel 2 dus niet meer. Beetje dezelfde `film` dus.

Maar goed, het zal wel aan mij liggen. Ik heb 2 maar heel even gespeeld. Toen was ik er wel klaar mee.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-12-2010 17:25]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-12-2010 18:13 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 29 december 2010 16:15 schreef Nimbus het volgende:
Er zijn ook gave Portal shirts:




Ruig!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-12-2010 18:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 december 2010 17:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
En dat hebben/hadden jullie met deel 2 ook? Met deel 1 had ik het wel, maar met deel 2 dus niet meer. Beetje dezelfde `film` dus.

Maar goed, het zal wel aan mij liggen. Ik heb 2 maar heel even gespeeld. Toen was ik er wel klaar mee.

Zoals ik probeerde te zeggen snap ik niet waarom herhaling dan een probleem zou zijn: Nou, nee In F.E.A.R. had ik na de eerste intens enge momenten ook wel door dat er nog meer van dat soort momenten zouden komen; toch schrok ik / was ik gespannen.

Volgens/voor mij is het eerder dat de schrikmomenten en spanningsopbouw in 2 minder goed waren.


I wish I was a butterfly


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-12-2010 18:42 by Dentz Profiel van Dentz

The Cake is a lie!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-12-2010 18:42 by Argh Profiel van Argh

Liefhebbers van enge games en je doodschrikken raad ik aan om Condemned 1 & 2 te gaan spelen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-12-2010 18:44 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 30 december 2010 18:42 schreef Dentz het volgende:
The Cake is a lie!


Dat weet iedereen!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-12-2010 18:46 by Dentz Profiel van Dentz


Gave aftiteling.


Welke game probeerde "The Cake is a lie" te misbruiken?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-12-2010 19:06 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 29 december 2010 16:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Van horrorfilms e.d. ben ik normaal gesproken niet snel echt gespannen of bang, bij F.E.A.R. ben ik meerdere malen na een half uur spelen ofzo gewoon gestopt omdat ik er klaar mee was dat ik zo gespannen was (door het schrikken van daarvoor, en weten dat het weer gaat gebeuren, en tergende spanningsopbouw). En toch doorspelen, hè. Geniaal.


Hehe, inderdaad. Bij Dead Space ook trouwens


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-12-2010 19:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 december 2010 19:06 schreef Metalhead22 het volgende:
Hehe, inderdaad. Bij Dead Space ook trouwens

quote:
Op 30 december 2010 18:42 schreef Argh het volgende:
Liefhebbers van enge games en je doodschrikken raad ik aan om Condemned 1 & 2 te gaan spelen!

Die drie leken me niet zo gaaf, maar misschien toch maar een keer doen.

Wel Amnesia: the Dark Descent gekocht; In a similar vein to the developer's previous games, Amnesia is an exploration-based adventure game played from a first-person perspective. The game retains the physical object interaction used in Penumbra, allowing for advanced physics based puzzles and interactions such as opening doors and fixing machinery.[5]

Amnesia does not give the player access to weapons, giving them no defense against the gruesome creatures that wander Brennenburg Castle. As such, the player must use their wits to escape and hide from the monsters until they lose interest in finding the player. Players can also choose to hide in the shadows at the cost of slowly losing their sanity.


Dat lijkt me zo fucked-up Geen wapens :')


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen