IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games part VIII Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-03-2011 22:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 maart 2011 22:13 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nu Amnesia aan 't spelen, speel 't maar in kleine stukjes omdat ik een mietje ben :'). Dead Space was spannend, dit is eng.


Juist! Dat probeerde ik rajackar ook al aan zijn verstand te brengen.

Al zit ik wel fuckig vast met amnesia. Best nog wel in het begin. Waar je van steen tot steen moet springen, nadat je een schakelaar hebt over gehaald en dan rennend over stenen door een deur moet. Wat ik telkens niet haal, omdat meneer onzichtbaar om me heen door het water aan het plenzen is en me verschrikkelijk aan het killen is.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-03-2011 22:26 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hm? Had ik niet zo'n last van, gewoon sprinten en goed springen, tweede run gehaald.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-03-2011 22:29 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

1 woord. Stress!

Hehehe. Lampen uit, dolby surround boxen om me heen en het geluid belachelijk hard.

Omdat het kan, nog 1 keer: STRESS!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-03-2011 22:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zo hoort het ja . Maakt vooral veel uit dat Dead Space alles laat zien, plus je kan jezelf verdedigen. Amnesia is dingen uit je ooghoeken zien, rennen en jezelf in kledingkasten verstoppen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 07-03-2011 22:51]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-03-2011 22:53 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Idd, het is gaaf gevonden dat je niet kan aanvallen. Totaal anders, slimme zet. Dead space 2 deed me erg aan doom 3 denken. Ook leuk, maar eigenlijk totaal niet creepy. Maar wel gaaf.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-03-2011 2:44 by Argh Profiel van Argh

Voor het spelen van Horror games raad ik aan om een goede koptelefoon te kopen en die op te doen + geluid hard... ben je er helemaal ingezogen, het liefst zou ik een surround koptelefoon willen, maar dat laat mijn budget tot nu toe nog niet toe... maar om dichter op de game te zitten helpt een goede koptelefoon echt!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-03-2011 16:52 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Heeft iemand van jullie Amnesia aan de praat gekregen op een laptop (of een andere computer met een geïntegreerde grafische kaart)? Ik kreeg de demo destijds niet werkend, dus toen heb ik hem niet aangeschaft, maar ik ben nog steeds wel erg benieuwd.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-03-2011 17:15 by Nimbus Profiel van Nimbus

HL2:EP2, vorige week uitgespeeld, jammer dat het zo kort is, een paar uur was voldoende. Maar wel erg gaaf, goede toevoegingen erbij en het verhaal blijft retesterk.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-03-2011 18:24 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 8 maart 2011 16:52 schreef SQT het volgende:
Heeft iemand van jullie Amnesia aan de praat gekregen op een laptop (of een andere computer met een geïntegreerde grafische kaart)? Ik kreeg de demo destijds niet werkend, dus toen heb ik hem niet aangeschaft, maar ik ben nog steeds wel erg benieuwd.


Nope, is hier ook niet gelukt ondanks een aantal tweaks... Kreeg het menu en de openingssequence aan de praat, ging wel erg schokkerig/traag maar kwam erna vast in de vloer te zitten en kon helemaal niks meer... de oudere games (de Penumbra serie) werkt echter wel, dus misschien dat je die wilt proberen...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-03-2011 20:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Wel apart. Zo bijzonder mooi ziet het er nou ook weer niet uit. Vind ik dan.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-03-2011 23:02 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Nee, inderdaad, het verbaast me ook dat het absoluut een kaart nodig heeft.

quote:
Op 8 maart 2011 18:24 schreef Argh het volgende:
Nope, is hier ook niet gelukt ondanks een aantal tweaks... Kreeg het menu en de openingssequence aan de praat, ging wel erg schokkerig/traag maar kwam erna vast in de vloer te zitten en kon helemaal niks meer... de oudere games (de Penumbra serie) werkt echter wel, dus misschien dat je die wilt proberen...


Ah, jammer. Ik ben niet zo geïnteresseerd in de oudere games (ik heb geen tijd voor games op het moment, en ik heb er ook nog genoeg ongespeelde exemplaren liggen). Ik ben vooral benieuwd naar Amnesia omdat het overal de hemel in geprezen wordt wat betreft spanning. Thanks voor de info in ieder geval.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-03-2011 3:43 by Argh Profiel van Argh

De Penumbra games zijn van dezelfde makers, en werken ongeveer hetzelfde, alleen het verschil is dat je bij Penumbra wel de beschikking hebt over wapens, hoewel ik ook vaak genoeg heb moeten rennen en mezelf heb moeten verstoppen aangezien wapens nogal ultra schaars waren etc... ook erg spannend hoor, met name "Black Plague" valt wel aan te raden en komt volgens mij (aangaande let's play's etc..) wel dicht in de buurt van Amnesia, dus wel een leuk alternatief lijkt me?


Zelf nu bezig met Metro 2033 op de Xbox, man man man wat een geweldige (deprimerende/duistere) sfeer heeft die game, de controls zijn wat klungelig maar dat mag de pret niet drukken.. ik ben helemaal opgezogen in dit spel, geweldig sounddesign (op de wapens misschien na dan, maar de rest net zoals je het verwacht... met name in de metro tunnels, alles heeft een oneindige echo, je voelt je benauwd als er mutanten/monsters ergens verderop aan het schreeuwen zijn en je weet dat er van verderop iets dreigends aan zit te komen etc... om het over de ambient geluiden nog maar niet te hebben) en subtiele/deprimerende soundtrack die sommige momenten echt memorabel maken. Van het creepy ondergrondse metro stelsel, tot het lopen/overleven in (grijs en grauw) daglicht met je gasmasker bovengronds... (waar overigens ook geen sprankje hoop meer is te vinden) dit is een spel die je 100% opslokt in atmosfeer en verhaal. Ben het alleen in 'porties' aan het spelen want wil niet dat het zo snel alweer voorbij is aangezien de game nogal linear is... Naast FPS/Survival Horror ook veel stealth gedeeltes die ik als 'getrainde' Splinter Cell (moet alleen het laatste deel nog spelen) speler alleen maar mooi vind ter afwisseling...



Beh, kippenvel gewoon! Nadat ik het belachelijke en amerikaans heroïsche/over the top hollywood shooter "Gears Of War" eindelijk eens had gespeeld (geleend van een maat van me), is dit toch echt een stap terug meer richting de werkelijkheid en bied voor mij persoonlijk meer vermaak/sfeer/emoties dan die GoW bende (zo bijzonder is die game nu ook weer niet?) Als kind in de Amsterdamse metro fantaseerde ik altijd al hoe het zou zijn om in je eentje in die duistere tunnels te moeten lopen... dit spel maakt die 'fantasie' een beetje waar en realistisch, het is gewoon doodeng hehe. Uiteraard speel ik met een goede koptelefoon op en het geluid hard, en ook alleen 's avonds/'s nachts... volgens mij vergeten reviewers van dergelijke games dat wel eens te doen.

Ach ja... [/enthousiast]



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-03-2011 3:59]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2011 9:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Hmmm, die toch maar een keer proberen dan, klinkt goed zo


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-03-2011 10:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Erg vet spel ja! Vooral de sfeer is zeer goed gedaan, en die kleine dingen zoals het verwisselen van je filters maken de 'immersion' erg goed. Jammer alleen dat het spel vrij kort is .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-03-2011 15:15 by Schaep Profiel van Schaep

Gears of War is geniaal, zeker online met een groep vrienden. Sowieso de shooter die ik het meest gespeeld heb.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-03-2011 1:56 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 10 maart 2011 15:15 schreef Schaep het volgende:
Gears of War is geniaal, zeker online met een groep vrienden. Sowieso de shooter die ik het meest gespeeld heb.


Misschien in de tijd dat GoW werd uitgebracht was het een vette game, dat duck & cover systeem was toen geloof ik nog niet aanwezig in een andere game, maar qua verhaal, graphics, sfeer, over the top terminator karatkers, graphics en waardeloze eindbaas;



Eigenlijk ook niet te vergelijken met Metro 2033 maar goed, komt omdat het de eerste game is die ik speel sinds GoW... maar Metro 2033;



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-03-2011 1:57]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-03-2011 2:13 by Schaep Profiel van Schaep

Naar Metro 2033 ben ik ook wel benieuwd!

Ik snap wel wat je niet tof vindt aan Gears of War, maar ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan de co-op en multiplayer modes van spellen als bij die serie.

De sfeer vind ik zelf erg tof, ook zonder verhaal.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-03-2011 2:58 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 11 maart 2011 2:13 schreef Schaep het volgende:
Naar Metro 2033 ben ik ook wel benieuwd!

Ik snap wel wat je niet tof vindt aan Gears of War, maar ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan de co-op en multiplayer modes van spellen als bij die serie.

De sfeer vind ik zelf erg tof, ook zonder verhaal.


Hehe co-op en multiplayer is natuurlijk een totaal andere ervaring, heb bij GoW wel een uurtje zitten multiplayeren, maar goed, het spel is al vrij oud dus alleen de hardcore fans zijn daar nog online, niet te doen dus voor een Noob. Maar snap wel dat de co-op ervaring enzo voor een leuke tijd zorgt... echter de single player viel mij na alle verhalen gewoon zwaar tegen (ik was er ook binnen 6 uurtjes doorheen al.. wtf) qua multiplayer games ben ik nog immer fan van Wolfenstein: Enemy Territory op de PC, en heb ik op de xbox al heel wat uren verspild aan Battlefield 1943 en ook Red Faction Guerilla is vet online (single player is helaas vrij boring)... co-op heb ik weinig ervaring mee behalve de co-op missies van Red Dead Redemption, dat was wel vrij geniaal...

Edit: Metro 2033 is wel een aanrader van mijn kant, heb 'm zelf (lazy bastard) via Games on demand gekocht, kon veel goedkoper in de winkel denk ik, maar ja verveling haha... ik ga zodra ik Deadly Premonition tegenkom trouwens die game ook aanschaffen (mits voor een 'zacht' prijsje) ook nog steeds benieuwd naar, zeker als lynch/peaks fan

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-03-2011 3:01]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-03-2011 3:19 by Argh Profiel van Argh

WIN!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 11-03-2011 8:38 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Sowieso is hij leuker in het Russisch met Engelse ondertitels!


Wil je muilperen?


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-03-2011 16:45 by Infaustus Profiel van Infaustus

Artyom!


No meat is sweater


dood element
</hope>
Usericon van dood element
Posted 12-03-2011 1:51 by dood element Profiel van dood element

Is het bij metro ook zo dat je je eerst eeuwig moet ontwikkelen voordat je kunt gaan knallen, dus net zoals bij FallOut3?
Ik ben in dat spel niet verder gekomen dan m`n 16e verjaardag. Toen heb ik de PC uitgezet, want ik werd doodmoe van dat gelul met die lui. Een FPS is om te schieten niet om te klessebessen en je persoonlijk te ontwikkelen


Look at me, jerking off in the shower... This will be the high point of my day; it's all downhill from here.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-03-2011 3:33 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 12 maart 2011 1:51 schreef dood element het volgende:
Is het bij metro ook zo dat je je eerst eeuwig moet ontwikkelen voordat je kunt gaan knallen, dus net zoals bij FallOut3?
Ik ben in dat spel niet verder gekomen dan m`n 16e verjaardag. Toen heb ik de PC uitgezet, want ik werd doodmoe van dat gelul met die lui. Een FPS is om te schieten niet om te klessebessen en je persoonlijk te ontwikkelen


Fallout 3 is een RPG, Metro 2033 is een shooter/survival horror met stealth elementen, dus nee... geen oeverloos gelul, je kunt het 't beste vergelijken met Half-Life 2 en een game als Dead Space + Splinter Cell... gewoon een lineare game in een post-apocalyptische/deprimerende horror setting.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-03-2011 11:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 12 maart 2011 1:51 schreef dood element het volgende:
Is het bij metro ook zo dat je je eerst eeuwig moet ontwikkelen voordat je kunt gaan knallen, dus net zoals bij FallOut3?
Ik ben in dat spel niet verder gekomen dan m`n 16e verjaardag. Toen heb ik de PC uitgezet, want ik werd doodmoe van dat gelul met die lui. Een FPS is om te schieten niet om te klessebessen en je persoonlijk te ontwikkelen


Hehe, dan ben je een goed misleid want Fallout is inderdaad een RPG. De schietelementen in het spel zijn inderdaad niet heel boeiend, VATS etc. wordt vrij snel saai. Maar je moet zelf maar leuke builds maken (jaja, RPG he ) om het interessant te houden (melee oid)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


dood element
</hope>
Usericon van dood element
Posted 13-03-2011 0:03 by dood element Profiel van dood element

Thnx, in het begin had ik er nog wel lol in om de ene keer sociaal wenselijke antwoorden te geven en de keer daarop botte, teneinde een gespleten persoonlijkheid te creëren. Maar toen ik na uren nog geen gun gezien had ben ik ermee gekapt. Échte FPS bekoren mij meer.


Look at me, jerking off in the shower... This will be the high point of my day; it's all downhill from here.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen