IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games part VIII Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-05-2011 21:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat treft, de nieuwe duke nukem komt eraan. Fouter kan haast niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-05-2011 8:07 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 mei 2011 16:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Alleen PS3 en XBOX360, hè?


Vooralsnog wel ja. Rockstar is niet zo dol op de PC tegenwoordig, geloof ik.

quote:
Ik ben Ben There Dan That aan het spelen, een adventure in de geest van oude LucasArts-adventures; gaaf.


Die staan hier ook nog op de verlanglijst! Maar eens aan beginnen als ik door Telltale's Back to the Future heen ben (valt over de hele linie wat tegen, trouwens)

quote:
Op 25 mei 2011 21:12 schreef De Tegenpartij het volgende:
Daar moet je wel veel vrije tijd voor hebben, lijkt me. Niet even half uurtje en dan volgende week weer verder, dan heb je geen idee meer wat je aan het doen bent. Denk ik dan.


Zou je inderdaad denken, maar dat valt reuze mee. Iedere zaak staat min of meer op zichzelf (al is er wel een overkoepelend verhaal), waardoor je er prima een uurtje achter kunt zitten. Midden in een moordzaak stoppen en morgen weer verder schiet dan weer niet op heb ik gemerkt. Je hebt je geheugen en denkvermogen echt wel nodig.

quote:
Op 25 mei 2011 21:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat treft, de nieuwe duke nukem komt eraan. Fouter kan haast niet.


Het zal wel heiligschennis zijn (hoor ik tenminste vaker), maar ik heb de (imho overdreven) hype rond 'The Duke' nooit begrepen. Scheelt misschien wel dat ik een broertje dood heb aan 'makkelijke' onderbroekenlol.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-05-2011 11:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ik zou nog een Xbox 360 willen kopen om gewoon dat L.A. Noire te kunnen spelen. Ziet er mij een enorm vette game uit.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 26-05-2011 13:23 by ErikS Profiel van ErikS

quote:
Op 26 mei 2011 8:07 schreef Ralph het volgende:
Het zal wel heiligschennis zijn (hoor ik tenminste vaker), maar ik heb de (imho overdreven) hype rond 'The Duke' nooit begrepen. Scheelt misschien wel dat ik een broertje dood heb aan 'makkelijke' onderbroekenlol.


Destijds had je Quake (serieus 3D gedoe) en Duke Nukem 3D (semi-serieus qua schieten, flauwe grappen, bekende one-liners en niet-anonieme hoofdpersoon), dus in zoverre was dat destijds redelijk uniek.

Maar wat in de jaren '90 nog vernieuwend was is dat al lang niet meer, en de nieuwe Duke komt hier niet eerder binnen dan dat hij fiks is afgeprijsd (want meer dan €10 heb ik er niet voor over).

NB: Rise of the Triad was overigens veel vernieuwender dan Quake et al, want meerdere multiplayer modes en de mogelijkheid tot het opzetten van een dedicated server binnen een netwerk, een maximum van 11 spelers en de mogelijkheid tot zelf gesproken taunts. Laat ze daar dan een degelijk vervolg op maken dat ook eens op tijd uit komt...


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 26-05-2011 13:39 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 26 mei 2011 8:07 schreef Ralph het volgende:

Het zal wel heiligschennis zijn (hoor ik tenminste vaker), maar ik heb de (imho overdreven) hype rond 'The Duke' nooit begrepen. Scheelt misschien wel dat ik een broertje dood heb aan 'makkelijke' onderbroekenlol.


Zuurpruim.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-05-2011 14:44 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Neuh, gewoon afwijkende smaak (en qua humor een aparte, dat weet ik ook).


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-05-2011 17:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 mei 2011 13:23 schreef ErikS het volgende:
Destijds had je Quake (serieus 3D gedoe) en Duke Nukem 3D (semi-serieus qua schieten, flauwe grappen, bekende one-liners en niet-anonieme hoofdpersoon), dus in zoverre was dat destijds redelijk uniek.

Maar wat in de jaren '90 nog vernieuwend was is dat al lang niet meer, en de nieuwe Duke komt hier niet eerder binnen dan dat hij fiks is afgeprijsd (want meer dan €10 heb ik er niet voor over).




Ik wil geen vernieuwing, ik wil hetzelfde als toen, met graphics van nu.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-05-2011 17:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

+1.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-05-2011 17:40 by Forever After Profiel van Forever After

Dat is alleen iets wat veel gamemakers (nog) niet snappen.

Spellen die intuitief werken zijn vaak veel leuker dan die waarbij je een heel toetsenbord aan functies uit je hoofd moet leren.


 


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-05-2011 17:42 by Schaep Profiel van Schaep

Ik wil ingewikkelde shit.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-05-2011 17:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dan moet je de pitta mét verpakking opeten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-05-2011 17:54 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 26 mei 2011 11:51 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik zou nog een Xbox 360 willen kopen om gewoon dat L.A. Noire te kunnen spelen. Ziet er mij een enorm vette game uit.


Zou ik niet doen tenzij je meerdere titels op het oog hebt... Ik heb L.A. Noire zaterdag gekocht, zondag een marathon gehouden tot diep in de nacht, dinsdagavond uitgespeeld.... 22 uurtjes op de klok (waarvan ik vermoed dat er iets van 5 uur in het rijden van locatie naar locatie zit) (niet alle streetmissions gedaan). Gaaf spel hoor, maar niet waard om een console ervoor aan te schaffen. (Het spel valt vooral enorm in herhaling; rijd naar een crimescene toe, zoek aanwijzingen en bewijs, ondervraag verdachten, achtervolging of schietpartij, sluit 1 van de verdachten achter slot en grendel, rinse repeat.... en dan de laatste missies lijkt het ineens een totaal ander spel en voel je je gedisconnect van alles wat ervoor plaats vond)

Vorig jaar heb ik echter voor Red Dead Redemption(en later Mafia 2 en voor dit jaar Deus Ex: Human Revolution), wel een xbox aangeschaft en inmiddels wel helemaal verslingerd aan dat ding hoewel ik aanvankelijk ook een echte PC gamer was, maar het beu was met dat ik een spel weer eens niet kon draaien en weer moest upgraden ditdat...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-05-2011 18:02]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-05-2011 18:07 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 26 mei 2011 17:43 schreef BenKnuckles het volgende:
Dan moet je de pitta mét verpakking opeten.


Haha, goede tip!

Volgende game die ik koop zal wel Gears of War 3 worden.


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-05-2011 18:09 by Argh Profiel van Argh

Dat word hier Deus Ex: HR! En daarna kan de console de deur uit?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-05-2011 18:17 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 26 mei 2011 18:09 schreef Argh het volgende:
Dat word hier Deus Ex: HR! En daarna kan de console de deur uit?



Die wil ik ook nog hebben!

Daarna kan ik eeuwig Gears of War 3 online blijven spelen.



[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-05-2011 18:17]


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-05-2011 18:46 by Argh Profiel van Argh

Moet je wel je gold verlengen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-05-2011 18:58 by Schaep Profiel van Schaep

Zeker, ik heb al wel behoorlijk lang een Silver-account.


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-05-2011 19:25 by Argh Profiel van Argh

Was me ook al opgevallen ja haha.. check af en toe wel wat je speelt, ookal sta je altijd op offline


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-05-2011 19:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 mei 2011 8:07 schreef Ralph het volgende:
Vooralsnog wel ja. Rockstar is niet zo dol op de PC tegenwoordig, geloof ik.

Bastards.

Komt omdat 'we' hun achterlijke kopieerbeveiliging toch gesloopt hadden Ach, en sowieso, met de laatste GTA hebben we *weer* laten zien dat ze niet kunnen omgaan met PC-architectuur.
quote:
Die staan hier ook nog op de verlanglijst! Maar eens aan beginnen als ik door Telltale's Back to the Future heen ben (valt over de hele linie wat tegen, trouwens)

Hmmm, ja, dat had ik al enigszins verwacht en dus niet gekocht. Good call, dus


I wish I was a butterfly


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-05-2011 19:38 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 26 mei 2011 19:25 schreef Argh het volgende:
Was me ook al opgevallen ja haha.. check af en toe wel wat je speelt, ookal sta je altijd op offline


Hehe, de laatste tijd dus weinig, maar er komt vast wel weer een opleving!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-05-2011 23:57 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 mei 2011 14:44 schreef Ralph het volgende:
Neuh, gewoon afwijkende smaak (en qua humor een aparte, dat weet ik ook).


Duke Nukem humor is niet de norm en je bent niet speciaal.



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-05-2011 7:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 mei 2011 8:07 schreef Ralph het volgende:
Die staan hier ook nog op de verlanglijst!

Ben There Dan That uitgespeeld. Erg kort, maar leuk. Tweede deel staat ook klaar

In ieder geval de eerste kun je gratis en legaal downloaden van hun site.


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-05-2011 7:58 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 26 mei 2011 19:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hmmm, ja, dat had ik al enigszins verwacht en dus niet gekocht. Good call, dus


Even wachten op een mooie aanbieding bij Telltale. Voor een tientje of zo heb je er best een leuke game aan.

quote:
Op 26 mei 2011 23:57 schreef Gemene Lepel het volgende:
Duke Nukem humor is niet de norm en je bent niet speciaal.




Als ik om me heen zie hoe iedereen er lyrisch over is vraag ik me dat af.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-05-2011 8:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 27 mei 2011 7:58 schreef Ralph het volgende:
Even wachten op een mooie aanbieding bij Telltale. Voor een tientje of zo heb je er best een leuke game aan.



I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-05-2011 9:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 27 mei 2011 7:58 schreef Ralph het volgende:
Als ik om me heen zie hoe iedereen er lyrisch over is vraag ik me dat af.


Hehe, dat is al je probleem: je gaat te veel nadenken over iets als Duke Nukem Niet doen. Gewoon knallen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen