IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : mensen gezocht i-land fm
kimmetjexx
Usericon van kimmetjexx
Posted 21-11-2010 23:22 by kimmetjexx Wijzig reactieProfiel van kimmetjexxQuote dit bericht

Beste mede metal fans,

Ik ben samen met wat mensen een eigen internet radio begonnen. Wij draaien al een tijdje maar helaas is dit nu alleen nog maar
reggae. Ik ga nu een eigen deel bij I-land doen met metal/gothic muziek. Ik zoek hierbij mensen die hun eigen programma willen
maken van minimaal een uurtje. Je hoeft hierbij niet perse te praten of live te gaan. Zolang er maar elke week een programma van jou
is. Je kan zelf bepalen welke dag en uur(en). Als jou dit wat lijkt laat het me horen.
We zijn ook bezig met de zend licentie van de lokale omroep en als dit in onze macht is kan jij live op de echte radio mits met stem.
We kunnen ook helpen als je niet weet hoe je een programma moet maken.

Greets Kim


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 21-11-2010 23:36 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

neuken ?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-11-2010 23:40 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Misschien handig om te zeggen waar die lokale omroep zit. Welke regio bedoel ik.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2010 0:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2010 23:36 schreef KHPLF het volgende:
neuken ?


Met stem?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen