IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Lolicore Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-11-2010 16:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Volgens mij verdient dit een apart topic ja

Lolicore is characterized by heavily distorted, high-pitched loli vocals, and extreme tempos frequently accompanied by techno beats, songs usually lasting no more than two minutes (some are seconds long), and the only vocals consist of little kids moaning and high-pitched screams. "Lyrical themes" range from lolicon to Japanese culture and every thing in between. Fast drum beats provide, along with the use of samples, a constant barrage of noise. Lolicore has influences from both Speedcore and House, mainly adding samples from anime and Japanese shows/artists to the mix. Something lolicore artists are also known for are their weird names; for example, JAPSHITFUN and Lolishit.








de laatste is een prima voorbeeld!

deze moet je hebben



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-11-2010 16:10]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2010 16:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oh nee...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 22-11-2010 16:18 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Eh.. Exotisch.


Verrassend triviaal


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-11-2010 16:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

@ Ben, waarom niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-11-2010 16:19]


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-11-2010 16:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Sjezus...


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2010 16:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Waarom denk je?

@ Bart

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-11-2010 16:31]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2010 16:31 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Dit is toch puberale onzin, enkel geschapen om anderen te irriteren. Ik bedoel, je luistert dit enkel met de intentie om een ander dit te demonstreren en zijn/haar reactie af te wachten.


Dear dirty delightful old drunken old days


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-11-2010 16:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Het muzikale equivalent van een ranzig plaatje, bedoel je?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2010 16:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2010 16:31 schreef Schaffelaer het volgende:
Dit is toch puberale onzin, enkel geschapen om anderen te irriteren. Ik bedoel, je luistert dit enkel met de intentie om een ander dit te demonstreren en zijn/haar reactie af te wachten.


In dat geval kun je black metal ook zien als puberale onzin

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-11-2010 16:35]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-11-2010 16:42 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ga fietsen man, mafketel. Dit is pure muzikale aids, zoals wijlen mental het zo mooi zei.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-11-2010 16:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Uiteraard bekend met het genre en hard fan.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 22-11-2010 17:03 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

Ik vind de core erin niet zo erg leuk.
Ik vind IOSYS en alles in die richting een pak beter.

http://www.youtube.com/watch?v=rAbhJk4YJns



Bastet
Usericon van Bastet
Posted 22-11-2010 17:04 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2010 16:35 schreef BenKnuckles het volgende:
In dat geval kun je black metal ook zien als puberale onzin

Bepaalde black wel ja haha
+1



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-11-2010 17:04 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 22 november 2010 16:35 schreef BenKnuckles het volgende:
In dat geval kun je black metal ook zien als puberale onzin


Nee.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-11-2010 17:12 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2010 17:03 schreef Bastet het volgende:
Ik vind de core erin niet zo erg leuk.
Ik vind IOSYS en alles in die richting een pak beter.

http://www.youtube.com/watch?v=rAbhJk4YJns


Dat is dan ook happy hardcore, en die in Hypnos' post breakcore.


Overigens ben ik van mening dat Japan meer atoombommen verdient voor al die hoge-stemmetjes crap.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2010 17:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2010 17:04 schreef Ralph het volgende:
Nee.


En waarom niet?

*Verwacht nu lang verhaal over de opzet van black metal in vergelijking met de opzet van het zogenaamde lolicore en begint fiets te pakken*


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 22-11-2010 17:19 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

niet alle BM is puberale onzin, maar veel van die Satanistische, Anti-Christelijke onzin-crap is dat wel.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2010 17:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar ik zei ook nergens dat black metal puberale onzin was. Ik vind black metal ook geen puberale onzin, of toch niet meer of minder dan andere genres.

Ik doelde op het feit dat ik uitspraken als deze:
quote:

Dit is toch puberale onzin, enkel geschapen om anderen te irriteren. Ik bedoel, je luistert dit enkel met de intentie om een ander dit te demonstreren en zijn/haar reactie af te wachten.


... gewoon erg kortzichtig vind. Mensen gebruiken blijkbaar graag andere woorden dan "ik vind deze muziek kut".


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-11-2010 17:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hoe dans je hierop Hypnos? of Schaep?

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-11-2010 17:55]


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-11-2010 18:01 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Deze voorbeelden zijn gewoon 4/4de maat, pak een willekeurige serie bewegingen die je ook op gabber en/of drum & bass muziek doet.

Op breakcorefeestjes zie je van alles door elkaar, headbangers, hakkers, ravers, etc.

Helaas ook vaak een meerderheid zonder enig gevoel voor ritme, zoals bij elk concert.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 22-11-2010 18:02 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Is dit niet hetzelfde als nintendo core, of ben ik nu verkeerd?


Zoveelste mentalkloon.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-11-2010 18:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Doe de zombieSchaep.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-11-2010 18:05 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Nintendo-core a la DJ Scotch Egg: ja, zo ongeveer
Nintendo-core a la HORSE the band: nee


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-11-2010 19:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2010 16:31 schreef Schaffelaer het volgende:
Dit is toch puberale onzin, enkel geschapen om anderen te irriteren. Ik bedoel, je luistert dit enkel met de intentie om een ander dit te demonstreren en zijn/haar reactie af te wachten.
nee hoor! ik luister er keihard in mijn eentje naar

gewoon wiegend heen en weer


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2010 19:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Dat tweede nummer is vet.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-11-2010 19:44]


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2010 19:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen