IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : dio in de top 2000 Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-11-2010 20:05 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 20:01 schreef XXL het volgende:
Leuk lijstje gemaakt en venster gesloten toen ik allerhande privé gegevens moest invullen.

Dan maar niet stemmen.
Da's altijd het jammere bij zulke dingen ja.
Ze willen meteen alles van je weten.

Dan maar niet. Ik zet zelf wel een cd van Dio op als ik daar naar wil luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-11-2010 20:05]


 


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-11-2010 20:17 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 november 2010 20:04 schreef bastianus het volgende:
Reign in blood, Hell awaits, Killed by death en Ace of spades zijn m.i. de klassiekers van de metal anders. Alle vier even goed. Qua dj's trek ik alleen Gerard Ekdom,wat een baas! Adam Curry vond ik ook goed trouwens, vooral bij Arrow een paar jaar terug. Oja, en Jacques Plafond natuurlijk.


Daar ben ik het sowieso niet mee eens, maar dat is uiteraard mijn mening, Slayer heeft in zijn begin jaren inderdaad puik werk geleverd maar is daarna afgezwakt naar een matige band, zeker in de thrash scene zijn er zoveel betere bands te vinden dan het overgewaardeerde Slayer. Motorhead daarentegen die hebben op een paar uitschieters altijd kwaliteit platen uitgebracht, ik noem knallers als Orgasmatron of het latere Inferno of een Kiss of Death

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 23-11-2010 20:17]


Against God and Government


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 20:19 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Een motorhead doet niets anders dan steeds hetzelfde nummer spelen, met een andere tekst eroverheen...maar ja..dat is mijn mening.


Zoveelste mentalkloon.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 20:26 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind Motörhead ook niets aan. Maar bij mij komt dat vooral door de stem van Lemmy.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-11-2010 20:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 november 2010 16:00 schreef Black Jew het volgende:
Altijd die debiele oproepen van kun je hier op stemmen want dan dit en dat pleur toch op vent.


+1


Je moeder.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-11-2010 20:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 november 2010 20:04 schreef bastianus het volgende:
Reign in blood, Hell awaits, Killed by death en Ace of spades zijn m.i. de klassiekers van de metal anders. Alle vier even goed. Qua dj's trek ik alleen Gerard Ekdom,wat een baas! Adam Curry vond ik ook goed trouwens, vooral bij Arrow een paar jaar terug. Oja, en Jacques Plafond natuurlijk.


Ik vind Ekdom niet zo goed op de nieuwe tijd. Giel trek ik ook nog prima, maar het liefst hoor ik coen en sander. Ik mag dan ook dus wel graag naar dj's luisteren.

Als je die nep schaterlachjes niet wilt horen, dan moet je geen 538 met evers op zetten, lijkt me duidelijk. Radio 3 heeft daar iig geen last van. Imo.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-11-2010 20:29]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 20:30 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 20:28 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik vind Ekdom niet zo goed op de nieuwe tijd. Giel trek ik ook nog prima, maar het liefst hoor ik coen en sander. Ik mag dan ook dus wel graag naar dj's luisteren.

Als je die nep schaterlachjes niet wilt horen, dan moet je geen 538 met evers op zetten, lijkt me duidelijk. Radio 3 heeft daar iig geen last van. Imo.


Ik doel juist vooral op die irritante lachjes van Koen en/of Sander eigenlijk. En Evers ook inderdaad.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 20:30 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Weten is winnen is ook al zo'n ramp. Die blije Dj die net doet of ie overal interesse in heeft. Te walgelijk voor woorden. Of op dezelfde zender, de Limo lunch, AARRGGHHH, pure verschrikking!

[Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 23-11-2010 20:31]


Zoveelste mentalkloon.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-11-2010 20:31 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 23 november 2010 20:30 schreef Murder Junkie het volgende:
Weten is winnen is ook al zo'n ramp. Die blije Dj die net doet of ie overal interesse in heeft. Te walgelijk voor woorden. Of op dezelfde zender, de Limo lunch, AARRGGHHH, pure verschrikking!


jij zou toch voetbal kijken?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-11-2010 20:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 november 2010 20:30 schreef RudiEngel het volgende:
Ik doel juist vooral op die irritante lachjes van Koen en/of Sander eigenlijk. En Evers ook inderdaad.


Die sidekicks van evers vind ik echt vreselijk. Coen en sander valt wel mee, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 20:33 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 20:31 schreef Black Jew het volgende:
jij zou toch voetbal kijken?
Ja,wilde dit alleen nog even kwijt. en ik moest mijn Ajax pet nog opzetten, en mijn Ajax vlag omhangen, ik ben nu helemaal klaar.


Zoveelste mentalkloon.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 20:35 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 20:33 schreef Murder Junkie het volgende:
Ja,wilde dit alleen nog even kwijt. en ik moest mijn Ajax pet nog opzetten, en mijn Ajax vlag omhangen, ik ben nu helemaal klaar.


Vergeet je Suarez-gebitje niet.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-11-2010 20:46 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 november 2010 20:19 schreef Murder Junkie het volgende:
Een motorhead doet niets anders dan steeds hetzelfde nummer spelen, met een andere tekst eroverheen...maar ja..dat is mijn mening.


Dan zou ik je oren eens uit laten spuiten barbaar


Against God and Government


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 23-11-2010 21:55 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 23 november 2010 19:22 schreef Schaffelaer het volgende:
Dat gezeik over die en die plaat op de radio. Die DJ's blijven toch tot in de eeuwigheid dezelfde meuk tot in den treure draaien.

Min of meer per toeval blijft zo'n kutnummer gedraaid worden. "Teenage Dirtbag", "Breakfast at Tiffany's", of, nog erger, "Two Princes" van the spin doctors. Waarom juist die kutnummers? Er zijn nog zoveel andere kutnummers! Dan heb je tenminste nog afwisseling tussen de kutnummers. Nee hoor, knal two princes er nog maar weer eens in. RAAAHHHH!!!!! Fantasieloze kut-dj's.... wat een kutvak....


Haha schitterend, dat heb ik ook. Kristus wat haat ik dat Two Princes lied, wat een geestdodende bagger. Ik heb meestal een portie Revenge of Blasphemy nodig om dan de dag nog aan te kunnen.

Ik heb een paar keer gewerkt in Zweden waar ik husky honden & paarden moest verzorgen. Prachtig, hoog in het noorden boven de Poolcirkel, vrijwel geen mens te bekennen, alleen in de ruige wildernis. Schitterend. Tot die ene dag dat ik eens verplicht moest luisteren naar de radio, terwijl ik de stallen schoonmaakte (een collega wilde dat luisteren). Achtereenvolgens heb ik mogen genieten van knallers als 'Let's get excited' van The Pointer Sisters en 'Stupid Mistake' van Gareth 'Ultragay' Gates. Ik hoefde niet bang te zijn om ook maar iets te missen van deze muzikale verwennerij. Welgeteld werden beide liedjes namelijk drie maal gedraaid in die paar uur dat ik stond te vegen.

Je leest wel eens over die mensen die plots aan een killing spree beginnen. Mocht je je eens hebben afgevraagd hoe een ogenschijnlijk normaal iemand zomaar hiertoe over kan gaan , dan heb je hierboven een summiere beschrijving van de aanleiding.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 21:57 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Volgens mij is dat laatste schromelijk overdreven.



Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 30-12-2012 0:29 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Slayer in de Top 2000 met: Angel of Death op positie 199.
Uitzending maandag 31 december tussen 05.00-06.00 uur.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 30-12-2012 1:02 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2012 0:29 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Slayer in de Top 2000 met: Angel of Death op positie 199.
Uitzending maandag 31 december tussen 05.00-06.00 uur.


quote:
Op 23 november 2010 19:01 schreef bastianus het volgende:
Pff, Ramses was gay en overrated. Letterlijk. Tijd dat Lemmy of Tom Araya overlijdt, komt eindelijk Motorhead of Slayer op de radio.


Tom dood?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-12-2012 1:42 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2012 0:29 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Slayer in de Top 2000 met: Angel of Death op positie 199.
Uitzending maandag 31 december tussen 05.00-06.00 uur.
Nou veel plezier dan maandag.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-12-2012 8:50 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

¨ja, laten we die normalo's van Nederland eens een lesje leren en Slayer in de top 2000 krijgen, echt lachen man.. daar zullen ze raar van opkijken, ja!¨


nou, zeer succesvolle actie: welke mongool gaat er in godsnaam tussen 5 en 6 in de ochtend radio luisteren...




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-12-2012 8:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik natuurlijk!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-12-2012 9:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nou, ik dus niet.. als het goed is lig ik dan te kratten, en mocht dit niet het geval zijn, dan is 1 van de laatste dingen waar ik naar zalluisteren RADIO zijn, laat staan die top 2000 bullshit!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-12-2012 9:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Stoer!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-12-2012 9:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

thanks!


super de puper!

overigens nog de groeten aan Retardo!

en vooruit, ook aan Sjon!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 30-12-2012 15:02 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Siked


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-12-2012 15:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgende keer dus niet allemaal stemmen, dan komt Slayer misschien op een treffelijk uur op de radio


signature


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen