IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 15 en zwanger wat nu? Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2010 21:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 21:57 schreef RudiEngel het volgende:
Jij niet. ElitE




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-11-2010 21:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wie dan wel?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2010 22:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jij?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2010 22:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 november 2010 21:57 schreef RudiEngel het volgende:
Jij niet. ElitE

Ik ben nu 15 jaar, en zit momenteel in mijn stopweek.
Aangezien ik meestal meteen ongesteld ben na de laatste dag pil slikken, begin ik nu heel sterk te twijfelen of ik zwanger ben ja of nee.
Ik heb maandag mijn laatste pil geslikt, nu kan het natuurlijk zijn dat ik gewoon laat ben dit keer, maar voor het geval dat ik zwanger ben bereid ik me er liever goed of dan dat ik er niets vanaf weet. Ik wacht nog tot dinsdag met een test kopen, maar ben nu een beetje op forum's aan het kijken of er meer mensen zijn die in de zelfde situatie zitten als mij.
Nou staan er op forum's ook veel berichten die gewoon nergens op slaan en waar mensen niets aan hebben. Zoals dingen "Je bent te jong, je bent je kind niet waard'Ik ben het er mee eens dat een kind op een jonge leeftijd niet makkelijk zal zijn, maar als iemand tegen abortus is.. ( zoals in mijn geval ) is er geen andere manier dan het gewoon te houden, en er goed voor de zorgen.
Als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn, zou ik het dus houden.
Ik ben dan wel een meisje van 15 jaar, maar ik weet meer van het leven af dan andere meisjes van mijn leeftijd. Ik voel me dus ook ouder, en kijk tegen veel dingen anders aan dan kinderen van mijn leeftijd. Ik heb een neefje die dit jaar 4 jaar word, ik heb hem vanaf zijn geboorten meegemaakt. En ook al aantal keren op hem gepast. Dat vind ik helemaal geweldig, oke dit is natuurlijk niet te vergelijken als je zelf een kind heb. Maar toch doe je uit zulke dingen wel ervaring op. Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven, en een mening kunnen geven over mijn verhaal. En misschien ook kunnen vertellen wat jullie in mijn situatie zouden doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-11-2010 22:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 22:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen



Geniaal.



RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 22:08 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 22:01 schreef ElitE het volgende:
En misschien ook kunnen vertellen wat jullie in mijn situatie zouden doen.


Nog even 'rustig' afwachten tot je zeker bent van je zaak, ook al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien is het niets.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2010 22:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

wat een topic!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-11-2010 22:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Het kan ook goed aflopen hoor.





What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 22:11 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 22:08 schreef Vargen666 het volgende:


Geniaal.


De vuistslagabortus


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 23-11-2010 22:15 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

Wat doe je voor school, welk profiel? Want als je hoofd- hersenchirurg wilt worden is het denk ik niet zo handig als je dan al een kind hebt waar je voor moet zorgen. Natuurlijk is het niet leuk als je als kind moet opgroeien met een moeder die de hele dag moet leren, of juist met een moeder die haar geld verdient met het bij wc hokjes zitten bij de bijenkorf. Ik wil niet bot overkomen, maar eigenlijk moet je dus niet alleen voor je eigen toekomst kiezen in dit geval, maar ook voor die van je kind. En dan lijkt een abortus me toch de beste uitkomst. En als je al zegt dat je er al een hebt gehad en dat je daar mee kan leven, lijkt het me echt niet zo'n slecht idee. En de volgende keer beter oppassen natuurlijk


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2010 22:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Denk dat Elite voor zelf abortus gaat en anders het kind laten komen en als oefending gebruiken voor haar hersenchirurgiewens.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-11-2010 22:18]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2010 22:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik ga vrijdag met mn vriend(34) leuke kleerhangertjes uitzoeken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 23-11-2010 22:27 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 22:19 schreef ElitE het volgende:
Ik ga vrijdag met mn vriend(34) leuke kleerhangertjes uitzoeken.


WOW leeftijdsverschil


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2010 22:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Lief van je vriend dat hij met je mee gaat, meestal moeten 34jarigen werken maar kan me voorstellen dat hij voor deze dag vrij heeft weten te regelen. Ik hoop dat je goed nadenkt over je keuze van kledinghangers en dat je er wel eentje kiest zonder verf. Verfresten schijnen niet zo goed te zijn. Succes!


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 23-11-2010 22:33 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

hebben jullie al een kamer voor de kleine? anders weten de "sananganen-of-zoiets" van de praxis wel raad


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-11-2010 22:33 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 22:27 schreef 1bobbes1 het volgende:
WOW leeftijdsverschil
Leeftijd zegt ook niet alles.


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 23-11-2010 22:42 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

das waar


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-11-2010 22:49 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Sterkte of succes gewenst aan Elite!


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-11-2010 22:59 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 22:33 schreef Helvete het volgende:
Leeftijd zegt ook niet alles.
Wel als je 15 bent en hij 34.

Elite, eet je wel gezond? En stoppen met de alcohol hè?



Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 23:01 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 22:59 schreef Silence het volgende:
Wel als je 15 bent en hij 34.

Elite, eet je wel gezond? En stoppen met de alcohol hè?


Zit die user niet dik aan de drugs? ik bedoel...ik weet niet hoor, maar dit lijkt me geen alcohol.


Zoveelste mentalkloon.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-11-2010 23:02 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 22:59 schreef Silence het volgende:
Wel als je 15 bent en hij 34.
Haha ja, was ook een grapje.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-11-2010 23:03 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Van mij ook. Gelukkig is Elite wel verstandig.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-11-2010 23:04 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Als Elite zo verstandig was zou ze niet met 15 zwanger zijn geworden!

Edit: O, het was de anti biotica, sorry

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 23-11-2010 23:04]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-11-2010 23:04 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 23:03 schreef Silence het volgende:
Van mij ook.
Dan heb ik niks gezegd.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen