IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : De Jeugd van Tegenwoordig Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2010 15:02 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2010 13:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat weet ik. In elke discussie waar jij niet je gelijk kunt halen haak je namelijk vanzelf af.
Yep. That's me En zo sta ik denk ik ook wel bekend hier ja. Vooral ook niet bij jezelf te rade gaan. Je bent wel goed in dit soort (makkelijke) opmerkingen, maar in begrijpend lezen vaak niet.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 15:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik zie een ontluikende romance, als het geloof Fusion tenminste niet meer in de weg staat. Het is verdomme net een getrouwd stelletje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2010 15:07 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2010 14:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waar oude meesters in de hip-hop een stuk beter in waren dan de huidige grote namen.
Hangt er een beetje af wat je onder 'oude' verstaat en 'grote namen'. Er was, is en zal voorlopig iig nog wel genoeg goeds zijn om naar te luisteren. Al luister ik tegenwoordig niet veel hippa to da hoppa meer, maar af en toe een Blackstar of eem Talib Kweli solo gaat er altijd nog wel in!!


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2010 15:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:05 schreef bastianus het volgende:
Ik zie een ontluikende romance, als het geloof Fusion tenminste niet meer in de weg staat. Het is verdomme net een getrouwd stelletje.


Op de kast lukt al aardig, nu nog eruit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2010 15:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2010 15:05 schreef bastianus het volgende:
Ik zie een ontluikende romance, als het geloof Fusion tenminste niet meer in de weg staat. Het is verdomme net een getrouwd stelletje.
Mijn welgemeende excuses


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 15:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:08 schreef Fusion het volgende:
Mijn welgemeende excuses


je kunt niet bewijzen dat je niet homo bent natuurlijk.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2010 15:09 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2010 15:07 schreef spectre het volgende:
Op de kast lukt al aardig, nu nog eruit
Goeie voor een hip hop tekst hehe.


When your people matter, menstrual health matters


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-11-2010 15:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dit topic gaat te weinig over De Jeugd van Tegenwoordig. Mensen die willen lullen gaan naar het lultopic, mensen die willen zeiken op elkaar doen dat maar in hun eigen topic en mensen die over hiphop willen praten moeten maar naar het hiphop topic.

Beste lyric van de Jeugd van de nieuwe CD?

Er zijn er eigenlijk teveel om op te noemen, in elk nummer minimaal vijf.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2010 15:10 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2010 15:09 schreef Hypnos het volgende:
je kunt niet bewijzen dat je niet homo bent natuurlijk.
Jij wel?


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 15:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:10 schreef Fusion het volgende:
Jij wel?


nope

sex dan maar


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 15:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:10 schreef iPim het volgende:
Dit topic gaat te weinig over De Jeugd van Tegenwoordig. Mensen die willen lullen gaan naar het lultopic, mensen die willen zeiken op elkaar doen dat maar in hun eigen topic en mensen die over hiphop willen praten moeten maar naar het hiphop topic.

Beste lyric van de Jeugd van de nieuwe CD?

Er zijn er eigenlijk teveel om op te noemen, in elk nummer minimaal vijf.

Anders word je mod, snotneus. Die jeugd van tegenwoordig ook altijd...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-11-2010 15:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Een 17 jarige mod, daar zal ik echt respect mee afdwingen!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-11-2010 15:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:02 schreef Fusion het volgende:
Yep. That's me En zo sta ik denk ik ook wel bekend hier ja. Vooral ook niet bij jezelf te rade gaan. Je bent wel goed in dit soort (makkelijke) opmerkingen, maar in begrijpend lezen vaak niet.


Het probleem is vooral dat als ik iets in jouw ogen niet lijk te begrijpen jij dan bij voorkeur zegt dat ik er geen verstand van heb in plaats van datgene wat ik niet snap te verklaren.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 15:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:12 schreef iPim het volgende:
Een 17 jarige mod, daar zal ik echt respect mee afdwingen!


mod en respect in 1 zin


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2010 15:23 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

edit

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 24-11-2010 15:24]


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 15:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Het probleem is vooral dat als ik iets in jouw ogen niet lijk te begrijpen jij dan bij voorkeur zegt dat ik er geen verstand van heb in plaats van datgene wat ik niet snap te verklaren.


Je snapt het echt niet hè?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-11-2010 15:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:33 schreef bastianus het volgende:
Je snapt het echt niet hè?


Anders leg jij het eens even uit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 16:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Anders leg jij het eens even uit.


het probleem is dat Fusion nooit dingen stelt. Het zijn altijd interpreteerbare - nuanceerbare - verwijzingen - bijwoordelijkheden. Dat maakt een discussie onmogelijk. Jij doet hartd je best om hem dingen te laten zeggen, omdat je het gevoel hebt dat er een mening achter steekt, maar hij vindt steeds een uitweg door de link tussen jouw stelling en zijn interpreteerbare - nuanceerbare - verwijzingen - bijwoordelijkheden te ontkrachten, omdat het jouwe zich op een concreet niveau bevindt en het zijne relatief is. Noemt het vluchtgedrag, ik herken het wel vaker, dat "relatief" doen en anderen ontkrachten dankzij relativisme zonder zelf een concrete en duidelijk mening te hebbenn hier op het forum.


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-11-2010 16:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 16:08 schreef Hypnos het volgende:
het probleem is dat Fusion nooit dingen stelt. Het zijn altijd interpreteerbare - nuanceerbare - verwijzingen - bijwoordelijkheden. Dat maakt een discussie onmogelijk. Jij doet hartd je best om hem dingen te laten zeggen, omdat je het gevoel hebt dat er een mening achter steekt, maar hij vindt steeds een uitweg door de link tussen jouw stelling en zijn interpreteerbare - nuanceerbare - verwijzingen - bijwoordelijkheden te ontkrachten, omdat het jouwe zich op een concreet niveau bevindt en het zijne relatief is. Noemt het vluchtgedrag, ik herken het wel vaker, dat "relatief" doen en anderen ontkrachten dankzij relativisme zonder zelf een concrete en duidelijk mening te hebbenn hier op het forum.


Amen!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-11-2010 16:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Amen brottah


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2010 16:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 14:23 schreef Ralph het volgende:
Zo was het inderdaad ook bedoeld, als geinig. En dat is mooi gelukt. Verder hoor ik behalve inderdaad de taalinventiviteit ook niet zo bijster veel verschil.
Nederlandstalige hiphopmeuk is voor mij één pot nat, of ik het nu zelf gedeeltelijk heb gemaakt of niet.

Reden dat we elkaar raar aankeken was overigens, zoals gezegd, het succes wat de heren ineens hadden met dergelijk weinig serieuze 'onzin', als je begrijpt wat ik bedoel. Natuurlijk bestond zulks al veel langer, maar van zo'n droevig niveau hadden we het nog niet vaak gehoord, en wij dachten dat als er iemand een droevig niveau hadden dat wij dat wel waren. En we waren er eerder mee.

Verder moet je het allemaal niet zo serieus nemen, dat doe ik ook niet.


Hehe, duidelijk! Ik vind het niveau van DJVT zeker niet droevig. Weinig verschil horen tussen de verschillende Nederlandstalige hiphop-acts vind ik wel bijzonder, maar dat kan natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-11-2010 16:29]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-11-2010 16:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 12:40 schreef MR. N het volgende:
Hophop sucks, DJVT sucks, OP sucks. Nuff said.


I'm with stupid.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2010 16:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-11-2010 17:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 15:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Het probleem is vooral dat als ik iets in jouw ogen niet lijk te begrijpen jij dan bij voorkeur zegt dat ik er geen verstand van heb in plaats van datgene wat ik niet snap te verklaren.



Fusion vertrouwt dan ook alleen op het onverklaarbare.


 


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2010 17:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen