IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : De Jeugd van Tegenwoordig Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-11-2010 19:31 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:27 schreef karnivoor het volgende:
Dat is een talk box.
Bedankt. Grappig, zijn er al 3 verschillende methode's om het zelfde irritante effect te bereiken.

edit: Bijna hetzelfde.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-11-2010 19:32]


valfar
Usericon van valfar
Posted 25-11-2010 20:58 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Vind 't gezellig als ik mee-eters heb
De nieuwe is weer lekker!



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-11-2010 14:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Fokking geniaal weer!





I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-12-2010 14:54 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Gisteren het album aangeschaft en eigenlijk al non-stop aan het genieten.

Toegegeven, de verrassing is er nu wel af waardoor ik De lachende derde misschien wat minder vind dan De Machine. Maar het is en blijft geniaal.
Ik zou maar al te graag eens zien hoe deze heren hun muziek bedenken. Wat de grens tussen volstrekt belachelijk en geniaal is hier wel erg dun. Sommige teksten halen het niveau van het gemiddelde Sinterklaas gedicht nog niet terwijl anderen weer bij het hoogbegaafde af zijn.

Ik neem vooral m'n petje af voor de Prince tribute Huilend naar de club


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-12-2010 14:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 december 2010 14:54 schreef XnegativeX het volgende:


Ik neem vooral m'n petje af voor de Prince tribute Huilend naar de club


Ow?

Ff checken dus.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-12-2010 16:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat is het enige nummer wat ik van het album skip


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-12-2010 17:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2010 12:27 schreef Fusion het volgende:

Ik vind Osdorp Posse tekstueel echt net zo inventief, gestileerd en interessant als een amoebe.
The amoeba is remarkable for its very large genome. The species Amoeba proteus has 290 billion (10^9) base pairs in its genome, while the related Polychaos dubium (formerly known as Amoeba dubia) has 670 billion base pairs. The human genome is small by contrast, with its count of 2.9 billion bases.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-12-2010 22:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Er kan natuurlijk maar één rapper de beste van Nederland zijn.



Geef me je bola, bola, bola bola hey!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-12-2010 9:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Autotune ftw

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=882431&songID=9987292

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 11-12-2010 12:00]


When your people matter, menstrual health matters


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-12-2010 9:55 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Kijken naar meisje met die korte rokken.....alléén kijken!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-01-2011 23:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zelfs na 20 keer het nieuwe album beluisterd te hebben moet ik concluderen dat dit nog steeds één van de beste albums uit 2010 is.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-01-2011 0:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Kan je beter andere albums uit 2010 beluisteren hè sjap, anders is het wel heel makkelijk.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-01-2011 0:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ga ns effe niet huilen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-01-2011 0:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Maar ik ga zo naar de club.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-01-2011 0:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Enige kutnummer


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-01-2011 0:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Lekker nummertje hoor.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-01-2011 0:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Liever al die andere dingen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-02-2011 15:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

VANAVOND IS DIE SHIT ZWAAR AAN!!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-03-2011 14:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb Fur aangeraakt!


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 04-03-2011 19:06 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

2 weken terug op een bezopen feestje bij mij thuis heb ik hard moeten lachen. Mijn broer is namelijk helemaal DJVT-freak, en heeft dan ook natuurlijk het telefoonnummer, die Fabergé in één van hun clips bekend maakte, van Fabergé overgenomen. Op het feestje heb ik met zijn telefoon even voor de gein het nummer gebeld, kreeg ik P.'s vriendin aan de lijn. Nog 5 minuten mee staan lallen ook, haha. Vervolgens P. nog even gesproken, met de boodschap dat ik "lekker door moest gaan waar ik mee bezig was, laterrr". Kreeg mijn broer daarna de hele nacht door boze smsjes "Gast wat moet je met mijn vriendin" haha. Uiteindelijk "goed" afgelopen met het smsje "Oke is chill, maar check onze nieuwe cd".


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-03-2011 10:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2011 14:40 schreef Schaep het volgende:
Ik heb Fur aangeraakt!


IKHADZEALLEMAALAANGERAAKTWOOHOOOOO


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Lowhills
Usericon van Lowhills
Posted 08-03-2011 11:53 by Lowhills Wijzig reactieProfiel van LowhillsQuote dit bericht

ik sta op de foto
met fur en willy
woooow haha. maar idd live zijn ze niet de beste


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-03-2011 21:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2011 11:53 schreef Lowhills het volgende:
ik sta op de foto
met fur en willy
woooow haha. maar idd live zijn ze niet de beste


live is het juist vet!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-03-2011 21:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vond er ook niets mis mee.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-04-2011 8:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Verdomme wat gaaf!



Dit is de anthem!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen