IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : fans van Tool, meet Karnivool!!!!
Festivalbus
Usericon van Festivalbus
Posted 03-12-2010 0:52 by Festivalbus Wijzig reactieProfiel van FestivalbusQuote dit bericht

Als je into Porcupine Tree, Tool of gewoon goede muziek bent, en je hebt niks te doen zaterdagavond (4 december 2010) is het misschien een idee om eens in de Melkweg te gaan kijken naar een band die nog niemand hier kent en tevens hun 1e optreden hier in de buurt doet...

Karnivool is de band, ze komen uit Australie en als ze uit de States kwamen kenden we ze al LANG!

http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=1&offset=0&artikelid=188112&disciplineid=muziek&agendaitemid=188113

Niet raar dat hier nog geen onderwerp over was, maar bij deze!
Als je dit soort progressieve rock/metal trekt kan ik je ook van harte Dead Letter Circus aanraden!

You're welcome.
S.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2010 1:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Een chinees die jaap moet aankondigen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-12-2010 8:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Karnivoor? Is dat de huidige Vazal-sound.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-12-2010 8:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Karnivool, heb het een keer gehoord. Klonk wel interessant. Zelf ben ik niet zo'n progfan, laat staan van tool. Maar ik zal het nog een keer luisteren, een vriend zit mij hier ook de hele tijd mee te spammen.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-12-2010 9:13]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 03-12-2010 9:04 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 3 december 2010 8:57 schreef iPim het volgende:
Karnivool
Jij bent postgeil.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2010 15:48 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Beetje overdreven die post, Karnivool is hier in ieder geval al jaren bekend. Zo klein is de band toch ook niet, zitten bij een major. Prima band!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 03-12-2010 15:52 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Karnivool klinkt toch totaal anders dan Tool? En ook dan Porcupine Tree? En Tool klinkt toch ook totaal anders dan Porcupine Tree?


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2010 16:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Met Tool hoor ik de overeenkomsten nog wel qua riffs/songopbouw, maar Porcupine Tree ontgaat me ook volledig. Maar goed, als je naast deze bands tevens van 'gewoon goede muziek' houdt.. kun je er ook wat mee


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 03-12-2010 16:14 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2010 16:00 schreef Daops het volgende:
Met Tool hoor ik de overeenkomsten nog wel qua riffs/songopbouw, maar Porcupine Tree ontgaat me ook volledig. Maar goed, als je naast deze bands tevens van 'gewoon goede muziek' houdt.. kun je er ook wat mee


Tja, daar ga je al. Ik houd alleen van slechte muziek.


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2010 16:36 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2010 16:14 schreef RudiEngel het volgende:
Tja, daar ga je al. Ik houd alleen van slechte muziek.
Gewoon toch zaterdag naar de Melkweg gaan om jezelf dwars te zitten!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 03-12-2010 16:37 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Ben je propper ofzo?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-12-2010 18:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2010 9:04 schreef G.I.R.L. het volgende:
Jij bent postgeil.


Ik ben zeker niet weg van een portie post-rock en post-metal op z'n tijd. Isis, Rosetta, MaybeSheWill, And so I watch you from afar...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-12-2010 18:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 december 2010 1:16 schreef ElitE het volgende:
Een chinees die jaap moet aankondigen?


Yeah.


Je moeder.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 03-12-2010 18:32 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik ben erbij

Overigens kende ik de band wel degelijk. Openingsstatement doet me dan ook erg aan Mart Smeets denken met zijn "Tamaree, die kent u niet!" Tour de France commentaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 03-12-2010 18:33]


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2010 19:10 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2010 16:37 schreef RudiEngel het volgende:
Ben je propper ofzo?
Nee, cynisch wel..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-12-2010 17:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik kon vanavond gratis met een vriend naar Moss, die spelen zo in the Max. Hij heeft prijsvraag gewonnen, en op dezelfde tijd speelt Karnivool in de oude zaal. Door treinproblemen toch maar niet gegaan

Kan je trouwens van zaal switchen als je in de melkweg bent?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 04-12-2010 17:52 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2010 17:42 schreef iPim het volgende:
Kan je trouwens van zaal switchen als je in de melkweg bent?


Nee, dat scheiden ze af halverwege de garderobe.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-12-2010 17:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bedankt voor de snelle respons! Gelukkig ben ik dan niet gegaan, anders had ik Moss moeten aanhoren


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 04-12-2010 20:16 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik ga dus niet, aangezien de NS zo ontzettend klaar voor de winter is dat het halve spoornetwerk plat ligt


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-12-2010 20:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik zag het op het acht uur journaal net, blij dat ik niet gegaan ben.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-12-2010 1:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2010 20:16 schreef Blueprint het volgende:
Ik ga dus niet, aangezien de NS zo ontzettend klaar voor de winter is dat het halve spoornetwerk plat ligt


beetje kansloos idd


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen