IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Elsrock 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-01-2011 23:57 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 11 januari 2011 23:46 schreef kwelgeest het volgende:
terwijl het gros zelf randdebiel is staat mij wat tegen.


Alsof dat anders is bij welk ander festival dan ook :')

Ik ga er heen voor bepaalde bands die ik wil zien en soms om wat mensen weer te spreken en er een biertje mee te drinken, voor de rest kan die hele metal scene me gestolen worden.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 11-01-2011 23:58 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 23:47 schreef karnivoor het volgende:
Slechtvalk!


Waarschijnlijk zouden die leute daar nog steeds over huilen. "Een wolf in schaapskleren".

Marduk zullen ze daar wel op prijs stellen denk ik



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-01-2011 23:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vorig jaar bij Elsrock stonden er maar een handjevol mensen naar de bands te kijken, jammer. Ik voelde me bijna bezwaard dat ik naar de bands aan het kijken was.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2011 0:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Elsrock staat, bij mij iig, dan ook niet bekend om de bands.
Alhoewel Asphyx wel stoer is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-01-2011 0:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 23:59 schreef iPim het volgende:
Vorig jaar bij Elsrock stonden er maar een handjevol mensen naar de bands te kijken, jammer. Ik voelde me bijna bezwaard dat ik naar de bands aan het kijken was.
Een soort Stonehenge dus?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2011 0:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nooit bij stonehenge geweest, maar ik vond het merkwaardig dat mensen nauwelijks keken naar Napalm Death en Hypocrisy. Bij dream-evil was de tent haast leeg en alleen als het regende was de tent voller, wat bij toxocara het geval was.

Ik weet niet, zelf kom ik voor muziek naar een festival. Anders kan ik net zo goed naar thuis naar vrienden gaan en een paar kratjes bier aanschaffen.

Het zal wel aan mijn leeftijd, conventionele manier van denken of kortzichtigheid liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-01-2011 0:08]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-01-2011 8:10 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik was wel van plan om bands te zien, maar was te gezellig aan het kletsen met de Tegenpartij, Psycho Pippi, Vargen, Helvete en nog wel meer..


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-01-2011 9:11 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2011 0:08 schreef iPim het volgende:
Nooit bij stonehenge geweest, maar ik vond het merkwaardig dat mensen nauwelijks keken naar Napalm Death en Hypocrisy. Bij dream-evil was de tent haast leeg en alleen als het regende was de tent voller, wat bij toxocara het geval was.

Ik weet niet, zelf kom ik voor muziek naar een festival. Anders kan ik net zo goed naar thuis naar vrienden gaan en een paar kratjes bier aanschaffen.

Het zal wel aan mijn leeftijd, conventionele manier van denken of kortzichtigheid liggen.


Zelfkennis, prachtig.


Ja hoor...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-01-2011 16:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ga alleen naar bands kijken die me interesseren. Meestal zijn dat er op een fest maar 1 of 2. De rest geloof ik wel. Ligt misschien wel aan m'n leeftijd, maar ik denk het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-01-2011 16:28]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2011 16:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Meestal ga ik niet naar een fest als ik maar één band goed vind


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-01-2011 16:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, maar als die band alleen op dat of dat fest staat, tsja. Zoals in 2009 met mucky pup. De rest geloofde ik wel. Vorig jaar met agnostic front en pestilence. Allemaal bands die ik nog nooit gezien had. De rest is wat mij betreft dan voor de leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-01-2011 17:03]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


rattamahatta
Usericon van rattamahatta
Posted 18-01-2011 15:12 by rattamahatta Wijzig reactieProfiel van rattamahattaQuote dit bericht

+ marduk


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-01-2011 15:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

no way


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-01-2011 15:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Wat een vermakelijk topic is dit eigenlijk


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


BVT
Usericon van BVT
Posted 18-01-2011 15:31 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Mag wel wat lompe deathmetal bij... jeweettoch!



Silence
Usericon van Silence
Posted 18-01-2011 15:34 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 15:12 schreef rattamahatta het volgende:
+ marduk



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-01-2011 15:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 23:31 schreef Silence het volgende:
Beloofd niks te zeggen, maar het is wel een band met heel wat anti christelijke teksten.

quote:
Op 11 januari 2011 23:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als het niet Funeral Mist is word ik boos op je.

quote:
Op 18 januari 2011 15:34 schreef Silence het volgende:




(jeeee, Marduk )


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-01-2011 15:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Echt, Marduk??


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-01-2011 15:48 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, echt, Marduk.

En Sorry AG. Maar het heeft wel iets gemeen?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-01-2011 15:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 15:48 schreef Silence het volgende:
Ja, echt, Marduk.

En Sorry AG. Maar het heeft wel iets gemeen?

Hahaha, door die hint die je dropte schoot direct Funeral Mist en (logischerwijs) in het kielzog Marduk door m'n hoofd

FM treedt toch niet op, en Marduk is dikke prima live; heersende toevoeging dus


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2011 15:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Godver, staat op de Marduk-site. Toch maar naar Elsrock dan..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-01-2011 15:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Fucking Marduk op Elsrock dus...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-01-2011 15:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 15:51 schreef kwelgeest het volgende:
Godver, staat op de Marduk-site. Toch maar naar Elsrock dan..

Mwah, wacht de rest van de line-up nog wel even af. Zou niet zo snel enkel en alleen voor Marduk (en jou ) gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-01-2011 15:55]


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2011 15:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 15:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mwah, wacht de rest van de line-up nog wel even af. Zou niet zo snel enkel en alleen voor Marduk (en jou ) gaan.
Niet???

Maar wacht, Asphyx speelt ook, toch? Al twee toffe bands. Wordt Elsrock het interessantste festival van dit seizoen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-01-2011 16:00 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 15:51 schreef kwelgeest het volgende:
Godver, staat op de Marduk-site. Toch maar naar Elsrock dan..


Hoe vaak heb je die band al niet gezien.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen