IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 16-01-2011 15:08 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

quote:
Op 16 januari 2011 11:58 schreef rotor het volgende:
Nieuws van de dag: De zon is vanochtend weer opgekomen in noord-Finland.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2011 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

gave foto


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2011 15:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 januari 2011 14:36 schreef F.E.S. het volgende:
buttfucking mobiele met je 'ik accepteer geen leestekens in een ZM post'

zo dan: http://mobiel.nu.nl/pda/tech/268674-Isral-testte-computerworm-tegen-Iran.html

jullie zoomen maar in!




signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-01-2011 16:35 by Forever After Profiel van Forever After

Duitse minister dreigt olieconcerns
Uitgegeven: 16 januari 2011 15:00
Laatst gewijzigd: 16 januari 2011 15:00

BERLIJN - De Duitse minister van Economische Zaken Rainer Brüderle heeft zondag de olieconcerns gedreigd met maatregelen om mogelijke prijsafspraken aan te pakken.

Hij kondigde aan dat de Duitse mededingingsautoriteiten later deze maand met de resultaten van een onderzoek naar de brandstofprijzen komen en dat hij dan zal spreken over maatregelen.

''Het ergert mensen dat de brandstofprijzen continu een achtbaanrit maken. Vooral zij die dagelijks op de auto aangewezen zijn'', zei de minister tegen de krant Bild am Sonntag. De brandstofprijzen in Duitsland hebben inmiddels het hoogste niveau sinds de zomer van 2008 bereikt.

De Duitse mededingingsautoriteiten zijn al enkele jaren bezig met onderzoek naar prijsafspraken aan de pomp. In oktober werd het onderzoek verdiept.

De autoriteiten kijken onder meer of het steeds dezelfde bedrijven zijn die als eerste hun prijzen verhogen. Ook wordt er gekeken of er bewijs is dat verhogingen sneller worden doorgevoerd dan verlagingen.

© ANP Nu.nl


Het zal tijd worden dat men dat eens onder de loep neemt ook al is het nu in der Heimat.

Aan de andere kant kun je je afvragen of het enige (positieve) invloed zal hebben.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2011 16:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

FQ8


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-01-2011 17:44 by XXL Profiel van XXL

Pfff, aangezien de prijs aan de pomp in bijvoorbeeld Duitsland en Nederland niet noemenswaardig verschilt en die prijs voor ongeveer 65% uit belastingen bestaat moeten ze wellicht ook even kijken naar eventueel gemaakte fiscale prijsafspraken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2011 18:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 januari 2011 10:37 schreef Black Jew het volgende:
beetje jammer dat die man de term zwakzinnig hanteert. Ik zat wsat te zoeken op dat oude woord. Kreeg ik dit:





Mja mag niet kritiekloos worden gepresenteerd, IQ is sowieso al een vrij slechte maat voor daadwerkelijke intelligentie. Maar toch een belangrijke graadmeter voor bepaalde cognitieve vaardigheden. Nu kan het een verkeerd beeld scheppen maar ik vind dat de data juist goed zijn. Het is toch ook bekend dat onderwijs een enorme factor zijn in intelligentie. Wat in Afrika nodig is is voornamelijk onderwijs.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-01-2011 18:20 by XXL Profiel van XXL

Als die gasten slimmer worden zitten we straks met nog meer van die bendes die mensen op slinkse wijze grote bedragen afhandig maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2011 18:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nog een belastingdienst?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 17-01-2011 17:54 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

Kat in VS opgeroepen voor juryplicht

AMSTERDAM
In de VS is een kat uit de stad Boston opgeroepen voor juryplicht. Eigenlijk is de oproep bedoeld voor de eigenaar van het huisdier.

In het verleden was het huisdier een keer op een formulier voor de volkstelling in de VS genoemd.
Door een administratieve fout van de rechtbanis die naam van de kat, Tabby Sal, nu op de brief gekomen.
De eigenaar, Anna Esposito, heeft officieel bezwaar aangetekend met als reden dat de genodigde niet kan opdagen omdat ze geen Engels spreekt en begrijpt.

Juryplicht in de Verenigde Staten betekent dat in principe iedere Amerikaan beschikbaar moet zijn om zitting te nemen in de jury. Deze plicht geldt echter alleen voor mensen en niet voor huisdieren zoals katten.

Toch is het bezwaar van Esposito om onduidelijke redenen afgewezen. Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat haar kat echt in de rechtbank zal moeten verschijnen op 23 maart.

:')



[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 17-01-2011 18:11]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-01-2011 17:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

*gaat proberen om kinderbijslag + WAJONG voor de kat te regelen*


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 17-01-2011 17:59 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

HUh? Zoiets heb ik maaaaanden geleden al eens gelezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 17-01-2011 17:59]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 17-01-2011 18:24 by Yirroth Profiel van Yirroth

Briljant... Ik zou de kat gewoon bij de rechtbank afleveren en vervolgens toekijken wat er verder gebeurd.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 18-01-2011 2:45 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 17 januari 2011 17:54 schreef F.E.S. het volgende:
Kat in VS opgeroepen voor juryplicht

AMSTERDAM
In de VS is een kat uit de stad Boston opgeroepen voor juryplicht. Eigenlijk is de oproep bedoeld voor de eigenaar van het huisdier.

In het verleden was het huisdier een keer op een formulier voor de volkstelling in de VS genoemd.
Door een administratieve fout van de rechtbanis die naam van de kat, Tabby Sal, nu op de brief gekomen.
De eigenaar, Anna Esposito, heeft officieel bezwaar aangetekend met als reden dat de genodigde niet kan opdagen omdat ze geen Engels spreekt en begrijpt.

Juryplicht in de Verenigde Staten betekent dat in principe iedere Amerikaan beschikbaar moet zijn om zitting te nemen in de jury. Deze plicht geldt echter alleen voor mensen en niet voor huisdieren zoals katten.

Toch is het bezwaar van Esposito om onduidelijke redenen afgewezen. Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat haar kat echt in de rechtbank zal moeten verschijnen op 23 maart.

:')




geniaal idd :D

de bewuste kat:


en de reactie van die man ook:

"Husband Guy added: 'I said, Sal, what's this? I was shocked. He likes to sit on my knee and watch crime shows with me but even so he's still under qualified for jury duty if you ask me.'"



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 18-01-2011 4:14 by F.E.S. Profiel van F.E.S.



MetalMitch1992
Nacho Libre
Usericon van MetalMitch1992
Posted 18-01-2011 10:17 by MetalMitch1992 Profiel van MetalMitch1992http://www.metalmitch.web-log.nl

Bier uit plastic met carnaval in Maastricht

Voor het eerst in de historie moet er met carnaval in Maastricht op straat uit plastic bekers worden gedronken. De gemeente doet glas in de ban.
Maastricht
Door Stefan Gybels
De verplichting geldt voor de hele stad. Horecazaken in het centrum wordt bovendien geadviseerd ook binnen met plastic te werken. Kiest de ondernemer in de zaak toch voor glas, dan moet er een portier bij de deur staan om te voorkomen dat glaswerk mee naar buiten wordt genomen.
De gemeente neemt de maatregel vanwege de veiligheid en de bereikbaarheid voor hulpdiensten, schrijft burgemeester Onno Hoes in een brief aan de ondernemers. Bij de uitzending van de WK-finale Nederland-Spanje op het Vrijt?hof en bij carnavalsaftrap de 11devande11de werd al geëxperimenteerd met het gebruik van plastic. Dat gebeurde ook op initiatief van horecaondernemers aan Vrijthof, Markt en Platielstraat. Ook zij wijzen op de veiligheid. Ook zijn bekers goedkoper en zijn geen glazenwassers en -ophalers nodig, stellen de ondernemers.
Bij andere horecagelegenheden wordt minder positief gereageerd. Zo omschrijft Bert Didderen van café 't Pothuiske aan Het Bat het besluit als ‘het begin van het einde'. "Carnaval wordt zo steeds minder aantrekkelijk. Bier in glas is een stukje kwaliteit. Dat leveren we nu in.”
De gemeente laat in de brief ook weten strenger te zullen gaan optreden tegen ‘excessieve geluidsoverlast'. Ondanks het verbod op muziek uit gevelboxen op vrijdag en zaterdag voor carnaval constateerden handhavers dat bij een groot aantal zaken die dagen tóch muziek uit de gevelboxen klonk. Burgemeester Hoes laat weten daar dit jaar streng tegen te zullen optreden.

Bron: limburger.nl

Half Maastricht heeft hier blijkbaar een probleem mee. Een uitbater noemde het al "verloedering van carnaval". Alsof carnaval niet verloedering van Nederland genoeg is. En diezelfde kerel vraagt zich af of mensen er dan mee gaan gooien.
Volgens mij wordt er met carnaval meer met bier gesmeten dan op een Korpiklaaniconcert. Correct me if I'm wrong.


I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-01-2011 10:26 by bastianus Profiel van bastianus

Bij het carnaval hier weet je gewoon dat het dagenlang doorgaat, ook met muziek 's nacht enzo. Er zijn twee opties: Niet nadenken en gewoon meedoen met de hele familie. Of bij de ouwelui in Brummen gaan zitten waar ze niet aan carnaval doen.
Ondanks alle flauwekul en zuiperij loopt carnaval hier eigenlijk nooit uit de hand. Omdat niemand moeilijk doet vooral. Met zulke regels zou je het hier alleen maar verpesten. We hebben de rest van het jaar meer last van die kleine blagen die zich lam zuipen bij de apres-skibar en van de plaatselijke r&b-ballentent vol kansrijke jongeren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-01-2011 10:30 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 16 januari 2011 14:36 schreef F.E.S. het volgende:
buttfucking mobiele met je 'ik accepteer geen leestekens in een ZM post'

zo dan: http://mobiel.nu.nl/pda/tech/268674-Isral-testte-computerworm-tegen-Iran.html

jullie zoomen maar in!



LEUK LEUK LEUK


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MetalMitch1992
Nacho Libre
Usericon van MetalMitch1992
Posted 18-01-2011 10:39 by MetalMitch1992 Profiel van MetalMitch1992http://www.metalmitch.web-log.nl

quote:
Op 18 januari 2011 10:26 schreef bastianus het volgende:
Bij het carnaval hier weet je gewoon dat het dagenlang doorgaat, ook met muziek 's nacht enzo. Er zijn twee opties: Niet nadenken en gewoon meedoen met de hele familie. Of bij de ouwelui in Brummen gaan zitten waar ze niet aan carnaval doen.
Ondanks alle flauwekul en zuiperij loopt carnaval hier eigenlijk nooit uit de hand. Omdat niemand moeilijk doet vooral. Met zulke regels zou je het hier alleen maar verpesten. We hebben de rest van het jaar meer last van die kleine blagen die zich lam zuipen bij de apres-skibar en van de plaatselijke r&b-ballentent vol kansrijke jongeren.


Ja dat controleren op harde muziek is ook gewoon totaal onzinnig. Dat hoort er toch gewoon bij? Maar het gaat mij om de invoering van plastic bekers op straat. Is dat echt zo erg?


I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-01-2011 10:47 by bastianus Profiel van bastianus

Weet ik niet. Als het voorheen met glas op straat altijd goed ging, lijken extra regels me eerder demotiverend. En bier is nu eenmaal een belangrijk onderdeel van carnaval, en smaakt uit glas beter.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-01-2011 16:12 by XXL Profiel van XXL

Ik zie een mooie gelegenheid voor Wilders om, in het belang van zijn vlaai-etende kiezers, hierover kamervragen te gaan stellen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-01-2011 20:05 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Neveneffecten: 'Ons doel is bereikt'

* dinsdag 18 januari 2011, 18u27

De Neveneffecten reageren blij op de beslissing van VMMa om de belspellen onmiddellijk stop te zetten. 'Ons doel is bereikt', zegt presentator en infriltrant Maxime De Winne. 'Het is toch erg dat er gewacht wordt tot zoiets in primetime op VRT komt, voordat er gereageerd wordt', vindt Lieven Scheire.

Maxime De Winne weet amper hoe hij moet reageren, onmiddellijk nadat het nieuws bekend raakt dat er voortaan geen belspellen meer uitgezonden worden op VTM en 2BE. 'Ons doel is bereikt. Ik kan het nog niet vatten. Er gaat te veel door mijn hoofd.'

Ook Jelle De Beule, een van de andere leden van de Neveneffecten, had dit niet verwacht. 'Dit hadden we niet zien aankomen na de berichten vanochtend dat er strenger ging toegezien worden op de belspelletjes', zei hij op Studio Brussel. 'Wij maken dat programma om wat onnozel te doen en om eens aan de boom te schudden, meer niet. Maar dat het zo'n vaart zou lopen met 'Basta' na amper twee afleveringen, dat hadden we nooit durven denken.'

Lieven Scheire vindt het dan weer opmerkelijk dat het zolang geduurd heeft voor de belspellen verdwijnen. 'Eigenlijk is het erg dat er gewacht wordt tot er een reportage in primetime op Eén komt, voor er iets aan gedaan wordt. Er zijn in het verleden al zoveel reportages over gemaakt.'


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-01-2011 20:11 by Forever After Profiel van Forever After

Wat een gezeik over plastic bekers zeg. Die limbabwanen zijn zeker nog nooit naar een festival geweest?

Als ik hun was zou ik uit protest geen carnaval vieren.


 


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-01-2011 21:40 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 januari 2011 20:05 schreef Count Usher het volgende:
Neveneffecten: 'Ons doel is bereikt'

* dinsdag 18 januari 2011, 18u27

De Neveneffecten reageren blij op de beslissing van VMMa om de belspellen onmiddellijk stop te zetten. 'Ons doel is bereikt', zegt presentator en infriltrant Maxime De Winne. 'Het is toch erg dat er gewacht wordt tot zoiets in primetime op VRT komt, voordat er gereageerd wordt', vindt Lieven Scheire.

Maxime De Winne weet amper hoe hij moet reageren, onmiddellijk nadat het nieuws bekend raakt dat er voortaan geen belspellen meer uitgezonden worden op VTM en 2BE. 'Ons doel is bereikt. Ik kan het nog niet vatten. Er gaat te veel door mijn hoofd.'

Ook Jelle De Beule, een van de andere leden van de Neveneffecten, had dit niet verwacht. 'Dit hadden we niet zien aankomen na de berichten vanochtend dat er strenger ging toegezien worden op de belspelletjes', zei hij op Studio Brussel. 'Wij maken dat programma om wat onnozel te doen en om eens aan de boom te schudden, meer niet. Maar dat het zo'n vaart zou lopen met 'Basta' na amper twee afleveringen, dat hadden we nooit durven denken.'

Lieven Scheire vindt het dan weer opmerkelijk dat het zolang geduurd heeft voor de belspellen verdwijnen. 'Eigenlijk is het erg dat er gewacht wordt tot er een reportage in primetime op Eén komt, voor er iets aan gedaan wordt. Er zijn in het verleden al zoveel reportages over gemaakt.'


Heb me kapotgelachen toen ik keek, zo zalig hoe die mannen da gedaan hebben!


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2011 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen