IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-01-2011 1:33 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 18 januari 2011 20:11 schreef Forever After het volgende:
Wat een gezeik over plastic bekers zeg. Die limbabwanen zijn zeker nog nooit naar een festival geweest?

Als ik hun was zou ik uit protest geen carnaval vieren.
Men viert helemaal geen carnaval, men zuipt zich gewoon klem in de meest idiote outfits.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-01-2011 17:51 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 19 januari 2011 1:33 schreef G.I.R.L. het volgende:
Men viert helemaal geen carnaval, men zuipt zich gewoon klem in de meest idiote outfits.


Zelfs dan maakt het geen verschil of het uit plastic of glas is.


 


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-01-2011 8:52 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Iemand dat item gezien op POWnieuws over de haatmeneer?

Ja de hele moskee weet het!



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2011 8:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Tiener jaagt wolven weg met heavy metal
Uitgegeven: 21 januari 2011 06:52

OSLO - Een 13-jarige Noorse jongen heeft een aanval van wolven afgeweerd met heavy metal-muziek. Dat berichtten verschillende media in Europa donderdag.
© Thinkstock

De jongen kwam al luisterend naar muziek via zijn mobieltje uit school gelopen in het plaatsje Rakkestad in Centraal-Noorwegen, toen vier wolven voor hem opdoken.

Hij bedacht zich geen moment, deed zijn oordopjes uit, zette het volume open waarop het nummer Overcome van de metalband Creed uit de speakertjes schalde.

Tegelijkertijd schreeuwde hij en zwaaide met zijn armen om de wilde dieren af te schrikken, wat hielp. De wolven sjokten weg, aldus de jongen.

''Het ergste wat je kunt doen is wegrennen'' zei hij later op de Noorse televisie. ''Want dan nodig je ze uit om achter je aan te komen.''


Creed Heavy Metal?

Ik ren er ook voor weg, dus zo gek is het bericht op zich niet.


Boeiender


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-01-2011 12:29 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Er zijn ergere dingen in de wereld dan misplaatste genre namen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2011 12:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 januari 2011 12:29 schreef Black Jew het volgende:
Er zijn ergere dingen in de wereld dan misplaatste genre namen.
Misplaatste posts bijvoorbeeld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-01-2011 12:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 21 januari 2011 12:31 schreef bastianus het volgende:
Misplaatste posts bijvoorbeeld.


En tienermoeders!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2011 12:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 januari 2011 12:33 schreef Black Jew het volgende:
En tienermoeders!
Nou, je zal maar moeder van een tiener zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-01-2011 16:02 by Forever After Profiel van Forever After

'Autoverzekeringen worden duurder'
Uitgegeven: 21 januari 2011 10:54
Laatst gewijzigd: 21 januari 2011 11:19

AMSTERDAM - De premies voor autoverzekeringen gaan in 2011 omhoog. In Nederland zijn de polissen echter nog altijd fors lager dan in de ons omringende landen.

Dat meldt vergelijker Verzekeringssite.nl vrijdag. Drie maatschappijen - Klaverblad, Unigarant en Univé - hebben hun premies al verhoogd, en de site verwacht dat andere verzekeraars zullen volgen.

In december waarschuwde De Nederlandse Bank dat de premies voor autoverzekeringen te laag zijn. Volgens de toezichthouder lijden verzekeraars gemiddeld genomen verlies op de pakketten, waardoor hun financiële positie in gevaar kan komen.

Door het barre winterweer van de voorbije weken is de verwachting dat veel maatschappijen ondanks de premiestijging ook in 2011 verlies moeten nemen op hun autoverzekeringen.

© NU.nl


Tjah, waarom ook niet?
De automobilist is de enige die de nederlandse economie op poten houdt.

En dat ze bij de Nederlandse Bank lekker allemaal het zuur krijgen.
Als een verzekeraar zijn producten met verlies wil verkopen is dat toch de verzekeraar zijn
probleem. Of gaan ze straks ook tegen de AH vertellen dat ze de pindakaas duurder moeten maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 21-01-2011 16:03]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2011 16:09 by XXL Profiel van XXL

Tjah, nu we opeens allemaal aan de winterbanden gaan worden we misschien wat overmoedig.
Vanwege die winterbanden kan ons immers niets gebeuren.

Gevolg---> meer schaderijders.

De toename van het aantal gestolen auto's zal er ook nog wel wat mee te maken hebben.

Helaas, een verzekeraar is ook maar een bedrijf, wat winst nodig heeft om te kunnen voortbestaan, en geen liefdadigheids instelling.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-01-2011 16:14 by Forever After Profiel van Forever After

En dan is die verzekeraar zelf niet intelligent genoeg om de prijzen te verhogen zonder hint van een derde partij? Dan kunnen ze volgens mij beter gaan punniken.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2011 16:19 by XXL Profiel van XXL

Vast wel, maar op deze manier gaan waarschijnlijk de meeste verzekeraars wel mee in de verhoging en wanneer je het als verzekeraar als enige en uit eigen initiatief doet staat dat vrees ik gelijk aan commerciële zelfmoord.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2011 16:20 by XXL Profiel van XXL

Bovendien bieden veel banken ook verzekeringen aan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-01-2011 16:24 by Forever After Profiel van Forever After

Klinkt als kartelvorming.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2011 16:27 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-01-2011 16:42 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 17 januari 2011 17:54 schreef F.E.S. het volgende:
Kat in VS opgeroepen voor juryplicht

AMSTERDAM
In de VS is een kat uit de stad Boston opgeroepen voor juryplicht. Eigenlijk is de oproep bedoeld voor de eigenaar van het huisdier.

In het verleden was het huisdier een keer op een formulier voor de volkstelling in de VS genoemd.
Door een administratieve fout van de rechtbanis die naam van de kat, Tabby Sal, nu op de brief gekomen.
De eigenaar, Anna Esposito, heeft officieel bezwaar aangetekend met als reden dat de genodigde niet kan opdagen omdat ze geen Engels spreekt en begrijpt.

Juryplicht in de Verenigde Staten betekent dat in principe iedere Amerikaan beschikbaar moet zijn om zitting te nemen in de jury. Deze plicht geldt echter alleen voor mensen en niet voor huisdieren zoals katten.

Toch is het bezwaar van Esposito om onduidelijke redenen afgewezen. Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat haar kat echt in de rechtbank zal moeten verschijnen op 23 maart.

:')


Uit een interview:

'Tabby Sal had been entered by Mrs Esposito under the 'pets' section of the last census. "When they ask him guilty or not guilty? What's he supposed to say - miaow?"'


When your people matter, menstrual health matters


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-01-2011 18:07 by MMayo Profiel van MMayo



Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-01-2011 0:20 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 21 januari 2011 18:07 schreef MMayo het volgende:
Eh.. ieeeuw?!
http://www.zie.nl/video/algemeen/Horror-dokter-knipte-babys-dood/m1fzvnife5fo


Jammer dat die lastposten onder me er niet bij zaten...



quote:
South Korean special forces staged a daring early morning rescue on a hijacked freighter hundreds of miles off the coast of Somalia on Friday, killing eight pirates and rescuing all 21 hostages, the South Korean military said.


http://www.nytimes.com/2011/01/22/world/asia/22pirates.html

En zo kan het ook in plaats van ze gevangen te nemen en dan in Europa in het immigrantencircuit belanden.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2011 2:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 januari 2011 16:02 schreef Forever After het volgende:
'Autoverzekeringen worden duurder'
Uitgegeven: 21 januari 2011 10:54
Laatst gewijzigd: 21 januari 2011 11:19

AMSTERDAM - De premies voor autoverzekeringen gaan in 2011 omhoog. In Nederland zijn de polissen echter nog altijd fors lager dan in de ons omringende landen.

Dat meldt vergelijker Verzekeringssite.nl vrijdag. Drie maatschappijen - Klaverblad, Unigarant en Univé - hebben hun premies al verhoogd, en de site verwacht dat andere verzekeraars zullen volgen.

In december waarschuwde De Nederlandse Bank dat de premies voor autoverzekeringen te laag zijn. Volgens de toezichthouder lijden verzekeraars gemiddeld genomen verlies op de pakketten, waardoor hun financiële positie in gevaar kan komen.

Door het barre winterweer van de voorbije weken is de verwachting dat veel maatschappijen ondanks de premiestijging ook in 2011 verlies moeten nemen op hun autoverzekeringen.

© NU.nl


Tjah, waarom ook niet?
De automobilist is de enige die de nederlandse economie op poten houdt.

En dat ze bij de Nederlandse Bank lekker allemaal het zuur krijgen.
Als een verzekeraar zijn producten met verlies wil verkopen is dat toch de verzekeraar zijn
probleem. Of gaan ze straks ook tegen de AH vertellen dat ze de pindakaas duurder moeten maken?


Wat is hier de nieuwswaarde van? Verhogen zijn vrij gebruikelijk en dat DNB zich bemoeit met het financiële beleid van financiële instellingen is ook normaal.

Overigens iets van meer nieuwswaarde: in maart gaat de assurantiebelasting ook omhoog: 9,7% ipv 7,5% nu. Dus wordt alles ook weer duurder, ditmaal ten gunste van de staatskas.


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2011 2:08 by Mark Profiel van Mark

Jongen (13) jaagt wolven weg met heavy metal
Bron: ad.nl

OSLO - Een 13-jarige Noorse jongen heeft een aanval van wolven afgeweerd met heavy metal-muziek. De jongen kwam al luisterend naar muziek via zijn mobieltje uit school gelopen in het plaatsje Rakkestad in Centraal-Noorwegen, toen vier wolven voor hem opdoken.

Hij bedacht zich geen moment, deed zijn oordopjes uit, zette het volume open waarop het nummer Overcome van de metalband Creed uit de speakertjes schalde. Tegelijkertijd schreeuwde hij en zwaaide met zijn armen om de wilde dieren af te schrikken, wat hielp. De wolven sjokten weg, aldus de jongen.

,,Het ergste wat je kunt doen is wegrennen'' zei hij later op de Noorse televisie. ,,Want dan nodig je ze uit om achter je aan te komen.''

------

Juist...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-01-2011 2:42 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Onweerwolf... Je moet niet zo achter kleine jongetjes aanzitten. Kom op!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2011 8:52 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 januari 2011 2:07 schreef karnivoor het volgende:
Wat is hier de nieuwswaarde van? Verhogen zijn vrij gebruikelijk en dat DNB zich bemoeit met het financiële beleid van financiële instellingen is ook normaal.

Overigens iets van meer nieuwswaarde: in maart gaat de assurantiebelasting ook omhoog: 9,7% ipv 7,5% nu. Dus wordt alles ook weer duurder, ditmaal ten gunste van de staatskas.


Ik ga binnenkort mijn verzekeringen maar eens onder de loep nemen om te zien welke ik kan schrappen?

Zo betaal ik bijvoorbeeld al 20 jaar voor rechtsbijstand en de enige keer dat ik hem nodig had, bij een lastige scheiding, viel dat buiten de dekking.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-01-2011 10:22 by stigma Profiel van stigma

Justin Bieber roept op tot adoptie van dieren

(Novum) - Justin Bieber bekommert zich om asieldieren. De 16-jarige zanger spoort mensen in een wereldwijde campagne van dierenwelzijnsorganisatie PETA aan een beestje uit het asiel te adopteren.

"Veel dieren worden mishandeld", vertelt Bieber in een filmpje. "Het is belangrijk dat daaraan aandacht wordt besteed." De zanger, die zelf een hond heeft, vindt het belangrijk dat mensen gaan adopteren. "Ik wil iedereen aanmoedigen naar een dierenasiel te gaan."

Bieber maakt zich niet alleen druk om dieren, ook zijn kenmerkende kapsel bezorgt hem kopzorgen. Een bezoekje aan zijn kapper zou de Canadees maar liefst 750 dollar kosten. "Ik knip hem elke paar weken als hij op toer is", vertelt Biebers kapper aan het Amerikaanse tijdschrift Life & Style. Volgens de vrouw proberen anderen te profiteren van het haar. "Sommige mensen grappen dat ze het willen meenemen als ik hem heb geknipt."


Subtiel kamerolifantje


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2011 12:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 januari 2011 8:52 schreef XXL het volgende:
Ik ga binnenkort mijn verzekeringen maar eens onder de loep nemen om te zien welke ik kan schrappen?

Zo betaal ik bijvoorbeeld al 20 jaar voor rechtsbijstand en de enige keer dat ik hem nodig had, bij een lastige scheiding, viel dat buiten de dekking.


Kan, als je eenmaal een scheiding overleefd hebt, kan je andere juridische procedures ook wel aan. Je kan hem ook downgraden naar bijvoorbeeld alleen verkeersdekking (verhalen (letsel)schades). Ik heb hem zelf eigenlijk ook alleen maar daarvoor, ik weet best hoe het werkt maar als je half dood in een ziekenhuis ligt, heb je daar weinig aan. En de rest heb ik bekenden en collega's voor indien nodig.


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2011 12:35 by XXL Profiel van XXL

Moet sowieso eerst even uitrekenen of ik me dan niet in de vingers snijdt met mijn premievoordeelplan.

Een verzekeringsgroep minder is minder korting op mijn gehele pakket verzekeringen.

http://www.unive.nl/pvp
http://www.unive.nl/pvp/rekenvoorbeeld


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen