IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-02-2011 20:22 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 februari 2011 17:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wacht eens even...


Wat Bas probeert aan te geven is dat hij zo goed kan lullen dat hij in een half jaar zoveel informatie geeft dat je een jaar nodig hebt om het te verwerken.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-02-2011 20:22]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 20:24 by bastianus Profiel van bastianus

Dat heb ik vaker gehoord...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-02-2011 21:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 februari 2011 18:55 schreef XXL het volgende:
Bahrami smokkelde eerder cocaïne
Update: maandag 31 jan 2011, 22:01

De Iraans-Nederlandse Zahra Bahrami die zaterdag in Iran is geëxecuteerd, blijkt in Nederland te zijn veroordeeld voor drugssmokkel. Het tv-programma Nieuwsuur meldt dat Bahrami in 2003 werd betrapt met bijna 16 kilo cocaïne in haar bagage. Ze kreeg drie jaar cel waarvan één jaar voorwaardelijk.

Bahrami werd in Iran opgehangen omdat ze drugs zou hebben gesmokkeld. Vrienden van Bahrami zeggen dat ze veroordeeld is omdat ze deelnam aan protesten tegen het bewind in Teheran.

Minister Rosenthal zegt dat het nieuws over de Nederlandse veroordeling niets zegt over haar zaak in Iran.



Kweenie. Ik vind opeens dat verhaal over drugs-smokkel wel aannemelijk worden.




Iran is soms wel goed bezig.


Je moeder.


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 01-02-2011 21:51 by Dronckaerdt Profiel van Dronckaerdt



No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-02-2011 22:01 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 1 februari 2011 21:48 schreef karnivoor het volgende:
Iran is soms wel goed bezig.
De Iraanse ambassadeur zei ook nog dat ze 3 paspoorten op zak had. Nederlands, iraans en een vals paspoort.

Nederland is gewoon weer eens te laat geweest. Het verdronken kalf en de put.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 22:21 by bastianus Profiel van bastianus

Hmm. Moeten we nu ook mensen uit de VS boycotten omdat daar de doodstraf op sommige plekken legaal is? Enne, als je, als gevlucht Iraanse, op leipe momenten op plekken in een land bent waar het er nogal op gaat, moet je niet raar opkijken dat het zo af kan lopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 22:23 by bastianus Profiel van bastianus

Waarschijnlijk merkt ze er niet meer zoveel van trouwens...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-02-2011 22:26 by Forever After Profiel van Forever After

Ik zie het geven van de doodstraf niet als een reden tot boycotten.


 


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-02-2011 22:28 by bokaj Profiel van bokaj

In Singapore staat ook de doodstraf op drugsbezit en zo zijn er nog wel meer landen.Lijstje:
Afghanistan
Bangladesh
Brunei
People's Republic of China
Republic of China
Egypt
Indonesia (Alleen Atjeh)
Iran
Iraq
Kuwait
Laos
Malaysia
Oman
Pakistan
Saudi Arabia
Singapore
Thailand
Vietnam
Zimbabwe
United Arab Emirates


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-02-2011 22:33 by Forever After Profiel van Forever After

Ik heb wel eens een docu gezien over Vietnam waar een drugsbezitter gestraft werd met stokslagen.

Op de buik op een tafel en dan met een bamboestok met een doorsnede van zo'n 4 cm op de rug(gegraat).


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-02-2011 22:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, wel lekker makkelijk van Iran om met drugsbezit aan te komen bij iemand die er al eens voor veroordeeld is. Ik vertrouw de rechtelijke macht in Iran net zoveel als ik de PVV vertrouw, niet dus.

Bewijzen voor het eventuele drugsbezit of het aanwezig zijn op een demonstratie zullen we niet gauw uit een onafhankelijke bron krijgen, dus ik ben niet overtuigd van eventuele schuld.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 22:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 februari 2011 22:33 schreef Forever After het volgende:
Ik heb wel eens een docu gezien over Vietnam waar een drugsbezitter gestraft werd met stokslagen.

Op de buik op een tafel en dan met een bamboestok met een doorsnede van zo'n 4 cm op de rug(gegraat).
Helpen doet het niet echt. In andere landen ook niet trouwens. Maar het lucht wel op voor de bamboehanteerder, vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 22:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 februari 2011 22:35 schreef MR. N het volgende:
Hmm, wel lekker makkelijk van Iran om met drugsbezit aan te komen bij iemand die er al eens voor veroordeeld is. Ik vertrouw de rechtelijke macht in Iran net zoveel als ik de PVV vertrouw, niet dus.

Bewijzen voor het eventuele drugsbezit of het aanwezig zijn op een demonstratie zullen we niet gauw uit een onafhankelijke bron krijgen, dus ik ben niet overtuigd van eventuele schuld.
Ik ook niet. Een eerlijk proces heeft ze sowieso niet gehad. Maar ja, wat verwacht je anders van zo'n land?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-02-2011 22:39 by bokaj Profiel van bokaj

Gambia hoort er ook bij als je meer dan 250 gram op zak hebt. http://allafrica.com/stories/201010060566.html



Sinds afgelopen jaar oktober pas, vrij recent dus.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-02-2011 22:39 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 1 februari 2011 22:36 schreef bastianus het volgende:
Helpen doet het niet echt. In andere landen ook niet trouwens. Maar het lucht wel op voor de bamboehanteerder, vermoed ik.


Ik vraag me eerder af of de gestrafte daarna nog kan lopen.


 


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 02-02-2011 13:44 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

Deeltjesversneller LHC blijft 'open' tot eind 2012

AMSTERDAM - De Large Hadron Collider, de grote nieuwe deeltjesversneller van het Europese kernfysisch onderzoekslaboratorium CERN in Geneve, zal operationeel blijven tot eind 2012.

Wel is er eind 2011 een relatief korte stop voor technisch onderhoud.

De beslissing, die vandaag door CERN bekend werd gemaakt, verhoogt de kans aanzienlijk dat de LHC er inderdaad in zal slagen het langgezochte Higgs-deeltje te vinden.

Het bestaan van dat deeltje, dat verantwoordelijk zou zijn voor het geven van specifieke massa's aan alle andere elementaire deeltjes, wordt voorspeld door het succesvolle standaardmodel van de deeltjesfysica.

Concurrentie

Enkele weken geleden bleek al dat CERN in de Higgs-jacht weinig concurrentie meer te duchten had van de grote Amerikaanse rivaal, het Tevatron van het Amerikaanse versnellerinstuut Fermilab in Illionois: de levensduur van het Tevatron zal niet verlengd worden; de versneller sluit komend najaar.




kom, we gaan een laatste grote test doen om te zien of we bijkans en per ongeluk een zwart gat kunnen maken aan het einde van de Maya-kalender en daarna de deuren sluiten als we er nog aan toe komen


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 14:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 februari 2011 22:21 schreef bastianus het volgende:
Hmm. Moeten we nu ook mensen uit de VS boycotten omdat daar de doodstraf op sommige plekken legaal is? Enne, als je, als gevlucht Iraanse, op leipe momenten op plekken in een land bent waar het er nogal op gaat, moet je niet raar opkijken dat het zo af kan lopen.

Het gaat ook niet om de doodstraf an sich, maar om de eerlijkheid van het proces en dergelijke. Als Iran netjes over de brug was gekomen met hoe het er voor stond en hoe de procesgang was en Nederland had dat kunnen controleren was het prima geweest. Nou ja, dan waren er nog steeds lui die begonnen te schreeuwen over barbaars regime dit en barbaars regime dat, maar dan was jouw VS-argument echt afdoende geweest.
quote:
Op 1 februari 2011 22:01 schreef bokaj het volgende:
Nederland is gewoon weer eens te laat geweest. Het verdronken kalf en de put.

Pardon? Als de Iraanse ambassadeur vrijdag zegt dat de verdachte nog niet veroordeeld is en zij zaterdagochtend plots opgehangen wordt, hoe had Nederland dan sneller kunnen zijn? Direct vrijdag Iran binnenvallen?


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2011 16:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja de procesgang en natuurlijk een belachelijke straf voor wat drugsbezit (wat sowieso gemakkelijk in iemands schoenen is te schuiven).

De VS is vergeleken met Iran echt wel een lievertje op strafrecht.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-02-2011 16:57]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-02-2011 20:17 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 2 februari 2011 14:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Pardon? Als de Iraanse ambassadeur vrijdag zegt dat de verdachte nog niet veroordeeld is en zij zaterdagochtend plots opgehangen wordt, hoe had Nederland dan sneller kunnen zijn? Direct vrijdag Iran binnenvallen?


'Na het doodvonnis, dat begin januari werd uitgesproken, betaalde Nederland twee advocaten, maar ook die konden de executie niet voorkomen.'

"O, er heeft iemand een doodvonnis gekregen, laten we eens kijken of we daar nog wat aan kunnen doen." Zo werkt het blijkbaar niet in Iran. Dat je in Nederland een half jaar moet wachten om na je veroordeling in de gevangenis terecht te komen wil niet zeggen dat dat overal zo gaat.

Wat heeft een Iraanse ambassadeur er eigenlijk mee te maken?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 20:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 20:17 schreef bokaj het volgende:
'Na het doodvonnis, dat begin januari werd uitgesproken, betaalde Nederland twee advocaten, maar ook die konden de executie niet voorkomen.'

"O, er heeft iemand een doodvonnis gekregen, laten we eens kijken of we daar nog wat aan kunnen doen." Zo werkt het blijkbaar niet in Iran. Dat je in Nederland een half jaar moet wachten om na je veroordeling in de gevangenis terecht te komen wil niet zeggen dat dat overal zo gaat.

Wat heeft een Iraanse ambassadeur er eigenlijk mee te maken?
Die zorgt voor de diplomatieke betrekkingen tussen zijn land en Nederland.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-02-2011 20:38 by XXL Profiel van XXL

En zorgt ervoor dat Nederlandse bedrijven het Amerikaanse sanctiebeleid tegen Iran omzeilen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-02-2011 12:00 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

zonde van die Coke.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2011 12:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 februari 2011 20:17 schreef bokaj het volgende:
'Na het doodvonnis, dat begin januari werd uitgesproken, betaalde Nederland twee advocaten, maar ook die konden de executie niet voorkomen.'

"O, er heeft iemand een doodvonnis gekregen, laten we eens kijken of we daar nog wat aan kunnen doen." Zo werkt het blijkbaar niet in Iran. Dat je in Nederland een half jaar moet wachten om na je veroordeling in de gevangenis terecht te komen wil niet zeggen dat dat overal zo gaat.

Wat heeft een Iraanse ambassadeur er eigenlijk mee te maken?

Nogmaals, wat had Nederland dan nog sneller/beter kunnen doen? Waar zijn ze precies tekort geschoten?

En die Iraanse ambassadeur heeft er dus zeker wel mee te maken, zoals hierboven al aangegeven wordt.


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-02-2011 20:24 by XXL Profiel van XXL

Beavis & Butthead keren terug op tv
Novum − 03/02/11, 18:45

AMSTERDAM - Het duo Beavis & Butthead wordt nieuw leven ingeblazen. De getekende pubers keren deze zomer terug bij MTV. Dat maakte de cast van de serie Skins bekend tijdens de zenderpresentatie van de muziekzender.
Beavis & Butthead zagen het levenslicht in 1993. Ze waren vier jaar op televisie te zien, in tweehonderd afleveringen. Ook hebben ze een eigen film, stripboeken en computergames. Vorig jaar maakte ze een tijdelijke comeback in de film Jackass 3D.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-02-2011 20:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Geweldig!!!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen