IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-12-2010 15:57 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 19 december 2010 12:52 schreef karnivoor het volgende: De muzikanten...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-12-2010 16:01 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 19 december 2010 15:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Een 33-jarige man uit Antwerpen heeft een proces-verbaal voor dierenmishandeling gekregen omdat hij zaterdagmiddag zijn kat uit het raam van de zeventiende verdieping had gegooid. Het dier heeft de val niet overleefd.

Dat heeft de politie zondag laten weten. De man belde zelf naar de politie om te zeggen dat hij zijn kat uit het raam had gegooid. Hij deed dat naar eigen zeggen omdat het dier hem had gekrabd. De politie ging naar het huis van de man en trof hem daar aan met een dode kat in zijn handen. Hij was onder invloed van alcohol.




Ik dacht dat die beestjes altijd op hun pootjes terecht kwamen?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-12-2010 16:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Van 17 hoog heeft 'ie de vlucht door de dampkring niet overleefd, denk ik. Opknopen, zulke lui!


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-12-2010 16:04 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 december 2010 15:57 schreef bokaj het volgende:



Dan hoef je ze nog niet in elkaar te slaan hoor Jakob.


Je moeder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-12-2010 17:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 december 2010 16:01 schreef iPim het volgende:
Ik dacht dat die beestjes altijd op hun pootjes terecht kwamen?


Die pootjes had hij er al af getrokken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 19-12-2010 17:41 by U Boat-666 Profiel van U Boat-666http://www.uboataces.com/

quote:
Op 19 december 2010 17:37 schreef Leviathanica het volgende:
Die pootjes had hij er al af getrokken.


German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2010 19:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2010 17:37 schreef Leviathanica het volgende:
Die pootjes had hij er al af getrokken.
Gelukkig was het beestje wel alvast verdoofd. In het bericht staat althans dat hij onder invloed van alcohol was. Maar goed, het blijft toch slordig allemaal. Als je niet van katten houdt moet je zorgen dat je bij ze uit de buurt blijft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-12-2010 19:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 december 2010 19:27 schreef bastianus het volgende:
Gelukkig was het beestje wel alvast verdoofd. In het bericht staat althans dat hij onder invloed van alcohol was.


:')


Je moeder.


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 19-12-2010 19:48 by U Boat-666 Profiel van U Boat-666http://www.uboataces.com/

quote:
Op 19 december 2010 19:27 schreef bastianus het volgende:
Gelukkig was het beestje wel alvast verdoofd. In het bericht staat althans dat hij onder invloed van alcohol was. Maar goed, het blijft toch slordig allemaal. Als je niet van katten houdt moet je zorgen dat je bij ze uit de buurt blijft.
Het zou meer wereldnews zijn als de kat zijn eigenaar 17 hoog het raam uitgegooid zou hebben, onder invloed van alcohol


German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-12-2010 22:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
'Directeur Hofnarretje misbruikte kinderen'

Drent begin jaren ’90 ontslagen na misbruik twee kinderen


ROTTERDAM - Albert Drent, de directeur van kinderdagverblijf het Hofnarretje, zou begin jaren negentig ontslagen zijn omdat hij beschuldigd werd van kindermisbruik. Dat hebben meerdere bronnen aan AT5 bevestigd.
Het zou zijn gebeurd op een kinderdagverblijf van de Amsterdamse stichting AKROS. De stichting zou Drent direct na de aanklacht hebben ontslagen. De zaak kwam aan het rollen door een anoniem telefoontje dat bij AT5 binnen kwam.

Deze persoon vertelt in de reportage: ,,Toen ik hoorde dat Albert Drent directeur was van een kinderdagverblijf kon ik mijn oren niet geloven. Die man is namelijk begin jaren '90 ontslagen door Stichting AKROS omdat hij op een kinderdagverblijf van AKROS twee kinderen heeft misbruikt. Die stichting heeft hem toen meteen ontslagen. Drent is een onberekenbare man."

Na dit voorval is Drent voor zichzelf begonnen en heeft hij onder andere de kinderdagverblijven het Hofnarretje en Ayla opgericht. Justitie ziet Drent niet als verdachte in de grote zedenzaak, maar hij raakte afgelopen week wel in opspraak. Hij zou thuis namelijk slaapfeestjes voor kinderen hebben georganiseerd. Het blijkt het einde van Drents directeursschap. Na een gesprek met burgemeester Van der Laan legde hij dinsdagavond zijn taken neer.

AT5 heeft geprobeerd contact te krijgen met Drent, maar hij was niet bereikbaar voor commentaar. Ook de Stichting AKROS was niet bereikbaar voor commentaar. (BVDL)


Okay, laat ik voorop stellen dat kindermisbruik een erg iets is.

Maar volgens mij is de heksenjacht die nu bezig is ook niet okay. Is die directeur veroordeeld? Volgens mij niet, hij is alleen beschuldigd in het verleden. Raar dat er dan zo'n kop boven het bericht staat, en in het oorspronkelijke artikel stond ook een foto van die vent.

Ik vind het een rare gang van zaken.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2010 22:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2010 22:11 schreef MR. N het volgende:
Okay, laat ik voorop stellen dat kindermisbruik een erg iets is.

Maar volgens mij is de heksenjacht die nu bezig is ook niet okay. Is die directeur veroordeeld? Volgens mij niet, hij is alleen beschuldigd in het verleden. Raar dat er dan zo'n kop boven het bericht staat, en in het oorspronkelijke artikel stond ook een foto van die vent.

Ik vind het een rare gang van zaken.
Wel bizar, met naam en toenaam in de krant. Lijkt me niet dat je dan nog normaal over straat kunt. Al weet ik niet wat ik zou doen als mijn kinderen iets dergelijks overkwam. Misschien is het alleen daarom al goed dat rechters beslissen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-12-2010 22:16]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-12-2010 22:21 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 december 2010 22:15 schreef bastianus het volgende:
Wel bizar, met naam en toenaam in de krant. Lijkt me niet dat je dan nog normaal over straat kunt.

Inderdaad, en dat vanwege een anonieme bron... Zo kan je wel makkelijk vijanden kapot maken. In de naam van "pedofilie" bestrijding mag je dus mensen veroordelen en openlijk aan een schandpaal nagelen, inclusief erg suggestief berichtje wat zichzelf tegenspreekt. Lijkt mij geen goede ontwikkeling.
quote:

Al weet ik niet wat ik zou doen als mijn kinderen iets dergelijks overkwam. Misschien is het alleen daarom al goed dat rechters beslissen.


Ja, dat is inderdaad erg begrijpelijk. En ik ben ook van mening dat mensen die met hun poten aan kleine kinderen zitten gestraft moeten worden. Maar het is nu een heksenjacht die wellicht onschuldige mensen kapot maakt.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2010 22:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2010 22:21 schreef MR. N het volgende:
Inderdaad, en dat vanwege een anonieme bron... Zo kan je wel makkelijk vijanden kapot maken. In de naam van "pedofilie" bestrijding mag je dus mensen veroordelen en openlijk aan een schandpaal nagelen, inclusief erg suggestief berichtje wat zichzelf tegenspreekt. Lijkt mij geen goede ontwikkeling.


Ja, dat is inderdaad erg begrijpelijk. En ik ben ook van mening dat mensen die met hun poten aan kleine kinderen zitten gestraft moeten worden. Maar het is nu een heksenjacht die wellicht onschuldige mensen kapot maakt.
Het is bekend dat kindermisbruikers onderaan staan in de rangorde in de bajes. Ze zijn hun leven daar niet zeker. Blijkbaar begint het de normale gang van zaken te worden dat dergelijke primitiviteit ook in de media plaatsheeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-12-2010 22:24 by bokaj Profiel van bokaj

Sinds wanneer gebruiken we eigenlijk geen balkjes meer in Nederland? Het valt mij ineens op.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-12-2010 22:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 december 2010 22:23 schreef bastianus het volgende:
Het is bekend dat kindermisbruikers onderaan staan in de rangorde in de bajes. Ze zijn hun leven daar niet zeker. Blijkbaar begint het de normale gang van zaken te worden dat dergelijke primitiviteit ook in de media plaatsheeft.


Met 1 groot verschil. Als je in de bajes zit, ben je veroordeeld, en is er dus bewijs geweest dat je strafbare feiten hebt gepleegd. Maar ik kan uit het stukje alleen maar destilleren dat die directeur ergens van beschuldigd werd. Dus is hij niet veroordeeld, en is er (toen) niets bewezen lijkt me.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2010 22:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2010 22:27 schreef MR. N het volgende:
Met 1 groot verschil. Als je in de bajes zit, ben je veroordeeld, en is er dus bewijs geweest dat je strafbare feiten hebt gepleegd. Maar ik kan uit het stukje alleen maar destilleren dat die directeur ergens van beschuldigd werd. Dus is hij niet veroordeeld, en is er (toen) niets bewezen lijkt me.

Dat citaat in het artikel doet echter wel vermoeden dat het misbruik van twee kinderen al bewezen is. Maar erg neutraal komt de berichtgeving in deze zaak niet over. De gevallen van kindermisbruik vliegen je sowieso om de oren. Ik betwijfel alleen of het ineens erger is, de manier van berichtgeving lijkt me vooral erg veranderd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 20-12-2010 10:39 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Lobby voor nachtelijke treinen Nijmegen-Den Bosch
door Rob Jaspers. zaterdag 18 december 2010 | 07:30 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 18 december 2010 | 08:40

Tekstgrootte

ns
NIJMEGEN - Er moeten meer treinverbindingen van en naar Nijmegen komen in de randen van de nacht. Dat verzoek heeft wethouder Henk Beerten van Verkeer onlangs bij de NS op tafel gelegd. Het gaat om treinverbindingen tot circa 02.15 uur in de nachten van donderdag tot en met zondag.

Het afgelopen jaar heeft de gemeente vooral gelobbyd voor een echt nachtnet, een dienst die op donderdag, vrijdag en zaterdag Nijmegen tot in de vroege ochtenduren bereikbaar maakt per trein.

Dit nachtnet kost veel geld. De kosten worden geschat op 1 tot 1,5 miljoen euro per jaar. De NS is er alleen toe bereid als derden fors bijdragen. De provincie en de Stadsregio weigeren er echter aan bij te dragen. Het nachtnet is hierdoor kansloos.

Deze week kwam het nachtnet naar Nijmegen nog ter sprake in de Tweede Kamer. De fractie van D66 wilde de minister opdracht geven enige druk uit te oefenen op de provincie en stadsregio om alsnog medewerking te verlenen aan de aansluiting van Nijmegen op het nachtnet.

De motie van D66 kreeg echter onvoldoende steun. Voor waren GroenLinks, D66, SP, PvdA, Partij voor de Dieren en CU. De SGP, VVD, CDA en PVV stemden tegen.

Beerten hoopt dat het nachtnet in de toekomst opnieuw op de agenda kan komen, maar kiest nu voor acties om extra treinen rond 01.15 en 02.15 uur te krijgen. Het gaat hier om verbindingen richting Den Bosch. Vanuit de Brabantse hoofdstad is de Randstad wel tot diep in de nacht bereikbaar.




Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2010 17:41 by Forever After Profiel van Forever After

Dat moet een grote lobby zijn dan.




Kabinet voert btw-motie Eerste Kamer niet uit
Uitgegeven: 20 december 2010 16:51
Laatst gewijzigd: 20 december 2010 17:09

AMSTERDAM - Het kabinet zal de btw-motie van de Eerste Kamer niet uitvoeren en houdt vast aan de verhoging van de btw op theater- en concertkaartjes.

Het kabinet zal de btw-motie van de Eerste Kamer niet uitvoeren en houdt vast aan de verhoging van de btw op theater- en concertkaartjes.

Wel zal het kabinet de ontwikkelingen in de kunstwereld de komende tijd nauwgezet volgen, schrijft het de senaat maandag.

Als blijkt dat de verhoging van de btw op toegangskaartjes van 6 naar 19 procent ''onevenredig schade toebrengt aan de sector'', dan zal het kabinet dit nadrukkelijk betrekken bij een nieuwe visie op het belastingstelsel, die volgend voorjaar naar de Tweede Kamer wordt gestuurd.

Belastingplan

De Eerste Kamer kan de btw-verhoging nu alleen nog tegenhouden door dinsdag het hele belastingplan te verwerpen, maar die kans wordt niet groot geacht. Het debat over het belastingplan begint maandagavond.

Het kabinet schrijft in de brief aan de senatoren dat de afgelopen week in de Tweede Kamer nog wel is gepolst of een wijziging van het eerdere btw-voorstel kans van slagen zou hebben, maar die kans bleek ''nihil''.

Eerder blokkeerde de PVV in de Tweede Kamer al een voorstel om de maatregel aan te passen of later in te voeren.

Verzet

Het kabinet wil met de btw-verhoging op kaartjes en kunstvoorwerpen in totaal 90 miljoen euro ophalen. In de Tweede Kamer was er ook veel verzet, maar drie alternatieven en een motie om de maatregel later in te voeren werden allemaal verworpen.

Behalve de samenwerkingspartijen VVD, CDA en PVV waren ook de ChristenUnie en de SGP voor de btw-verhoging.

Motie

De Eerste Kamer nam daarna een motie van PvdA-fractievoorzitter Han Noten aan, waarin het kabinet wordt gevraagd af te zien van de verhoging. Alle oppositiepartijen stemden daar voor en ook de regeringspartijen VVD en CDA waren niet gelukkig met de belastingverhoging.

Premier Rutte zegde toe ''heel serieus'' te kijken naar de motie, maar stelde tegelijk dat afstemmen van het belastingplan wat hem betreft een ''nucleair scenario'' was.

© ANP Nu.nl



En dan straks het geld weer dubbel uitgeven in een poging om te redden wat er te redden valt.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-12-2010 21:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2010 22:31 by Forever After Profiel van Forever After

Die huidige generatie Vietnameesjes weet de tunnels niet meer te vinden?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 20-12-2010 22:31]


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2010 22:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 december 2010 22:31 schreef Forever After het volgende:
Die huidige generatie Vietnameesjes weet de tunnels niet meer te vinden?
Taiwan...


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2010 22:36 by Forever After Profiel van Forever After

Godver... MegaFail


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2010 22:38 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 december 2010 22:36 schreef Forever After het volgende:
Godver... MegaFail
Wees gerust, al was het Vietnam, dan was het ook een erg vergezocht "grapje" geweest hoor.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2010 22:40 by bastianus Profiel van bastianus

Valt niet mee anders, al die nauwkiekers uit mekaar houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2010 22:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 december 2010 22:40 schreef bastianus het volgende:
Valt niet mee anders, al die nauwkiekers uit mekaar houden.

Mwoah, als het in het bericht bij het filmpje staat wordt het redelijk makkelijk hoor.



Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen